http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.htmlquote:LONDEN - Eén op de zes Londenaren neemt in het openbaar vervoer liever geen plaats naast een moslim. De helft van hen wisselt zelfs van plaats om te voorkomen dat ze naast iemand met een Aziatisch of Noord-Afrikaans uiterlijk komen te zitten. Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse enquêtebureau YouGov.
In juli vorig jaar kwamen 56 mensen om het leven toen vier moslims zelfmoordaanslagen pleegden in het Londense openbaar vervoer. Een plan om soortgelijke aanslagen te plegen werd twee weken later voorkomen door de Britse veiligheidsdiensten.
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USAquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Kentaro het volgende:
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.html
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Meneer Blair gefeliciteerd met uw verdiensten![]()
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engelandquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor![]()
![]()
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
Nee, dat waren die lui die zonodig iets op moesten blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
Nee, de moslims veroorzaken dat door het plegen van aanslagen en dat is ook precies hun doel. Het verscheuren van de samenleving zodat onnozele schaapjes zoals jij zich gaan afzetten tegen de westerse samenleving en er een tweedeiling ontstaat waardoor er een voedindsbodem voor hun verdorven gedachtengoed ontstaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAMquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAM
Pedofilie is ook verboden in het Christendom. Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
is is wel meer verboten in het sprookje wat islam heet. Dat neemt helaas niet weg dat deze gekken het sprookjesboek interpreteren alsof het hun hogergelegen doel is om onschuldige mensen te doden om Allah te eren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heeft Israël te maken met jouw nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
Het Israelische leger maakt zich niet schuldig aan terroristische activiteiten. Je verwart militair optreden uit zelfverdediging met het opblazen van jezelf in het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
dat is dan niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
Nee het zijn terroristen geen moslimsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)
moet je me toch even uitleggen![]()
zeer logisch ze zijn verantwoordelijk voor de meeste terroristische aanslagen. op dat vlak zijn het ware pioniersquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
* note ++ *quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de terroristen moslims zijn ook al zeggen ze hetzelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
je gelooft het zelf ook nog he![]()
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslimquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
* deleted , reaktie op flame *
* note ++, nogmaal flamen *quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf![]()
uh uh you wish... misschien moest je de Koran eens lezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Dat gaat ooit gebeuren ja!
Jaloers zeker he?
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzinquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
Dus je bent het met me eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
Jah ik ben het mee eens dat Moslims zich allemaal afkeuren tegen terroristen en dat terroristen ezels zijn en die mogen allemaal van mij doodvallen het liefst nuquote:
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!
En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
Klets geen onzin!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!
Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Mooi, wieberen maar, kut allochtoonquote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!
En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
Dus een Amerikaanse icon is minder intelligent dan een Britse?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf![]()
Iets van de slechte moslims verpesten het voor de goede .....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Meki. Ze waren 100% zeker aan het feesten omdat moslims Amerika op eigen grond hadden aangevallen. DAAR waren ze trots op en blij over.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Mooi, wieberen maar, kut allochtoon![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Ik ben zeker een mens, een mens met het hard op de juiste plaats! Alleen ik kan er niks aan doen dat ik een bepaald soort volk gewoon niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan
Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
Mensen zijn vaak erger dan monsters. Monsters zijn niet reaal, ze houden op zodra er niet meer in geloofd wordt. Mensen daarintegen zijn dikwijls wreed en verhullen het met maskers, zich netjes gedragend. Als ze hun masker af zouden zetten zou de lelijkheid en slechtheid van de mens naar voren komen. Het goede is altijd slechts een infirieure compensatie van het slechte in de mens. De mensheid houd zich slechts op de been door zichzelf voor te houden dat het goede in alle mensen zit en het slechte slechts een kwaadaardige ingeving is door foute omstandigheden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan
Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!
En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
Ik blijf wel gewoon actief op FOK! En eh...ik ga niet weer het leger in, ik heb andere plannen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
":)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Tatutatu het volgende:
Zo lekker veel haat hiero.
Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???
Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...
![]()
Ja, zo wordt de boel gezelliger.
Ja hoor, op iedere westerse burgerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.
De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.
Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.
Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.
En ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.quote:
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
Leuk gevonden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
Ja ok is waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
Ik ben ook tegen haat en dat is wat deze terroristen zaaien en wat zij willen oogsten.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:58 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja ok is waar.
Ik ben voor geen ieder.
Toch jammer dat bijna elke terrorist weer met dat sprookjesboek staat te zwaaien voordat ie zich opblaast tussen onschuldige kinderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?
VIND JE HET GEK DAT MENSEN EEN BEETJE VREEMD NAAR MOSLIMS GAAN KIJKEN?
die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeetquote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?
http://forum.fok.nl/topic/909215/1/50#41526268quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?
Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
dat ook .quote:Op woensdag 6 september 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Meki het volgende:
[..]
die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....
de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
Ahquote:
in NWS natuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
geloof jij wat die terroristen zeggen ???quote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?
MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
Neen dat heeft die bewuste groep zelf gedaan door zich openlijk *als moslim tegen de Westerse wereld* uit te spreken en een haat/vernietig campagne op te zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:57 schreef Meki het volgende:
[..]
geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart
Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
DUDE IK KOM REGELMATIG MET MOSLIMS IN CONTACT. WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAARDOOR INEENS DENK: "JEZUS WAT EEN FIJNE TOEGEEFLIJKE MENSEN DIE OPEN STAAN VOOR MODERNE VISIES". HOE MEER IK MET ZE WERK EN ZE OP FORA BEZIG ZIE, HOE RADICALER IK ZELFS DE GEMATIGDE MOSLIM BEGIN TE VINDEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.
Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewon lieve en aardige mensen.
Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??quote:Op woensdag 6 september 2006 11:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.
MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.
OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.
DEAL?
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.
Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
Nee het gaat juist goed met Moslims in Europaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |