abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42119138
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

FOEI!!!!

Dit zal je leren

maandag 25 september 2006 @ 19:09:33 #153
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42119210
Omdat media gewoon een vrije markt is. Blijkbaar vinden mensen het leuk om erover te lezen. Blijkbaar vind de media dat. Zo werkt vrije markt. Als het je niet aanstaat, kun je ook een krant oprichten en er niet over berichten. Van mij mag je. I don't care.
Blijkbaar gaan er niet zoveel mensen naar de kerk als dat er mensen naar de moskee gaan ofzo. Men kan dat eenvoudig zelf veranderen door zelf naar de kerk te gaan.
Dat is natuurlijk ineens lastig, want dan moet je wat doen, in plaats van consumeren.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 25 september 2006 @ 19:11:53 #154
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42119301
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ongegeneerd bedoel je?
Ja, dat.
quote:
Het officiële godsdienstige avies luidt al 1400 jaar, niet te veel en te snel eten en voldoende water drinken.
Advies bedoel je?

Het zal allemaal best. En wat mijn spotlust betreft; misschien wil ik helemaal niet meer vermakelijk zijn. Ik heb mijn buik vol van god en zijn orders. Van mij mag-ie dood achter de wagen worden gehangen.

Dat ik mijn weerzin tegen de hemelse penose afreageer op het vrome hongermannetje-spelen dat vanaf zaterdag weer is begonnen, het zij zo.

Ongehoorzaamheid is een deugd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42119396
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, dat.
[..]

Advies bedoel je?

Het zal allemaal best. En wat mijn spotlust betreft; misschien wil ik helemaal niet meer vermakelijk zijn. Ik heb mijn buik vol van god en zijn orders. Van mij mag-ie dood achter de wagen worden gehangen.

Dat ik mijn weerzin tegen de hemelse penose afreageer op het vrome hongermannetje-spelen dat vanaf zaterdag weer is begonnen, het zij zo.

Ongehoorzaamheid is een deugd.
Je mag je frustratie helemaal uitten hoor, hoe zielig, hypocriet, en laf wij allemaal wel niet zijn. Misschien kan je nog een ander stickertje op ons plakken wat al je frustratie in een klap weg doet gaan
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 september 2006 @ 19:15:18 #156
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42119435
En verder ben ik vandaag in een vrolijke pestbui.
  maandag 25 september 2006 @ 19:17:23 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42119522
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je mag je frustratie helemaal uitten hoor, hoe zielig, hypocriet, en laf wij allemaal wel niet zijn. Misschien kan je nog een ander stickertje op ons plakken wat al je frustratie in een klap weg doet gaan
Nou, kom eens met een suggestie!
pi_42119595
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:07 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

FOEI!!!!

Dit zal je leren

das voor moslims

en dit is voor ons ongelovigen, heerlijk bereidde varkenshaasjes

quote:
maar jij bent meer iemand voor de poelier zie ik uitstekende keus!

pi_42119662
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nou, kom eens met een suggestie!
Nee, want ik ga nu koken en daarna eten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42119678
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

das voor moslims

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]

Ziet er ranzig uit.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 september 2006 @ 19:23:08 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42119749
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want ik ga nu koken en daarna eten.
Die hele ramadan stelt toch ook eigenlijk geen reet voor.
pi_42119758
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ziet er ranzig uit.
ik vergeef het je
pi_42120221
Moet wel bekennen dat ik afgelopen vrijdag op bezoek bij m'n oma ontzettend veel dikke mensen heb gezien. En zondag in het centrum (Den Haag) was het wéér raak.
Voor sommige mensen is zo'n vastenperiode geen slecht idee, maar dan wel permanent zeg maar

en al die dikke wijven en zwangere mannen zouden hun kleding mischien beter bij Habib El Talibani kunnen aanschaffen. In plaats van naveltruitjes enzo

Wat me óók weer eens opviel is dat veruit de meeste van die wandelende hoofddoekjes ook veels te dik zijn. En als die moslimaatjes dan slank zijn, dan géén hoofddoek. Dat lijkt me nu eens een interessant onderzoek en nieuwwaardig, "bestaat er een correlatie hoofddoek - overgewicht".

tot slot, als je dan op een mooie warme dag in zo'n tent gaan lopen, cq dik bent, deodorant aub
  maandag 25 september 2006 @ 19:55:29 #164
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_42120602
dat ziet er eerder uit alsof er iemand flink door de kop is geknald
pi_42127606
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

das voor moslims

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]

He, ispy.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42131946
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

He, ispy.
de "ik ben duur uiteten geweest" topics
  dinsdag 26 september 2006 @ 05:13:35 #167
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42132849
*Off topic* mist het Hollandse eten soms toch wel, maar goed Thais is vaak beter te eten *

On topic, ik heb niets tegen ramadan, toen ik nog in Nederland woonde deed mijn Turkse collega er aan mee. Ik at wel tijdens die dagen in dezelfde kamer, maar daar had zij geen probleem mee. Opgelost toch.

Ik ga het pas erg vinden zodra ik me moet aanpassen aan de nukken van een ander. Hier doe ik het omdat ik hier te gast ben (ik heb er overigens weinig problemen mee). Nederland is van origine geen moslim land dus daar hoef je je niet aan te passen als niet moslim zijnde. Dus tijdens het werk of bij officiele gelegenheden wel een hand geven ect, en prive doe je maar wat je niet laten kan.

Ergste vind ik gewoon die tekens van geloof bij mensen, daardoor kunnen ze gelijk zien dat je niet bij hun groep hoort en je dus anders behandelen. Misschien de reden waarom meiden zonder hoofdoek als ze er niet als een moslim uitzien als een slet behandeld worden. (ok niet iedere moslim doet dat maar een bepaalde groep zeer zeker wel)

Just my 2 cents over het gebeuren.
mai pen rai
pi_42133882
Alleen de eerste ontopic zin ging over het "gebeuren" de rest was zeuren over hoe jij je irriteert aan tekens van het geloof, omdat je denkt dat jij daardoor slechter behandeld wordt? Ik heb me nog nooit aan moeten passen aan 'de moslims' en als je 'kijken naar meisjes met hoofddoeken' aanpassen noemt?
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:15:33 #169
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42134039
Jij hebt je niet hoeven aan te passen, ik heb dus wel de problemen meegemaakt toen ik nog in Amsterdam werkte en daar soms was met mn vriendin. Waren altijd dezelfde types die haar lastig vielen. Maar goed dat is mijn ervaring.

Maar dit hele topic gaat over veel meer dingen, zou je wel gezien hebben als je het doorgelezen had. Maar zoals je al gelezen had heb ik niets tegen ramadan. Ik heb meer problemen met de uitwassen van de islam.
mai pen rai
pi_42134249
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:26 schreef buachaille het volgende:
Zeg nou zelf, die hele nieuwsagenda van het journaal bijvoorbeeld stelt geen moer voor en is netjes van te voren op te stellen. Voorbeelden:
- 1 jan rustige oud en nieuw leuk skispringen, klassiek orkest en nieuwjaarsduik
- Start vierdaagse
- Start strandzesdaagse
- Verjaardagen koningshuis
- Prinsjesdag / opnebare beschouwingen
- Drukte op snelweg
- Kerstinkopen drukte
blahblahblah
pi_42135106
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die hele ramadan stelt toch ook eigenlijk geen reet voor.
K
[img]http://tinypic.com/e97xpl.gif[/img]
pi_42135513
Het NOS Journaal van 22.00 uur presteerde het zondagavond zelfs om met de Ramadan te openen. Alsof dat HET belangrijkste nieuws van de dag is.

Er mag best melding van gemaakt worden, maar je kunt ook overdrijven...
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:42:43 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42138362
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:18 schreef Douka het volgende:

[..]

K
Is dit het codewoord voor de Grote Vervloeking?

Moet overigens toegeven dat ik gisteren erg op de man speelde. Dat was op dat moment ook mijn bedoeling, maar bij nader inzien kon het wel wat minder. Heerszuchtig snerthumeur.

Mijn afkeer van religie, en alle gehypete rituelen die daarbij horen, is groot; maar ik geloof niet dat het veel zin heeft om dat via persoonsgerichte bashing methods duidelijk te maken.

Bij dezen.
pi_42139784
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Moet overigens toegeven dat ik gisteren erg op de man speelde. Dat was op dat moment ook mijn bedoeling, maar bij nader inzien kon het wel wat minder. Heerszuchtig snerthumeur.

Mijn afkeer van religie, en alle gehypete rituelen die daarbij horen, is groot; maar ik geloof niet dat het veel zin heeft om dat via persoonsgerichte bashing methods duidelijk te maken.

Bij dezen.
Ik ken dat gevoel ook, ik ben helemaal zat van die gelovigen van religies die achterlijke regeltjes hebben gemaakt en absoluut overkomen. Geloven in iets wat hoger is is prima te begrijpen, maar die regeltjes die erbij komen en (naar alle waarschijnlijkheid) onzin zijn irriteren me mateloos. Mijn reden hiervoor is nationaal gezien dat we eindelijk van de dogma's af waren in NL en dat daar nu weer verandering in is gekomen. In algemeen niveau baal ik van die religies omdat mijn droom is dat de mens eindelijk eens van zn instinctieve reacties en beweegredenen afkomt en gebruikt wat ons uniek maakt als soort: ratio. Ratio/ kennis is juist dat wat ons van de evolutionaire ketens verlost en onze soort ongelooflijke dingen kan doen die nu nog Goddelijk overkomen.
pi_42140701
Veel religieuze feestdagen zijn nu eenmaal nieuws tegenwoordig omdat grote groepen daar aan meedoen
pi_42144375
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Is dit het codewoord voor de Grote Vervloeking?

Bij dezen.
Ramadan is leuk.

JIj mag wat anders vinden, maar ik vind het leuk.

Dus.
pi_42144413
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Ringo het volgende:

Ja, maar, je bent daar niet uniek in. Daarom is het op een gegeven moment vervelend en saai.
pi_42144832
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ramadan is leuk.

JIj mag wat anders vinden, maar ik vind het leuk.

Dus.
Ik blijf jullie stomme dwazen vinden

Dus

pi_42144901
Met jullie analfabete profeet

dinsdag 26 september 2006 @ 17:13:38 #180
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42145137
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja, maar, je bent daar niet uniek in. Daarom is het op een gegeven moment vervelend en saai.
Dat dus. Ik werd al een beetje moe van mezelf.

Mijn weerzin tegen religie ligt op een veel algemener, abstracter niveau. Ik kan haar best goed beargumenteren, maar zodra ze persoonlijk wordt uitgespeeld, blijft ze steken in pesterijtjes en vileine sneren.
Er is vakkundiger gebruik van intellect nodig om god overbodig te maken.

Hongerze, en eet smakelijk voor vanavond.
pi_42145138
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Dus

Iedere cultuur heeft trekjes die voor mensen die die cultuur niet kenenn als raar/dom/dwaas opgemerkt kunnen worden.

En

JIj speelt op de man ik niet.

Dus.
pi_42145181
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:13 schreef Ringo het volgende:
Hongerze, en eet smakelijk voor vanavond.
Hongerze.

Maar dat smakelijk eten gaat wel lukken.
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:26:46 #183
135430 Sargon
pi_42145384
nou ik hoop dat je je flink verslikt
pi_42145446
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:26 schreef Sargon het volgende:
nou ik hoop dat je je flink verslikt

En nu is je dag weer goed zeker?
pi_42145681
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Dus

Ik blijf je een enorme mongool vinden

Dus

Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:42:10 #186
135430 Sargon
pi_42145785
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

En nu is je dag weer goed zeker?
mijn dag was al goed, ik ben een gelukkig man
pi_42145929
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef Sargon het volgende:

[..]

mijn dag was al goed, ik ben een gelukkig man
Ik ben ook gelukkig. Waarom moet ik me verslikken?
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:52:06 #188
135430 Sargon
pi_42145989
omdat jij een reply had gedaan met een kots smiley, daarom
pi_42146107
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:52 schreef Sargon het volgende:
omdat jij een reply had gedaan met een kots smiley, daarom
Oh was jij dat?

Nou:

Dat was een reactie op: ik heb mijn doel bereikt

Jouw doel was een nutteloze discussie en heen en weer gescheld?

Daar was ik het niet mee eens en dat illustreerde ik met een " "-smiley.

Verder niks persoonlijks.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:12:50 #190
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42146527
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Met jullie analfabete profeet

Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_42154282
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de ramadan weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen (gedeeltelijk??)meedoen aan de ramadan.
Tja, dat geldt ook voor carnaval, kerstmis, het songfestival, de champions league, de tour de france, wimbledon, de uitmarkt, koninginnedag, prinsjesdag, en zo kan ik nog wel een half uurtje door gaan.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_42158251
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de ramadan weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen (gedeeltelijk??)meedoen aan de ramadan.

Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan paas periode wordt besteed laat staan dat bos in de kerk aanschuift.
Ramadan is erg gevaarlijk. Mensen die vasten zijn mentaal niet weerbaar en volgens sommige studies zijn vasters makkelijker vatbaar voor hypnose en psychose. Je kunt als je vast totaal buiten zinnen raken (in trance) zoals mensen die onder invloed van cocaïne en heroïne zijn dat doen. Het zijn dan makkelijke prooien voor imams of andere charlatans cq. zwarte magiërs en hypnotiseurs die van dezelfde technieken gebruik maken om mensen in trance te laten geraken.

Mijn voorstel is een verbod op religieus vasten.
Naieviteit is onschuld.
pi_42171368
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef stukovich het volgende:

[..]

pi_42172724
De vastenperiode is bedoeld als periode van bezinning en gebed. Als ik naar de moslims om mee heen kijk zijn de meeste gefixeerd op het niet-eten. Al hun gedachten zijn gericht op het eten dat ze 's avonds tot zich kunnen nemen en niet tot Allah. Veel zullen een sociale druk voelen om mee te doen. Ben net op de markt geweest en dan zien je heel veel mensen met een arabisch uiterlijk gewoon turkse pizza's eten. Het aantal personen dat echt de ramadan volgt ben ik wel benieuwd naar, zal niet al te hoog zijn. Daarnaast dien je je tijdens het vasten van alle zaken te onthouden die je tot comfort zijn. Dus ook televisie kijken en internetten zou in principe niet toegestaan zijn, hoeveel zullen zich daaraan houden?
  woensdag 27 september 2006 @ 16:56:52 #195
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42172960
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

pi_42173142
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef buachaille het volgende:
De vastenperiode is bedoeld als periode van bezinning en gebed. Als ik naar de moslims om mee heen kijk zijn de meeste gefixeerd op het niet-eten. Al hun gedachten zijn gericht op het eten dat ze 's avonds tot zich kunnen nemen en niet tot Allah. Veel zullen een sociale druk voelen om mee te doen. Ben net op de markt geweest en dan zien je heel veel mensen met een arabisch uiterlijk gewoon turkse pizza's eten. Het aantal personen dat echt de ramadan volgt ben ik wel benieuwd naar, zal niet al te hoog zijn. Daarnaast dien je je tijdens het vasten van alle zaken te onthouden die je tot comfort zijn. Dus ook televisie kijken en internetten zou in principe niet toegestaan zijn, hoeveel zullen zich daaraan houden?
Je wilt solliciteren voor de FOK! Cyber Imam functie?
X
  woensdag 27 september 2006 @ 17:05:14 #197
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42173194
quote:
Gast, hoe verzin je het
  woensdag 27 september 2006 @ 17:21:18 #198
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42173570
quote:
Uit welke duim heb je die wijsheden gezogen? Je linkerduim? Oké....

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 27 september 2006 @ 17:24:22 #199
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42173672
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uit welke duim heb je die wijsheden gezogen? Je linkerduim? Oké....

²
Wat hij zegt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')