http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.htmlquote:LONDEN - Eén op de zes Londenaren neemt in het openbaar vervoer liever geen plaats naast een moslim. De helft van hen wisselt zelfs van plaats om te voorkomen dat ze naast iemand met een Aziatisch of Noord-Afrikaans uiterlijk komen te zitten. Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse enquêtebureau YouGov.
In juli vorig jaar kwamen 56 mensen om het leven toen vier moslims zelfmoordaanslagen pleegden in het Londense openbaar vervoer. Een plan om soortgelijke aanslagen te plegen werd twee weken later voorkomen door de Britse veiligheidsdiensten.
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USAquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Kentaro het volgende:
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.html
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Meneer Blair gefeliciteerd met uw verdiensten![]()
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engelandquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor![]()
![]()
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
Nee, dat waren die lui die zonodig iets op moesten blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
Nee, de moslims veroorzaken dat door het plegen van aanslagen en dat is ook precies hun doel. Het verscheuren van de samenleving zodat onnozele schaapjes zoals jij zich gaan afzetten tegen de westerse samenleving en er een tweedeiling ontstaat waardoor er een voedindsbodem voor hun verdorven gedachtengoed ontstaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAMquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAM
Pedofilie is ook verboden in het Christendom. Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
is is wel meer verboten in het sprookje wat islam heet. Dat neemt helaas niet weg dat deze gekken het sprookjesboek interpreteren alsof het hun hogergelegen doel is om onschuldige mensen te doden om Allah te eren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heeft Israël te maken met jouw nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
Het Israelische leger maakt zich niet schuldig aan terroristische activiteiten. Je verwart militair optreden uit zelfverdediging met het opblazen van jezelf in het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
dat is dan niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
Nee het zijn terroristen geen moslimsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)
moet je me toch even uitleggen![]()
zeer logisch ze zijn verantwoordelijk voor de meeste terroristische aanslagen. op dat vlak zijn het ware pioniersquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
* note ++ *quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de terroristen moslims zijn ook al zeggen ze hetzelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
je gelooft het zelf ook nog he![]()
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslimquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
* deleted , reaktie op flame *
* note ++, nogmaal flamen *quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf![]()
uh uh you wish... misschien moest je de Koran eens lezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Dat gaat ooit gebeuren ja!
Jaloers zeker he?
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzinquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
Dus je bent het met me eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
Jah ik ben het mee eens dat Moslims zich allemaal afkeuren tegen terroristen en dat terroristen ezels zijn en die mogen allemaal van mij doodvallen het liefst nuquote:
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!
En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
Klets geen onzin!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!
Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |