3fm Nos Headlines luisterenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef Terecht het volgende:
Heb nog geen bericht hierover op internet kunnen vinden.
Inshallahquote:Op woensdag 13 september 2006 08:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
DAAR ZITTEN DE JODEN VAST ACHTER.
Why Do The Illuminati Hate Jews?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef yahtzeehooligan het volgende:
De joodse illuminazi's hebben overal een vinger in de pap.
Willem Endstra was daar een voorbeeld van. Hij was zo crimineel als ik weet niet wat, maar ondanks 10 jaar lange observatie was daar geen bewijs voor te vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef gr8w8 het volgende:
Je moest eens weten voor hoeveel dingen die jij als waar beschouwd geen direct bewijs is...
Kijk uit met dit soort uitspraken, genoeg gekken die dit lezen zullen dat geloven.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
DAAR ZITTEN DE JODEN VAST ACHTER.
Ik denk dat er gedoeld wordt op NL-aanhangers van Loose Change die de studenten lastig zouden vallen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
Lol die van Screw Loose Change zouden ze niet lastig vallen, maar wel die paar NL'ers ?![]()
Tsss die NL'ers danquote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat er gedoeld wordt op NL-aanhangers van Loose Change die de studenten lastig zouden vallen.
Is het echt trouwens? Want dat zou wel triest zijn: onderzoek naar de waarheid propageren, maar als er onderzoek wordt gedaan, dan boos worden en bedreigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |