Inderdaad ik zou het ook niet erg vinden als die gewoon zo blijft staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Die moet dus niet aangepast worden, maar dat vind ik dan weer he.
Dus nu kunnen wij verder discussieren
ik houd er gewoon niet van geen gelijk te krijgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Leuk he
Man, je bent een goede vent, en je levert niets in, dus zeur niet![]()
![]()
Gezien, en nogmaals aangepast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef Hallulama het volgende:
Drugshond, de koptekst van het AD luidt:
"Extremisten planden massamoord op Praagse joden"
Hij levert z'n status in. Hij moet buigen voor een moslim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Leuk he
Man, je bent een goede vent, en je levert niets in, dus zeur niet![]()
![]()
Mens eigen he, heel suf is dat, ik heb 't ook, maar vraag je eens af, als jij iemand ziet die een punt verdedigd en uiteindelijk geen gelijk krijgt, veroordeel je die persoon dan op enige wijze? Kijk je dan opeens anders tegen die persoon aan? Of denk je slechts "Zo, ook weer opgelost."?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef sp3c het volgende:
ik houd er gewoon niet van geen gelijk te krijgen
Hoe jij het wil zien is jouw zaak, maar je kan het dus nog erger maken door emotioneel te gaan lopen prikkelen, en dat doe je dus nu, tssk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Hij levert z'n status in. Hij moet buigen voor een moslim.![]()
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoe jij het wil zien is jouw zaak, maar je kan het dus nog erger maken door emotioneel te gaan lopen prikkelen, en dat doe je dus nu, tssk!
Last van cognitieve dissonantie, sp3c?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg tegen mezelf 'eigenlijk had ik toch gelijk maar ik ben ook vriendelijk' en ik zet nog een kop koffie
Zo'n vermoeden had ik al, gelukkig heb je nu met mensen te maken die daar tegen kunnen.quote:
ik krijg al hoofdpijn van die eerste aliniaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Last van cognitieve dissonantie, sp3c?
Ik zou het eerst besproken hebben met mijn collega's.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Als Mutant hier nog zou zitten zou hij zelf het bericht aan kunnen passen.
Die goeie oude tijd.... of niet M01 ?
Democratie op FOK! ?, dat wordt nix.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou het eerst besproken hebben met mijn collega's.
Zet even door, duik er voor de lol eens in, dat hele fenomeen psychologie, je zult bizarre geheimen ontdekken, zelfkennis is het hoogste goed, daarna volgt zelfspot, en is het lachen, gieren, brullen geblazen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:36 schreef sp3c het volgende:
ik krijg al hoofdpijn van die eerste alinia
hahahahha.... ik heb nog wel een topic in FC gezet (afgeleide van dit onderwerp). Ik wil dat er achter de schermen ook eens meegedacht gaat worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef sp3c het volgende:
dat zullen me dan drukke tijden geweest zijn in de fc feedback als je elke dubieuze topictitel achter de schermen gaat bespreken
moet je alhaast een centraal Meki topic voor gaan starten
Thxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Wilders wil direct grenzen dicht
dubbeltopic met POL
Ben ik met je eens, als je bijvoorbeeld het postgedrag ziet van Pony_Lover kun je onmogelijk er te goedertrouw vanuit gaan dat hij oprecht bezig is een serieus discours te starten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik word, net als veel postende mensen, een beetje moe van de radicale houding van enkele mensen in nws en pol. ze kunnen maar extreem en steeds meer extreem posten en historische 'waarheden' van al jazeera quoten.
het begint hier echt uit de hand te lopen.
maar dat betekent ook dat meki, en nog heel wat mensen die radicaal worden weg mogen. jij hangt aan een zijden draadje wat betreft de geschiedvervalsing.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, als je bijvoorbeeld het postgedrag ziet van Pony_Lover kun je onmogelijk er te goedertrouw vanuit gaan dat hij oprecht bezig is een serieus discours te starten.²
Je kan me meer vertellen, maar Meki is absoluut niet radicaal. Ik denk dat jij en ik het meer met elkaar eens zijn dan we denken, het feit dat we al bijna 5 jaar met elkaar in discussie zijn zegt wat mij betreft genoeg. Toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat betekent ook dat meki, en nog heel wat mensen die radicaal worden weg mogen.
oh dat zegt absoluut genoeg. ik zou nu ook liever mano á mano met je willen praten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan me meer vertellen, maar Meki is absoluut niet radicaal. Ik denk dat jij en ik het meer met elkaar eens zijn dan we denken, het feit dat we al bijna 5 jaar met elkaar in discussie zijn zegt wat mij betreft genoeg. Toch?²
smart is in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
ik ben slim , nooit dom geweest
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beholder.
Genau!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
ik ben slim , nooit dom geweest
kan je dat vertalen we zijn niet in Londenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beholder.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beerholder.
ik zal het voor je vertalen:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
kan je dat vertalen we zijn niet in Londen
Ik kijk veel naar films en naar NOS en naar AT5 ik begin helemaal niet te radicaliseren en ik begin steeds meer in discussie te gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal het voor je vertalen:
"ik begin heel erg moe van je te worden, je begint steeds meer te radicaliseren, je kijkt teveel al jazeera, en je sociale leven is beperkt op het moment".
ik heb een hekel aan one-issue users, jij ook?
One-isseu doe ik niet en zeker niet in NWSquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal het voor je vertalen:
"ik begin heel erg moe van je te worden, je begint steeds meer te radicaliseren, je kijkt teveel al jazeera, en je sociale leven is beperkt op het moment".
ik heb een hekel aan one-issue users, jij ook?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
One-isseu doe ik niet en zeker niet in NWS
met zijn humor is idd niks mis. wel met zijn geschiedvervalsing die hij uiterst serieus oreeert. maar goed dat gaat op voor meerdere mensen op fok!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben helemaal weg van Meki - de grootste cabaretier van ons land. Hij heeft en neemt maling. Hulde.
Meki is tenminste authentiek. Dat filmpje met de Barcelona tas is echt geniaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met zijn humor is idd niks mis. wel met zijn geschiedvervalsing die hij uiterst serieus oreeert. maar goed dat gaat op voor meerdere mensen op fok!
klopt geniaal. qua humor. maar zijn posts beginnen steeds radicaler te worden en steeds meer one-issue.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meki is tenminste authentiek. Dat filmpje met de Barcelona tas is echt geniaal
uhu,quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:27 schreef ThinkTank het volgende:
Ik gok dat
Vertegenwoordiger van 0,32% politieagenten Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
een te lange TT zou zijn?![]()
* ThinkTank begeeft zich naar het stemhokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |