Ja, dat.quote:
Advies bedoel je?quote:Het officiële godsdienstige avies luidt al 1400 jaar, niet te veel en te snel eten en voldoende water drinken.
Je mag je frustratie helemaal uitten hoor, hoe zielig, hypocriet, en laf wij allemaal wel niet zijn. Misschien kan je nog een ander stickertje op ons plakken wat al je frustratie in een klap weg doet gaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, dat.
[..]
Advies bedoel je?
Het zal allemaal best. En wat mijn spotlust betreft; misschien wil ik helemaal niet meer vermakelijk zijn. Ik heb mijn buik vol van god en zijn orders. Van mij mag-ie dood achter de wagen worden gehangen.
Dat ik mijn weerzin tegen de hemelse penose afreageer op het vrome hongermannetje-spelen dat vanaf zaterdag weer is begonnen, het zij zo.
Ongehoorzaamheid is een deugd.
Nou, kom eens met een suggestie!quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag je frustratie helemaal uitten hoor, hoe zielig, hypocriet, en laf wij allemaal wel niet zijn. Misschien kan je nog een ander stickertje op ons plakken wat al je frustratie in een klap weg doet gaan![]()
quote:
maar jij bent meer iemand voor de poelier zie ikquote:![]()
Ziet er ranzig uit.quote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
das voor moslims
en dit is voor ons ongelovigen, heerlijk bereidde varkenshaasjes![]()
[afbeelding]
[..]
maar jij bent meer iemand voor de poelier zie ikuitstekende keus!
[afbeelding]
![]()
Die hele ramadan stelt toch ook eigenlijk geen reet voor.quote:Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nu koken en daarna eten.
He, ispy.quote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
das voor moslims
en dit is voor ons ongelovigen, heerlijk bereidde varkenshaasjes![]()
[afbeelding]
[..]
maar jij bent meer iemand voor de poelier zie ikuitstekende keus!
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 22:26 schreef buachaille het volgende:
Zeg nou zelf, die hele nieuwsagenda van het journaal bijvoorbeeld stelt geen moer voor en is netjes van te voren op te stellen. Voorbeelden:
- 1 jan rustige oud en nieuw leuk skispringen, klassiek orkest en nieuwjaarsduik
- Start vierdaagse
- Start strandzesdaagse
- Verjaardagen koningshuis
- Prinsjesdag / opnebare beschouwingen
- Drukte op snelweg
- Kerstinkopen drukte
blahblahblah
Kquote:Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die hele ramadan stelt toch ook eigenlijk geen reet voor.
quote:
Ik ken dat gevoel ook, ik ben helemaal zat van die gelovigen van religies die achterlijke regeltjes hebben gemaakt en absoluut overkomen. Geloven in iets wat hoger is is prima te begrijpen, maar die regeltjes die erbij komen en (naar alle waarschijnlijkheid) onzin zijn irriteren me mateloos. Mijn reden hiervoor is nationaal gezien dat we eindelijk van de dogma's af waren in NL en dat daar nu weer verandering in is gekomen. In algemeen niveau baal ik van die religies omdat mijn droom is dat de mens eindelijk eens van zn instinctieve reacties en beweegredenen afkomt en gebruikt wat ons uniek maakt als soort: ratio. Ratio/ kennis is juist dat wat ons van de evolutionaire ketens verlost en onze soort ongelooflijke dingen kan doen die nu nog Goddelijk overkomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Moet overigens toegeven dat ik gisteren erg op de man speelde. Dat was op dat moment ook mijn bedoeling, maar bij nader inzien kon het wel wat minder. Heerszuchtig snerthumeur.![]()
Mijn afkeer van religie, en alle gehypete rituelen die daarbij horen, is groot; maar ik geloof niet dat het veel zin heeft om dat via persoonsgerichte bashing methods duidelijk te maken.
Bij dezen.
Ramadan is leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Ringo het volgende:
[..]Is dit het codewoord voor de Grote Vervloeking?
Moet overigens toegeven dat ik gisteren erg op de man speelde. Dat was op dat moment ook mijn bedoeling, maar bij nader inzien kon het wel wat minder. Heerszuchtig snerthumeur.![]()
Mijn afkeer van religie, en alle gehypete rituelen die daarbij horen, is groot; maar ik geloof niet dat het veel zin heeft om dat via persoonsgerichte bashing methods duidelijk te maken.
Bij dezen.
Ja, maar, je bent daar niet uniek in. Daarom is het op een gegeven moment vervelend en saai.quote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Ringo het volgende:
Dat ik mijn weerzin tegen de hemelse penose afreageer op het vrome hongermannetje-spelen dat vanaf zaterdag weer is begonnen, het zij zo.
Ik blijf jullie stomme dwazen vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ramadan is leuk.
JIj mag wat anders vinden, maar ik vind het leuk.
Dus.
Dat dus. Ik werd al een beetje moe van mezelf.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar, je bent daar niet uniek in. Daarom is het op een gegeven moment vervelend en saai.![]()
Iedere cultuur heeft trekjes die voor mensen die die cultuur niet kenenn als raar/dom/dwaas opgemerkt kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik blijf jullie stomme dwazen vinden![]()
Dus
![]()
Hongerze.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:13 schreef Ringo het volgende:
Hongerze, en eet smakelijk voor vanavond.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:26 schreef Sargon het volgende:
nou ik hoop dat je je flink verslikt
Ik blijf je een enorme mongool vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik blijf jullie stomme dwazen vinden![]()
Dus
![]()
Ik ben ook gelukkig. Waarom moet ik me verslikken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef Sargon het volgende:
[..]
mijn dag was al goed, ik ben een gelukkig man
Oh was jij dat?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:52 schreef Sargon het volgende:
omdat jij een reply had gedaan met een kots smiley, daarom
Tja, dat geldt ook voor carnaval, kerstmis, het songfestival, de champions league, de tour de france, wimbledon, de uitmarkt, koninginnedag, prinsjesdag, en zo kan ik nog wel een half uurtje door gaan.quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de ramadan weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen (gedeeltelijk??)meedoen aan de ramadan.
Ramadan is erg gevaarlijk. Mensen die vasten zijn mentaal niet weerbaar en volgens sommige studies zijn vasters makkelijker vatbaar voor hypnose en psychose. Je kunt als je vast totaal buiten zinnen raken (in trance) zoals mensen die onder invloed van cocaïne en heroïne zijn dat doen. Het zijn dan makkelijke prooien voor imams of andere charlatans cq. zwarte magiërs en hypnotiseurs die van dezelfde technieken gebruik maken om mensen in trance te laten geraken.quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de ramadan weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen (gedeeltelijk??)meedoen aan de ramadan.
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan paas periode wordt besteed laat staan dat bos in de kerk aanschuift.
Je wilt solliciteren voor de FOK! Cyber Imam functie?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef buachaille het volgende:
De vastenperiode is bedoeld als periode van bezinning en gebed. Als ik naar de moslims om mee heen kijk zijn de meeste gefixeerd op het niet-eten. Al hun gedachten zijn gericht op het eten dat ze 's avonds tot zich kunnen nemen en niet tot Allah. Veel zullen een sociale druk voelen om mee te doen. Ben net op de markt geweest en dan zien je heel veel mensen met een arabisch uiterlijk gewoon turkse pizza's eten. Het aantal personen dat echt de ramadan volgt ben ik wel benieuwd naar, zal niet al te hoog zijn. Daarnaast dien je je tijdens het vasten van alle zaken te onthouden die je tot comfort zijn. Dus ook televisie kijken en internetten zou in principe niet toegestaan zijn, hoeveel zullen zich daaraan houden?
Gast, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef buachaille het volgende:
De vastenperiode is bedoeld als periode van bezinning en gebed. Als ik naar de moslims om mee heen kijk zijn de meeste gefixeerd op het niet-eten. Al hun gedachten zijn gericht op het eten dat ze 's avonds tot zich kunnen nemen en niet tot Allah. Veel zullen een sociale druk voelen om mee te doen. Ben net op de markt geweest en dan zien je heel veel mensen met een arabisch uiterlijk gewoon turkse pizza's eten. Het aantal personen dat echt de ramadan volgt ben ik wel benieuwd naar, zal niet al te hoog zijn. Daarnaast dien je je tijdens het vasten van alle zaken te onthouden die je tot comfort zijn. Dus ook televisie kijken en internetten zou in principe niet toegestaan zijn, hoeveel zullen zich daaraan houden?
Uit welke duim heb je die wijsheden gezogen? Je linkerduim? Oké....quote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef buachaille het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uit welke duim heb je die wijsheden gezogen? Je linkerduim? Oké....²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |