http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.htmlquote:LONDEN - Eén op de zes Londenaren neemt in het openbaar vervoer liever geen plaats naast een moslim. De helft van hen wisselt zelfs van plaats om te voorkomen dat ze naast iemand met een Aziatisch of Noord-Afrikaans uiterlijk komen te zitten. Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse enquêtebureau YouGov.
In juli vorig jaar kwamen 56 mensen om het leven toen vier moslims zelfmoordaanslagen pleegden in het Londense openbaar vervoer. Een plan om soortgelijke aanslagen te plegen werd twee weken later voorkomen door de Britse veiligheidsdiensten.
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USAquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Kentaro het volgende:
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.html
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Meneer Blair gefeliciteerd met uw verdiensten![]()
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engelandquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor![]()
![]()
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
Nee, dat waren die lui die zonodig iets op moesten blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
Nee, de moslims veroorzaken dat door het plegen van aanslagen en dat is ook precies hun doel. Het verscheuren van de samenleving zodat onnozele schaapjes zoals jij zich gaan afzetten tegen de westerse samenleving en er een tweedeiling ontstaat waardoor er een voedindsbodem voor hun verdorven gedachtengoed ontstaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAMquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAM
Pedofilie is ook verboden in het Christendom. Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
is is wel meer verboten in het sprookje wat islam heet. Dat neemt helaas niet weg dat deze gekken het sprookjesboek interpreteren alsof het hun hogergelegen doel is om onschuldige mensen te doden om Allah te eren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heeft Israël te maken met jouw nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
Het Israelische leger maakt zich niet schuldig aan terroristische activiteiten. Je verwart militair optreden uit zelfverdediging met het opblazen van jezelf in het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen
ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
dat is dan niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.
Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?
dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
Nee het zijn terroristen geen moslimsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)
moet je me toch even uitleggen![]()
zeer logisch ze zijn verantwoordelijk voor de meeste terroristische aanslagen. op dat vlak zijn het ware pioniersquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?
Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
* note ++ *quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat de terroristen moslims zijn ook al zeggen ze hetzelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
je gelooft het zelf ook nog he![]()
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslimquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt
Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
* deleted , reaktie op flame *
* note ++, nogmaal flamen *quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf![]()
uh uh you wish... misschien moest je de Koran eens lezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Dat gaat ooit gebeuren ja!
Jaloers zeker he?
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzinquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
Dus je bent het met me eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
Jah ik ben het mee eens dat Moslims zich allemaal afkeuren tegen terroristen en dat terroristen ezels zijn en die mogen allemaal van mij doodvallen het liefst nuquote:
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!
En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
Klets geen onzin!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin
veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!
Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Mooi, wieberen maar, kut allochtoonquote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!
En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
Dus een Amerikaanse icon is minder intelligent dan een Britse?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf![]()
Iets van de slechte moslims verpesten het voor de goede .....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Meki. Ze waren 100% zeker aan het feesten omdat moslims Amerika op eigen grond hadden aangevallen. DAAR waren ze trots op en blij over.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Mooi, wieberen maar, kut allochtoon![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Ik ben zeker een mens, een mens met het hard op de juiste plaats! Alleen ik kan er niks aan doen dat ik een bepaald soort volk gewoon niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan
Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
Mensen zijn vaak erger dan monsters. Monsters zijn niet reaal, ze houden op zodra er niet meer in geloofd wordt. Mensen daarintegen zijn dikwijls wreed en verhullen het met maskers, zich netjes gedragend. Als ze hun masker af zouden zetten zou de lelijkheid en slechtheid van de mens naar voren komen. Het goede is altijd slechts een infirieure compensatie van het slechte in de mens. De mensheid houd zich slechts op de been door zichzelf voor te houden dat het goede in alle mensen zit en het slechte slechts een kwaadaardige ingeving is door foute omstandigheden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan
Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!
En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
Ik blijf wel gewoon actief op FOK! En eh...ik ga niet weer het leger in, ik heb andere plannen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
":)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Tatutatu het volgende:
Zo lekker veel haat hiero.
Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???
Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...
![]()
Ja, zo wordt de boel gezelliger.
Ja hoor, op iedere westerse burgerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.
De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.
Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.
Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.
En ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.quote:
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
Leuk gevonden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
Ja ok is waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
Ik ben ook tegen haat en dat is wat deze terroristen zaaien en wat zij willen oogsten.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:58 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja ok is waar.
Ik ben voor geen ieder.
Toch jammer dat bijna elke terrorist weer met dat sprookjesboek staat te zwaaien voordat ie zich opblaast tussen onschuldige kinderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?
VIND JE HET GEK DAT MENSEN EEN BEETJE VREEMD NAAR MOSLIMS GAAN KIJKEN?
die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeetquote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?
http://forum.fok.nl/topic/909215/1/50#41526268quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?
Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
dat ook .quote:Op woensdag 6 september 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Meki het volgende:
[..]
die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....
de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
Ahquote:
in NWS natuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
geloof jij wat die terroristen zeggen ???quote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?
MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
Neen dat heeft die bewuste groep zelf gedaan door zich openlijk *als moslim tegen de Westerse wereld* uit te spreken en een haat/vernietig campagne op te zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:57 schreef Meki het volgende:
[..]
geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart
Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
DUDE IK KOM REGELMATIG MET MOSLIMS IN CONTACT. WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAARDOOR INEENS DENK: "JEZUS WAT EEN FIJNE TOEGEEFLIJKE MENSEN DIE OPEN STAAN VOOR MODERNE VISIES". HOE MEER IK MET ZE WERK EN ZE OP FORA BEZIG ZIE, HOE RADICALER IK ZELFS DE GEMATIGDE MOSLIM BEGIN TE VINDEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.
Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewon lieve en aardige mensen.
Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??quote:Op woensdag 6 september 2006 11:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.
MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.
OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.
DEAL?
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.
Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
Nee het gaat juist goed met Moslims in Europaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
EN DAAR GAAT HET HELE RIEDELTJE WEER VAN VOOR AF AAN!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het gaat juist goed met Moslims in Europa
het gaat alleen niet goed met mensen die Moslims in europa niet zitten
Moslims hebben hier goede vrijheidquote:Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
EN DAAR GAAT HET HELE RIEDELTJE WEER VAN VOOR AF AAN!
HEBBEN MOSLIMS GEEN VRIJHEDEN OM TE GAAN EN TE STAAN WAAR ZE WILLEN EN HUN GELOOF TE BELEIDEN? OF MOET IK HELAAS MIJ GAAN AFVRAGEN OF ZE WEL OOIT GENOEG HEBBEN?
Komen die ook naar EUROPA om zichzelf op te blazen danquote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.
Ik
DAT HET WARE KARAKTER VAN DE GEMATIGDE MOSLIM STEEDS MEER NAAR BOVEN KOMT? STEEDS MEER GROEPEN RADICALISEREN EN HALEN HET MO HIERHEEN, DAT KAN JE UIT CIJFERS VAN DE AIVD NALEZEN. STEEK NOU EERST EENS DE HAND IN EIGEN BOEZEM EN GA DAN LOPEN KANKEREN OP DE MENSEN WAARTUSSEN JE EEN BETER LEVEN HEBT. HET WESTEN DUS, WANT WAT WILLEN ZE ALLEMAAL WEL GRAAG DE LUSTEN EN VOORAL NIET DE 'LASTEN' DIE FIJNE DANKBARE MOSLIM.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hebben hier goede vrijheid
maar als een paar enkelingen iets doen worden alle moslims erop aangekeken
rara wat klopt hier niet
Waarom genieten ze daar dan niet van IN PLAATS VAN onrust te veroorzaken?quote:
Wat er niet klopt zijn de kritische geluiden vanuit de moslims gemeenschap naar de extremisten. Niet-moslim Nederlanders krijgen te weinig de indruk dat er sociale controle is in de moskee.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hebben hier goede vrijheid
rara wat klopt hier niet
Omdat je daar blijkbaar niet mee in het 'Paradijs ' komt ?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom genieten ze daar dan niet van IN PLAATS VAN onrust te veroorzaken?
Ach hou es op met dat achterhaalde verhaal over de opruiende teksten in de Koran. Een boek predikt geen haat, mensen prediken haat. De Islam pleegt geen aanslagen, mensen plegen aanslagen. Religie is interpretatie, kijk maar naar al onze Christelijke kerken. Wat de Islam aangaat, ja, het is misschien waar dat de Koran door velen wat rottig geïnterpreteerd wordt.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?
MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
En tot die tijd blijven veel mensen moslims mijden.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:58 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
en het is jammer dat de Islam nog niet zover is.
Ik begrijp dat je uit alle macht probeert duidelijk te maken dat de Westerlingen" niet alle Moslims over één kam moeten scheren, omdat Moslimterroristen eigenlijk geen moslims zijn en omdat gewone moslims heel normale mensen zijn...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
Neu, ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En tot die tijd blijven veel mensen moslims mijden.
Hoe kan ik weten of een moslim in de bus bij die enkelingen behoort of niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
Ik ook niet. Punt is namelijk dat een opblaasmoslim zich er meer westers dan moslims uit zal zien.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Neu, ik niet.
(Wat maakt het ook uit, of je er naast zit of één stoeltje erachter; eraan ga je toch)![]()
Kuthoeren zijn 't.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef Gia het volgende:
Valt mij trouwens wel op dat moslims in de bus ook liever niet naast zomers geklede Europese vrouwen gaan zitten,
0 bussen of treinen in Nederland zijn opgeblazen door terroristen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten of een moslim in de bus bij die enkelingen behoort of niet?
De moslims die destijds die aanslagen pleegden, die jij dan weer niet-moslims noemt, maar allah, zagen er waarschijnlijk ook heel gewoon uit. Niets om bang voor te zijn, maar ondertussen....
Kan me goed voorstellen dat mensen het zekere voor het onzekere nemen.
Valt mij trouwens wel op dat moslims in de bus ook liever niet naast zomers geklede Europese vrouwen gaan zitten, maar dat is natuurlijk geheel gerechtvaardigd?
Maar de Topic gaat over Engeland en daar hebben ze andere 'ervaringen 'quote:Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
0 bussen of treinen in Nederland zijn opgeblazen door terroristen.
Dus dan ga ik echt niet denken: zal hij misschien!??
Ok dat is waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar de Topic gaat over Engeland en daar hebben ze andere 'ervaringen '
Tja ,sommige mensen zijn hier weer gevoeliger voor als anderenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:05 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ok dat is waar.
Maar dan nog geen reden tot paniek, door zo'n paniekerige houding gebeuren er ook veel ongelukken en vallen er onschuldige slachtoffers.
Net zoals laatst, zat er een ''moslim'' achtige persoon in het vliegtuig en hij sprak ook nog zo'n taaltje dus onstond er een situatie dat het vliegtuig ging landen en om deze persoon nader te onderzoeken.
Vertrouwen ontnemen de terroristen ons zodat we ons nergens meer zogenaamd veilig voelen, we maken onzelf namelijk wel gek genoeg.
Tok Tok Mekiquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
deden ze dat maar met de moslimlanden, ipv ze daar te vertellen hoe ze zouden moeten leven volgens ons .. denk dat we dan een stuk minder problemen zouden hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja.... Ik heb even iets gemist, geloof ik? Heeft Blair soms terroristische aanslagen gepleegd of goedgekeurd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jaja.... Ik heb even iets gemist, geloof ik? Heeft Blair soms terroristische aanslagen gepleegd of goedgekeurd?- Als mensen in de metro niet meer naar een moslim willen zitten, is dat te 'danken' aan je extremistische geloofsgenoten die terroristische aanslagen plegen.
Het valt me elke keer weer op dat moslims echt MASSAAL dezelfde stuiptrekking vertonen: ze wimpelen wangedrag uit de eigen groep altijd op anderen af en onderkennen nooit dat het probleem uit de eigen geloofsgroep afkomstig is.
Voor de goede orde: ik zeg niet dat alle moslims extremisten zijn, ik zeg WEL dat veel moslims niet willen inzien dat het hun eigen geloofsgenoten zijn die deze problemen veroorzaken. Net alsof er door toedoen van moslims geen tientallen doden zijn gevallen in Londen, vorig jaar.
Precies, ja. Maar moslims (en dit kun je rustig generaliseren, aangezien ze het echt bijna allemaal doen) bedienen zich steeds van hetzelfde excuus: Ja maar, dat zijn geen echte moslims. Het is net niet een ontkenning, maar veel scheelt het niet. Moslims zouden eens wat meer zelfreinigend vermogen tentoon moeten spreiden, in plaats van alleen te klagen over onheuse bejegening.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef Limburger_noord het volgende:
Idd anders zou je ook wel kunnen zeggen dat geen enkel geloof ooit misdaden heeft begaan (of geen enkel volk ) 'Nee hoor Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect doen niets fout want degene die dat doen zijn geen echte Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect) '
Precies.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef moussie het volgende:
[..]
deden ze dat maar met de moslimlanden, ipv ze daar te vertellen hoe ze zouden moeten leven volgens ons .. denk dat we dan een stuk minder problemen zouden hebben
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies.
Feit dat hier in het 'westen' onschuldigen opgeblazen worden ligt uiteraard aan het opengereten kleutertje van 4 die na de *boem* bloedend op straat ligt dan aan die Hakbar mongool die zijn bommengordel deed ontploffen in de bus.
Duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien heb je ook terroristen die maken dat ze wegkomen voor ze iets opblazen dus zolang de 'verdachte 'persoon nog naast je zit is er dan geen probleem (pas al hij ineens wegrent moet je uitkijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
Een idioot die zich opblaast met de woorden Allah Hakkebar is in mijn ogen net zo gek als de Israëlische minister die clusterbommen op burgers laat flikkeren. Maar daarom ga ik nog wel naast een moslim of jood in de bus zitten. Er zijn Nederlanders genoeg waar ik niet naast ga zitten, junks, ongewassen figuren, etc.
Immers het is iemand zijn eigen vrije keuze om naast iemand te gaan zitten of niet.![]()
Met dat verschil dat die Israelische minister eerst folders uitstrooit om te waarschuwen. Dus ga jij in de bus maar naast die Hakbar zitten, dan neem ik de fiets.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
Een idioot die zich opblaast met de woorden Allah Hakkebar is in mijn ogen net zo gek als de Israëlische minister die clusterbommen op burgers laat flikkeren. Maar daarom ga ik nog wel naast een moslim of jood in de bus zitten. Er zijn Nederlanders genoeg waar ik niet naast ga zitten, junks, ongewassen figuren, etc.
Immers het is iemand zijn eigen vrije keuze om naast iemand te gaan zitten of niet.![]()
Niet langs bussen rijden hequote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die Israelische minister eerst folders uitstrooit om te waarschuwen. Dus ga jij in de bus maar naast die Hakbar zitten, dan neem ik de fiets.![]()
ennuh .. oppassen met stilstaande auto's, je weet maar nooitquote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Niet langs bussen rijden he![]()
Moslims 0 ...toch ?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:13 schreef IHVK het volgende:
De terroristen hebben hun doel bereikt. Goed dat jullie dit op FOK! ook nog verdedigen. Het is natuurlijk de schuld van alle moslims dat een paar mongolen uit het MO zichzelf opblazen.
Terroristen 91223
Westerse maatschappij 0
pff .. als het de overgeciviliseerde amerikanen niet lukt om weg te komen uit new orleans en dat over wegen die wel goed zijn, wat doet je geloven dat het een libanees wel zou lukken over die kapotte wegen ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die Israelische minister eerst folders uitstrooit om te waarschuwen. Dus ga jij in de bus maar naast die Hakbar zitten, dan neem ik de fiets.![]()
Ik hoop dat ze dat zelf ook (allemaal) doorhebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
De moslims die deel uitmaken van de Westerse maatschappij vallen daar inderdaad ook onder.
Hij is zeker wat van plan .....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. als het de overgeciviliseerde amerikanen niet lukt om weg te komen uit new orleans en dat over wegen die wel goed zijn, wat doet je geloven dat het een libanees wel zou lukken over die kapotte wegen ?
maar ja, ik ga ook rustig naast de moslim zitten ..
en ik zal net zo vriendelijk tegen hem glimlachen als tegen jou .. wie weet maakt mijn glimlach het verschil tussen wel of niet doen, als die al wat van plan was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk helaas dat een groot gedeelte het niet door zal hebben. Net als de FOK! users niet door hebben dat ze precies reageren zoals de terroristen willen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat zelf ook (allemaal) doorhebben![]()
Niet alleen op FOK helaas ook in het dagelijks levenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat een groot gedeelte het niet door zal hebben. Net als de FOK! users niet door hebben dat ze precies reageren zoals de terroristen willen.
Jep. FOK als voorbeeld voor de westerse maatschappij.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK helaas ook in het dagelijks leven
Als voorbeeld?...laten we hopen van niet zegquote:Op woensdag 6 september 2006 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep. FOK als voorbeeld voor de westerse maatschappij.
(hmm, een beetje overdreven maar toch)
Jawel!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als voorbeeld?...laten we hopen van niet zeg![]()
Denk je maar eens in dat sommige FOK-ers je collega's kunnen zijn ...brrrrrrrrquote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jawel!
Stel je voor iederen roept: OMG ROFL EINS ZWEI![]()
En tegen nieuwkomers bijvoorbeeld bij een nieuwe werknemer: tyf op kutnewbie!
En die newbie werknemer: Mijn werk wat doe je!!!
En die werknemer: Wheheh, ik heb hem toch gekocht.!!!![]()
Nee hé?![]()
(sorry voor dit off-topic gebeuren, als het té dom is mag het weg)
Dus dan hoeven we alleen het dak van de bus \trein van plaatstaal te voorzien ?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Big_Yin het volgende:
De meeste moslims hier in de UK komen uit een land waar ze boven op de bus of trein zitten.
Misschien zouden ze dat hier ook moeten doen
moslims hebben genoeg zodra ze de hele wereld domineren, NOOIT dusquote:Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
EN DAAR GAAT HET HELE RIEDELTJE WEER VAN VOOR AF AAN!
HEBBEN MOSLIMS GEEN VRIJHEDEN OM TE GAAN EN TE STAAN WAAR ZE WILLEN EN HUN GELOOF TE BELEIDEN? OF MOET IK HELAAS MIJ GAAN AFVRAGEN OF ZE WEL OOIT GENOEG HEBBEN?
bush kan gerust slapen..the war on Terror (on Moslims)" werpt z'n vruchten af..quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
moslims hebben genoeg zodra ze de hele wereld domineren, NOOIT dus![]()
Bron ? ben jij wel eens in een moslimland geweest ?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef moussie het volgende:
[..]
deden ze dat maar met de moslimlanden, ipv ze daar te vertellen hoe ze zouden moeten leven volgens ons .. denk dat we dan een stuk minder problemen zouden hebben
De fundementalisten kunnen gerust slapen..het westen onderling verdelen en opzetten tegen hun leiders werpt z'n vruchten af..indoctrinatie geslaagdquote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Orwell het volgende:
[..]
bush kan gerust slapen..the war on Terror (on Moslims)" werpt z'n vruchten af..
indoctrinatie geslaagd
welterusten
bush is niet mijn grote vriend sterker nog ik zou graag een diepe kuil voor hem graven. maar als ik kant moet kiezen voor moslims of de USA dan kies ik luidkeels voor de USA.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Orwell het volgende:
[..]
bush kan gerust slapen..the war on Terror (on Moslims)" werpt z'n vruchten af..
indoctrinatie geslaagd
welterusten
ze keuren het terrorisme in Westerse landen af maar vinden juist de aanslagen in Libanon wel zitten en dara gaat het mij omquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je uit alle macht probeert duidelijk te maken dat de Westerlingen" niet alle Moslims over één kam moeten scheren, omdat Moslimterroristen eigenlijk geen moslims zijn en omdat gewone moslims heel normale mensen zijn...
... en het volgende moment verklaar je met één zinnetje de bevolking van een compleet land tot terrorist.
Vind je het gek dat niemand jou serieus neemt?
als mensen moslims gaan boycotten zijn ze verkeerd bezigquote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar ook die paar die er WEL mee te maken hebben ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
als mensen moslims gaan boycotten zijn ze verkeerd bezig
want dan boycotten ze alle moslims die er niks mee te maken hebben
boycot maar de 150 mensen die radicaal bezig zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar ook die paar die er WEL mee te maken hebben ?
De belangen voor de groep gaan voor de balangen van het individu (of zoiets )![]()
Dus wel die in het buitenland ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
boycot maar de 150 mensen die radicaal bezig zijn
maar niet 1.145.043 Moslims die vreedzaam leven zoals Aboutaleb en Meki
oppakken natuurlijk maar ook bij mensen die sympathiseren bij de Israelische legerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus wel die in het buitenland ?
Er zijn toch wel iets meer dan 1 miljoen moslims ?
En wat doen we met de Moslims die sympathiseren met die terroristen ?
Dan moet je in Israel wezen ...succesquote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oppakken natuurlijk maar ook bij mensen die sympathiseren bij de Israelische leger
waren er meer mensen net als jouquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef sooty het volgende:
Ik mijd alleen de religieus fanatieken. Die zijn makkelijk herkenbaar aan hun onverzorgde baard, een hakbaard zal ik maar zeggen. De vrouwelijke fanataci mijd ik ook. Ook die zijn gelukkig makkelijk herkenbaar; hoe religieuzer des te ingepakter. Appeltje eitje dus.
Nee, het gaat jou om Israël, of eigenlijk joden, te betrekken bij alles wat jou niet zint. Je bent een jodenhater. Ik weet niet of je joden kent, maar ik wed dat je dat zelfs zou zijn geweest als je er nog nooit één zou hebben gezien of gesproken.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ze keuren het terrorisme in Westerse landen af maar vinden juist de aanslagen in Libanon wel zitten en dara gaat het mij om
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef sooty het volgende:
Ik mijd alleen de religieus fanatieken. Die zijn makkelijk herkenbaar aan hun onverzorgde baard, een hakbaard zal ik maar zeggen.
sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Nee, het gaat jou om Israël, of eigenlijk joden, te betrekken bij alles wat jou niet zint. Je bent een jodenhater. Ik weet niet of je joden kent, maar ik wed dat je dat zelfs zou zijn geweest als je er nog nooit één zou hebben gezien of gesproken.
Ik walg van jou. Van jou en van iedereen die zo redeneert als jou.
ik snap ff de link Israël en de Joden nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Nee, het gaat jou om Israël, of eigenlijk joden, te betrekken bij alles wat jou niet zint. Je bent een jodenhater. Ik weet niet of je joden kent, maar ik wed dat je dat zelfs zou zijn geweest als je er nog nooit één zou hebben gezien of gesproken.
dé reden dat de War on terror bogus is , én contraproductiefquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Alulu het volgende:
Best erg, ken zelf wat Moslims daar en de situatie wordt er niet beter op, al na de aanslagen in Londen waren er lokaal vergeldingen, vooral Pakistanen waren de dupe, hoop oprecht dat de extremistjes aan beide kanten niet op elkaar inspelen en toenemen maar afnemen, maar zie het vrij pessimistisch in.
Baard dragen heeft in principe per definitie niet veel met extremisme te maken, kijk die gladde kop van Atta. Zodra een terrorist weet dat men scherp alert is op mannen met baarden zal hij toch echt onder het mom 'nood breekt wet' zijn baard netjes afscheren en alsnog die aanslag plegen.
Dus je kunt Israel volgens jou niet veroordelen zonder ook ALLE Joden te veroordelen ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ik ken genoeg joden meneer . ik zal nooit een jodenhater wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
waarom walg je niet van mensen die een moslimhater is ??quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Mail jij dan even de gegevens en foto's van die 150 man even rond dan kan er ook op dit topic een slotje.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ...want alle Moslims zijn bommenleggersquote:Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik snap ff de link Israël en de Joden niet![]()
Of dat het zelfde idee als dat alle moslims bommenleggers zijn?![]()
150quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
eeuh, serieus, je wil van mij een bron van buitenlandse inmenging in moslimlanden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron ? ben jij wel eens in een moslimland geweest ?
Hadden alle Moslims maar groen haar dan waren ze gemakkelijker te herkennenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als er iemand uit elkaar spat in het openbaar vervoer de laatste tijd dan is het toch wel verrekte vaak een moslim. Moslims daarom mijden is af te keuren. Wel erg begrijpelijk. Als er zo af en toe iemand uit elkaar knalt en het is steeds een kerel met rood haar dan weet ik wel waar jij een straatje voor om loopt na verloop van tijd. Het heet lijfsbehoud en is een natuurlijke drang die het simpelste dier kent.
Rare Meki toch ook![]()
Gretta Duisenberg in opspraak na uitspraken over Israëli'squote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ken genoeg joden meneer . ik zal nooit een jodenhater worden
NOOIT VAN ME LEVEN ZAL IK JODEN HATEN die normaal gedragen net als JODEN DIE IK KEN.
WEDDEN MENEER ik zal toch winnen
Beetje hypocriet Meki wat je nu stelt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
als mensen moslims gaan boycotten zijn ze verkeerd bezig
want dan boycotten ze alle moslims die er niks mee te maken hebben
Hoe kom je aan die onzin....?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ze keuren het terrorisme in Westerse landen af maar vinden juist de aanslagen in Libanon wel zitten en dara gaat het mij om
YOU LOSEquote:Op donderdag 7 september 2006 07:44 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg in opspraak na uitspraken over Israëli's
You lose.
ik heb genoeg argumenten overquote:Op donderdag 7 september 2006 10:55 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hee, anders schreeuw je even keihard hetzelfde terug, wellicht helpt dat!
Je argumenten zijn blijkbaar op (voorzover je ze al had) dus spreek ik jou niet meer. Ik weet echter wel hoe ik jou moet zien voortaan. Dat zal jou niets zeggen, maar de rest van 't forum wel.![]()
ik heb al gezegd dat de Israelische regering altijd liegt hun moet je nooit vertrouwenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Jouw argumenten over de topic bv ?...daar hadden jullie het toch over![]()
Als de hele wereld Moslim is wordt het vanzelf vredequote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De islamdoctrine met zijn radicale, fascistische en totalitaire aspecten is hier debet aan, niet Blair. En dan kan Meki wel zeggen dat echte moslims vreedzame burgers willen zijn, maar blijkbaar wordt dat door een bepaald deel van hun niet helemaal begrepen.
haha, daar druipt idd het sarcasme vanaf.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:19 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als de hele wereld Moslim is wordt het vanzelf vrede![]()
Hoe kan je dat nu zeggen ...het is toch zo ...vraag maar aan een 'verlichtte ' Moslimquote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
haha, daar druipt idd het sarcasme vanaf.
Mee eens ...maar probeer nu maar eens de Moslims te overtuigenquote:De Islam is nog erger verdeeld dan toen het Katholisisme en Protestantisme hun hoogtijdagen van conflict beleefde.
Het verschil zit hem in opvatting. De Moslims zeggen de Islam is tolerant, en als je het vergelijkt met 500 na Christus was de Islam idd een van de tolerantste geloven wat er op dat moment was, toleranter dan het Christendom iig. Maar tegenwoordig is de Islam als hij zou worden beleefd zoals hij oorspronkelijk zou moeten worden beleefd een intolerante religie (een van de minst tolerante zelfs). Dit komt simpelweg omdat de leefregels van de Islam zijn ingehaald door de tijd en niet zijn meeveranderd, ze zijn dus hopeloos verouders.
Als een Moslim zegt "De Islam is tolerant" dan bedoeld hij tolerant voor de tijd dat hij uitkwam 500 jaar na Christus.
Als een niet-Moslim zegt "De Islam is niet tolerant" dan bedoeld hij tolerantie van heden ten dage.
enquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Twentieth_centuryquote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
Dus niet zeuren ..of waar maken we ons druk om ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef Xith het volgende:
Speciaal voor :
[..]
en
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Twentieth_century
http://upload.wikimedia.o(...)rorist_incidents.gif
1) Niet alle terroristische aanslagen zijn gedaan door Islamieten,
2) Niet alle doelen waren Westers
3) terrorisme is nog steeds overrated en overhyped.
Zullen we het eens opsplitsen in moslimterrorisme en overig terrorisme? Kijken wat er dan uit komt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef Xith het volgende:
Speciaal voor :
[..]
en
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Twentieth_century
http://upload.wikimedia.o(...)rorist_incidents.gif
1) Niet alle terroristische aanslagen zijn gedaan door Islamieten,
2) Niet alle doelen waren Westers
3) terrorisme is nog steeds overrated en overhyped.
Met knuffelen is niets mis ...zolang je maar hard genoeg knijptquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:45 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Zullen we het eens opsplitsen in moslimterrorisme en overig terrorisme? Kijken wat er dan uit komt?
Ga toch weg met je allochtonenknuffelarij man, die mensen zijn hier niet met goede bedoelingen dat is iedereen toch wel duidelijk inmiddels?
Dat risico wordt anders aardig groter als je islamitische tegels in je badkamer hebt heur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:25 schreef Xith het volgende in zijn sig:
Waarom er meer mensen bang voor terrorisme dan voor het stoten van je hoofd als je in je badkamer uitglijdt?
Zolang het maar op weg naar je werk is ,en niet op weg naar huis ,of op een vrije dagquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Het feit dat er angst heerst onder de burgers van het VK komt puur en alleen door de terroristen, daar kun je Blair wat mij betreft niet de schuld van geven. Dat Blair van deze angst gebruik maakt om zijn dubieuze beslissingen door het Lagerhuis en de House of Lords te loodsen is een ander verhaal.
Ik zit als ik in Londen ben in principe gewoon naast moslims. Ben niet bang voor ze. Bovendien, als er eentje zich opblaast dan maakt het volgens mij niet echt uit of je nu direct naast hem zit of een stoeltje verder. Maar misschien ook wel. Ach, wat kan mij het schelen.
Ik snap echt niet hoe dat nu kon gebeurenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is niet het begin en dit is niet het einde van de islamofobie. Het is eigenlijk een virus dat door heel West-Europa en de VS rondwaart.
Ik denk dat niemand tolerant in deze wereld. Verder is de OP al veel langer bekend. Dit in het kader van 'eigen volk eerst'. De ergste 'rechts-extremistische waanbeelden' die je kunt bedenken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat nu kon gebeuren![]()
t
Waren we maar allemaal zo tolerant als onze Moslim broeders ......![]()
Het topje van de ijsberg dus...quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tolerant in deze wereld. Verder is de OP al veel langer bekend. Dit in het kader van 'eigen volk eerst'. De ergste 'rechts-extremistische waanbeelden' die je kunt bedenken.
In dat geval word het toch wel 'ns tijd dat de * islaam * tegen die verboden terroristen optreed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In dat geval word het toch wel 'ns tijd dat de * islaam * tegen die verboden terroristen optreed.![]()
Ze zijn akelig nalatig als het om dit soort misdadigers gaat.......![]()
Er zijn zat ATC's (anti-terrorism courts) in arabische or islamische landen (Indonesie, Dubai, Turkije, Egypte, Casa Blanca, Irak, Pakistan, Afganistan en ga zo maar door).quote:Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In dat geval word het toch wel 'ns tijd dat de * islaam * tegen die verboden terroristen optreed.![]()
Ze zijn akelig nalatig als het om dit soort misdadigers gaat.......![]()
Ze moeten allemaal in het openbaar gaan veroordelen? 1) ze staan niet allemaal te juichen, juist omgekeerd en 2) Hoeveel (-westerse-)mensen ken jij die in het openbaar gaan veroordelen als er onschuldige arabische vrouwen/mannen/kinderen worden neergeschoten of opgeblazen? Sommigen (zeker op dit forum) staan dan ook echt te juichen. Ik zie dan ook niet hoe beide groepen anders van elkaar zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
![]()
En alle Mosilms dit openbaar gaan veroordelen en niet staan te juichen als er weer een groep 'westerlingen ' of 'ongelovigen 'zijn opgeblazen![]()
![]()
Dan kijken we duidelijk niet hetzelfde naar het nieuws en de omgevingquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Xith het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal in het openbaar gaan veroordelen? 1) ze staan niet allemaal te juichen, juist omgekeerd
quote:2) Hoeveel (-westerse-)mensen ken jij die in het openbaar gaan veroordelen als er onschuldige arabische vrouwen/mannen/kinderen worden neergeschoten of opgeblazen?
Heb je mij dat ooit horen zeggen ?quote:Sommigen (zeker op dit forum) staan dan ook echt te juichen. Ik zie dan ook niet hoe beide groepen anders van elkaar zijn.
Noem eens een paar voorbeelden van "eigen volk eerst"? Ben reuze benieuwd. naar je antwoord.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tolerant in deze wereld. Verder is de OP al veel langer bekend. Dit in het kader van 'eigen volk eerst'. De ergste 'rechts-extremistische waanbeelden' die je kunt bedenken.
Nee, ik denk het ook niet. Als ik op het nieuws 10 moslimse Edenaren zie juigen zie ik niet gelijk 'de hele moslim bevolking' . Denk je nou echt dat de gemiddelde volwassen moslim niet gewoon denkt.. 'wat een zonde toch, al die oorlog en doden' ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dan kijken we duidelijk niet hetzelfde naar het nieuws en de omgeving![]()
[..]
Hmm? is juist wat we hetzelfde over denken dus? want ik vind dat ELKE (dus moslim of "war against terror!") slachtoffer beteurt moet worden! Maar ik zie hier op fok meestal alleen crocodillen tranen bij gedoodde westerlingen, en als er een moslim gedood is is het van "yay, goed gedaan!"quote:Maakt het jou wat uit waar de slachtoffers vallen dan ? (Elke tereurdaad moet imo worden veroordeeld (weer iets waar we blijkbaar niet hetzelfde over denken )
Ik ken er iig geen die luid toeterernd en lachend hier door de straat rijden als zoiest gebeurt![]()
[..]
Zo komt het inderdaad bij mij over. Ik heb namelijk geen posts gezien waar je vind dat westerse mensen in protest moeten komen tegen het doden van onschuldige islamieten, iets wat je in deze post wel wilde van de moslims;quote:Heb je mij dat ooit horen zeggen ?
Dus jij vind dat als ik éé'n partij veroordeel op hun gedrag dat ik daarmee automatisch alle ander groepen goedpraat ?
Ook daar verschillen we dus van mening
Maar wees maar niet bang hoor,ik ga nu echt niet mensen opblazen, omdat ze het niet met mij eens zijn![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
![]()
En alle Mosilms dit openbaar gaan veroordelen en niet staan te juichen als er weer een groep 'westerlingen ' of 'ongelovigen 'zijn opgeblazen![]()
![]()
Allemaal ?..neequote:Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet. Als ik op het nieuws 10 moslimse Edenaren zie juigen zie ik niet gelijk 'de hele moslim bevolking' . Denk je nou echt dat de gemiddelde volwassen moslim niet gewoon denkt.. 'wat een zonde toch, al die oorlog en doden' ?
Dat zie ik nu weer weinig , dus of we lezen niet dezelfde posts ,of we lezen de teksten hier andersquote:Hmm? is juist wat we hetzelfde over denken dus? want ik vind dat ELKE (dus moslim of "war against terror!") slachtoffer beteurt moet worden! Maar ik zie hier op fok meestal alleen crocodillen tranen bij gedoodde westerlingen, en als er een moslim gedood is is het van "yay, goed gedaan!"
Ik ken ze gelukkig ook niet maar ze reden hier wel...ok het waren er maar 4 ...maar ik zag toch geen 'Christenenquote:En ik ken ook geen moslims die hard toeterend en lachend door de straat rijden.
[quote:Zo komt het inderdaad bij mij over. Ik heb namelijk geen posts gezien waar je vind dat westerse mensen in protest moeten komen tegen het doden van onschuldige islamieten, iets wat je in deze post wel wilde van de moslims;
"quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar dan hebben we weer andere rassen die hun mening aan ons willen opdringen ... (Borg?quote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef siggi het volgende:
[..]
"
Meki heeft weer eens helemaal gelijk, we moeten met z'n allen een beetje geduld hebben hier, niet de lat veel te hoog leggen, dat schrikt alleen maar af en demotiveerd mensen, drijft ze in posities waar ze zelf ook niet in willen zitten.
Als we straks met z'n allen op de Starship Enterprise zitten zijn ze bijna helemaal geïntegreerd en spreken ze ook nog eens redelijk Nederlands, beetje jammer alleen dat de voertaal daar dan Engels is, maar je bent nooit te jong om te leren
Elk crewlid op de Enterprise draagt een 'universal translator', dus je kan gewoon Nederlands praten en iedereen verstaat dan wat jij zegt in zijn/haar eigen taal.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar dan hebben we weer andere rassen die hun mening aan ons willen opdringen ... (Borg?)
Zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Elk crewlid op de Enterprise draagt een 'universal translator', dus je kan gewoon Nederlands praten en iedereen verstaat dan wat jij zegt in zijn/haar eigen taal.
Edit: Volgens mij kan dit niet, omdat er dan allemaal verschillende talen over de brug zouden vliegen. Misschien is de voertaal dan toch wel Engels.
Klingons on the starboardport starboardport starboardportquote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar dan hebben we weer andere rassen die hun mening aan ons willen opdringen ... (Borg?)
starboardport ->Starboardsidequote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef siggi het volgende:
[..]
Klingons on the starboardport starboardport starboardport![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
starboardport ->Starboardside(Startracking across the Universe
)
Dit was allemaal toch al OT dus nog even dan....quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef siggi het volgende:
[..]
Mijn excuus, kende deuntje nog wel maar tekst dus niet meer helemaal
maar toch heel leuk nummertje btw
Heb jij een ander boek gelezen ofzo?!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Rascist...die arme mensen hadden gewoon behoefte aan een goed gesprekquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Marijke236 het volgende:
Ik zit in een klein stadje op school, bijna geen allochtonen, maar ik ben toch een paar keer lastiggevallen door onze 'medelanders' uit het AZC toen ik op weg was naar de bushalte. En dat gebeurt echt niet alleen met mij...
Ik ben geen rascist. Ik vind het gewoon niet leuk om lastiggevallen/beledigd te worden.quote:Op maandag 11 september 2006 18:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Rascist...die arme mensen hadden gewoon behoefte aan een goed gesprek...dat jij dat niet inziet
![]()
Je zal het wel uitgelokt hebben door in een strak topje en kort rokje over straat gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik ben geen rascist. Ik vind het gewoon niet leuk om lastiggevallen/beledigd te worden.
Inderdaad. Dan vraag je er toch zelf om.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je zal het wel uitgelokt hebben door in een strak topje en kort rokje over straat gelopen te hebben.
Precies ..die 'medelanders ' willen zich gewoon verbroederen met jou (van heeeeel dichtbij )quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan vraag je er toch zelf om.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou, die kloof is héél ver weg!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Blij te horen dat het probleem niet van 1 kant komtquote:Op woensdag 13 september 2006 08:37 schreef Burakius het volgende:
moslims mijden Engelsen ook liever
Meki: "Blair zaait angst en haat, omdat ..."quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nooit strakke topjes en korte rokjes aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je zal het wel uitgelokt hebben door in een strak topje en kort rokje over straat gelopen te hebben.
Helaas is Meki daarin geen uitzonderingquote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef Oud_student het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Meki (die het misschien wel allemaal goed bedoeld) brengt "de moslims" en "de islam" verder in discrediet door zijn standpunten en ook de wijze van discussieren. Wat het laatste betreft laat hij zich ook makkelijk uit de tent lokken.
Als hij het goed voor heeft met de moslims en/of islam. dan kan hij het beste zijn mond houden, nu helpt hij de islam-haters en bashers![]()
Wat jij zegt over Meki roept half Fok! al jarenlang, echter tot op heden zonder resultaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef Oud_student het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Meki (die het misschien wel allemaal goed bedoeld) brengt "de moslims" en "de islam" verder in discrediet door zijn standpunten en ook de wijze van discussieren. Wat het laatste betreft laat hij zich ook makkelijk uit de tent lokken.
Als hij het goed voor heeft met de moslims en/of islam. dan kan hij het beste zijn mond houden, nu helpt hij de islam-haters en bashers![]()
Starboardbow .......quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
starboardport ->Starboardside(Startracking across the Universe
)
Ik vind het niet erg hoor, van mij mag hij doorgaan met topics zoals deze.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Limburger_noord het volgende:
Helaas is Meki daarin geen uitzondering![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |