quote:Amid growing clamor for a papal apology, Muslim protesters shout slogans against the pope at a rally in Pakistan.
quote:Pope Benedict had quoted a Byzantine emperor who said a command by Mohammed to spread his faith by the sword was "evil and inhuman."
Vorige delen:quote:The pope made his comments quoting Emperor Paleologus in a speech at the University of Regensburg, Germany, on Tuesday.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De moslimvereniging regelt een spoedmeeting waarbij wordt besloten van de VS te eisen dat ze de terroristen uitleveren, de VS weigert en zegt dat men zonder bewijzen niemand zullen uitleveren, Moslimorganisatie verklaard de oorlog. De moslims bombarderen maandenlang de VS, maar Amerika lijkt niet te penetreren, dat steunen de Moslims China en Rusland en zorgen die 2 landen dat hun kleinere bondgenoten toch mee doen, want je bent of tegen of met de moslims. "Erdogan zegt, "laat de Jihad maar beginnen" Christelijke wereld is geschokt, "Jihad"?. Erdogan corrigeert zich snel en biedt zijn excuses aan, eindelijk valt laatste bolkwerk van de Vs, 2 jaar later wordt ook Brittanie preventief opgeruimd omdat ze massavernietigingswapens zouden hebben
quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Noem je die dingen nou nieuw, of alleen maar goed?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een mening? Ik wil alleen de vernietiging van god zelf. Zo'n atoombom heeft een weidse uitwerking; dat zwarte fetisj gaat er hoe dan ook aan.
Hij bedoelt Abrahamitische Warez.quote:Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef DaveHarris het volgende:
Abrahamitische Wars?? Rare TT...
quote:'Non vermoord wegens uitspraken'
Een Italiaanse non is zondag doodgeschoten in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Volgens woordvoerders van de moslims in het land kan de moord verband houden met de ophef in de islamitische wereld over de uitspraken van de paus.
"De kans is groot dat de mensen die haar hebben gedood, boos waren over de commentaren die de katholieke paus tegen de islam heeft geuit", aldus een woordvoerder.
De pogingen van de paus om de gemoederen over zijn uitspraken te kalmeren, vielen bij de Moslims Broederschap in Egypte in goede aarde. "We beschouwen de nieuwe uitlatingen als afstand nemen van de voorgaande. We zien het als een afdoende spijtbetuiging, ook al hadden we graag gezien dat de paus zijn ideeën en visie over de islam duidelijker had gemaakt", zei een zegsman.
Wat zijn die gasten toch vreselijk achterlijk bezigquote:Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef Roi het volgende:
'Non vermoord wegens uitspraken'
Een Italiaanse non is zondag doodgeschoten in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Volgens woordvoerders van de moslims in het land kan de moord verband houden met de ophef in de islamitische wereld over de uitspraken van de paus.
"De kans is groot dat de mensen die haar hebben gedood, boos waren over de commentaren die de katholieke paus tegen de islam heeft geuit", aldus een woordvoerder.
De pogingen van de paus om de gemoederen over zijn uitspraken te kalmeren, vielen bij de Moslims Broederschap in Egypte in goede aarde. "We beschouwen de nieuwe uitlatingen als afstand nemen van de voorgaande. We zien het als een afdoende spijtbetuiging, ook al hadden we graag gezien dat de paus zijn ideeën en visie over de islam duidelijker had gemaakt", zei een zegsman.
Ik snap dan altijd niet hoe ze weten tegen wie ze zich moeten richten, en waarom; ze zijn immers totaal onderontwikkeld en analfabeet op de koop toe ook. Dat doet kwade opzet vermoeden.quote:
wat hij zegtquote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik snap dan altijd niet hoe ze weten tegen wie ze zich moeten richten, en waarom; ze zijn immers totaal onderontwikkeld en analfabeet op de koop toe ook. Dat doet kwade opzet vermoeden.
Wat een stel schurftige zakkenwassers. Maar het motief staat nog niet helemaal vast:quote:
een non drie maal in de rug schieten..........quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat een stel schurftige zakkenwassers. Maar het motief staat nog niet helemaal vast:
http://www.cnn.com/2006/W(...).nun.reut/index.html
Ben alvast benieuwd hoe BSB en trawanten dit gaan goed praten.quote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een non drie maal in de rug schieten..........![]()
O.a jaquote:Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef Ringo het volgende:
Waar waren we?
O ja, bij de vernietiging van de Ka'aba.
Hoezo, moest jij Abu Graib goedpraten?quote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben alvast benieuwd hoe BSB en trawanten dit gaan goed praten.
Ze zeggen vast dat het geen echte moslims waren, immers de Islam is liefdequote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet. Dit is walgelijk. Waarom zou je dit goedpraten ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet moeten doen, maar helaas bieden ervaringen uit het verleden met deze gasten weinig hoop.quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet. Dit is walgelijk. Waarom zou je dit goedpraten ?
dat duurt niet lang meer.quote:Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef JeRa het volgende:
Toch wel fijn dat er zo'n grote groep fanatiekelingen om de hoek staat om hun geloof te bombarderen op de mensen die het niet willen. Fijn dat ons decennialange respect in het verleden voor hun cultuur nu terugbetaald wordt. Het is imo niet de vraag van of maar eerder van wanneer de Westerse wereld een enorme oorlog gaat beginnen.
decennia lange respect .. waar heb je het over .. dat de moslim in iraq blij moet zijn met een amsterdamse moskee ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef JeRa het volgende:
Toch wel fijn dat er zo'n grote groep fanatiekelingen om de hoek staat om hun geloof te bombarderen op de mensen die het niet willen. Fijn dat ons decennialange respect in het verleden voor hun cultuur nu terugbetaald wordt. Het is imo niet de vraag van of maar eerder van wanneer de Westerse wereld een enorme oorlog gaat beginnen.
quote:Paus neemt afstand van beledigende uitspraken
Uitgegeven: 17 september 2006 12:25
Laatst gewijzigd: 17 september 2006 14:08
CASTEL GANDOLFO - Paus Benedictus XVI heeft zondag afstand genomen van de uitspraken die in de moslimwereld als uiterst beledigend zijn opgevat en heeft zijn "diepe spijt" uitgesproken.
De kerkvorst zei voordat hij zondag het Angelus uitsprak in zijn zomerresidentie Castel Gandolfo, dat hij "geschokt" was "door de reactie op bepaalde delen van mijn toespraak in Regensburg, die worden gezien als belediging voor moslimgelovigen".
Middeleeuwse tekst
De omstreden delen van de toespraak "kwamen uit een middeleeuwse tekst en uitten op geen enkele manier mijn persoonlijke gevoelens. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is om de gemoederen te kalmeren en de werkelijke bedoeling van mijn toespraak te begrijpen. Ik heb groot respect voor het islamitische geloof.".
De paus benadrukte dat de bedoeling van de gehele toespraak "een uitnodiging tot een open en eerlijke dialoog is, vanuit wederzijds respect".
Die millitaire bassisen zijn gewoon keihard nodig. Dat is nodig om de dreiging die uitgaat van vijandige landen te compenseren.quote:Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef moussie het volgende:
btw .. nog uit de vorige .. er zijn idd maar 2 landen direct bezet, idd, maar wat te zeggen van militaire/luchtmachtbasissen of in het land zelf of in het buurland, waarvan ook een behoorlijke dreiging uitgaat .. de dreiging van een bezetting bij een verkeerde beweging hangt iig wel constant in de lucht ..
en zoals we in iraq hebben gezien, je hoeft nog niet eens een echte reden te hebben ..
ik bedoel maar, als het dan echt neerkomt op "die man was gewoon slecht en moest weg", val dan ajb nu somalië binnen want wat daar gebeurt de laatste tijd is nou wel 10 keer erger dan iraq ooit is geweest
Tja, ik snap die Pope wel. Als ie niet kruipend je excuses aanbiedt voor het uitspreken van een onmiskenbaar feit in deze wereld breekt de pleuris weer is uit onder deze angstaanjagend onderontwikkelde 'brengers van vrede'.quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk zullen die rellende eikels nu wat kalmeren
[..]
Ik zie toch op geen enkele manier hoe de paus kruipt. Hij heeft gewoon in alle redelijkheid nogmaals uitgelegd wat hij bedoelde.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Tja, ik snap die Pope wel. Als ie niet kruipend je excuses aanbiedt voor het uitspreken van een onmiskenbaar feit in deze wereld breekt de pleuris weer is uit onder deze angstaanjagend onderontwikkelde 'brengers van vrede'.
Brengers van de vrede... Het lijkt er meer op dat ze het geweten van de wereld willen zijn. Het geweten van het Westen wel te verstaan. Dat zou misschien niet eens erg zijn als die hypocriete eikels hun vele tekortkomingen ook eens zouden onderkennen en zich ook uitspreken tegen hun geloofsgenoten die weer eens een paar onschuldige mensen opblazen. Maar nee. De islamitische massa hysterie laat zich perfect in rechte banen leiden en richt zich alleen tegen hen die een andere religie aanhangen.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Tja, ik snap die Pope wel. Als ie niet kruipend je excuses aanbiedt voor het uitspreken van een onmiskenbaar feit in deze wereld breekt de pleuris weer is uit onder deze angstaanjagend onderontwikkelde 'brengers van vrede'.
Beiden zijn Abrahamitisch, dus strijden is wmb zinloos.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hoezo heb je eigenlijk voor deze TT gekozen?
En waarom zou hij dat doen? Om de mensen die hem verachten tevreden te stellen? Waar bemoeien die lieden zich eigenlijk mee? Als ze in eerste instantie al niet begrijpen wat hij bedoelde dat moeten ze gewoon lekker hun mondje dicht houden en verder gaan met de orde van de dag.quote:Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zie toch op geen enkele manier hoe de paus kruipt. Hij heeft gewoon in alle redelijkheid nogmaals uitgelegd wat hij bedoelde.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3304575,00.htmlquote:Muslim world newspapers filled with articles slamming pope’s remarks; ‘it is clear that such remarks only contribute to the fueling of the fire raging between Islam and the West,’ op-ed published in al-Sharq al-Awsat says
The recent remarks made by Pope Benedict XVI on Islam are threatening to ignite the entire Muslim world.
Op-Eds published in the Arab newspapers slammed the pope even after the Vatican’s apology.
The most extreme opinion was voiced by Hani Pahas in the London-based Arabic-language daily newspaper Al-Hayat, who wrote “the pope’s comments may lead to war; we fear that the pope’s statements may lead to a war that we, Muslims and Christians alike, are trying to prevent through dialogue between East and West.
Hussein Shabakshy wrote in an article published by the London-based Arabic-language newspaper al-Sharq al-Awsat “It is clear that such remarks only contribute to the fueling of the fire raging between Islam and the West. There is no difference between Osama bin Laden and Ayman al-Zawahiri speaking from their caves in Tora Bora and the stage of an important Christian saint. Both parties contribute to the world verbal weapons for mass destruction.”
“The pope’s latest statement cannot be considered a slip of the tongue or a comic bit from a TV show; the situatio0n here is different, and his remarks are indicative of an important and highly symbolic stance toward the religion (Islam) and the prophet of about a billion and-a-half Muslims,” he said.
“These are ignorant comments previously made by Adolf Hitler, who spoke of a supreme white race against all the other races, especially the African race.
Egypt's Muslim Brotherhood said a Vatican statement on Saturday saying Pope Benedict was sorry for upsetting Muslims with his comments on Islam did not go far enough.
"We want a personal apology (from the Pope). We feel that he has committed a grave error against us and that this mistake will only be removed through a personal apology," Muslim Brotherhood Deputy Leader Mohammed Habib told Reuters.
The Grand Imam of the Al – Azhar University in Cairo, Sheikh Muhammad Sayyid Tantawi said the pope’s statements stem from complete ignorance regarding all that is related to Islam.
Other religious leaders throughout the Muslim world, including Iran, also slammed the pope.
The spiritual leader of Lebanon's Sunnis, the Grand Mufti Sheik Mohammed Rashid Kabbani, said the pope's remarks emanated either from "Ignorance and lack of knowledge or were deliberately intended to distort Islam."
"Reason is the substance of Islam and its teachings ... Islam prohibited violence in human life. Anyone who wants the truth (about Islam) must take it from Islam's holy book, the Koran, rather than from a dialogue or excerpts," he said.
'Assad can’t sleep at night'
Meanwhile in Lebanon, prominent Shiite leader Muhammad Hassan said Hizbullah failed to prove during the recent war that it is capable of preventing Israel from attacking the country.
In an interview with Al-Sharq al-Awsat Hassan said “the resistance, despite the strong military resolve and the heroic acts of its warriors, it did not prove to be a deterrent against such technologically-supreme aggression and an aggressive air force. This deterrence was only successful on the ground.”
The anti-Syrian "March 14 Forces" said in response to claims made by Hizbullah Chief Hassan Nasrallah that the group had repeatedly ‘stabbed Lebanon in the back’ that Hizbullah has launched a political battle that has resulted in a major split.
Nasrallah’s political advisor Hussein Halil said “their (March 14 Forces) culture is similar to Israeli demands. We want to protect this land from foreign patrons.”
Tensions in Lebanon are mounting ahead of the next UN report on the assassination of former Prime Minister Rafik Hariri.
In an interview with UPI, Former Syrian Vice President Abdel Halim Khaddam reiterated his claim that Syrian President Bashar Assad is to blame for the murder. Asked why Assad was absent from the summit of Non-Aligned Movement nations in Cuba, Khaddam said “Bashar can’t sleep at night. He is very fearful regarding the internal situation and is afraid to leave the country for fear he may not be able to return.”
Ik kan er geen oordeel over hebben, ik ken de ins en outs niet van de zaak.quote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Korte nl samenvatting?quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En we hebben een beller.
Arab op-ed: Pope’s remarks may lead to war
ach ja, aan de ene kant heb ik iets van: laat die oorlog maar komen. het hele middenoosten kan binnen een paar uur van de kaart geveegd worden.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En we hebben een beller.
Arab op-ed: Pope’s remarks may lead to war
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3304575,00.html
Godallemachtig, wat ben je toch een zak hooi BSB.quote:Op zondag 17 september 2006 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er geen oordeel over hebben, ik ken de ins en outs niet van de zaak.²
Nee precies, iedereen weet hoe listig en kwaadaardig nonnen kunnen zijn he.quote:Op zondag 17 september 2006 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er geen oordeel over hebben, ik ken de ins en outs niet van de zaak.²
De Hitlervergelijking, een populair Westers importproductquote:“These are ignorant comments previously made by Adolf Hitler, who spoke of a supreme white race against all the other races, especially the African race.
Wat verwoordt je dat toch prachtig. Nonnen zijn over het algemeen eerlijke hardwerkende betrouwbare vrouwen, maar net die ene kan een uitzondering zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee precies, iedereen weet hoe listig en kwaadaardig nonnen kunnen zijn he.
Suflul.
Om te laten zien dat het christendom een bastion van redelijkheid is?quote:
Vast niet.quote:Om de mensen die hem verachten tevreden te stellen?
Lijkt mij ook, de islamitische wereld heeft niet als voornaamste probleem dat ze islamitisch zijn, maar vooral dat ze zo ongelooflijk dom en onderontwikkeld zijn.quote:Waar bemoeien die lieden zich eigenlijk mee? Als ze in eerste instantie al niet begrijpen wat hij bedoelde dat moeten ze gewoon lekker hun mondje dicht houden en verder gaan met de orde van de dag.
Kort staat er:quote:
Zou, in de geest van het stroomlijnen, de titel niet gewoon in een taal gesteld kunnen worden?quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef Drugshond het volgende:
TT's voorgaande topics aangepast (i.v.m. het stroomlijnen van de OP).
"Abrahamistische", maf woord overigens.
Beter dan die eerste titels. "Paus beledigt moslims". Slaat nergens op. Neenee, "Moslims voelen zich beledigd door paus" had dat moeten zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef Drugshond het volgende:
TT's voorgaande topics aangepast (i.v.m. het stroomlijnen van de OP).
"Abrahamistische", maf woord overigens.
Was het beter geweest om haar 3x in het gezicht te schieten danquote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een non drie maal in de rug schieten..........![]()
Paus vs Mohammed?quote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben toch bezig.... verzin maar een passende TT titel.
<- Luie mod en zo.... (zondag ook).
Rellende zandapen Deel IVquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben toch bezig.... verzin maar een passende TT titel.
<- Luie mod en zo.... (zondag ook).
Dan had je het ook monkey wars kunnen noemenquote:Op zondag 17 september 2006 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden zijn Abrahamitisch, dus strijden is wmb zinloos.
Mohammedanen vs de Paus zou beter zijn.. Ik als atheist zet me geld trouwens op de paus in deze.quote:
Echt?quote:Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef TheThirdMark het volgende:
. In Nederland staken we Islamitische scholen, Moskeen etc etc in de fik toen die Imam zei dat Homo's van een flat geflikkerd moesten worden.
uhm, dit wordt een andere discussie omdat het zich niet beperkt tot islamitische landen, dus ik zal er maar verder niet op doorgaan, behalve deze opmerking :quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die millitaire bassisen zijn gewoon keihard nodig. Dat is nodig om de dreiging die uitgaat van vijandige landen te compenseren.
Hele transcript stond op cnn.com mien jong...quote:Op zondag 17 september 2006 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik zo graag zou willen hebben is een geluid- of videolink naar het hele betoog.
nog steeds? heb je een linkje. ik zie het namelijk ook nooit in de op staan.quote:Op zondag 17 september 2006 15:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hele transcript stond op cnn.com mien jong...
Als je nu naar cnn.com gaat, zie je pope-verhaal als hoofdartikel. Daaronder staat een linkje: 'Why Pope offended muslims'.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog steeds? heb je een linkje. ik zie het namelijk ook nooit in de op staan.
quote:Pope 'deeply sorry' for Islam row
Pope Benedict says he is "deeply sorry" for the reaction to his comments on Islam and said his quotation from a medieval text about holy wars did not reflect his personal thoughts.
Egypt's Muslim Brotherhood said it was "a sufficient apology," but in Somalia an Italian nun was killed in an attack reportedly linked to the pope's speech.
FULL STORY
Muslims protest around the world | Statement in full
• Gallery: Pope's remarks stir global protests
Why the pope offended Muslims | Safety fears
• Pope: Islamic holy war against God's nature
Ik vond hier de volledige tekst:quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
die Somaliers moeten echt ophouden met hun acties tegen nonnen die niks te maken hebben met de woorden van Paus
stelletje ezels daar
echt en kan je voorstellen dat Hirsi daar ook uitkomtquote:Op zondag 17 september 2006 15:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo veel hopeloosheid daar, die gasten komen echt nog uit het jaar 0.
Een jaar geleden had je nog een documentaire over besnijdenissen van vrouwenDat was niet bepaald plezierig om naar te kijken...
Tja, aan de ene kant ben ik wel blij met dat soort mensen. Het brengt een goed debat op gang en het laat nog maar eens zien hoe flinterdun de verstandshouding is tussen moslims en niet-moslims. Tijd om daar aan te werkenquote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Meki het volgende:
[..]
echt en kan je voorstellen dat Hirsi daar ook uitkomt
Somalie een land vol met monsters![]()
Er moet maandag weer gewerkt worden hè...quote:Op zondag 17 september 2006 16:02 schreef het_fokschaap het volgende:
gaan de protesterende moslims nu weer naar huis nu de paus sorry heeft gezegd of krijgen we alsnog oorlog ?
quote:Op zondag 17 september 2006 15:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vond hier de volledige tekst:
http://www.cwnews.com/news/viewstory.cfm?recnum=46474
ik kan me juist voorstellen dat er uit een flinke hoop mest een prachtige bloem kan bloeien, juist door die grote hoop shit.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Meki het volgende:
[..]
echt en kan je voorstellen dat Hirsi daar ook uitkomt
Somalie een land vol met monsters![]()
of die eerste i vervangen voor een y .. da's zelfs nog toepasselijkerquote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef Autodidact het volgende:
Als we die S uit Abrahamitisch nou eens weghalen, komen we al een eind met de titel.
Wat is er laf aan om nog eens uit te leggen wat je gezegd hebt?quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Evil_Jur het volgende:
De reacties van de Moslims na de excuses van de paus zijn zeer belangrijk... Hoewel ik het op zich wat politiek correct (om niet te zeggen laf) vind van de paus...
ik vond persoonlijk de reactie van egypte heel erg fijn.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Evil_Jur het volgende:
De reacties van de Moslims na de excuses van de paus zijn zeer belangrijk... Hoewel ik het op zich wat politiek correct (om niet te zeggen laf) vind van de paus...
linkje ?quote:Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk de reactie van egypte heel erg fijn.
Bij deze.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen al voor anti christ zijn uitgemaakt?quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie en hoor net op National Geographic in de serie "Geheime Bijbel" dat een paus in de dertiende eeuw Mohammed aanwees als de anti-christ
is daar al excuus voor aangeboden
heel veel waarschijnlijkquote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen al voor anti christ zijn uitgemaakt?![]()
Toen Luther bezig was met zijn revolte tegen de katholieke kerk noemde de paus hem de Antichrist. Luther reageerde door de paus de Antichrist te noemenquote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen al voor anti christ zijn uitgemaakt?![]()
Zelf Averroes is uitgemaakt voor ACquote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heel veel waarschijnlijk
terwijl het om keizer Nero ging
en hij bedoelde het nog wel zo goedquote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelf Averroes is uitgemaakt voor AC
is er al excuus aangeboden om jezus als profeet te zien?quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie en hoor net op National Geographic in de serie "Geheime Bijbel" dat een paus in de dertiende eeuw Mohammed aanwees als de anti-christ
is daar al excuus voor aangeboden
We krijgen hier een beetje WFL niveauquote:Op zondag 17 september 2006 17:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en hij bedoelde het nog wel zo goed
zo zie je maar weer, de weg naar de hel....
zeg, mag er geen komische noot in het topic. laten we het allemaal niet te serieus nemen. dat doen de gelovigen maarquote:Op zondag 17 september 2006 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is er al excuus aangeboden om jezus als profeet te zien?
kom op joh.
Als wij toch eens een moslim zouden vermoorden voor iedere keer dat een imam een (volledig uit zijn verband gerukte) uitspraak over christenen deed...quote:'Non vermoord wegens uitspraken'
idd. er mag wel eens een hele grote verzoening komen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef Mikrosoft het volgende:
Hebben gelovigen al aan niet-gelovigen excuses aangeboden? Het is tenslotte wat dat wij en de wereldvrede gegijzeld worden door fanatieke sektes (christenen, joden moslims enzovoort).
Sorry dat je god niet bestaat...quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel eentje.
Hebben jullie je excuses al aangeboden toen jullie zeiden dat God niet bestaat?
Zo blijf je excuses aanbieden voor iets waar geen bewijs voor is. Straks eisen satanisten nog excuses en mensen die in kabouters geloven.quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel eentje.
Hebben jullie je excuses al aangeboden toen jullie zeiden dat God niet bestaat?
Jup.quote:Op zondag 17 september 2006 17:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Sorry dat je god niet bestaat...
Nu je zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |