ook Appelsientjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb genoeg bier staan en voldoende wijn en champie afgecaterd, dus mij treffen de sancties ook niet zo hard.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
beloof je dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
Doe ik niet aan, vitamines behoren in pilvorm toegediend te worden Meki.quote:
Daarom moeten we heb ook pesten, beledigen en kleineren. Voor zijn ontwikkeling!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
nou ik ren niet achter hem aan dude. als je mijn hoeveelheid posts in nws zou zien dan denk ik dat ik hem vooral enorm vaak tegenkom. soms is het hylarisch, soms banwaardig...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennen
en ook geen NWS topics open maken in NWSquote:
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en ook geen NWS topics open maken in NWS![]()
dat is valsspelen en niet eerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.
balie 1?quote:
ik was verveeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef sp3c het volgende:
als jij beloofd dat je dan in POL gaat zitten maak ik al je topics dicht deal?
en gij zult niet liegen he volgens mij hoort dat bij de 10 geboden!
het is een complot een samenzwering tegen mekiquote:
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoeker
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabiquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].
[WFL] was ook een optie geweest. Het blijft natuurlijk wetenschap.
radicaliseren doe ik niet ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabi
je doet me denken aan haywire uit prison break.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.quote:
zit ons dan ook niet lekker te maken met je 'sancties'quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke stroming?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.
Ik hoorde het vandaag op radio 1.... indrukwekende verslaglegging.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef sizzler het volgende:
Dekker en Donner treden af! is dubbel. In POL staat deze al: Donner en Dekker stappen op
aangepast.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:38 schreef sigme het volgende:
3 christenen gefusilleerd in Indonesie
Gewát?
Kost tijd, omdat [POL] goedkeuring moet geven. Maar het verzoek loopt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef GewoneMan het volgende:
Clinton schiet uit zijn slof of Fox News
merge graag
Verpakt op jouw manier: duidelijk wel dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Ringo het volgende:
Leraar flikkert leerlinge het raam uit!
Is vrolijk cynisme nu ook al verboden?
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Aoristus het volgende:
kan iemand anders dan die stagiair er niet even naar kijken
quote:
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef Apropos het volgende:
911 complot of niet deeltje 12
Ik kan er wel tegen, hoor, maar er gaat een hoop ruimte verloren aan Pietje's haatcampagne. Ruimte die beter besteed zou kunnen worden.
Ik zie dat je zijn werkwoordvervoeging bewondert.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.
Of je erin geloofd is een ander hoofdstuk. Maar die discussie los je niet op met 10,100 of 10000 topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |