quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef Aoristus het volgende:
Sp3c, ik had het andere Navo topic niet gezien, prima dat je het sluit. Een opmerking, zou je dat figuur Kadesh eens willen beoordelen, hij heeft alleen maar pogingen ondernomen om het topic te verkankeren. Dit is news, geen pol.
SP accepteert lidmaatschap NAVO
thanks
Ik zag niet dat er al eentje opgetuigd was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Snarf het volgende:
Potverdikkie interessant, zo'n FB-topic.
(Zie sig.)
Geen probleem, die heb ik alweer dichtgespijkerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zag niet dat er al eentje opgetuigd was.![]()
Wedden van wel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Aoristus het volgende:
dat heb jij ook niet gedaan, fp-stagiair
Mijn weekend kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[NWS-FB] : De virtuele krantenbak.
Nu weet ie-de-reen waarom je ook alweer die stagiair was
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:11 schreef NewOrder het volgende:
Dubbel:
'Onnodig veel doden door brand Schiphol'
Blunders rijk verergerden Schipholbrand
Reakties pleitos, maar dan zelf ook niet terug gaan schelden of overdreven gaan reageren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
Engelse burgers mijden moslims in openbaar vervoer
zit een racist bij
Vraag is ook neergelegd bij de buurtjesquote:Op woensdag 6 september 2006 08:20 schreef NewOrder het volgende:
Dubbel:
Turkije laakt eis erkenning genocide Armeniėrs
[EU] Censuur treft Turkije rapport Eurlings
Die in POL was eerder en bevat ook de aanleiding van alle ophef, maar in het andere topic is meer discussie. Merge?
Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef rutger05 het volgende:
Kan het topic Media aandacht voor 911 na 5 jaar worden verplaatst naar TRU of gemerged worden met het lopende topic in NWS of gesloten worden met een verwijzing naar het lopende topic in NWS.
Opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef NewOrder het volgende:
Geen gratis kinderopvang
Geen nieuws, in POL staat een topic over 'gratis kinderopvang'.
Ook al opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vraag is ook neergelegd bij de buurtjes
partypooperquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef Snarf het volgende:
no deal. graag nergens schreeuwerige capslock-reacties, niet in normale topics, niet in mekitopics.
Is het al 11-09 ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef _The_General_ het volgende:
Kan dat 9/11 conspiracy gedoe nou niet eens naar Truth toe?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Apropos het volgende:
Kan de formule ''tweede domste president'' dan wel verbeterd worden?
Zoiets dan ?quote:De Amerikaanse president George Bush heeft slechts één voorganger gehad die dommer was dan hij. Dat constateren psychologen van de universiteit van Californiė op basis van onderzoeken naar de intelligentie van de staatshoofden.
Dank.quote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Zoiets dan ?
G.W. Bush is de op een na domste (qua IQ) Amerikaanse president ooit
It works both ways, ga dan ook niet terug lopen schelden.quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef haaahaha het volgende:
9/11 complot of niet deeltje 8
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend baajguardian hier laat zien, wel?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef _The_General_ het volgende:
De extreem domme, ontevreden of labiele onder ons, ( meki ? ) nemen zoiets als zoete koek aan.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:54 schreef haaahaha het volgende:
om die domme labielen onder ons te overtuigen dat ze ongelijk hebben.
ah, je zit weer in je warme rol.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik ook ff reageren in de kinderachtige stijl van de NWs-posters ? :
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend ... hier laat zien, wel?
Sure ... als jij dat doet is het gerechtvaardigd natuurlijkquote:
Je hebt wel gelijk hoor, ik moet daar ook niet schelden.quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure ... als jij dat doet is het gerechtvaardigd natuurlijk![]()
Beste Drugshond,quote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef Apropos het volgende:
Beste Drugshond,
Ik begrijp dat Meki je aapje is, maar da's nog geen reden ons aan zijn kunsten uit te leveren. Ja, we zijn allemaal verstandiger dan Meki en we kunnen de blaag allemaal negeren, maar dat mag geen reden zijn hem een vrijbrief te overhandigen.
Meki met een vraagteken erachter, hij is iemand die het allemaal klakkeloos aan neemt uit ontevredenheid. Daarmee zeg ik niet perse dat hij dom of labiel is. Het ging over een van de drie.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik ook ff reageren in de kinderachtige stijl van de NWs-posters ? :
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend ... hier laat zien, wel?
[Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef _The_General_ het volgende:
De extreem domme, ontevreden of labiele onder ons, ( meki ? ) nemen zoiets als zoete koek aan. ]
Waar gij uw bijschrift (tof) verdiend hebt is mij ook een raadsel ... alleszins niet met je vriendelijk taalgebruik.quote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef _The_General_ het volgende:
Meki met een vraagteken erachter, hij is iemand die het allemaal klakkeloos aan neemt uit ontevredenheid. Daarmee zeg ik niet perse dat hij dom of labiel is. Het ging over een van de drie.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waar gij uw bijschrift (tof) verdiend hebt is mij ook een raadsel ... alleszins niet met je vriendelijk taalgebruik.
Ik ben nergens onvriendelijk, ik mag best zeggen dat de conspiracy gelovers in mijn ogen labiel zijn en de nagedachtenis van de slachtoffers besmeuren.quote:
ik doe niks verkeerdquote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef Apropos het volgende:
Beste Drugshond,
Ik begrijp dat Meki je aapje is, maar da's nog geen reden ons aan zijn kunsten uit te leveren. Ja, we zijn allemaal verstandiger dan Meki en we kunnen de blaag allemaal negeren, maar dat mag geen reden zijn hem een vrijbrief te overhandigen.
Nou nou.... over feiten en waarheid lopen je wel op 7 miles laarzen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
ik doe niks verkeerd
ik neem alleen deel aan de discussie met een andere mening die inzicht heeft op de waarheid
ik scheld niet ik troll niet ik discussier alleen met de inzicht op de feiten en de waarheid
ik heb geen laarzen wel schoenenquote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nou.... over feiten en waarheid lopen je wel op 7 miles laarzen.
Neem eens een weekje de tijd om alle video/google films te bekijken om een beter waarde oordeel te vormen.
Of lees voor het gemak alle 9 deeltjes een grondig door.
LC is leuk gemonteerd, maar verder zou ik er niet teveel achter gaan zoeken.
Of je probeert users over de streep te trekken met selectieve waarheidsbevinding wat alleen binnen je straatje past. Wat krijgen we morgen als hype ?..... dat de holocaust heeft nooit bestaan. Want als we het toch over ideologisch complotdenken hebben... daar zitten ook wel wat mensen bij die je huidige gedachtengoed als een grasspriet plat kunnen walsen , als je idd zo ontvankelijk bent voor propaganda.
Geen sandalen of pantoffels, lieve meki?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb geen laarzen wel schoenen![]()
ik beloof de komende 20 uur meer informatie aan te schaffen over 11/9 en de complot ik zal een onderzoek inlichten over 11/9 en hun complot.
het gaat mij erom dat er een bron en bewijzen zijn die dat bewijzen
Lees het topic eens door zou ik zeggen. Van joden naar reptilians via nazi's naar satan. Right.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
TU Delft-studenten bedreigt door Loose Change-aanhangers
Wat is hier nu exact bagger aan?
Nee, sterker nog, ik sluit het topic. Er zijn zat topics op het foru, waar jouw vraag tussen kan.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
9/11 - Loose Change 2nd Edition - Wat vinden jullie ervan?
Wil iemand mijn bagger verwijderen? Ik had het verkeerde bericht op CRTL-V.
Done, wat een gemiep weer (cartoonrellen zonder de toons).quote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Triggershot het volgende:
Kan iemand er deel 4 van maken Abrahamistische Wars deel IV
Thnx, doe je mee?quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done, wat een gemiep weer (cartoonrellen zonder de toons).
Mijn waspoeder wat doe jequote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
DoG al een tijdje niet gezien
120 Teletekst zo 17 sep
Kort binnenlands nieuws
` De Noorse politie heeft een 38-jarige
Rotterdammer bevrijd,die in een huis in
Oslo werd vastgehouden.Bij de inval in
het pand zijn elf mensen aangehouden.De
politie vermoedt dat het om een ruzie
over een drugsdeal gaat.
Waarheid best, maar bagger liever niet Mekiquote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
Hofstadgroep en moord Pim Fortuyn een COMPLOT
zeg maak het open
of mogen mensen geen waarheid zien
Ik was het niet, ik ben stukken jongerquote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
DoG al een tijdje niet gezien
120 Teletekst zo 17 sep
Kort binnenlands nieuws
` De Noorse politie heeft een 38-jarige
Rotterdammer bevrijd,die in een huis in
Oslo werd vastgehouden.Bij de inval in
het pand zijn elf mensen aangehouden.De
politie vermoedt dat het om een ruzie
over een drugsdeal gaat.
jouw waarheid is net als in het 9/11 topic niet DE waarheid.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
zeg maak het open
Hadden we maar meer posters als jij. Jij hebt ten minste respect voor iedereen, en inhoudelijk ben je de beste.quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef GewoneMan het volgende:
@moderators
is er geen mogelijkheid dat als meki een topic opent dat hij begint in ONZ ? aangezien 99,99% van zijn posts daar behoren lijkt me dat de perfecte optievele users worden echt ziek van hem incl. moderators
![]()
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hadden we maar meer posters als jij. Jij hebt ten minste respect voor iedereen, en inhoudelijk ben je de beste.²
de reden dat jij en ik niet zo snel een ban krijgen is omdat ze ons qua postgedrag kennen, dat kennen ze van meki ook inmiddels. vandaar dat hij ook wat vrijheden krijgt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.![]()
Jij hebt wel een ban gehad, niet liegen. Jij staat bekend om je zeer anti-Islamitische posts.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.![]()
Dat is zeker waar... Meki is wel een posting kanon.quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
de reden dat jij en ik niet zo snel een ban krijgen is omdat ze ons qua postgedrag kennen, dat kennen ze van meki ook inmiddels. vandaar dat hij ook wat vrijheden krijgt.
Zoiets..... Maar toch zie ik dingen over the edge gaanquote:moet alleen niet te gek worden in een serieus subforum als nws of pol.
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehadquote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een ban gehad, niet liegen. Jij staat bekend om je zeer anti-Islamitische posts.
En ga terug naar school: werd met dt
Pijnlijk is het voor een nationalist om van een Marokkaan/Moslim te horen dat zijn spelling niet klopt.²
Dus je hebt ook geen notesquote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehad![]()
Na wat searchwerk moet ik mij gewonnen geven, het is een wonder dat je nog niet eerder gebanned bent, je bent nl. een voorbeeld van het te ver doorvoeren van het tegenovergestelde van de politieke correctheid.quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehad![]()
heb weleens een opmerking gehad. waar ik dan itt tot meki iets mee doe. wat er achter de schermen gebeurd weet ik niet. maar een ban NEVER.quote:
ik zou het zo doen maar dan moet ik al jouw posts eruit verwijderen en heel het topic de goede kant uit blijven sturen (maw al jouw posts eruit blijven verwijderen)quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
zeg maak het open
zoekwerk...quote:Op zondag 17 september 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na wat searchwerk moet ik mij gewonnen geven, het is een wonder dat je nog niet eerder gebanned bent, je bent nl. een voorbeeld van het te ver doorvoeren van het tegenovergestelde van de politieke correctheid.
En wat niet is kan nog komen, ofnie Drugshond?²
nooitquote:Op zondag 17 september 2006 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb weleens een opmerking gehad. waar ik dan itt tot meki iets mee doe. wat er achter de schermen gebeurd weet ik niet. maar een ban NEVER.
quote:
uiteraard, maar dat maakt het niet minder irritantquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
hey gewoneman aan de andere kant moet je natuurlijk ook inzien dat als iemand zich continue belachelijk maakt, het nieuwsbericht eerder een understatement wordt.
nee BSB corrigeerde mijn post met een dt foutje. ik corrigeerde hem met een half engels en half nederlands woord. en omdat ik een VOLLEDIG engels woord gebruikte vond sp3c dat de moeite waard om te herstellenquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Drugshond het volgende:
Voetbal ?
wel vermaeckelyck als het niet te ver in stupiditeit gaat. in pol en nws.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat maakt het niet minder irritant
Ik ben redelijk stealth (soms).....quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
wel vermaeckelyck als het niet te ver in stupiditeit gaat. in pol en nws.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben redelijk stealth (soms).....![]()
het is sp3c, megonemanquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee BSB corrigeerde mijn post met een dt foutje. ik corrigeerde hem met een half engels en half nederlands woord. en omdat ik een VOLLEDIG engels woord gebruikte vond spc3 dat de moeite waard om te herstellenbeetje jammer maar heb hem een thumbs up gegeven is hij ook weer blij
![]()
okquote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sp3c, megoneman
en ik ben over het algemeen zowieso blij, daar heb ik geen thumbs up voor nodig
ze zijn niet domquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef sp3c het volgende:
omdat ze dom zijn
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GCquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef sp3c het volgende:
sancties?
ik koop bij de C1000 dus een import/export verbod gaat niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |