abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41531923
quote:
LONDEN - Eén op de zes Londenaren neemt in het openbaar vervoer liever geen plaats naast een moslim. De helft van hen wisselt zelfs van plaats om te voorkomen dat ze naast iemand met een Aziatisch of Noord-Afrikaans uiterlijk komen te zitten. Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse enquêtebureau YouGov.

In juli vorig jaar kwamen 56 mensen om het leven toen vier moslims zelfmoordaanslagen pleegden in het Londense openbaar vervoer. Een plan om soortgelijke aanslagen te plegen werd twee weken later voorkomen door de Britse veiligheidsdiensten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.html

Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.

Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.

Meneer Blair gefeliciteerd met uw verdiensten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41532249
tsjah ga binnenkort naar londen ik volg ze gewoon als ze verhuizen
pi_41532360
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
pi_41532663
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Kentaro het volgende:
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:58:41 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41532670
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.

Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.

Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor

Huilen dan.
pi_41532748
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor

toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
pi_41532784
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
pi_41532804
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, dat waren die lui die zonodig iets op moesten blazen.
pi_41532937
Angst is het enige wapen dat terroristen hebben. 1-0 zou ik zeggen.
Big dick.
pi_41532983
quote:

[..]

Nee, de moslims veroorzaken dat door het plegen van aanslagen en dat is ook precies hun doel. Het verscheuren van de samenleving zodat onnozele schaapjes zoals jij zich gaan afzetten tegen de westerse samenleving en er een tweedeiling ontstaat waardoor er een voedindsbodem voor hun verdorven gedachtengoed ontstaat.
pi_41532996
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAM
pi_41533034
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

slotje, met deze gast valt toch niet te discussieren.
pi_41533051
quote:

[..]

Pedofilie is ook verboden in het Christendom. Dat zegt niks.
Big dick.
pi_41533085
quote:

[..]

is is wel meer verboten in het sprookje wat islam heet. Dat neemt helaas niet weg dat deze gekken het sprookjesboek interpreteren alsof het hun hogergelegen doel is om onschuldige mensen te doden om Allah te eren.
pi_41533132
Mooi bla verhaal, er lopen in de London zoveel moslims/Pakistanen e.d. rond dat je ze niet eens kunt ontwijken in de metro al zou je dat willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjonnjoop op 05-09-2006 23:32:15 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_41533227
Het is inderdaad triest Meki, maar je moet de schuld niet neerleggen bij Blair of Bush. Het zijn terroristen en hun aanhangers die verantwoordelijk zijn voor het ontstane (vertekende) beeld van moslims. Ook vandaag is er weer een bericht op Frontpage te lezen dat extremistische moslims gearresteerd zijn wegens het voorbereiden van terreuraanslagen in Denemarken. Daarnaast komt ook de antiwesterse houding in veel islamitische landen van overheid en burgers (ook van sommige moslims met een staatsburgerschap van een westers land) en de achtergebleven opvattingen in westerse ogen, o.a. op het gebied van de rechten van vrouwen en anders- of niet- gelovigen, de beeldvorming van moslims en de islam niet ten goede. Verder is er niet zozeer sprake van een kloof tussen moslims en christenen, zoals je weet zijn er ook veel mensen die niet- gelovig zijn, zodat je beter kan spreken van een kloof tussen westerse burgers en moslims en de islam. Nogmaals het is inderdaad triest dat goedwillende moslims daaronder moeten lijden.
pi_41533330
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen

ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
pi_41533432
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:

ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
Wat heeft Israël te maken met jouw nieuwsbericht?
pi_41533652
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:

Het Israelische leger maakt zich niet schuldig aan terroristische activiteiten. Je verwart militair optreden uit zelfverdediging met het opblazen van jezelf in het openbaar vervoer.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:21:41 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41533670
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?

dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41533738
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?

dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
dat is dan niet goed

je moet juist zitten bij iedereen . je kan wel weigeren om naast iemand te zitten met een baard en een tas erbij naast zich
pi_41534027
quote:

[..]

dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)

moet je me toch even uitleggen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:32:38 #23
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41534086
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:

Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?

Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41534155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)

moet je me toch even uitleggen
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt

Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
pi_41534160
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:

[..]

Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?

Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
zeer logisch ze zijn verantwoordelijk voor de meeste terroristische aanslagen. op dat vlak zijn het ware pioniers
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41534198
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:

[..]

Juist bij bepaalde soorten mensen moet je niet zitten maar om nou een hele bevolkingsgroep / ras te boycotten is uiterst dom en niet nodig
pi_41534201
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt

Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait

je gelooft het zelf ook nog he
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:36:18 #28
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534236
quote:

[..]

* note ++ *

[ Bericht 11% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:22:57 ]
pi_41534243
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je gelooft het zelf ook nog he
Nee ik geloof niet dat de terroristen moslims zijn ook al zeggen ze hetzelf
TERRORISTEN zijn onmenselijke ezels en dom en gestoord en asiociaal

Terrorist heeft van jou gewonnen omdat jij ze gelooft ikke niet
pi_41534268
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
pi_41534360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
pi_41534451
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
* deleted , reaktie op flame *
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:24:03 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:43:02 #33
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534467
* deleted, reaktie op flame *

[ Bericht 94% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:24:41 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:44:05 #34
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534500
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf
* note ++, nogmaal flamen *

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:25:09 ]
pi_41534521
Gheghe, ik ga ook niet naast een moslim staan bij de tramhalte hoor! Ik kijk daar wel uit, zeg!
Gheghe, stond ik vanmorgen bij de tramhalte zeg, ...
pi_41534527
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
uh uh you wish... misschien moest je de Koran eens lezen dan weet je dat het gewoon waar is, de islam is een religie die wereld domination wil. en als je geen moslim bent dan ben je volgens de islam NOOIT meer dan een 3e rangs burger.

neem meteen een cursus Nederlands
pi_41534528
* Deleted, reaktie op flame *

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:25:34 ]
pi_41534579
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
pi_41534607
* niet flamen, note++ *

[ Bericht 97% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:28:00 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:48:18 #40
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534675
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Boer ga maar gauw emigreren
Dat gaat ooit gebeuren ja!

Jaloers zeker he?
pi_41534701
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Dat gaat ooit gebeuren ja!

Jaloers zeker he?
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
pi_41534707
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin

veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:50:14 #43
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41534740
Alsof die meter die je dan verder van de haard van de explosie af zit dan nog uitmaakt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41534791
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin

veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
Dus je bent het met me eens
pi_41535015
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dus je bent het met me eens
Jah ik ben het mee eens dat Moslims zich allemaal afkeuren tegen terroristen en dat terroristen ezels zijn en die mogen allemaal van mij doodvallen het liefst nu

Terroristen maken iedereen het leven zuur
In Marokko zijn er afgelopen 10 dagen 100 terroristen opgepakt die aanslagen wouden plegen in Marokko

Terroristen plegen ook aanslagen in Moslimlanden
bijna elke dag is er een aanslag in Turkije en in Irak waarbij veel Moslims doodgaan
pi_41535132
Meki, je Nederlands is er de laatste tijd weer niet op vooruitgegaan. Of is een beetje fatsoenlijk de taal van je nieuwe thuisland leren ook al niet kosher, herstel, halal?

En deze discussie is ook al onnodig.
In het openbaar vervoer is een bebaarde man in een jurk en een grote rugzak voor 60% zeker een terrorist.
Een jonge kerel in Westerse kleding met een rugzak, maar wel een Zuid-Mediterraan of Arabisch uiterlijk? 16,5% kans op boem!
Een jonge Westers uitziende blanke met zo'n grote rugzak? 0,02% kans op een voortijdig einde.

Ergo: Het is geheel verklaarbaar, zelfs wenselijk, dat bepaalde personen in het openbaar gemijd worden als de pest. Ik, zeker als vader, zou hetzelfde doen en me er geen moment voor schamen.
Het liefst zie ik strengere controle bij bepaalde risicovollere bevolkingsgropen, al was het alleen al om ze te laten betalen voor het leed dat hun geloofsgenoten teweeg brengen. Hopelijk lossen ze dan de shit zelf op, of omdat ze het zat zijn en hun extremistische broeders zelf aanpakken, of door dit land de rug toe te keren!

Is deze post gecharcheerd en generaliserend? Ja vanzelf, maar hij geeft wel weer hoe velen denken. Hij geeft weer hoe ook ik denk, zeker als ik met mijn vrouw en kinderen ergens ben. Als ik dan een groepje Marokkanen zie en ik hoor hun straattaal die bestaat uit een mix van verkracht Nederlands (!), arabische scheldwoorden en 'christelijke' vloeken, dan draai ik me om of steek de straat over. Ik vind het niet nodig mijn gezin moedwillig in gevaar te brengen. Sommige mensen moet je mijden als de pest.
Ze zijn vaak ook niet veel meer dan een bacil!

Ander voorbeeld, zelfde bevolkingsgroep. Leer er maar mee leven. De meeste Westerlingen vertrouwen Arabische. Pakistaanse of Noord-Afrikaanse moslims helemaal niet! Het zal nog decennia duren voordat dat weg is. En dan nog op voorwaarde dat de Islamofascistische terreur volledig van de aardbodem is verdwenen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:01:41 #47
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535180
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!

En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
pi_41535247
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!

je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan

Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
pi_41535302
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!

Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_41535344
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!

Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.

ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
pi_41535350
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Mooi, wieberen maar, kut allochtoon
pi_41535398
En dat alles door een vaag boek wat van onwaarschijnlijkheden aan elkaar hangt en waarvan zo'n vette meerderheid van de lezers niet eens weet waar het over gaat. Ignorance is bliss. Kunnen we gelovi
gen in het algemeen niet preventief ruimen?
pi_41535457
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Dus een Amerikaanse icon is minder intelligent dan een Britse?
Of een Libanese?

Ik toon tenminste nog iets dat te maken heeft met mijn vaderland!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_41535548
quote:

[..]

Iets van de slechte moslims verpesten het voor de goede .....
pi_41535628
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
Nee Meki. Ze waren 100% zeker aan het feesten omdat moslims Amerika op eigen grond hadden aangevallen. DAAR waren ze trots op en blij over.
En ook de kranten, tenminste de kranten hier, hebben nog weken of maanden berichten getoond over het knuffelen en thee drinken door de Edese burgemeester. Het gezever en gejammer dat het 'onze' schuld was door de Marokkaanse buurtvaders. (Ik dacht dat zij ervoor waren om de Marokkaanse jeugd in toom te houden?). En meer van dat soort berichten.
Maar één ding was duidelijk. De Edese Marokkaanse jeugd had zich, net als de Palestijnen, uitbundig geuit vanwege een islamofascistische 'overwinning' op grote Satan.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:16:39 #56
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41535732
Die Moslims, WANT DAT WAREN HET, pleegden de aanslag geheel op zichzelf, geinspireerd door Al-Qaida.

Niet alle Moslims zijn terroristen, sterker nog ik ken er een paar...Moslims dan he.
Maar mensen reageren instinctief op dergelijke situaties. Ze mijden die groep waar mensen die een gevaar voor hun zijn uit komen.

En die complottheorieen moet eens ophouden. het handeld zich om Moslims met een extreme en gewelddadige visie van de islam. Iedere ontkenning daarvan en ieder complottheorie zijn simpelweg afleidingsmaneuvres gedaan door ontchochelde mensen en\of sympathisanten.
I mean no harm
  woensdag 6 september 2006 @ 00:18:50 #57
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535803
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Mooi, wieberen maar, kut allochtoon
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!

En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
pi_41535849
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:20:29 #59
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535866
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:

[..]

wil je dat zijn ???
Ik ben zeker een mens, een mens met het hard op de juiste plaats! Alleen ik kan er niks aan doen dat ik een bepaald soort volk gewoon niet kan uitstaan.
pi_41535885
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef okkie-man het volgende:

[..]

11 september...
  woensdag 6 september 2006 @ 00:25:23 #61
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41536035
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:

[..]

wil je dat zijn ???
Mensen zijn vaak erger dan monsters. Monsters zijn niet reaal, ze houden op zodra er niet meer in geloofd wordt. Mensen daarintegen zijn dikwijls wreed en verhullen het met maskers, zich netjes gedragend. Als ze hun masker af zouden zetten zou de lelijkheid en slechtheid van de mens naar voren komen. Het goede is altijd slechts een infirieure compensatie van het slechte in de mens. De mensheid houd zich slechts op de been door zichzelf voor te houden dat het goede in alle mensen zit en het slechte slechts een kwaadaardige ingeving is door foute omstandigheden.

Als een enkel mens zijn masker af zou zetten zou de hele mensheid lelijk zijn.
Als ik mijn masker af zou zetten....laten we hopen dat ik dat nooit hoef te doen.
I mean no harm
pi_41536105
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!

En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
  woensdag 6 september 2006 @ 00:30:52 #63
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41536238
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
Ik blijf wel gewoon actief op FOK! En eh...ik ga niet weer het leger in, ik heb andere plannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ba-Hala-Na op 06-09-2006 00:31:57 (Schrijffout) ]
pi_41536255
Zo lekker veel haat hiero.

Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???

Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...

Ja, zo wordt de boel gezelliger.
pi_41536280
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
pi_41536657
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
":)
Goed idee.
Schijters zijn het. Kijk ze daar dan zitten helemaal achterin.
pi_41536765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Tatutatu het volgende:
Zo lekker veel haat hiero.

Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???

Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...

Ja, zo wordt de boel gezelliger.
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
pi_41537040
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.

De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.

Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....

9-11 heeft misschien wel het einde ingeluid van de grootheid en macht van Amerika omdat ze uit angst handelen en juist datgene doen wat ze hoopten.
Ze graven gewoon hun eigen kuil. en daarom winnen die lui ook nog
pi_41537174
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:57 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.

De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.

Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
pi_41537297
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.

Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.

En misschien is hoe erg het ook was ook een moment om in te zien dat heel misschien dat ze die haat buiten hun grenzen ook een klein beetje hun eigen schuld was. En te beseffen dat ook zij veel kwaad hebben aangericht buiten hun grenzen. Dus het was een goed moment van bezinning geweest! Maar nee ze hebben gekozen om het te bevechten, maakt niet uit hoeveel soldaten er sneuvelen of hoeveel geld het kost.
Ook nog even de belastingen verlagen natuurlijk dan worden de mensen nog blijer.
En als Bush wint, dat gelooft ie diep in zijn hart! En hij zal echt doorgaan tot het bittere einde als het aan hem ligt, zolang hij maar zijn victory heeft, en dit is mij inziens behoorlijk gevaarlijk.....

Dus ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.

En wie zal er eerder een atoombom afschieten?
Bush, Kim Jong of de Iraanse president Ahmadinejad.

Niemand van die lui is goed btw. Dus laat ze het maar lekker uitvechten onderling.
Wel klote dat onschuldige burgers er de dupe van worden maar ja het is hun spelletje en het zijn hun regels.

[ Bericht 34% gewijzigd door Tatutatu op 06-09-2006 01:28:17 ]
pi_41537549
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.

Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.

En ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:30:13 #72
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_41537697
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:

Ik acht ze tot alles in staat.
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_41537716
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
pi_41537814
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
Leuk gevonden. Ik denk dat ze tot alles in staat zijn. Gezien de weerzinwekkende aanslagen gericht op onschuldige burgers lijkt mij deze denkwijze niet onjuist.
pi_41538029
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
pi_41538269
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
Ja ok is waar.

Ik ben voor geen ieder.
pi_41538361
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:58 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ja ok is waar.

Ik ben voor geen ieder.
Ik ben ook tegen haat en dat is wat deze terroristen zaaien en wat zij willen oogsten.
pi_41538827
Geef die mensen is ongelijk. Ik denk niet dat er sprake is van een bewuste poging om mensen uit specifieke bevolkingsgroepen te kwetsen, maar een onbewuste of natuurlijke drang om bepaalde risico's te vermijden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_41538973
Uhhhhhhhhh, dwarslims Meki ?
pi_41540988
Ik denk dat het er aan zit te komen dat we na de Islamitische slagerij, school, begraafplaats, zwembad, ziekenhuis etc. etc. ook Islamitisch Vervoer ipv Openbaar Vervoer krijgen. Mannen voorin de bus, vrouwen achterin geheel volgens de Sharia-wetgeving. Voor de Dhimmies is er uiteraard ook een plaats gereserveerd, een staanplaats in het gangpad. Maar is die plek bezet is dan zul je moeten wachten op de volgende bus.
pi_41542119
quote:

[..]

Toch jammer dat bijna elke terrorist weer met dat sprookjesboek staat te zwaaien voordat ie zich opblaast tussen onschuldige kinderen.
pi_41542862
quote:

[..]

Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:41:17 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41542949
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?

VIND JE HET GEK DAT MENSEN EEN BEETJE VREEMD NAAR MOSLIMS GAAN KIJKEN?
pi_41543148
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?

Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?

Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_41543178
quote:

die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....

de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
  woensdag 6 september 2006 @ 10:51:42 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543190
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?

Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
http://forum.fok.nl/topic/909215/1/50#41526268
pi_41543205
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
dat ook .

maar Al Qaida zal het inzien met onschuldige burgers los je niks op
pi_41543237
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 6 september 2006 @ 10:53:27 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543241
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Meki het volgende:

[..]

die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....

de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?

MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
pi_41543301
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ff een gebbetje...
Ah

Nou maar hopen dat het niet aanslaat bij anderen.
pi_41543304
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
in NWS natuurlijk
pi_41543360
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?

MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart

Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
  woensdag 6 september 2006 @ 10:59:57 #93
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41543419
Dat die clown nog steeds zijn idioterie mag posten hier. Bah.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:05:06 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41543533
quote:

[..]

Neen dat heeft die bewuste groep zelf gedaan door zich openlijk *als moslim tegen de Westerse wereld* uit te spreken en een haat/vernietig campagne op te zetten.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:07:55 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543605
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:57 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart

Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.

MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.

OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.

DEAL?
pi_41543613
quote:

Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.

Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewoon lieve en aardige mensen zijn.

Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:10:00 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543661
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.

Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewon lieve en aardige mensen.

Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
DUDE IK KOM REGELMATIG MET MOSLIMS IN CONTACT. WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAARDOOR INEENS DENK: "JEZUS WAT EEN FIJNE TOEGEEFLIJKE MENSEN DIE OPEN STAAN VOOR MODERNE VISIES". HOE MEER IK MET ZE WERK EN ZE OP FORA BEZIG ZIE, HOE RADICALER IK ZELFS DE GEMATIGDE MOSLIM BEGIN TE VINDEN.
pi_41543679
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.

MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.

OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.

DEAL?
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.

Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
  woensdag 6 september 2006 @ 11:12:44 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543726
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:

[..]

sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.

Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
pi_41543765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
Nee het gaat juist goed met Moslims in Europa
het gaat alleen niet goed met mensen die Moslims in europa niet zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')