... ik blijf deze link hier posten, totdat iemand er op reageert:quote:Op woensdag 27 september 2006 07:22 schreef pietje77 het volgende:
Er zijn er inmiddels bijna ontelbaar veel zoals PAUL CRAIG ROBERTS, had ook nooit gedacht dat er zoveel gepropagandeerde mensen "schijt" zouden hebben aan de hoogste klokkenluiders uit de geschiedenis.......zal daarom ook maar weer eens een keer een uitgebreid lijstje maken met allemaal onafhankelijke brandschone experts, die met recht autoriteiten op dit gebied genoemd mogen worden en kwa inside knowledge/ expertise etc etc bijna onovertrefbaar zijn..
Mocht Cheney gaan klokkenluiden overtreft hij het.......
Europa ?!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wie is daar ooit ingetrapt?
[..]
Waarom Er is genoed videomateriaal. Er zijn nog wel wat brokstukken WTC. FBI/CIA medewerkers van toen zijn er ook nog. Blackboxen zijn er. Enige wat niet meer is zijn de hulpverleners en paar klokkeluiders. Dus echt te laat is het nog niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Dan volg je discussie kennelijk niet.
Het merendeel is het er zeker over eens dat het commissie rapport op zijn best twijfelachtig is gezien de achtergrond. Er moet gewoon een compleet nieuw en vooral onafhankelijk onderzoek komen, hoewel het nu al bijna te laat is.
het gaat ze niet om de waarheid. Ze wijzen alleen maar vingertjes naar 'die paar na' dat ze het niet zo helder zien allemaal. en komen steeds weer terug met trieste dubunksites en 'zogenaamde' experts.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
... ik blijf deze link hier posten, totdat iemand er op reageert:
http://www.patriotsquestion911.com/
Dat commissieleden zelf het 9-11 onderzoek ruk vinden, dat boeit de mensen hier - op een paar na - kennelijk weinig.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat ze niet om de waarheid. Ze wijzen alleen maar vingertjes naar 'die paar na' dat ze het niet zo helder zien allemaal. en komen steeds weer terug met trieste dubunksites en 'zogenaamde' experts.
Dat lijkt me evident. Er zijn haast geen moderne oorlogen te noemen die niet onder een false-flag operatie zijn begonnen. Zelfs WOII en Vietnam zijn begonnen met een valse vlag operatie, tegenwoordig geen historicus die dat ontkent. Madrid bombings: twee plegers waren informaten van de politie, London bombings: het brein "Aswat" was een agent van MI6. De Britten probeerden zelfs te voorkomen dat de Amerikanen hem voor de aanslagen gingen oppakken door te zeggen dat hij dood zijn zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor jouw staat het dus ook zonder enige twijfel vast dat het een inside job is ?!
Ik heb dat wel geleerd op de middelbare school, hoor, en nog wel een stuk beter dan jij het hier in je alwetendheid vertelt. Het was namelijk geen ´´Duitse gevangene´´, maar een groep gevangenen uit Buchenwald die een zogenaamde overval deden op een Duits radiostation. Compleet met Poolse oorlogskreten. Het staat in vrijwel ieder geschiedenisboek. Alleen die Engelstalige kranten in Duitse kranten, die ben ik nog nooit tegengekomen. Het lijkt me ook sterk dat een Pool die de grens overgaat de aanleiding is voor een oorlog.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
De rest denkt nog steeds b.v. dat (zoals je op de middelbare school geleerd krijgt) dat Hitler "zomaar" Polen aanviel, nietwetende dat ook daar een valse flag operatie aan vooraf ging (een gevangene werd in een Pools uniform gehezen en neergeknalt op de Duitse grens. De dag erna stonden de Duitse kranten vol met "Germany under attack".).
Dit is een van de grootste stukken onzin die ik ooit gezien heb. Het verband is fictief en de wijze waarop de aanvallen worden weergegeven, is gebrekkig.quote:Operatie Gladio? Kennen de mensen niet. Able Danger? Nooit van gehoord. Geen wonder dat mensen nog steeds denken dat 19 mensen met stanleymessen 3 doelen kunnen raken.
De Amerikanen zaten al een tijdje in Vietnam en Tonkin was geen ´´false flag operation´´, maar een verkeerd rapport.quote:De valse vlag operatie (baai van Tonkin) zorgde ervoor dat de Amerikanen een vrijbrief hadden om naar Vietnam te gaan. In Vietnam gingen er meer dan +50.000 Amerikanen dood. Dat is peanuts vergeleken met de slechts 3000 doden van 9/11.
Ik neem aan dat jij zowel de ´´knaapjes´´ als de ´´eerstejaars studenten´´ verre te boven gaat, anders had je dergelijke sneren wel achterwege gelaten.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wetenschappers? De knaapjes achter Pop-Mech of de eerstejaars TU-Delft studenten?
Wie ben jij? Een of andere kneus die vorige week voor het eerst Loose Change gezien heeft en toen pas eens ging denken? Als je je niet in de materie verdiept hebt moet je ook gewoon je mond houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wetenschappers? De knaapjes achter Pop-Mech of de eerstejaars TU-Delft studenten?
1. een irrelevante vraag,quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wie ben jij? Een of andere kneus die vorige week voor het eerst Loose Change gezien heeft en toen pas eens ging denken? Als je je niet in de materie verdiept hebt moet je ook gewoon je mond houden.
Europa is nooit geheel akkoord gegaan met de invasie, de landen die dat wel deden, zoals wij, deden dat meer vanwege de WMD's en Saddam zelf.quote:
De tijdlijn in het rapport . En de bewering dat de diensten hun werk goed hadden gedaan , de coverup door NORADquote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ben ik niet mee bekend, maar wel nieuwsgierig naar, wat is er dan een bewezen leugen?
Wat dacht je van een rapport welke door Miss Rice op het bureau van Bush werd gelegt met de waarschuwingen voor Bin Laden. Press for the truth niet gezien ?quote:Men is nogal een vaag woord. Ik denk dat er vast wel factoren binnen de inlichtingendiensten waren die meer wisten, maar dat kwam om wat voor reden dan ook niet op tijd bij de juiste mensen terecht.
Genoeg topics te vinden waar iets heel anders uit blijkt . En waarom liegen als iedereen weet dat ze bestaan??quote:Boehoe, iedere kleuter weet dat ze bestaan. We hebben allemaal het staartje van de Koude Oorlog meegemaakt. Toen was het nodig, daarvoor was het nodig, nu is het nodig.
een groot deel van de Amerikaanse bevolking !quote:Wie is daar ooit ingetrapt?
Natuurlijk wie geeft er om mensenrechten of een internationale wereldorde , jij niet blijkt wel .quote:Wederom, iedereen kan bendenken dat en waarom het gebeurd. Het toegeven is juist schadelijk geweest omdat er dan iets van goedkeuring gevraagd lijkt te worden.
Om even in stijl te blijven:quote:Op woensdag 27 september 2006 18:46 schreef pietje77 het volgende:
1. een irrelevante vraag,
2.standaard "onderbouwing" "evil jur - niveau",
3. nogmaals een typische ScrewLC reactie.
4. "dumb jur" maakt wederom duidelijk dat hij totaal niets gelezen heeft laat staan er zich in verdiepen.
5. een advies wat de, gebaseerd op het gros van zijn posts, echt ongeinformeerde kneus( evil jur) maar eens op moet gaan volgen.
Het is jammer dat iemand die zichzelf zo veel beter geïnformeerd acht dan een ander zich tot zulke uitspraken moet verlagen. Op deze manier nodig je maar weinig mensen uit tot een echte dialoog, aangezien je ze toch alleen aanvalt. In een goede discussie haal je iemand onderuit op argumenten, niet op persoonlijke aanvallen. Het feit dat jouw posts op deze manier veel minder geloofwaardiger worden schijn je niet echt te beseffen.quote:Dit zal niemand meer verbaasd hebben overigens, want als je de posts terugleest, is het niveay diep, diep, DIEP TRIEST. Zo triest dat ze zelf nooit meer zullen begrijpen dat ze onzin uitkramen en het "beyond a reasonable doubt" aangetoond is.
In aansluiting op voorgaande. Wat probeer je hier nou mee te bereiken? Denk je nou echt dat veel mensen serieus inhoudelijk in zullen gaan op iemand die met dit soort "argumenten" moet komen?quote:Verder keep up the great work en stoor je vooral niet aan een aantal "mentally challenged" believers van het Al-Ciaeda sprookje.
Persoonlijk word ik pislink van die verdedigers van onrecht, die te laat geboren duitsers, die parasieten van de vrijheid, verkrachters van de waarheid, die beledigingen van intellect etc etc etc
Zodra er voor mij overtuigend bewijs is dat het een inside job was, dan zal ik heus niet te trots/koppig zijn om dat toe te geven. Maar stel (hypothetisch) dat ooit overtuigend zal blijken dat het geen inside job was, zou je dat dan ook toe kunnen geven?quote:er komt zeker een dag waarop jij alle woorden(onzin) moet inslikken, i can't wait, trouwens loop jij nu al 5 jaar Bush te verdedigen? sommige mensen veranderen weleens van mening .....
En hier ligt de bron van het probleem: ik ben het namelijk niet me je eens dat het zo'n overduidelijke zaak. Komt het omdat ik dingen negeer? Als het gebeurd, dan hooguit onbewust. Ik geef direct toe dat ik wat dat betreft ook behoorlijk koppig ben. Maar gaat het andersom misschien ook niet op? Zou het niet zo kunnen zijn dat jij dingen onbewust uit je beeldvorming weglaat omdat ze jouw versie van de waarheid niet staven? Vermoedelijk zul je dit stellig ontkennen, en dat geeft niet, maar ik wil de vraag in ieder geval meegegeven hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:53 schreef pietje77 het volgende:
kijk, ik vind, net als de geschiedenis, dat het schandalig is om zo'n overduidelijk zaak te ontkennen.
Misdadig zelfs.
Uiteraard falen overheden, net als dat jij wel eens faalt en dat ik wel eens faal. Mensen zijn nou eenmaal van nature hebberig, machtsgeil en willen het liefst overal gelijk in krijgen. Werkt helaas niet altijd waardoor er dingen misgaan, hetzij per ongeluk, hetzij bewust. En vaak blijft het bij een betrekkelijk klein probleem (iets wat een enkel huishouden aangaat) en soms iets wereldwijds, zoals het 9/11 gebeuren.quote:Ook zie ik langzaamaan steeds vaker "het zogenaamde" falen van de overheid door iedereen beaamt......
En het is dan alleen weer jammer dat je het niveau van bovenstaande post meteen weer afbreekt...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:00 schreef pietje77 het volgende:
Maar een aantal grondwetten noemen zal hier al moeilijk worden voor de gepropagandeerde ongeinformeerde waardeloze/nuttelooze hoopjes mens. alle characters van de Simpsons daarentegen niet.....
Chertoff is niet verwant aan die andere Chertoff. In het artikel dat je aanhaalt, wordt beweerd dat een familielid dit zou hebben bevestigd, maar dat is ronduit onwaar. Over leugens gesproken...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef pietje77 het volgende:
heb ik al zoveeel aangetoond inmiddels, maar jij leest of kijkt niks, dat geef je zelf toe "heb ik geen tijd voor, kun je het uitleggen" zodra iemand nog zo gek is om het te doen, reageer je er totaal niet op, net zoals je bijna nooit op feiten en onovertrefbare brandschone klokkeluiders reageerd.
Ik zoek wel (alweer) even een kleine selectie van leugens en feiten die (un) popular mechanics(lol...) compleet, exposen als afhankelijke, onbetrouwebare, leugenaars die 16 "puntjes" hebben uitgekozen uit de 100 den en zelfs die totaal niet fatsoenlijk kunnen onderbouwen::
PM's Benjamin Chertoff is a cousin of Michael Chertoff?
Benjamin's mother in Pelham, New York, however, was more willing to talk. Asked if Benjamin was related to the new Secretary of Homeland Security, Judy said, "Yes, of course, he is a cousin." Read More
Grassroots InfoMedia found many errors and outright lies in Popular Mechanics 9/11 so called debunking of conspiracy facts. Grassroots InfoMedia has learned that the March 2005 issue of Popular Mechanics (PM) plumbs new depths of nepotism and Hearst-style "yellow journalism" with its cover story about 9/11. PM's senior researcher, 25-year-old Benjamin Chertoff, authored a propagandistic cover story entitled "Debunking 9/11 Lies" which seeks to discredit all independent 9/11 research that challenges the official version of events. Benjamin Chertoff is the cousin of Michael Chertoff, a former Assistant Attorney General and the new Secretary of the Department of Homeland Security.Read More Michael Chertoff has ties to the financiers of the Sept. 11 attacks Read More Ex-KGB and STASI Chiefs To Work Under Chertoff. Read More Why have Soviet secret service 'KGB', General Yevgeni Primakov, as well as Markus Wolfe, the ex-boss of the ''STASI'', the equally feared former East German 'State Security Police' been hired by - and for - the US Government.? Read More
Benjamin Chertoff author of the now infamous Popular Mechanics "Debunking 9/11 Lies" where PM lies about the facts surrounding 9/11, was not a qualified expert according to his resume that Grassroots InfoMedia discovered on-line. Ben's degree in Bachelor of Arts, New York University, 2002 with an Individualized major; Concentration in European literature and history, hardly qualifies him on the physics aspects of 9/11, and neither do any of the 5 jobs he has had since 2001. See Resume from "Way Back" cache. See Resume cached on this site.
BRON: http://www.freedomisforeverybody.org/debunkPopMech4.php ( ongeloofelijk zoveel ze liegen zeg, zie ook bladzijde 1 + 2 + 3 .... en loose change debat (un)popular mechanics ( youtube - tel de vragen die ze ontwijken, leugens zijn niet te tellen, teveel...)![]()
"No man is entitled to the blessing of freedom, unless he be vigilant in it's preservation"
Ben jij entitled op iets volgens Mac Arthur?? ( retorische vraag in jou verband DENK ik)
Ik zei:quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef pietje77 het volgende:
http://www.patriotsquestion911.com/ Wie of wat snap je of geloof je niet??
LE-ZEN! Ik heb nooit gezegt dat ik ze niet geloof. Toegegeven, ik heb nog niet alle essays volledig gelezen, maar wel even voor deze reply de samenvattingen op die pagina. Maar wat daar beschrijven wordt is niets anders dan wat jij ook doet: onderbuikgevoelens uiten. Ofwel, een hoop interviews waarin ze aangeven dat het onderzoek niet transparant was (zal ik ook niet ontkennen), maar ook dingen die weer door anderen (en in de voorgaande elf delen van dit topic) genoemd zijn.quote:Zolang de verhalen van de klokkenluiders niet met fysiek bewijs gestaaft kunnen worden mag je er niet zonder meer van uitgaan dat zij de waarheid vertellen. Het betekend niet dat je ze dus maar aan de kant moet schuiven, maar je moet voorzichtig zijn met deze verhalen als feit te presenteren.
Nee nu ben ik aan het overdrijven ... maar als ik zijn kop zie , dan gaat er bij zo iets van, dat is een man van de 'elite'. Met z'n reputatie kan bijna niet iets vies onder tafel zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:54 schreef Apropos het volgende:
Waarom is deze man geen klokkenluider geworden?
http://www.lera.com/robertson.htm
Je geeft maar weer aan dat je het leesniveau van een zwakzinnige josti hebt. Ik ben over niets zeker, betreffende de meeste zaken ben ik ook echt niet "beyond reasonable doubt".quote:Op woensdag 27 september 2006 18:46 schreef pietje77 het volgende:
[..]
1. een irrelevante vraag,
2.standaard "onderbouwing" "evil jur - niveau",
3. nogmaals een typische ScrewLC reactie.
4. "dumb jur" maakt wederom duidelijk dat hij totaal niets gelezen heeft laat staan er zich in verdiepen.
5. een advies wat de, gebaseerd op het gros van zijn posts, echt ongeinformeerde kneus( evil jur) maar eens op moet gaan volgen.
Dit zal niemand meer verbaasd hebben overigens, want als je de posts terugleest, is het niveay diep, diep, DIEP TRIEST. Zo triest dat ze zelf nooit meer zullen begrijpen dat ze onzin uitkramen en het "beyond a reasonable doubt" aangetoond is.
Trouwens bedankt voor de "whistleblowers-patriot" link markzman, veel kende ik er al wel, maar het is gewoon bijna niet meer bij te houden hoeveel experts openbaar gaan.
Gisteren heeft Alex Jones weer een superberoemd iemand erbij gekregen, Friedman of zoiets, hij schijnt groot te zijn in de U.S.
Verder keep up the great work en stoor je vooral niet aan een aantal "mentally challenged" believers van het Al-Ciaeda sprookje.
Persoonlijk word ik pislink van die verdedigers van onrecht, die te laat geboren duitsers, die parasieten van de vrijheid, verkrachters van de waarheid, die beledigingen van intellect etc etc etc
edit "WMD'S is twijfelachtig"![]()
![]()
![]()
geniet er maar goed van allemaal een Duitser in 1940 had nog niet last van ZO'N DENIAL![]()
o o o , echt een prestatie van evil jur, om alleen maar te speculeren , fantaseren.
atta---->100.000------> baas van ISI-----> CIA 100% uitgezocht en bevestigd........( simpeler kan het niet uitgelegd worden maar ik vrees dat het toch to moeilijk is... ( 9-11 comm conclusie: ( money NOT important, we wont investigate! hahahahaha)
er komt zeker een dag waarop jij alle woorden(onzin) moet inslikken, i can't wait, trouwens loop jij nu al 5 jaar Bush te verdedigen? sommige mensen veranderen weleens van mening .....
Trouwens de chemische wapen , waarvan "wij" de leverancier waren etc etc hebben een "shelf-life" van een aantal maanden , daarna kun je het nog net niet opdrinken maar het is in ieder geval totaal ongevaarlijk vergeleken met voor de houdbaarheids datum.... Datum leverantie: pre 1991, datum meeste "intelligence gepresenteerd door Powell? = pre 1992. geverifieerd oude waardeloze rommel waar ook ik toen ingetrapt ben.....
maar ja, een mens ontwikkeld zich he, en leert..............................
Ok, dat wil ik wel van je aannemen, maar dan ben ik nog steeds nieuwsgierig naar wat precies.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
De tijdlijn in het rapport . En de bewering dat de diensten hun werk goed hadden gedaan , de coverup door NORAD
Dat Bin Laden een bedreiing was wist iedereen al, hij was in die tijd al veranwoordelijk voor de dood van vele Amerikanen in het buitenland. Maar was er een concrete dreiging bekend bij de juiste mensen waarmee ze ook werkelijk wat konden doen?quote:[..]
Wat dacht je van een rapport welke door Miss Rice op het bureau van Bush werd gelegt met de waarschuwingen voor Bin Laden. Press for the truth niet gezien ?
Meer dan 12 geheime diensten hebben Washington gewaarschuwd . In sommige gevallen werden hiervoor mensen naar het witte huis gestuurd om de info direct over te brengen.
Omdat liegen voorkomt dat het een algemeen geaccepteerde praktijk wordt.quote:[..]
Genoeg topics te vinden waar iets heel anders uit blijkt . En waarom liegen als iedereen weet dat ze bestaan??
nu is het nodig ?? Waar baseer je dat op ?
Zie mijn reactie op Lambiekje.quote:[..]
een groot deel van de Amerikaanse bevolking !
Leuke aanname, echter niet wat ik probeer duidelijk te maken. Ik geef wel degelijk om schendingen van mensenrechten. De leugens van Blair, toegegeven en wel zijn pijnlijk en beschamend maar niet genoeg motivatie voor mij om op de baricades te blijven staan.quote:[..]
Natuurlijk wie geeft er om mensenrechten of een internationale wereldorde , jij niet blijkt wel .
Dat begrijp ik best, maar je ziet toch wel in dat dat probleem ook van toepassing is op de bronnen die jij hier wel als betrouwbaar bestempelt?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
Waar ik dus problemen me heb is z'n blad als PM. Die hebben grootste bekend heid. En zullen vast belangerijke journalisten werken. Maar dat zijn nu juist de foute mensen. Alleen al om het feit dat het z'n blad populair is wil ik het niet geloven. propaganda materiaal. Zal wel vol zitten met reclame. Dus die kunnen mogen helemaal niets kritisch plaatsen.
quote:The two towers were the first structures outside of the military and nuclear industries designed to resist the impact of a jet airliner, the Boeing 707. It was assumed that the jetliner would be lost in the fog, seeking to land at JFK or at Newark. To the best of our knowledge, little was known about the effects of a fire from such an aircraft, and no designs were prepared for that circumstance. Indeed, at that time, no fireproofing systems were available to control the effects of such fires.
The structures of the buildings were heroic in some ways but less so in others. The buildings survived the impact of the Boeing 767 aircraft, an impact very much greater than had been contemplated in our design (a slow-flying Boeing 707 lost in the fog and seeking a landing field). Therefore, the robustness of the towers was exemplary. At the same time, the fires raging in the inner reaches of the buildings undermined their strength. In time, the unimaginable happened . . . wounded by the impact of the aircraft and bleeding from the fires, both of the towers of the World Trade Center collapsed.
Yes, no doubt I could have made the towers braver, more stalwart. Indeed, the power to do so rested almost solely with me. The fine line between needless conservatism and appropriate increases in structural integrity can only be defined after careful thought and consideration of all of the alternatives. But these decisions are made in the heat of battle and in the quiet of one’s dreams. Perhaps, if there had been more time for the dreaming . . .
(bron) - Bovenstaande is ingekort tot deze ene quote.
quote:"We have to conclude, we cannot fail to conclude, that it's not practical to design buildings as we know them — buildings that we'd want to live and work in — to resist the impact of these jet aircraft," the engineer, Leslie E. Robertson, said in his most extensive public comments to date about the trade center disaster. "It is not possible or sensible to do that."
[..]
He said the forces of impact of the newest generation of super-size airliners could not be withstood by any building — not just a high-rise.
(bron) - Gratis registratie nodig om te lezen.
Waar ik dus problemen mee heb iks zo'nm radioshow/filmaker als Alex Jones. Die heeft grootste bekendheid. Er zullen vast wel echte journalisten werken. Maar dat zijn nu juist de foute mensen. Alleen al om het feit dat zo'n radioshow/man/filmmaker populair is wil ik het niet geloven, propaganda materiaal. Radioshow zal wel vol zitten met reclame. Dus die kunnen helemaal niets kritisch plaatsen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
Waar ik dus problemen me heb is z'n blad als PM. Die hebben grootste bekend heid. En zullen vast belangerijke journalisten werken. Maar dat zijn nu juist de foute mensen. Alleen al om het feit dat het z'n blad populair is wil ik het niet geloven. propaganda materiaal. Zal wel vol zitten met reclame. Dus die kunnen mogen helemaal niets kritisch plaatsen.
Verdacht, niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef pietje77 het volgende:
Alex zijn verleden is zeer indrukwekkend en grandioos, heb hem zelden op foutjes kunnen betrappen, laat staan leugens....
Blijkbaar luister je er niet naar want UL heeft blijkbaar te kennen gegeven dat zij het staal niet hebben gecertificeert:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef pietje77 het volgende:
student:
ik luister liever naar de constructeurs en de wereldwijde safety regulator UL die het staal certificeerde( zie ook "9-11 mysteries" (erg mooi)
quote:"UL does not certify structural steel, such as the beams, columns and trusses used in World Trade Center," said Paul M. Baker, the company's spokesman.
Ryan was fired, Baker said, because he "expressed his own opinions as though they were institutional opinions and beliefs of UL."
"The contents of the argument itself are spurious at best, and frankly, they're just wrong," Baker said.
Dat was mij bekend. Ik was en ben nog steeds in zekere mate een groot luchtvaartenthousiast.quote:Trouwens wist je dat de WTC boeings +- halve kerosine lading hadden ? ( vliegtuigmaatschappijen rekenen precies uit hoeveel nodig is, bespaard veel geld, gewicht, brandstof).
Ten eerste omdat hij 2 maanden vooraf precies wist te vertellen wat er ging gebeuren in september. En pietje heeft al een mooi antwoord gegenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waar ik dus problemen mee heb iks zo'nm radioshow/filmaker als Alex Jones. Die heeft grootste bekendheid. Er zullen vast wel echte journalisten werken. Maar dat zijn nu juist de foute mensen. Alleen al om het feit dat zo'n radioshow/man/filmmaker populair is wil ik het niet geloven, propaganda materiaal. Radioshow zal wel vol zitten met reclame. Dus die kunnen helemaal niets kritisch plaatsen.
Dus waarom spreekt Alex Jones wel de waarheid en PM niet terwijl ze precies hetzelfde doen?
Volgens jouw redenatie hadden alle beide vluchten nooit hun originele bestemming (Los Angeles) kunnen bereiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef pietje77 het volgende:
Trouwens wist je dat de WTC boeings +- halve kerosine lading hadden ? ( vliegtuigmaatschappijen rekenen precies uit hoeveel nodig is, bespaard veel geld, gewicht, brandstof). Praten de meeste regerings verdedigers niet vaak over.
Ook leuk hoe dat ALLES op zijn plaats valt als je je goed in de materie verdiept. Heeft mij dus 1000 den uren lezen, kijken, zoeken etc gekost maar ik deed het graag, ik moest het weten.
Nu is er inmiddels zoveel meer grondig onderzocht, zeer goed te kijken, materiaal dat het toch een stuk sneller zou moeten gaan ALS je objectief erin duikt.
Ik was als jij, zelfs tegen mijn Turkse maten jaren Amerika verdedigd, die 100% profiteren van WOII in dat opzicht.
unfortunatly.........it's....... true.....
Dus hij vertelde precies dat er op 9/11 4 vliegtuigen gekaapt werden waarvan er 2 in het WTC zouden vliegen, 1 in het pentagon en 1 zou door zogenaamde heldendaad door de pasagiers in een veld storten en niet z'n doel halen? Heeft hij dat precies verteld? Graag bewijs! Dus bewijs voor de 4 vliegtuigen de exacte doelen etc. Bewijs het maar, ik weet dat je nu een leugen verteld want ik weet van Ales Jones precies heeft verteld maar kom op proof me wrong!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ten eerste omdat hij 2 maanden vooraf precies wist te vertellen wat er ging gebeuren in september.
Dat is maar jouw interpretatie....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ten eerste omdat hij 2 maanden vooraf precies wist te vertellen wat er ging gebeuren in september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |