abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41888002
Paus zegt iets, wordt volgens moslims uit
context gerukt, moslims boos.

Hier verder.

Volledige toespraak van de Paus

quote:
Amid growing clamor for a papal apology, Muslim protesters shout slogans against the pope at a rally in Pakistan.
quote:
Pope Benedict had quoted a Byzantine emperor who said a command by Mohammed to spread his faith by the sword was "evil and inhuman."
quote:
The pope made his comments quoting Emperor Paleologus in a speech at the University of Regensburg, Germany, on Tuesday.
Vorige delen:
Abrahamistische Wars #01
Abrahamistische Wars #02
Abrahamistische Wars #03
Paus in het nauw

Frontpage
Toespraak paus wekt woede moslims
'Verklaring van paus onvoldoende'

Videomateriaal:
http://frontpage.fok.nl/video/1941

Laatste bijdragen uit vorige topic:
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De moslimvereniging regelt een spoedmeeting waarbij wordt besloten van de VS te eisen dat ze de terroristen uitleveren, de VS weigert en zegt dat men zonder bewijzen niemand zullen uitleveren, Moslimorganisatie verklaard de oorlog. De moslims bombarderen maandenlang de VS, maar Amerika lijkt niet te penetreren, dat steunen de Moslims China en Rusland en zorgen die 2 landen dat hun kleinere bondgenoten toch mee doen, want je bent of tegen of met de moslims. "Erdogan zegt, "laat de Jihad maar beginnen" Christelijke wereld is geschokt, "Jihad"?. Erdogan corrigeert zich snel en biedt zijn excuses aan, eindelijk valt laatste bolkwerk van de Vs, 2 jaar later wordt ook Brittanie preventief opgeruimd omdat ze massavernietigingswapens zouden hebben
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Noem je die dingen nou nieuw, of alleen maar goed?
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een mening? Ik wil alleen de vernietiging van god zelf. Zo'n atoombom heeft een weidse uitwerking; dat zwarte fetisj gaat er hoe dan ook aan.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 17:04:43 ]
  zondag 17 september 2006 @ 14:11:25 #2
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41888057
Waar waren we?

O ja, bij de vernietiging van de Ka'aba.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41888063
De paus heeft natuurlijk gelijk.
pi_41888085
Abrahamitische Wars?? Rare TT...
eeeh
pi_41888114
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef DaveHarris het volgende:
Abrahamitische Wars?? Rare TT...
Hij bedoelt Abrahamitische Warez.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41888121
quote:
'Non vermoord wegens uitspraken'

Een Italiaanse non is zondag doodgeschoten in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Volgens woordvoerders van de moslims in het land kan de moord verband houden met de ophef in de islamitische wereld over de uitspraken van de paus.

"De kans is groot dat de mensen die haar hebben gedood, boos waren over de commentaren die de katholieke paus tegen de islam heeft geuit", aldus een woordvoerder.

De pogingen van de paus om de gemoederen over zijn uitspraken te kalmeren, vielen bij de Moslims Broederschap in Egypte in goede aarde. "We beschouwen de nieuwe uitlatingen als afstand nemen van de voorgaande. We zien het als een afdoende spijtbetuiging, ook al hadden we graag gezien dat de paus zijn ideeën en visie over de islam duidelijker had gemaakt", zei een zegsman.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41888130
tvp
pi_41888218
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef Roi het volgende:

'Non vermoord wegens uitspraken'

Een Italiaanse non is zondag doodgeschoten in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Volgens woordvoerders van de moslims in het land kan de moord verband houden met de ophef in de islamitische wereld over de uitspraken van de paus.

"De kans is groot dat de mensen die haar hebben gedood, boos waren over de commentaren die de katholieke paus tegen de islam heeft geuit", aldus een woordvoerder.

De pogingen van de paus om de gemoederen over zijn uitspraken te kalmeren, vielen bij de Moslims Broederschap in Egypte in goede aarde. "We beschouwen de nieuwe uitlatingen als afstand nemen van de voorgaande. We zien het als een afdoende spijtbetuiging, ook al hadden we graag gezien dat de paus zijn ideeën en visie over de islam duidelijker had gemaakt", zei een zegsman.
Wat zijn die gasten toch vreselijk achterlijk bezig
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_41888220
quote:

[..]
Ik snap dan altijd niet hoe ze weten tegen wie ze zich moeten richten, en waarom; ze zijn immers totaal onderontwikkeld en analfabeet op de koop toe ook. Dat doet kwade opzet vermoeden.
pi_41888231
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik snap dan altijd niet hoe ze weten tegen wie ze zich moeten richten, en waarom; ze zijn immers totaal onderontwikkeld en analfabeet op de koop toe ook. Dat doet kwade opzet vermoeden.
wat hij zegt
pi_41888239
Toch wel fijn dat er zo'n grote groep fanatiekelingen om de hoek staat om hun geloof te bombarderen op de mensen die het niet willen. Fijn dat ons decennialange respect in het verleden voor hun cultuur nu terugbetaald wordt. Het is imo niet de vraag van of maar eerder van wanneer de Westerse wereld een enorme oorlog gaat beginnen.
pi_41888315
quote:

[..]
Wat een stel schurftige zakkenwassers. Maar het motief staat nog niet helemaal vast:

http://www.cnn.com/2006/W(...).nun.reut/index.html
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41888382
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat een stel schurftige zakkenwassers. Maar het motief staat nog niet helemaal vast:

http://www.cnn.com/2006/W(...).nun.reut/index.html
een non drie maal in de rug schieten..........
pi_41888403
terug vind post
pi_41888419
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

een non drie maal in de rug schieten..........
Ben alvast benieuwd hoe BSB en trawanten dit gaan goed praten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_41888447
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef Ringo het volgende:
Waar waren we?

O ja, bij de vernietiging van de Ka'aba.
O.a ja
pi_41888471
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoezo, moest jij Abu Graib goedpraten?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 14:25:32 ]
pi_41888481
quote:

[..]

Ze zeggen vast dat het geen echte moslims waren, immers de Islam is liefde
pi_41888499
quote:

[..]

Niet. Dit is walgelijk. Waarom zou je dit goedpraten ?

Moet jij de oorlog in Irak goedpraten? Nee, dat hoeft niet.
pi_41888761
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet. Dit is walgelijk. Waarom zou je dit goedpraten ?
Dat zou je ook niet moeten doen, maar helaas bieden ervaringen uit het verleden met deze gasten weinig hoop.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_41889002
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef JeRa het volgende:
Toch wel fijn dat er zo'n grote groep fanatiekelingen om de hoek staat om hun geloof te bombarderen op de mensen die het niet willen. Fijn dat ons decennialange respect in het verleden voor hun cultuur nu terugbetaald wordt. Het is imo niet de vraag van of maar eerder van wanneer de Westerse wereld een enorme oorlog gaat beginnen.
dat duurt niet lang meer.

Presidentskandidaat VS verklaart WO III
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41889030
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef JeRa het volgende:
decennia lange respect .. waar heb je het over .. dat de moslim in iraq blij moet zijn met een amsterdamse moskee ?
voor het geval je het nog niet wist, maar de wereld(politiek) bestaat al ietsjes langer dan een paar decennia !

btw .. nog uit de vorige .. er zijn idd maar 2 landen direct bezet, idd, maar wat te zeggen van militaire/luchtmachtbasissen of in het land zelf of in het buurland, waarvan ook een behoorlijke dreiging uitgaat .. de dreiging van een bezetting bij een verkeerde beweging hangt iig wel constant in de lucht ..
en zoals we in iraq hebben gezien, je hoeft nog niet eens een echte reden te hebben ..
ik bedoel maar, als het dan echt neerkomt op "die man was gewoon slecht en moest weg", val dan ajb nu somalië binnen want wat daar gebeurt de laatste tijd is nou wel 10 keer erger dan iraq ooit is geweest
pleased to meet you
  Donald Duck held zondag 17 september 2006 @ 14:46:05 #23
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41889072
Waarschijnlijk zullen die rellende eikels nu wat kalmeren
quote:
Paus neemt afstand van beledigende uitspraken

Uitgegeven: 17 september 2006 12:25
Laatst gewijzigd: 17 september 2006 14:08
CASTEL GANDOLFO - Paus Benedictus XVI heeft zondag afstand genomen van de uitspraken die in de moslimwereld als uiterst beledigend zijn opgevat en heeft zijn "diepe spijt" uitgesproken.

De kerkvorst zei voordat hij zondag het Angelus uitsprak in zijn zomerresidentie Castel Gandolfo, dat hij "geschokt" was "door de reactie op bepaalde delen van mijn toespraak in Regensburg, die worden gezien als belediging voor moslimgelovigen".

Middeleeuwse tekst

De omstreden delen van de toespraak "kwamen uit een middeleeuwse tekst en uitten op geen enkele manier mijn persoonlijke gevoelens. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is om de gemoederen te kalmeren en de werkelijke bedoeling van mijn toespraak te begrijpen. Ik heb groot respect voor het islamitische geloof.".

De paus benadrukte dat de bedoeling van de gehele toespraak "een uitnodiging tot een open en eerlijke dialoog is, vanuit wederzijds respect".
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41889171
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

O.a ja
Hoezo heb je eigenlijk voor deze TT gekozen?
eeeh
  Donald Duck held zondag 17 september 2006 @ 14:49:52 #25
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41889196
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef moussie het volgende:
btw .. nog uit de vorige .. er zijn idd maar 2 landen direct bezet, idd, maar wat te zeggen van militaire/luchtmachtbasissen of in het land zelf of in het buurland, waarvan ook een behoorlijke dreiging uitgaat .. de dreiging van een bezetting bij een verkeerde beweging hangt iig wel constant in de lucht ..
en zoals we in iraq hebben gezien, je hoeft nog niet eens een echte reden te hebben ..
ik bedoel maar, als het dan echt neerkomt op "die man was gewoon slecht en moest weg", val dan ajb nu somalië binnen want wat daar gebeurt de laatste tijd is nou wel 10 keer erger dan iraq ooit is geweest
Die millitaire bassisen zijn gewoon keihard nodig. Dat is nodig om de dreiging die uitgaat van vijandige landen te compenseren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')