ook Appelsientjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb genoeg bier staan en voldoende wijn en champie afgecaterd, dus mij treffen de sancties ook niet zo hard.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
beloof je dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
Doe ik niet aan, vitamines behoren in pilvorm toegediend te worden Meki.quote:
Daarom moeten we heb ook pesten, beledigen en kleineren. Voor zijn ontwikkeling!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
nou ik ren niet achter hem aan dude. als je mijn hoeveelheid posts in nws zou zien dan denk ik dat ik hem vooral enorm vaak tegenkom. soms is het hylarisch, soms banwaardig...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennen
en ook geen NWS topics open maken in NWSquote:
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en ook geen NWS topics open maken in NWS![]()
dat is valsspelen en niet eerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.
balie 1?quote:
ik was verveeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef sp3c het volgende:
als jij beloofd dat je dan in POL gaat zitten maak ik al je topics dicht deal?
en gij zult niet liegen he volgens mij hoort dat bij de 10 geboden!
het is een complot een samenzwering tegen mekiquote:
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoeker
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabiquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].
[WFL] was ook een optie geweest. Het blijft natuurlijk wetenschap.
radicaliseren doe ik niet ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabi
je doet me denken aan haywire uit prison break.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.quote:
zit ons dan ook niet lekker te maken met je 'sancties'quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke stroming?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.
Ik hoorde het vandaag op radio 1.... indrukwekende verslaglegging.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef sizzler het volgende:
Dekker en Donner treden af! is dubbel. In POL staat deze al: Donner en Dekker stappen op
aangepast.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:38 schreef sigme het volgende:
3 christenen gefusilleerd in Indonesie
Gewát?
Kost tijd, omdat [POL] goedkeuring moet geven. Maar het verzoek loopt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef GewoneMan het volgende:
Clinton schiet uit zijn slof of Fox News
merge graag
Verpakt op jouw manier: duidelijk wel dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Ringo het volgende:
Leraar flikkert leerlinge het raam uit!
Is vrolijk cynisme nu ook al verboden?
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Aoristus het volgende:
kan iemand anders dan die stagiair er niet even naar kijken
quote:
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef Apropos het volgende:
911 complot of niet deeltje 12
Ik kan er wel tegen, hoor, maar er gaat een hoop ruimte verloren aan Pietje's haatcampagne. Ruimte die beter besteed zou kunnen worden.
Ik zie dat je zijn werkwoordvervoeging bewondert.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.
Of je erin geloofd is een ander hoofdstuk. Maar die discussie los je niet op met 10,100 of 10000 topics.
Hap dan ook niet terug. Altijd hetzelfde gezeur met jou en je relletjes.quote:
ik heb hem niet doodgewenst , hij mij welquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Hap dan ook niet terug. Altijd hetzelfde gezeur met jou en je relletjes.
hoezo ontrolligquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:36 schreef sp3c het volgende:
je vraagt er ook gewoon zelf om met je onzinnige getroll iedere keer
En nu is hij pleitos.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:15 schreef Meki het volgende:
hoezo ontrollig
hij was het niet eens met mijn mening en toen ging hij doodwensen
Aanvraag loopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:38 schreef NewOrder het volgende:
POL: PvdA-senator: ontkennen holocaust niet strafbaar
NWS: "Ontkennen holocaust niet strafbaar"
Jawel, zie OP van dit topic (we houden het lekker simpel).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, heeft NWS geen FAQ?
We wachten nog 14 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef roelofjan het volgende:
Koningin Beatrix overleden - Hoax ?
Waarom niet gewoon dicht?
Totaal geen betrouwbare bron, maar het is lekker spectaculair en goed voor de views dus we laten het open?
Nee hoaxen horen in [TRU].quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef roelofjan het volgende:
Ah ok, je kan hier dus al je hoaxen kwijt, zolang je er maar bijzegt dat het over een uurtje echt bekend wordt.
Nee, nee! Heksen horen in [TRU] hoaxen horen in [ONZ] ofzo.quote:
Done, dank voor het melden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Napalm het volgende:
Ik geef mezelf aan:
Idiote uitspraak Comm. Gelijke Behandeling
Dubbel, dicht.
Ja, de term moslims klopt, net zoals de term mannen ook zou kloppen, of de term mensen, of de term vaders wellicht, neven, broers, carbon units, etc.quote:
Nou dat is geen raadsel hoor, de titel is gewoon generaliserend. Tientallen duidt een groep aan, geen Nederlands gehad op school? Moslims duidt op moslims en niet op een groep binnen de moslims.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:51 schreef sp3c het volgende:
kun je bezig blijven
Tientallen Nederlanders op de vuist in Noorwegen
dan moet die bv ook gewijzigd worden naar mariniers.
jammer dat men niet gewoon de originele titel (die ook van massamoord spreekt) heeft meegenomen maar echt verschrikkelijk is het niet, waarom mutant01 zich daar wel aangesproken voelt en bv johndope zich in het bovengenoemde topic niet is mij een raadsel
ik laat het gewoon staan
nee ik volgde de schriftelijke cursus via het internetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dat is geen raadsel hoor, de titel is gewoon generaliserend. Tientallen duidt een groep aan, geen Nederlands gehad op school? Moslims duidt op moslims en niet op een groep binnen de moslims.
toch blijf je terugkomen ...quote:Maar laat het lekker staan, want NWS is qua kwaliteit er niet echt op vooruit gegaan.
Het grappige is dat NWS nu het niveau van FP heeft ingehaald (naar beneden toe dan), aangezien ze zelfs op de FP een betere titel hebben m.b.t dit nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Hallulama het volgende:
Soms heeft de koptekst te maken met de hoeveelheid beschikbare ruimte, zoals op Teletekst, en soms heeft de koptekst te maken met de oplagecijfers, zoals die van het AD nogal laag zijn
Dank.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
Aangepast.... Extremistische moslims in de TT... De eerste regel van de OP heeft dezelfde strekking.
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
Zou je misschien inhoudelijk kunnen antwoorden. Je voorbeeld sloeg dus nergens op, aangezien daar een groep wordt aangeduid dmv getallen. Kan je wel "verontwaardigd" doen, waarom ik me aangesproken voel, maar er zit dus een groot verschil tussen.
Ja, ik stel me aan, want ik wijs op een generaliserende TT en een verkeerd voorbeeld van jou kant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoor
ik vind dat je je aansteld, maar goed je hebt mazzel dat Drugshond wel vriendelijk is
Alsof jij niet vriendelijk bent, misschien afentoe een beetje koppig, maar bon, dat heeft ook z'n voordelen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef sp3c het volgende:
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoor
ik vind dat je je aansteld, maar goed je hebt mazzel dat Drugshond wel vriendelijk is
Tientallen duidt een groep aan, het voorbeeld slaat nergens op want in TT van de moslims wordt geen groep binnen de moslims genoemd. Het is dus een verschil. Het is nog vroeg maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef Drugshond het volgende:
sp3c heeft wel gelijk hoor met zijn voorbeeld over Noorwegen.
Maar het is nog vroeg, en het bericht hapert aan alle kanten. Maar het stond in de AD en dan kunnen we er niet zomaar van afwijken (zonder recrificatie).
Maar om daar nu zo'n halszaak van te maken..... pak maar een koekje.
Die misschien niet, omdat het de originele koptekst van het bericht is, dus niet door een FOK!-er verbasteld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef sp3c het volgende:
Politie Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
en die moet ook aangepast worden?
ja ok daar wil ik nog best in meegaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Die misschien niet, omdat het de originele koptekst van het bericht is, dus niet door een FOK!-er verbasteld.
finequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Hallulama het volgende:
"Islamitische extremisten planden massamoord op Praagse joden"
![]()
Pas niet!
Neem toch gewoon de AD koptekst over, die past wel!
Dat is waar, het gaat hier echt om bijzonder kleine nuances, het is ook nog eens een uitspraak van de Franse politie, hoewel dat ook generaliserend is, het is in iedergeval een uitspraak van IEMAND binnen de Franse politie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:25 schreef sp3c het volgende:
ja ok daar wil ik nog best in meegaan
maar het is minstens even generaliserend als de eerste
Als dat zou kunnen, zou zeer netjes zijn, maar dat is de TT van het originele bericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef sp3c het volgende:
Politie Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
en die moet ook aangepast worden?
Leuk hequote:
Die moet dus niet aangepast worden, maar dat vind ik dan weer he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als dat zou kunnen, zou zeer netjes zijn, maar dat is de TT van het originele bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |