abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41531923
quote:
LONDEN - Eén op de zes Londenaren neemt in het openbaar vervoer liever geen plaats naast een moslim. De helft van hen wisselt zelfs van plaats om te voorkomen dat ze naast iemand met een Aziatisch of Noord-Afrikaans uiterlijk komen te zitten. Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse enquêtebureau YouGov.

In juli vorig jaar kwamen 56 mensen om het leven toen vier moslims zelfmoordaanslagen pleegden in het Londense openbaar vervoer. Een plan om soortgelijke aanslagen te plegen werd twee weken later voorkomen door de Britse veiligheidsdiensten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar_vervoer.html

Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.

Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.

Meneer Blair gefeliciteerd met uw verdiensten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41532249
tsjah ga binnenkort naar londen ik volg ze gewoon als ze verhuizen
pi_41532360
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
pi_41532663
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Kentaro het volgende:
Uiteraard treft de moslims geen blaam. Het is de schuld van Blair en niet van de moslims in naam van het grote sprookjesboek onschuldige burgers ombrachten.
dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:58:41 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41532670
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Meneer Blair hierbij wil ik u feliciteren dat u heeft gehaald wat u wilde . Namelijk angst en haat.
Door jou meneer Blair zijn mensen bang en krijgen alle moslims de schuld wat een enkelingen doen.

Meneer Blair door u slechte optreden in de wereld en in uw eigen land is de kloof tussen moslims en christenen verder van elkaar weg.

Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor

Huilen dan.
pi_41532748
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Blair heeft zichzelf niet opgeblazen en is al helemaal geen moslim hoor

toch heeft hij ervoor veroorzaakt dat er angst en haat eris in Engeland
pi_41532784
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn geen moslims die aanslagen pleegden maar baldadige gestoorde terroristen die uit de naam van Blair een aanslag hebben gepleegd omdat Blair de weg kiest van USA
Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
pi_41532804
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, dat waren die lui die zonodig iets op moesten blazen.
pi_41532937
Angst is het enige wapen dat terroristen hebben. 1-0 zou ik zeggen.
Big dick.
pi_41532983
quote:

[..]

Nee, de moslims veroorzaken dat door het plegen van aanslagen en dat is ook precies hun doel. Het verscheuren van de samenleving zodat onnozele schaapjes zoals jij zich gaan afzetten tegen de westerse samenleving en er een tweedeiling ontstaat waardoor er een voedindsbodem voor hun verdorven gedachtengoed ontstaat.
pi_41532996
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat is nieuws, moslims plegen terroristische aanslagen uit naam van Blair. Ik neem aan dat je bedoelt dat ze onschuldige burgers vermoorden uit naam van Allah en dat je daarmee impliet onderkent dat Blair daar part noch deel aan heeft.
NEE want TERRORISTEN zijn VERBODEN in de ISLAAM
pi_41533034
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

slotje, met deze gast valt toch niet te discussieren.
pi_41533051
quote:

[..]

Pedofilie is ook verboden in het Christendom. Dat zegt niks.
Big dick.
pi_41533085
quote:

[..]

is is wel meer verboten in het sprookje wat islam heet. Dat neemt helaas niet weg dat deze gekken het sprookjesboek interpreteren alsof het hun hogergelegen doel is om onschuldige mensen te doden om Allah te eren.
pi_41533132
Mooi bla verhaal, er lopen in de London zoveel moslims/Pakistanen e.d. rond dat je ze niet eens kunt ontwijken in de metro al zou je dat willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjonnjoop op 05-09-2006 23:32:15 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_41533227
Het is inderdaad triest Meki, maar je moet de schuld niet neerleggen bij Blair of Bush. Het zijn terroristen en hun aanhangers die verantwoordelijk zijn voor het ontstane (vertekende) beeld van moslims. Ook vandaag is er weer een bericht op Frontpage te lezen dat extremistische moslims gearresteerd zijn wegens het voorbereiden van terreuraanslagen in Denemarken. Daarnaast komt ook de antiwesterse houding in veel islamitische landen van overheid en burgers (ook van sommige moslims met een staatsburgerschap van een westers land) en de achtergebleven opvattingen in westerse ogen, o.a. op het gebied van de rechten van vrouwen en anders- of niet- gelovigen, de beeldvorming van moslims en de islam niet ten goede. Verder is er niet zozeer sprake van een kloof tussen moslims en christenen, zoals je weet zijn er ook veel mensen die niet- gelovig zijn, zodat je beter kan spreken van een kloof tussen westerse burgers en moslims en de islam. Nogmaals het is inderdaad triest dat goedwillende moslims daaronder moeten lijden.
pi_41533330
Kijk als we alle terroristen oppakken blijven er geen terroristen

ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
pi_41533432
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:

ik bedoel alle terroristen en daarmee moeten we niet vergeten namelijk het leger van Israel
Wat heeft Israël te maken met jouw nieuwsbericht?
pi_41533652
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:

Het Israelische leger maakt zich niet schuldig aan terroristische activiteiten. Je verwart militair optreden uit zelfverdediging met het opblazen van jezelf in het openbaar vervoer.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:21:41 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41533670
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?

dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41533738
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond juist dat engeland zich zo keurig gedroeg tijdens en na de bomaanslag. was het verkeerd om moslims met terroristische plannen op te pakken? is dit de kritiek van de gematigde moslim?

dan zou ik ook liever niet in de buurt zijn van een islamitisch uitziend persoon in de tram, metro oid.
dat is dan niet goed

je moet juist zitten bij iedereen . je kan wel weigeren om naast iemand te zitten met een baard en een tas erbij naast zich
pi_41534027
quote:

[..]

dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)

moet je me toch even uitleggen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:32:38 #23
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41534086
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:

Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?

Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41534155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dus het is blair zijn schuld dat britten liever uit de buurt blijven van moslims omdat er aanslagen zijn geweest die zijn gepleegd door moslims (daar en over de hele wereld)

moet je me toch even uitleggen
Nee het zijn terroristen geen moslims
moslims plegen geen aanslagen maar zijn vreedzame burgers
juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt

Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait
pi_41534160
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:

[..]

Keurig he, een buitenlander om zeep te helpen door 5 dumdumkogels in z'n hoofd te knallen?

Maar goed, ik zou zelf ook wel wat meer op mijn hoede zijn bij bepaalde moslims (risicogroep) dan bij andere burgers moet ik zeggen. Op zich niet zo gek.
zeer logisch ze zijn verantwoordelijk voor de meeste terroristische aanslagen. op dat vlak zijn het ware pioniers
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41534198
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef VeX- het volgende:

[..]

Juist bij bepaalde soorten mensen moet je niet zitten maar om nou een hele bevolkingsgroep / ras te boycotten is uiterst dom en niet nodig
pi_41534201
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

juist terroristen zijn kwaad en zijn onmenselijk. vergeet dus niet dat je met elkaar doorhaalt

Blair heeft met zijn aanpak juist het terrorisme bevordert en daardoor haat gezaait

je gelooft het zelf ook nog he
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:36:18 #28
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534236
quote:

[..]

* note ++ *

[ Bericht 11% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:22:57 ]
pi_41534243
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je gelooft het zelf ook nog he
Nee ik geloof niet dat de terroristen moslims zijn ook al zeggen ze hetzelf
TERRORISTEN zijn onmenselijke ezels en dom en gestoord en asiociaal

Terrorist heeft van jou gewonnen omdat jij ze gelooft ikke niet
pi_41534268
quote:

[..]

niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn wel moslim
pi_41534360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
pi_41534451
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
* deleted , reaktie op flame *
Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:24:03 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:43:02 #33
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534467
* deleted, reaktie op flame *

[ Bericht 94% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:24:41 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:44:05 #34
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534500
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Aan z'n icon kun je al zien dat zijn IQ niet al te hoog is, check het profiel en hou de eer aan jezelf
* note ++, nogmaal flamen *

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:25:09 ]
pi_41534521
Gheghe, ik ga ook niet naast een moslim staan bij de tramhalte hoor! Ik kijk daar wel uit, zeg!
Gheghe, stond ik vanmorgen bij de tramhalte zeg, ...
pi_41534527
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

nee dat ook niet ze zeggen dat ze het zijn maar elke goed wetende burger weet het dat het niet klopt
uh uh you wish... misschien moest je de Koran eens lezen dan weet je dat het gewoon waar is, de islam is een religie die wereld domination wil. en als je geen moslim bent dan ben je volgens de islam NOOIT meer dan een 3e rangs burger.

neem meteen een cursus Nederlands
pi_41534528
* Deleted, reaktie op flame *

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:25:34 ]
pi_41534579
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
pi_41534607
* niet flamen, note++ *

[ Bericht 97% gewijzigd door Drugshond op 06-09-2006 00:28:00 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:48:18 #40
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41534675
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Boer ga maar gauw emigreren
Dat gaat ooit gebeuren ja!

Jaloers zeker he?
pi_41534701
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Dat gaat ooit gebeuren ja!

Jaloers zeker he?
Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
pi_41534707
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik hoor ander vanuit de moslimgemeenschap geen afkeurende geluiden tov deze moslimterroristen. waarom gaan 'jullie' wel de straat op als Amerika Irak bevrijd heeft van hun dictator maar niet als deze mensen in naam van jullie god het WTC in vliegen? Sterker nog toen dit gebeurde stond de 'gematigde' moslim te juichen dat Amerika het aan zich zelf te danken had. Zoals jij ook in je OP stelde dat het de schulde van Blair is dat de Engelsman zich afkeert van mensen die hen op willen blazen.
hoezo dat is nou onzin zeer grote onzin
dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin

veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
alleen de media weigert elke aandacht te geven
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:50:14 #43
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41534740
Alsof die meter die je dan verder van de haard van de explosie af zit dan nog uitmaakt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41534791
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

dat feestvieren heeft telegraaf zijn excuces aangeboden omdat zij logen dus dat is onzin

veel moslims hebben zich tegen de terroristen geprotesteerd. Massademonstraties in Marokko
Dus je bent het met me eens
pi_41535015
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dus je bent het met me eens
Jah ik ben het mee eens dat Moslims zich allemaal afkeuren tegen terroristen en dat terroristen ezels zijn en die mogen allemaal van mij doodvallen het liefst nu

Terroristen maken iedereen het leven zuur
In Marokko zijn er afgelopen 10 dagen 100 terroristen opgepakt die aanslagen wouden plegen in Marokko

Terroristen plegen ook aanslagen in Moslimlanden
bijna elke dag is er een aanslag in Turkije en in Irak waarbij veel Moslims doodgaan
pi_41535132
Meki, je Nederlands is er de laatste tijd weer niet op vooruitgegaan. Of is een beetje fatsoenlijk de taal van je nieuwe thuisland leren ook al niet kosher, herstel, halal?

En deze discussie is ook al onnodig.
In het openbaar vervoer is een bebaarde man in een jurk en een grote rugzak voor 60% zeker een terrorist.
Een jonge kerel in Westerse kleding met een rugzak, maar wel een Zuid-Mediterraan of Arabisch uiterlijk? 16,5% kans op boem!
Een jonge Westers uitziende blanke met zo'n grote rugzak? 0,02% kans op een voortijdig einde.

Ergo: Het is geheel verklaarbaar, zelfs wenselijk, dat bepaalde personen in het openbaar gemijd worden als de pest. Ik, zeker als vader, zou hetzelfde doen en me er geen moment voor schamen.
Het liefst zie ik strengere controle bij bepaalde risicovollere bevolkingsgropen, al was het alleen al om ze te laten betalen voor het leed dat hun geloofsgenoten teweeg brengen. Hopelijk lossen ze dan de shit zelf op, of omdat ze het zat zijn en hun extremistische broeders zelf aanpakken, of door dit land de rug toe te keren!

Is deze post gecharcheerd en generaliserend? Ja vanzelf, maar hij geeft wel weer hoe velen denken. Hij geeft weer hoe ook ik denk, zeker als ik met mijn vrouw en kinderen ergens ben. Als ik dan een groepje Marokkanen zie en ik hoor hun straattaal die bestaat uit een mix van verkracht Nederlands (!), arabische scheldwoorden en 'christelijke' vloeken, dan draai ik me om of steek de straat over. Ik vind het niet nodig mijn gezin moedwillig in gevaar te brengen. Sommige mensen moet je mijden als de pest.
Ze zijn vaak ook niet veel meer dan een bacil!

Ander voorbeeld, zelfde bevolkingsgroep. Leer er maar mee leven. De meeste Westerlingen vertrouwen Arabische. Pakistaanse of Noord-Afrikaanse moslims helemaal niet! Het zal nog decennia duren voordat dat weg is. En dan nog op voorwaarde dat de Islamofascistische terreur volledig van de aardbodem is verdwenen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:01:41 #47
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535180
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Vast, doe ze de groeten daaro en niet stiekum terugkomen als je je daar niet meer kunt redden of ze je toch niet zo mogen
Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!

En trouwens, officieel ben ikzelf ook geen Nederlander!
pi_41535247
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet maar bijna mijn hele familie woont daar. Als ik wil hoef ik zelfs nooit meer te werken, this dat ik mijn eigen boontjes wil doppen!

je moet je schamen. je hebt geen hart voor andere mensen
je ziet ze liever doodgaan

Je bent dan geen mens maar een afschuwelijke monster
wil je dat zijn ???
pi_41535302
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!

Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_41535344
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Klets geen onzin!
Ik ben Edenaar en ik heb dat tuig hier in Ede gezien op 11 september 2001.
De na de nazi-vlag door mij meest gehate vlag uit de auto gestoken, toeteren, lachen en alcohol zuipen!
Moge Allah hun ziel roosteren tot in eeuwigheid!

Als ik a.s. maandag, als het alweer 5 jaar geleden is, weer iets flikken hoop ik dat ze verrot getrapt worden.

ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
pi_41535350
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Mooi, wieberen maar, kut allochtoon
pi_41535398
En dat alles door een vaag boek wat van onwaarschijnlijkheden aan elkaar hangt en waarvan zo'n vette meerderheid van de lezers niet eens weet waar het over gaat. Ignorance is bliss. Kunnen we gelovi
gen in het algemeen niet preventief ruimen?
pi_41535457
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Dus een Amerikaanse icon is minder intelligent dan een Britse?
Of een Libanese?

Ik toon tenminste nog iets dat te maken heeft met mijn vaderland!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_41535548
quote:

[..]

Iets van de slechte moslims verpesten het voor de goede .....
pi_41535628
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

ze hebben voor iets ander gefeest
dat stond letterlijk in de krant
Nee Meki. Ze waren 100% zeker aan het feesten omdat moslims Amerika op eigen grond hadden aangevallen. DAAR waren ze trots op en blij over.
En ook de kranten, tenminste de kranten hier, hebben nog weken of maanden berichten getoond over het knuffelen en thee drinken door de Edese burgemeester. Het gezever en gejammer dat het 'onze' schuld was door de Marokkaanse buurtvaders. (Ik dacht dat zij ervoor waren om de Marokkaanse jeugd in toom te houden?). En meer van dat soort berichten.
Maar één ding was duidelijk. De Edese Marokkaanse jeugd had zich, net als de Palestijnen, uitbundig geuit vanwege een islamofascistische 'overwinning' op grote Satan.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:16:39 #56
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41535732
Die Moslims, WANT DAT WAREN HET, pleegden de aanslag geheel op zichzelf, geinspireerd door Al-Qaida.

Niet alle Moslims zijn terroristen, sterker nog ik ken er een paar...Moslims dan he.
Maar mensen reageren instinctief op dergelijke situaties. Ze mijden die groep waar mensen die een gevaar voor hun zijn uit komen.

En die complottheorieen moet eens ophouden. het handeld zich om Moslims met een extreme en gewelddadige visie van de islam. Iedere ontkenning daarvan en ieder complottheorie zijn simpelweg afleidingsmaneuvres gedaan door ontchochelde mensen en\of sympathisanten.
I mean no harm
  woensdag 6 september 2006 @ 00:18:50 #57
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535803
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Mooi, wieberen maar, kut allochtoon
Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!

En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
pi_41535849
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:20:29 #59
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41535866
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:

[..]

wil je dat zijn ???
Ik ben zeker een mens, een mens met het hard op de juiste plaats! Alleen ik kan er niks aan doen dat ik een bepaald soort volk gewoon niet kan uitstaan.
pi_41535885
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef okkie-man het volgende:

[..]

11 september...
  woensdag 6 september 2006 @ 00:25:23 #61
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41536035
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Meki het volgende:

[..]

wil je dat zijn ???
Mensen zijn vaak erger dan monsters. Monsters zijn niet reaal, ze houden op zodra er niet meer in geloofd wordt. Mensen daarintegen zijn dikwijls wreed en verhullen het met maskers, zich netjes gedragend. Als ze hun masker af zouden zetten zou de lelijkheid en slechtheid van de mens naar voren komen. Het goede is altijd slechts een infirieure compensatie van het slechte in de mens. De mensheid houd zich slechts op de been door zichzelf voor te houden dat het goede in alle mensen zit en het slechte slechts een kwaadaardige ingeving is door foute omstandigheden.

Als een enkel mens zijn masker af zou zetten zou de hele mensheid lelijk zijn.
Als ik mijn masker af zou zetten....laten we hopen dat ik dat nooit hoef te doen.
I mean no harm
pi_41536105
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef Ba-Hala-Na het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik ben geboren en getogen in Amerika! Ik ben pas 27 geworden en leef al bijna weer 9 jaren in Nederland. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is Amerikaans en heeft daar een eigen bedrijf. Enkel mijn zusje woont en werkt hier nog, maar binnen een jaar anderhalf vertrekken we voorgoed!

En zo te zien ben jij daar heel jaloers op!
Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
  woensdag 6 september 2006 @ 00:30:52 #63
151295 Ba-Hala-Na
Amerika is the Best
pi_41536238
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:27 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Als ik een volk dom en naief vind zijn het Amerikanen wel en ja, ik spreek uit ervaring en jouw posts getuigen weer dat die ervaring behoorlijk representatief is, jalours, ik zou niet weten waarop. Jammer dat we nog 1.5 jaar moeten wachten, gelukkig vliegt de tijd en kun je net op tijd het leger in om Iran/Korea of het land een van jullie andere vijanden helpen schoon te vegen
Ik blijf wel gewoon actief op FOK! En eh...ik ga niet weer het leger in, ik heb andere plannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ba-Hala-Na op 06-09-2006 00:31:57 (Schrijffout) ]
pi_41536255
Zo lekker veel haat hiero.

Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???

Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...

Ja, zo wordt de boel gezelliger.
pi_41536280
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
pi_41536657
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik word ook moslim, dan heb ik gelukkig altijd genoeg plaats.
":)
Goed idee.
Schijters zijn het. Kijk ze daar dan zitten helemaal achterin.
pi_41536765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Tatutatu het volgende:
Zo lekker veel haat hiero.

Angst en haat zie ik, niks nieuws onder de zon. Grow over it!!!
Heeft iemand ook maar iets persoonlijks meegemaakt kwa terroristische dreiging???

Nee?? En allemaal zo bang en zoveel haat...

Ja, zo wordt de boel gezelliger.
De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
pi_41537040
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De aanslag op 9/11 en de aanslagen in Madrid en Londen waren gericht op iedere westerse burger. Om een bepaalde mening hierover te hebben hoeft men niet perse een rechtstreeks slachtoffer te zijn van deze aanslagen. Men hoeft geen slachtoffer te zijn om te beseffen dat men wel het slachtoffer had kunnen zijn.
Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.

De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.

Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....

9-11 heeft misschien wel het einde ingeluid van de grootheid en macht van Amerika omdat ze uit angst handelen en juist datgene doen wat ze hoopten.
Ze graven gewoon hun eigen kuil. en daarom winnen die lui ook nog
pi_41537174
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:57 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ja hoor, op iedere westerse burger
Dat zouden ze willen ja, en wat ze nog meer willen is dat we meegaan in de haat.

De kans is heel klein als je vliegt dat je neerstort, veel kleiner dan dat je verongelukt wanneer je auto gaat rijden. En dat je door een terroristische aanslag eraan gaat, bijna onmogelijk.

Maar ja, laten we vooral hout op het vuur gooien, dat helpt echt om het vuur van de terroristen te doven. Poken in het vuur helpt niet echt.....
Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
pi_41537297
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Inderdaad die aanslagen zijn specifiek gericht op westerse burgers en de westerse cultuur. Aanslagen uit nietsontziende kwaadaardige haat waarvan onschuldige burgers het slachtoffer zijn geworden.
Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.

Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.

En misschien is hoe erg het ook was ook een moment om in te zien dat heel misschien dat ze die haat buiten hun grenzen ook een klein beetje hun eigen schuld was. En te beseffen dat ook zij veel kwaad hebben aangericht buiten hun grenzen. Dus het was een goed moment van bezinning geweest! Maar nee ze hebben gekozen om het te bevechten, maakt niet uit hoeveel soldaten er sneuvelen of hoeveel geld het kost.
Ook nog even de belastingen verlagen natuurlijk dan worden de mensen nog blijer.
En als Bush wint, dat gelooft ie diep in zijn hart! En hij zal echt doorgaan tot het bittere einde als het aan hem ligt, zolang hij maar zijn victory heeft, en dit is mij inziens behoorlijk gevaarlijk.....

Dus ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.

En wie zal er eerder een atoombom afschieten?
Bush, Kim Jong of de Iraanse president Ahmadinejad.

Niemand van die lui is goed btw. Dus laat ze het maar lekker uitvechten onderling.
Wel klote dat onschuldige burgers er de dupe van worden maar ja het is hun spelletje en het zijn hun regels.

[ Bericht 34% gewijzigd door Tatutatu op 06-09-2006 01:28:17 ]
pi_41537549
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Toch valt het heel erg mee kwa aantal.
In principe te verwaarlozen.

Als ze gewoon koel waren gebleven, de twin towers zo snel mogelijk hadden herbouwd. En dan wel natuurlijk de security beter regelen en dan dus gewoon een boodschap gaven van zo: ''you can't hurt us''!, dan had dat heeeeeeeel veel ellende voorkomen.

En ik wil niet weten hoe veel erger het nog wordt daar in Iraq en Iran en mogelijk nog in andere landen daar. Juist door wat Bush en zijn consorten hebben gedaan is het nog 10x erger allemaal geworden.
Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:30:13 #72
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_41537697
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:

Ik acht ze tot alles in staat.
Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_41537716
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het 'valt wel mee' qua slachtoffers. Deze terroristen zijn er op uit om zoveel mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Een andere keer is het een terroristische aanslag met een biologisch wapen dat veel meer slachtoffers maakt. Misschien zijn er dan tientallen, duizenden, tienduizenden, honderduizenden of miljoenen slachtoffers. Ik acht ze tot alles in staat.
Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
pi_41537814
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Er zou eens wat minder 'geacht' moeten worden, en wat meer gedacht.
Leuk gevonden. Ik denk dat ze tot alles in staat zijn. Gezien de weerzinwekkende aanslagen gericht op onschuldige burgers lijkt mij deze denkwijze niet onjuist.
pi_41538029
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Het belangrijkste is gewoon dat wij als persoon ons niet laten meeslepen in als deze shit.
Laat je persoon/wie je bent er niet door beinvloeden. Als je dat wel doet en wilt, ga het leger in en strijd voor waar jij in geloofd.
En ga actief dingen doen om die terroristen te stoppen.
Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
pi_41538269
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te laten 'meeslepen in als deze shit', 'je persoon/ wie je bent er niet door beinvloeden', 'het leger in te gaan en de strijd aan te gaan' en 'actief dingen doen om die terroristen te stoppen' om de realiteit onder ogen te zien. Op welke wijze men omgaat met deze realiteit is ieders eigen keuze.
Ja ok is waar.

Ik ben voor geen ieder.
pi_41538361
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:58 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ja ok is waar.

Ik ben voor geen ieder.
Ik ben ook tegen haat en dat is wat deze terroristen zaaien en wat zij willen oogsten.
pi_41538827
Geef die mensen is ongelijk. Ik denk niet dat er sprake is van een bewuste poging om mensen uit specifieke bevolkingsgroepen te kwetsen, maar een onbewuste of natuurlijke drang om bepaalde risico's te vermijden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_41538973
Uhhhhhhhhh, dwarslims Meki ?
pi_41540988
Ik denk dat het er aan zit te komen dat we na de Islamitische slagerij, school, begraafplaats, zwembad, ziekenhuis etc. etc. ook Islamitisch Vervoer ipv Openbaar Vervoer krijgen. Mannen voorin de bus, vrouwen achterin geheel volgens de Sharia-wetgeving. Voor de Dhimmies is er uiteraard ook een plaats gereserveerd, een staanplaats in het gangpad. Maar is die plek bezet is dan zul je moeten wachten op de volgende bus.
pi_41542119
quote:

[..]

Toch jammer dat bijna elke terrorist weer met dat sprookjesboek staat te zwaaien voordat ie zich opblaast tussen onschuldige kinderen.
pi_41542862
quote:

[..]

Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:41:17 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41542949
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?

VIND JE HET GEK DAT MENSEN EEN BEETJE VREEMD NAAR MOSLIMS GAAN KIJKEN?
pi_41543148
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
WAT ZIJN OOK ALWEER DE SPULLEN WAAR TERRORISTEN ZICH MEE BEZIG HOUDEN? OH JA IN ELKE ZIN OP EEN ZELFMOORDVIDEO 'ALLAH' ROEPEN, DE KORAN OMHOOGHOUDEN. EN WAT ROEPEN ZE OOK ALTIJD ALS ZE ERGENS EEN BOM LATEN AFGAAN? "ALLAH AKBAR" TOCH?

Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?

Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_41543178
quote:

die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....

de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
  woensdag 6 september 2006 @ 10:51:42 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543190
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zodan, schade ingehaald mbt tot je hooflettergebruik?

Doe maar gewoon als normaal en gebruik ze niet, of druk je caps nog een keertje in.
Fenks
http://forum.fok.nl/topic/909215/1/50#41526268
pi_41543205
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het door dat stel exploderende moslims komt dan door Blair.
dat ook .

maar Al Qaida zal het inzien met onschuldige burgers los je niks op
pi_41543237
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 6 september 2006 @ 10:53:27 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543241
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Meki het volgende:

[..]

die mensen zijn geen moslims maar terroristen van een andere planeet
het zijn monsters met geen hart ....

de terroristen maken iedereen kapot
zo willen terroristen Marokko kapot maken en Turkije Egypte Tunesie en Jordanie
zo willen terroristen elke mens dood maken . zij hebben geen hart maar een monsterhart
WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?

MOETEN WE WACHTEN OP EEN NIEUWE KORAN?
pi_41543301
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ff een gebbetje...
Ah

Nou maar hopen dat het niet aanslaat bij anderen.
pi_41543304
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, Meki je weeet dat je dit topic in NWS hebt gezet en niet in ONZ he?
in NWS natuurlijk
pi_41543360
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

WAAROM GEBRUIKEN ZE DAN DE KORAN EN DE NAAM ALLAH OM HUN DADEN TE RECHTVAARDIGEN? WAAROM KUNNEN ZE GEWOON IN EEN HECHTE GEMEENSCHAP RADICAAL WORDEN? ALS HET BOEK ZO MULTIINTERPRETABEL IS IS ER DAN MISSCHIEN IETS MIS MET HET BOEK IN DE BASIS?

geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart

Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
  woensdag 6 september 2006 @ 10:59:57 #93
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41543419
Dat die clown nog steeds zijn idioterie mag posten hier. Bah.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:05:06 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41543533
quote:

[..]

Neen dat heeft die bewuste groep zelf gedaan door zich openlijk *als moslim tegen de Westerse wereld* uit te spreken en een haat/vernietig campagne op te zetten.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:07:55 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543605
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:57 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof jij wat die terroristen zeggen ???
de terroristen zijn dik en dom en lui en gestoord en hebben geen hart

Terroristen zeggen zoveel maar elke goede burger gelooft dat niet
BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.

MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.

OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.

DEAL?
pi_41543613
quote:

Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.

Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewoon lieve en aardige mensen zijn.

Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:10:00 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543661
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Wat erg is dat die terroristen gods naam lasteren/gebruiken met hun verwerpelijke daden zodat andere mensen bijvoorbeeld alle moslims allemaal over 1 kam scheren.

Ik zou zeggen ga eens op bezoek bij moslims in jou buurt en ontdek dat ze geen haar anders zijn en dus gewon lieve en aardige mensen.

Nee ga de haat maar lekker verspreiden in de buurt en de angst opvoeren en het wantrouwen tussen de mensen onderling versterken.
DUDE IK KOM REGELMATIG MET MOSLIMS IN CONTACT. WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAARDOOR INEENS DENK: "JEZUS WAT EEN FIJNE TOEGEEFLIJKE MENSEN DIE OPEN STAAN VOOR MODERNE VISIES". HOE MEER IK MET ZE WERK EN ZE OP FORA BEZIG ZIE, HOE RADICALER IK ZELFS DE GEMATIGDE MOSLIM BEGIN TE VINDEN.
pi_41543679
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

BLIJKBAAR VERGIS JE JE HIERIN, WANT ZE WILLEN NU AL NIET MEER MET MOSLIMS OM TE GAAN ALS IK HET BERICHT MAG GELOVEN.

MISSCHIEN KAN ER VANUIT DE MOSKEE EENS WAT MEER AANDACHT BESTEED WORDEN AAN RADICALE ISLAM. DAT DE IMAM OPROEPT IEDERE GERADICALISEERDE MOSLIM UIT HUN MIDDEN OP TE SPOREN EN AAN TE GEVEN.

OH JA DAN VERWACHT IK WEL VAN JOU DAT JE VOORTAAN WAT MINDER BEGAAN BENT MET JE GERADICALISEERDE MOSLIMBROEDERS IN DEZE WERLED EN DAT JE NIET ALTIJD HET PROBLEEM BIJ DE JODEN OF WESTERLINGEN ZOEKT.

DEAL?
sinds wanneer heb ik terroristen gesteund ??
ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.

Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
  woensdag 6 september 2006 @ 11:12:44 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543726
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zeg alleen als jullie terroristen haten moeten jullie ook Israel haten want die doet hetzelfde - dat hebben we gezien in Libanon met hun clusterbommen.

Ik heb nooit terroristen gesteund en dat zal ik ook nooit doen
en wat Moskeeen betreft is dat ook niet waar er zijn spionnen van AIVD bij elke moskee aanwezig en die houdt het letterlijk in de gaten
IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
pi_41543765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

IK WEET INDERDAAD VAN INFILTRANTEN. IK HEB ALLEEN, NET ALS JIJ, GEEN INZAGE IN DE RAPPORTEN DIE DAARUIT VOORTVLOEIEN. JA SOMS IN EEN DOCU ZIE JE DAT IMAMS HAAT EN VERDERF PREDIKEN. HET GAAT NIET GOED MET DE MOSLIM IN EUROPA MEKI, DAT IS AAN HENZELF TE WIJTEN.
Nee het gaat juist goed met Moslims in Europa
het gaat alleen niet goed met mensen die Moslims in europa niet zitten
  woensdag 6 september 2006 @ 11:16:12 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543809
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee het gaat juist goed met Moslims in Europa
het gaat alleen niet goed met mensen die Moslims in europa niet zitten
EN DAAR GAAT HET HELE RIEDELTJE WEER VAN VOOR AF AAN!

HEBBEN MOSLIMS GEEN VRIJHEDEN OM TE GAAN EN TE STAAN WAAR ZE WILLEN EN HUN GELOOF TE BELEIDEN? OF MOET IK HELAAS MIJ GAAN AFVRAGEN OF ZE WEL OOIT GENOEG HEBBEN?
pi_41543859
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

HEBBEN MOSLIMS GEEN VRIJHEDEN OM TE GAAN EN TE STAAN WAAR ZE WILLEN EN HUN GELOOF TE BELEIDEN? OF MOET IK HELAAS MIJ GAAN AFVRAGEN OF ZE WEL OOIT GENOEG HEBBEN?
Moslims hebben hier goede vrijheid
maar als een paar enkelingen iets doen worden alle moslims erop aangekeken

rara wat klopt hier niet
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:20:59 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41543935
quote:

[..]

Ik
Komen die ook naar EUROPA om zichzelf op te blazen dan
  woensdag 6 september 2006 @ 11:21:37 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41543952
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:17 schreef Meki het volgende:

[..]

rara wat klopt hier niet
DAT HET WARE KARAKTER VAN DE GEMATIGDE MOSLIM STEEDS MEER NAAR BOVEN KOMT? STEEDS MEER GROEPEN RADICALISEREN EN HALEN HET MO HIERHEEN, DAT KAN JE UIT CIJFERS VAN DE AIVD NALEZEN. STEEK NOU EERST EENS DE HAND IN EIGEN BOEZEM EN GA DAN LOPEN KANKEREN OP DE MENSEN WAARTUSSEN JE EEN BETER LEVEN HEBT. HET WESTEN DUS, WANT WAT WILLEN ZE ALLEMAAL WEL GRAAG DE LUSTEN EN VOORAL NIET DE 'LASTEN' DIE FIJNE DANKBARE MOSLIM.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 11:21:41 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41543956
quote:

Waarom genieten ze daar dan niet van IN PLAATS VAN onrust te veroorzaken?
pi_41544028
quote:

[..]

rara wat klopt hier niet
Wat er niet klopt zijn de kritische geluiden vanuit de moslims gemeenschap naar de extremisten. Niet-moslim Nederlanders krijgen te weinig de indruk dat er sociale controle is in de moskee.
Trouwens Meki, leuke foto van je deze week op Geenstijl
pi_41544264
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom genieten ze daar dan niet van IN PLAATS VAN onrust te veroorzaken?
Omdat je daar blijkbaar niet mee in het 'Paradijs ' komt ?
pi_41548405
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ach hou es op met dat achterhaalde verhaal over de opruiende teksten in de Koran. Een boek predikt geen haat, mensen prediken haat. De Islam pleegt geen aanslagen, mensen plegen aanslagen. Religie is interpretatie, kijk maar naar al onze Christelijke kerken. Wat de Islam aangaat, ja, het is misschien waar dat de Koran door velen wat rottig geïnterpreteerd wordt.

Net als de Bijbel.

Ook de Christenen hebben ooit het zwaard opgepakt om de ongelovigen de kop in te slaan. En ja, het is waar: dat gebeurt niet meer... en het is jammer dat de Islam nog niet zover is.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:07:21 #109
19479 Mr.J
pi_41548649
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:58 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

en het is jammer dat de Islam nog niet zover is.
En tot die tijd blijven veel mensen moslims mijden.
pi_41548674
quote:

Ik begrijp dat je uit alle macht probeert duidelijk te maken dat de Westerlingen" niet alle Moslims over één kam moeten scheren, omdat Moslimterroristen eigenlijk geen moslims zijn en omdat gewone moslims heel normale mensen zijn...

... en het volgende moment verklaar je met één zinnetje de bevolking van een compleet land tot terrorist.

Vind je het gek dat niemand jou serieus neemt?
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_41548723
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Neu, ik niet.

(Wat maakt het ook uit, of je er naast zit of één stoeltje erachter; eraan ga je toch)
Come on FC!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:10:16 #112
3542 Gia
User under construction
pi_41548742
quote:

Hoe kan ik weten of een moslim in de bus bij die enkelingen behoort of niet?

De moslims die destijds die aanslagen pleegden, die jij dan weer niet-moslims noemt, maar allah , zagen er waarschijnlijk ook heel gewoon uit. Niets om bang voor te zijn, maar ondertussen....

Kan me goed voorstellen dat mensen het zekere voor het onzekere nemen.

Valt mij trouwens wel op dat moslims in de bus ook liever niet naast zomers geklede Europese vrouwen gaan zitten, maar dat is natuurlijk geheel gerechtvaardigd?
  woensdag 6 september 2006 @ 14:14:17 #113
19479 Mr.J
pi_41548850
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Neu, ik niet.

(Wat maakt het ook uit, of je er naast zit of één stoeltje erachter; eraan ga je toch)
Ik ook niet. Punt is namelijk dat een opblaasmoslim zich er meer westers dan moslims uit zal zien.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:17:48 #114
19479 Mr.J
pi_41548944
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef Gia het volgende:

Valt mij trouwens wel op dat moslims in de bus ook liever niet naast zomers geklede Europese vrouwen gaan zitten,
Kuthoeren zijn 't.
pi_41549994
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:17 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Kuthoeren zijn 't.
Tenzij ze met jou naar bed willen toch ?
pi_41550095
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe kan ik weten of een moslim in de bus bij die enkelingen behoort of niet?

De moslims die destijds die aanslagen pleegden, die jij dan weer niet-moslims noemt, maar allah , zagen er waarschijnlijk ook heel gewoon uit. Niets om bang voor te zijn, maar ondertussen....

Kan me goed voorstellen dat mensen het zekere voor het onzekere nemen.

Valt mij trouwens wel op dat moslims in de bus ook liever niet naast zomers geklede Europese vrouwen gaan zitten, maar dat is natuurlijk geheel gerechtvaardigd?
0 bussen of treinen in Nederland zijn opgeblazen door terroristen.
Dus dan ga ik echt niet denken: zal hij misschien!?? En ik ga ook niet denken: dat is vast een moslim
Hoe weet je zo zeker of het een moslim is btw? EIgenlijk moeten al die moslims een Moslim sticker op hun schouder, maakt het zoveel makkelijker.
pi_41550130
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

0 bussen of treinen in Nederland zijn opgeblazen door terroristen.
Dus dan ga ik echt niet denken: zal hij misschien!??
Maar de Topic gaat over Engeland en daar hebben ze andere 'ervaringen '
pi_41550254
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar de Topic gaat over Engeland en daar hebben ze andere 'ervaringen '
Ok dat is waar.

Maar dan nog geen reden tot paniek, door zo'n paniekerige houding gebeuren er ook veel ongelukken en vallen er onschuldige slachtoffers.

Net zoals laatst, zat er een ''moslim'' achtige persoon in het vliegtuig en hij sprak ook nog zo'n taaltje dus onstond er een situatie dat het vliegtuig ging landen en om deze persoon nader te onderzoeken.

Vertrouwen ontnemen de terroristen ons zodat we ons nergens meer zogenaamd veilig voelen, we maken onzelf namelijk wel gek genoeg.
pi_41550712
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:05 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Ok dat is waar.

Maar dan nog geen reden tot paniek, door zo'n paniekerige houding gebeuren er ook veel ongelukken en vallen er onschuldige slachtoffers.

Net zoals laatst, zat er een ''moslim'' achtige persoon in het vliegtuig en hij sprak ook nog zo'n taaltje dus onstond er een situatie dat het vliegtuig ging landen en om deze persoon nader te onderzoeken.

Vertrouwen ontnemen de terroristen ons zodat we ons nergens meer zogenaamd veilig voelen, we maken onzelf namelijk wel gek genoeg.
Tja ,sommige mensen zijn hier weer gevoeliger voor als anderen
pi_41551360
quote:

[..]

Tok Tok Meki

Iemand thuis daarboven?
Sterk staaltje omdraai logika vind je niet ?
pi_41551902
quote:

[..]

deden ze dat maar met de moslimlanden, ipv ze daar te vertellen hoe ze zouden moeten leven volgens ons .. denk dat we dan een stuk minder problemen zouden hebben
pleased to meet you
pi_41551923
quote:
Jaja.... Ik heb even iets gemist, geloof ik? Heeft Blair soms terroristische aanslagen gepleegd of goedgekeurd? - Als mensen in de metro niet meer naar een moslim willen zitten, is dat te 'danken' aan je extremistische geloofsgenoten die terroristische aanslagen plegen.

Het valt me elke keer weer op dat moslims echt MASSAAL dezelfde stuiptrekking vertonen: ze wimpelen wangedrag uit de eigen groep altijd op anderen af en onderkennen nooit dat het probleem uit de eigen geloofsgroep afkomstig is.

Voor de goede orde: ik zeg niet dat alle moslims extremisten zijn, ik zeg WEL dat veel moslims niet willen inzien dat het hun eigen geloofsgenoten zijn die deze problemen veroorzaken. Net alsof er door toedoen van moslims geen tientallen doden zijn gevallen in Londen, vorig jaar.
pi_41552360
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef dVTB het volgende:

[..]

Jaja.... Ik heb even iets gemist, geloof ik? Heeft Blair soms terroristische aanslagen gepleegd of goedgekeurd? - Als mensen in de metro niet meer naar een moslim willen zitten, is dat te 'danken' aan je extremistische geloofsgenoten die terroristische aanslagen plegen.

Het valt me elke keer weer op dat moslims echt MASSAAL dezelfde stuiptrekking vertonen: ze wimpelen wangedrag uit de eigen groep altijd op anderen af en onderkennen nooit dat het probleem uit de eigen geloofsgroep afkomstig is.

Voor de goede orde: ik zeg niet dat alle moslims extremisten zijn, ik zeg WEL dat veel moslims niet willen inzien dat het hun eigen geloofsgenoten zijn die deze problemen veroorzaken. Net alsof er door toedoen van moslims geen tientallen doden zijn gevallen in Londen, vorig jaar.

Idd anders zou je ook wel kunnen zeggen dat geen enkel geloof ooit misdaden heeft begaan (of geen enkel volk )
'Nee hoor Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect doen niets fout want degene die dat doen zijn geen echte Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect ) '
pi_41552482
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef Limburger_noord het volgende:

Idd anders zou je ook wel kunnen zeggen dat geen enkel geloof ooit misdaden heeft begaan (of geen enkel volk ) 'Nee hoor Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect doen niets fout want degene die dat doen zijn geen echte Moslims ,Katholieken ,palestijnen ,Israeliers ect ) '
Precies, ja. Maar moslims (en dit kun je rustig generaliseren, aangezien ze het echt bijna allemaal doen) bedienen zich steeds van hetzelfde excuus: Ja maar, dat zijn geen echte moslims. Het is net niet een ontkenning, maar veel scheelt het niet. Moslims zouden eens wat meer zelfreinigend vermogen tentoon moeten spreiden, in plaats van alleen te klagen over onheuse bejegening.
pi_41552643
No true Scotsman...
pi_41553276
Terwijl ik de vorige week in de lokale trein tussen Gerona en Barcelona zat, kwam er plots een moslim naast me zitten. In vol ornaat d.w.z lange jurk, volbaard en hoofdbedekking en sandalen.
Het eerste wat hij deed, was zijn sandalen uitdoen en zijn ongewassen voeten met nagelinfecties op de bank tegenover leggen.
Ik voelde me steeds geirriteerder raken en ben dan ook snel ergens anders gaan zitten.
Ik heb dat helemaal niet als het een Chinees, neger, Zuid-Amerikaan of een westers geklede arabier is.
Het gaat gewoon vanzelf, die associatie met het islamofacisme....
  woensdag 6 september 2006 @ 16:50:02 #127
19479 Mr.J
pi_41553577
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef moussie het volgende:

[..]

deden ze dat maar met de moslimlanden, ipv ze daar te vertellen hoe ze zouden moeten leven volgens ons .. denk dat we dan een stuk minder problemen zouden hebben
Precies.

Feit dat hier in het 'westen' onschuldigen opgeblazen worden ligt uiteraard aan het opengereten kleutertje van 4 die na de *boem* bloedend op straat ligt dan aan die Hakbar mongool die zijn bommengordel deed ontploffen in de bus.

Duidelijk.
pi_41554459
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies.

Feit dat hier in het 'westen' onschuldigen opgeblazen worden ligt uiteraard aan het opengereten kleutertje van 4 die na de *boem* bloedend op straat ligt dan aan die Hakbar mongool die zijn bommengordel deed ontploffen in de bus.

Duidelijk.
jij begrijpt het

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41556212
Een idioot die zich opblaast met de woorden Allah Hakkebar is in mijn ogen net zo gek als de Israëlische minister die clusterbommen op burgers laat flikkeren. Maar daarom ga ik nog wel naast een moslim of jood in de bus zitten. Er zijn Nederlanders genoeg waar ik niet naast ga zitten, junks, ongewassen figuren, etc.
Immers het is iemand zijn eigen vrije keuze om naast iemand te gaan zitten of niet.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_41556319
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
Een idioot die zich opblaast met de woorden Allah Hakkebar is in mijn ogen net zo gek als de Israëlische minister die clusterbommen op burgers laat flikkeren. Maar daarom ga ik nog wel naast een moslim of jood in de bus zitten. Er zijn Nederlanders genoeg waar ik niet naast ga zitten, junks, ongewassen figuren, etc.
Immers het is iemand zijn eigen vrije keuze om naast iemand te gaan zitten of niet.
Bovendien heb je ook terroristen die maken dat ze wegkomen voor ze iets opblazen dus zolang de 'verdachte 'persoon nog naast je zit is er dan geen probleem (pas al hij ineens wegrent moet je uitkijken )

En als een terrorist zichzelf wel opblaast maakt het weinig uit of je naast hem zit of dat je er 4 rijen vanaf zit
pi_41559662
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
Met dat verschil dat die Israelische minister eerst folders uitstrooit om te waarschuwen. Dus ga jij in de bus maar naast die Hakbar zitten, dan neem ik de fiets.
pi_41559867
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Met dat verschil dat die Israelische minister eerst folders uitstrooit om te waarschuwen. Dus ga jij in de bus maar naast die Hakbar zitten, dan neem ik de fiets.
Niet langs bussen rijden he
pi_41560102
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Niet langs bussen rijden he
ennuh .. oppassen met stilstaande auto's, je weet maar nooit
pleased to meet you
pi_41560187
De terroristen hebben hun doel bereikt. Goed dat jullie dit op FOK! ook nog verdedigen. Het is natuurlijk de schuld van alle moslims dat een paar mongolen uit het MO zichzelf opblazen.

Terroristen 91223
Westerse maatschappij 0
pi_41560292
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:13 schreef IHVK het volgende:
De terroristen hebben hun doel bereikt. Goed dat jullie dit op FOK! ook nog verdedigen. Het is natuurlijk de schuld van alle moslims dat een paar mongolen uit het MO zichzelf opblazen.

Terroristen 91223
Westerse maatschappij 0
Moslims 0 ...toch ?
pi_41560347
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Moslims 0 ...toch ?
De moslims die deel uitmaken van de Westerse maatschappij vallen daar inderdaad ook onder.
pi_41560387
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

pff .. als het de overgeciviliseerde amerikanen niet lukt om weg te komen uit new orleans en dat over wegen die wel goed zijn, wat doet je geloven dat het een libanees wel zou lukken over die kapotte wegen ?

maar ja, ik ga ook rustig naast de moslim zitten ..
en ik zal net zo vriendelijk tegen hem glimlachen als tegen jou .. wie weet maakt mijn glimlach het verschil tussen wel of niet doen, als die al wat van plan was
pleased to meet you
pi_41560452
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

De moslims die deel uitmaken van de Westerse maatschappij vallen daar inderdaad ook onder.
Ik hoop dat ze dat zelf ook (allemaal) doorhebben
pi_41560520
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. als het de overgeciviliseerde amerikanen niet lukt om weg te komen uit new orleans en dat over wegen die wel goed zijn, wat doet je geloven dat het een libanees wel zou lukken over die kapotte wegen ?

maar ja, ik ga ook rustig naast de moslim zitten ..
en ik zal net zo vriendelijk tegen hem glimlachen als tegen jou .. wie weet maakt mijn glimlach het verschil tussen wel of niet doen, als die al wat van plan was
Hij is zeker wat van plan .....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41560573
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat zelf ook (allemaal) doorhebben
Ik denk helaas dat een groot gedeelte het niet door zal hebben. Net als de FOK! users niet door hebben dat ze precies reageren zoals de terroristen willen.
pi_41560658
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik denk helaas dat een groot gedeelte het niet door zal hebben. Net als de FOK! users niet door hebben dat ze precies reageren zoals de terroristen willen.
Niet alleen op FOK helaas ook in het dagelijks leven
pi_41560987
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Niet alleen op FOK helaas ook in het dagelijks leven
Jep. FOK als voorbeeld voor de westerse maatschappij.

(hmm, een beetje overdreven maar toch )
pi_41561341
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jep. FOK als voorbeeld voor de westerse maatschappij.

(hmm, een beetje overdreven maar toch )
Als voorbeeld?...laten we hopen van niet zeg
pi_41561484
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als voorbeeld?...laten we hopen van niet zeg
Jawel!

Stel je voor iederen roept: OMG ROFL EINS ZWEI
En tegen nieuwkomers bijvoorbeeld bij een nieuwe werknemer: tyf op kutnewbie!
En die newbie werknemer: Mijn werk wat doe je!!!
En die werknemer: Wheheh, ik heb hem toch gekocht.!!!

Nee hé?

(sorry voor dit off-topic gebeuren, als het té dom is mag het weg)
pi_41561755
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jawel!

Stel je voor iederen roept: OMG ROFL EINS ZWEI
En tegen nieuwkomers bijvoorbeeld bij een nieuwe werknemer: tyf op kutnewbie!
En die newbie werknemer: Mijn werk wat doe je!!!
En die werknemer: Wheheh, ik heb hem toch gekocht.!!!

Nee hé?

(sorry voor dit off-topic gebeuren, als het té dom is mag het weg)
Denk je maar eens in dat sommige FOK-ers je collega's kunnen zijn ...brrrrrrrr

(sorry voor dit off-topic gebeuren, als het té dom is mag het weg) :IDEM !!
pi_41562401
De meeste moslims hier in de UK komen uit een land waar ze boven op de bus of trein zitten.
Misschien zouden ze dat hier ook moeten doen
pi_41562614
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Big_Yin het volgende:
De meeste moslims hier in de UK komen uit een land waar ze boven op de bus of trein zitten.
Misschien zouden ze dat hier ook moeten doen
Dus dan hoeven we alleen het dak van de bus \trein van plaatstaal te voorzien ?
Helaas zal dat in NL niet zo makkelijk gaan (boven op een trein zitten ) i.v.m de elektische leidingen boven het spoor
pi_41564725
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moslims hebben genoeg zodra ze de hele wereld domineren, NOOIT dus
  woensdag 6 september 2006 @ 22:06:03 #149
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_41564916
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

moslims hebben genoeg zodra ze de hele wereld domineren, NOOIT dus
bush kan gerust slapen..the war on Terror (on Moslims)" werpt z'n vruchten af..
indoctrinatie geslaagd
welterusten
Huig
pi_41565071
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef moussie het volgende:

[..]

Bron ? ben jij wel eens in een moslimland geweest ?
  woensdag 6 september 2006 @ 22:09:19 #151
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41565076
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Orwell het volgende:

[..]

indoctrinatie geslaagd
welterusten
De fundementalisten kunnen gerust slapen..het westen onderling verdelen en opzetten tegen hun leiders werpt z'n vruchten af..indoctrinatie geslaagd
welterusten
I mean no harm
pi_41565091
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Orwell het volgende:

[..]

indoctrinatie geslaagd
welterusten
bush is niet mijn grote vriend sterker nog ik zou graag een diepe kuil voor hem graven. maar als ik kant moet kiezen voor moslims of de USA dan kies ik luidkeels voor de USA.
pi_41565268
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je uit alle macht probeert duidelijk te maken dat de Westerlingen" niet alle Moslims over één kam moeten scheren, omdat Moslimterroristen eigenlijk geen moslims zijn en omdat gewone moslims heel normale mensen zijn...

... en het volgende moment verklaar je met één zinnetje de bevolking van een compleet land tot terrorist.

Vind je het gek dat niemand jou serieus neemt?
ze keuren het terrorisme in Westerse landen af maar vinden juist de aanslagen in Libanon wel zitten en dara gaat het mij om
pi_41565481
quote:

[..]

als mensen moslims gaan boycotten zijn ze verkeerd bezig
want dan boycotten ze alle moslims die er niks mee te maken hebben
pi_41566544
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar ook die paar die er WEL mee te maken hebben ?

De belangen voor de groep gaan voor de balangen van het individu (of zoiets )
pi_41566933
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar ook die paar die er WEL mee te maken hebben ?

De belangen voor de groep gaan voor de balangen van het individu (of zoiets )
boycot maar de 150 mensen die radicaal bezig zijn

maar niet 1.145.043 Moslims die vreedzaam leven zoals Aboutaleb en Meki
pi_41567077
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus wel die in het buitenland ?
Er zijn toch wel iets meer dan 1 miljoen moslims ?
En wat doen we met de Moslims die sympathiseren met die terroristen ?
pi_41567218
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dus wel die in het buitenland ?
Er zijn toch wel iets meer dan 1 miljoen moslims ?
En wat doen we met de Moslims die sympathiseren met die terroristen ?
oppakken natuurlijk maar ook bij mensen die sympathiseren bij de Israelische leger
pi_41567335
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

oppakken natuurlijk maar ook bij mensen die sympathiseren bij de Israelische leger
Dan moet je in Israel wezen ...succes
  woensdag 6 september 2006 @ 23:04:00 #160
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41567579
Ik mijd alleen de religieus fanatieken. Die zijn makkelijk herkenbaar aan hun onverzorgde baard, een hakbaard zal ik maar zeggen. De vrouwelijke fanataci mijd ik ook. Ook die zijn gelukkig makkelijk herkenbaar; hoe religieuzer des te ingepakter. Appeltje eitje dus.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_41567627
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef sooty het volgende:
Ik mijd alleen de religieus fanatieken. Die zijn makkelijk herkenbaar aan hun onverzorgde baard, een hakbaard zal ik maar zeggen. De vrouwelijke fanataci mijd ik ook. Ook die zijn gelukkig makkelijk herkenbaar; hoe religieuzer des te ingepakter. Appeltje eitje dus.
waren er meer mensen net als jou
pi_41568311
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

ze keuren het terrorisme in Westerse landen af maar vinden juist de aanslagen in Libanon wel zitten en dara gaat het mij om
Nee, het gaat jou om Israël, of eigenlijk joden, te betrekken bij alles wat jou niet zint. Je bent een jodenhater. Ik weet niet of je joden kent, maar ik wed dat je dat zelfs zou zijn geweest als je er nog nooit één zou hebben gezien of gesproken.

Ik walg van jou. Van jou en van iedereen die zo redeneert als jou.
Come on FC!
pi_41568361
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef sooty het volgende:
Ik mijd alleen de religieus fanatieken. Die zijn makkelijk herkenbaar aan hun onverzorgde baard, een hakbaard zal ik maar zeggen.

Maar goed, Blair is wat actiever geweest in het bestrijden van het waanbeeld dat alle Moslims sympathiseren met terreur dan onze eigen overheid. Dat Meki dit niet weet, is helaas tekenend voor hem. Dat 'ie de kans krijgt het allemaal de wereld in te helpen, is kwalijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41568518
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Nee, het gaat jou om Israël, of eigenlijk joden, te betrekken bij alles wat jou niet zint. Je bent een jodenhater. Ik weet niet of je joden kent, maar ik wed dat je dat zelfs zou zijn geweest als je er nog nooit één zou hebben gezien of gesproken.

sluit ik me bij aan
pi_41568714
Best erg, ken zelf wat Moslims daar en de situatie wordt er niet beter op, al na de aanslagen in Londen waren er lokaal vergeldingen, vooral Pakistanen waren de dupe, hoop oprecht dat de extremistjes aan beide kanten niet op elkaar inspelen en toenemen maar afnemen, maar zie het vrij pessimistisch in.

Baard dragen heeft in principe per definitie niet veel met extremisme te maken, kijk die gladde kop van Atta. Zodra een terrorist weet dat men scherp alert is op mannen met baarden zal hij toch echt onder het mom 'nood breekt wet' zijn baard netjes afscheren en alsnog die aanslag plegen.
X
pi_41568752
quote:

[..]

ik snap ff de link Israël en de Joden niet
Of dat het zelfde idee als dat alle moslims bommenleggers zijn?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 6 september 2006 @ 23:30:19 #167
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_41568802
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Alulu het volgende:
Best erg, ken zelf wat Moslims daar en de situatie wordt er niet beter op, al na de aanslagen in Londen waren er lokaal vergeldingen, vooral Pakistanen waren de dupe, hoop oprecht dat de extremistjes aan beide kanten niet op elkaar inspelen en toenemen maar afnemen, maar zie het vrij pessimistisch in.

Baard dragen heeft in principe per definitie niet veel met extremisme te maken, kijk die gladde kop van Atta. Zodra een terrorist weet dat men scherp alert is op mannen met baarden zal hij toch echt onder het mom 'nood breekt wet' zijn baard netjes afscheren en alsnog die aanslag plegen.
dé reden dat de War on terror bogus is , én contraproductief
Huig
pi_41569478
quote:

[..]

Dus je kunt Israel volgens jou niet veroordelen zonder ook ALLE Joden te veroordelen ?
Dan kun je dus ook niet Irak veroordelen zonder alle Moslims te veroordelen ?
Beetje vreemde gedachtengang (als je dat ECHT zo bedoeld )
pi_41569573
quote:

[..]

Ik ken genoeg joden meneer . ik zal nooit een jodenhater worden
NOOIT VAN ME LEVEN ZAL IK JODEN HATEN die normaal gedragen net als JODEN DIE IK KEN.

WEDDEN MENEER ik zal toch winnen
pi_41569640
quote:

[..]

waarom walg je niet van mensen die een moslimhater is ??
  woensdag 6 september 2006 @ 23:57:59 #171
19479 Mr.J
pi_41569902
quote:

[..]

Mail jij dan even de gegevens en foto's van die 150 man even rond dan kan er ook op dit topic een slotje.
pi_41570468
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik snap ff de link Israël en de Joden niet
Of dat het zelfde idee als dat alle moslims bommenleggers zijn?
Nee ...want alle Moslims zijn bommenleggers
En alle Joden brave burgers
pi_41571298
quote:

[..]

150 40% komt dichterbij
pi_41571503
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron ? ben jij wel eens in een moslimland geweest ?
eeuh, serieus, je wil van mij een bron van buitenlandse inmenging in moslimlanden ?
want dat is wat ik zei, sweetie, dat als je de moslim dan echt wil mijden begin dan maar met vertrekken uit zijn landen en hou op met je te bemoeien met de interne aangelegenheden van dat land
pleased to meet you
pi_41571625
Ik mijdt geen moslims in het openbaar vervoer, maar ik heb sterk de indruk dat ze mij wel mijden. Raar is dat....zo hard klinken ze nou ook weer niet, en ze stinken maar een klein beetje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 7 september 2006 @ 01:02:20 #176
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_41571709
Als er iemand uit elkaar spat in het openbaar vervoer de laatste tijd dan is het toch wel verrekte vaak een moslim. Moslims daarom mijden is af te keuren. Wel erg begrijpelijk. Als er zo af en toe iemand uit elkaar knalt en het is steeds een kerel met rood haar dan weet ik wel waar jij een straatje voor om loopt na verloop van tijd. Het heet lijfsbehoud en is een natuurlijke drang die het simpelste dier kent.

Rare Meki toch ook
Jawohl Herr Kaloin!
pi_41572042
quote:
Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als er iemand uit elkaar spat in het openbaar vervoer de laatste tijd dan is het toch wel verrekte vaak een moslim. Moslims daarom mijden is af te keuren. Wel erg begrijpelijk. Als er zo af en toe iemand uit elkaar knalt en het is steeds een kerel met rood haar dan weet ik wel waar jij een straatje voor om loopt na verloop van tijd. Het heet lijfsbehoud en is een natuurlijke drang die het simpelste dier kent.

Rare Meki toch ook
Hadden alle Moslims maar groen haar dan waren ze gemakkelijker te herkennen
  donderdag 7 september 2006 @ 02:00:10 #178
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_41572647
Het is mensen hun goed recht om niet naast bepaalde mensen te willen zitten. En of dat nou moslims, negers, vrouwen of weet ik wat zijn. Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten veroordelen.

Vrijheid van het individu is imho het belangrijste. Het verplichten van zoiets is sooooo '95/PvdA

Zelf boeit het me eigenlijk helemaal niet,
pi_41572672
oh my god ik las :
Engelse burgers besnijden moslims in openbaar vervoer...
ik ga nu naar bed!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41574002
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ken genoeg joden meneer . ik zal nooit een jodenhater worden
NOOIT VAN ME LEVEN ZAL IK JODEN HATEN die normaal gedragen net als JODEN DIE IK KEN.

WEDDEN MENEER ik zal toch winnen
Gretta Duisenberg in opspraak na uitspraken over Israëli's

You lose.
Come on FC!
pi_41574016
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Beetje hypocriet Meki wat je nu stelt.

Als moslims heel Denemarken boycotten om een paar spotprentjes zijn ze natuurlijk niet verkeerd bezig omdat ze mensen boycotten die er niets mee te maken hebben.
Alleen debielen ontketenen haast een derde wereldoorlog vanwege hun geloofsidioterie.

Dat je de Israëlische leger erbij haalt als terroristisch slaat helemaal als een tang op een varken.
  donderdag 7 september 2006 @ 07:51:39 #182
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_41574038
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin....?

Je lult het hele topic trouwens al stom...

De schuld ligt bij terroristen niet bij blair...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_41575603
It was me
pi_41577183
quote:
YOU LOSE

het gaat over Israel en de overheid en het leger
pi_41577288
Hee, anders schreeuw je even keihard hetzelfde terug, wellicht helpt dat!

Je argumenten zijn blijkbaar op (voorzover je ze al had) dus spreek ik jou niet meer. Ik weet echter wel hoe ik jou moet zien voortaan. Dat zal jou niets zeggen, maar de rest van 't forum wel.
Come on FC!
pi_41577354
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:55 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hee, anders schreeuw je even keihard hetzelfde terug, wellicht helpt dat!

Je argumenten zijn blijkbaar op (voorzover je ze al had) dus spreek ik jou niet meer. Ik weet echter wel hoe ik jou moet zien voortaan. Dat zal jou niets zeggen, maar de rest van 't forum wel.
ik heb genoeg argumenten over
pi_41577455
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:57 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb genoeg argumenten over
Vertel.....
pi_41577507
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:01 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Vertel.....
waarover
pi_41577619
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Meki het volgende:

[..]

waarover
Jouw argumenten over de topic bv ?...daar hadden jullie het toch over
pi_41577640
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Jouw argumenten over de topic bv ?...daar hadden jullie het toch over
ik heb al gezegd dat de Israelische regering altijd liegt hun moet je nooit vertrouwen
  donderdag 7 september 2006 @ 11:12:12 #191
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_41577725
De islamdoctrine met zijn radicale, fascistische en totalitaire aspecten is hier debet aan, niet Blair. En dan kan Meki wel zeggen dat echte moslims vreedzame burgers willen zijn, maar blijkbaar wordt dat door een bepaald deel van hun niet helemaal begrepen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_41577888
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De islamdoctrine met zijn radicale, fascistische en totalitaire aspecten is hier debet aan, niet Blair. En dan kan Meki wel zeggen dat echte moslims vreedzame burgers willen zijn, maar blijkbaar wordt dat door een bepaald deel van hun niet helemaal begrepen.
Als de hele wereld Moslim is wordt het vanzelf vrede
  donderdag 7 september 2006 @ 11:28:32 #193
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_41578180
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:19 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als de hele wereld Moslim is wordt het vanzelf vrede
haha, daar druipt idd het sarcasme vanaf.

De Islam is nog erger verdeeld dan toen het Katholisisme en Protestantisme hun hoogtijdagen van conflict beleefde.

Het verschil zit hem in opvatting. De Moslims zeggen de Islam is tolerant, en als je het vergelijkt met 500 na Christus was de Islam idd een van de tolerantste geloven wat er op dat moment was, toleranter dan het Christendom iig. Maar tegenwoordig is de Islam als hij zou worden beleefd zoals hij oorspronkelijk zou moeten worden beleefd een intolerante religie (een van de minst tolerante zelfs). Dit komt simpelweg omdat de leefregels van de Islam zijn ingehaald door de tijd en niet zijn meeveranderd, ze zijn dus hopeloos verouders.

Als een Moslim zegt "De Islam is tolerant" dan bedoeld hij tolerant voor de tijd dat hij uitkwam 500 jaar na Christus.
Als een niet-Moslim zegt "De Islam is niet tolerant" dan bedoeld hij tolerantie van heden ten dage.
I mean no harm
pi_41578632
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

haha, daar druipt idd het sarcasme vanaf.
Hoe kan je dat nu zeggen ...het is toch zo ...vraag maar aan een 'verlichtte ' Moslim
quote:
De Islam is nog erger verdeeld dan toen het Katholisisme en Protestantisme hun hoogtijdagen van conflict beleefde.

Het verschil zit hem in opvatting. De Moslims zeggen de Islam is tolerant, en als je het vergelijkt met 500 na Christus was de Islam idd een van de tolerantste geloven wat er op dat moment was, toleranter dan het Christendom iig. Maar tegenwoordig is de Islam als hij zou worden beleefd zoals hij oorspronkelijk zou moeten worden beleefd een intolerante religie (een van de minst tolerante zelfs). Dit komt simpelweg omdat de leefregels van de Islam zijn ingehaald door de tijd en niet zijn meeveranderd, ze zijn dus hopeloos verouders.

Als een Moslim zegt "De Islam is tolerant" dan bedoeld hij tolerant voor de tijd dat hij uitkwam 500 jaar na Christus.
Als een niet-Moslim zegt "De Islam is niet tolerant" dan bedoeld hij tolerantie van heden ten dage.
Mee eens ...maar probeer nu maar eens de Moslims te overtuigen

Heb je een goede levensverzekering ?
pi_41607768
Als ik maar 2 keuzes had van naast een moslim zitten in het openbaar vervoer of lopen zou ik kiezen voor lopen.
pi_41607884
Ik ga in het openbaar vervoer sowieso niet graag naast iemand zitten.
Of het nu een neger, een moslim of een koelie is.
De meeste mensen in het OV stinken, hebben irri Ipods, kinderen die jengelen of praten te hard in hun mobieltje....Die paar keer dat ik met de metro ga, doen mij beseffen waarom ik liever in de file sta.....
En als je al zo'n hakbar in je treinstel hebt maakt het echt niks uit of je naast hem zit of een meter ervandaan. Als zo'n mongool het in zijn kop haalt om te ontploffen neemt hij jou toch wel mee...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_41609913
Speciaal voor :
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

en
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism#Twentieth_century
http://upload.wikimedia.o(...)rorist_incidents.gif
1) Niet alle terroristische aanslagen zijn gedaan door Islamieten,
2) Niet alle doelen waren Westers
3) terrorisme is nog steeds overrated en overhyped.
pi_41610366
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef Xith het volgende:
Speciaal voor :
[..]

en
[..]

Dus niet zeuren ..of waar maken we ons druk om ?
pi_41610742
Yep
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:45:08 #200
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41610769
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef Xith het volgende:
Speciaal voor :
[..]

en
[..]

Zullen we het eens opsplitsen in moslimterrorisme en overig terrorisme? Kijken wat er dan uit komt?
Ga toch weg met je allochtonenknuffelarij man, die mensen zijn hier niet met goede bedoelingen dat is iedereen toch wel duidelijk inmiddels?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41611030
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:45 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Zullen we het eens opsplitsen in moslimterrorisme en overig terrorisme? Kijken wat er dan uit komt?
Ga toch weg met je allochtonenknuffelarij man, die mensen zijn hier niet met goede bedoelingen dat is iedereen toch wel duidelijk inmiddels?
Met knuffelen is niets mis ...zolang je maar hard genoeg knijpt
pi_41616433
"die mensen zijn hier niet met goede bedoelingen"

Ja, al die immigranten hier, UK (topic) en rest van de wereld zijn hier gekomen om de regering te ontwrichten!! Heb angst, heb vreselijke angst!
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:29:57 #203
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_41616556
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:25 schreef Xith het volgende in zijn sig:
Waarom er meer mensen bang voor terrorisme dan voor het stoten van je hoofd als je in je badkamer uitglijdt?
Dat risico wordt anders aardig groter als je islamitische tegels in je badkamer hebt heur.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_41616722
Het feit dat er angst heerst onder de burgers van het VK komt puur en alleen door de terroristen, daar kun je Blair wat mij betreft niet de schuld van geven. Dat Blair van deze angst gebruik maakt om zijn dubieuze beslissingen door het Lagerhuis en de House of Lords te loodsen is een ander verhaal.

Ik zit als ik in Londen ben in principe gewoon naast moslims. Ben niet bang voor ze. Bovendien, als er eentje zich opblaast dan maakt het volgens mij niet echt uit of je nu direct naast hem zit of een stoeltje verder. Maar misschien ook wel. Ach, wat kan mij het schelen.
pi_41617255
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Het feit dat er angst heerst onder de burgers van het VK komt puur en alleen door de terroristen, daar kun je Blair wat mij betreft niet de schuld van geven. Dat Blair van deze angst gebruik maakt om zijn dubieuze beslissingen door het Lagerhuis en de House of Lords te loodsen is een ander verhaal.

Ik zit als ik in Londen ben in principe gewoon naast moslims. Ben niet bang voor ze. Bovendien, als er eentje zich opblaast dan maakt het volgens mij niet echt uit of je nu direct naast hem zit of een stoeltje verder. Maar misschien ook wel. Ach, wat kan mij het schelen.
Zolang het maar op weg naar je werk is ,en niet op weg naar huis ,of op een vrije dag
DAT zou pas echt klote zijn
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:56:15 #206
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_41661481
Dit is niet het begin en dit is niet het einde van de islamofobie. Het is eigenlijk een virus dat door heel West-Europa en de VS rondwaart.

(Ik spreek niet in naam van de moslims, ik spreek namens mezelf.)
pi_41662066
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is niet het begin en dit is niet het einde van de islamofobie. Het is eigenlijk een virus dat door heel West-Europa en de VS rondwaart.
Ik snap echt niet hoe dat nu kon gebeuren

Waren we maar allemaal zo tolerant als onze Moslim broeders ......
  zondag 10 september 2006 @ 00:22:22 #208
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_41662495
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe dat nu kon gebeuren
t
Waren we maar allemaal zo tolerant als onze Moslim broeders ......
Ik denk dat niemand tolerant in deze wereld. Verder is de OP al veel langer bekend. Dit in het kader van 'eigen volk eerst'. De ergste 'rechts-extremistische waanbeelden' die je kunt bedenken.
pi_41662980
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand tolerant in deze wereld. Verder is de OP al veel langer bekend. Dit in het kader van 'eigen volk eerst'. De ergste 'rechts-extremistische waanbeelden' die je kunt bedenken.
Het topje van de ijsberg dus...
  zondag 10 september 2006 @ 10:49:52 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41668698
quote:

[..]

In dat geval word het toch wel 'ns tijd dat de * islaam * tegen die verboden terroristen optreed.

Ze zijn akelig nalatig als het om dit soort misdadigers gaat.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41671658
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In dat geval word het toch wel 'ns tijd dat de * islaam * tegen die verboden terroristen optreed.

En alle Mosilms dit openbaar gaan veroordelen en niet staan te juichen als er weer een groep 'westerlingen ' of 'ongelovigen 'zijn opgeblazen
pi_41675964
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er zijn zat ATC's (anti-terrorism courts) in arabische or islamische landen (Indonesie, Dubai, Turkije, Egypte, Casa Blanca, Irak, Pakistan, Afganistan en ga zo maar door).

Ze doen echt wel iets tegen terroristen, alleen niet zo overdreven als het westen ($2 trillioen voor een oorlog tegen terrorisme.. pff)
pi_41676094
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En alle Mosilms dit openbaar gaan veroordelen en niet staan te juichen als er weer een groep 'westerlingen ' of 'ongelovigen 'zijn opgeblazen
Ze moeten allemaal in het openbaar gaan veroordelen? 1) ze staan niet allemaal te juichen, juist omgekeerd en 2) Hoeveel (-westerse-)mensen ken jij die in het openbaar gaan veroordelen als er onschuldige arabische vrouwen/mannen/kinderen worden neergeschoten of opgeblazen? Sommigen (zeker op dit forum) staan dan ook echt te juichen. Ik zie dan ook niet hoe beide groepen anders van elkaar zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 15:28:11 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41676222
ik meid alleen geen meid.
pi_41679124
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Xith het volgende:

[..]

Ze moeten allemaal in het openbaar gaan veroordelen? 1) ze staan niet allemaal te juichen, juist omgekeerd
Dan kijken we duidelijk niet hetzelfde naar het nieuws en de omgeving
quote:
2) Hoeveel (-westerse-)mensen ken jij die in het openbaar gaan veroordelen als er onschuldige arabische vrouwen/mannen/kinderen worden neergeschoten of opgeblazen?

Maakt het jou wat uit waar de slachtoffers vallen dan ? (Elke tereurdaad moet imo worden veroordeeld (weer iets waar we blijkbaar niet hetzelfde over denken )
Ik ken er iig geen die luid toeterernd en lachend hier door de straat rijden als zoiest gebeurt
quote:
Sommigen (zeker op dit forum) staan dan ook echt te juichen. Ik zie dan ook niet hoe beide groepen anders van elkaar zijn.
Heb je mij dat ooit horen zeggen ?
Dus jij vind dat als ik éé'n partij veroordeel op hun gedrag dat ik daarmee automatisch alle ander groepen goedpraat ?
Ook daar verschillen we dus van mening
Maar wees maar niet bang hoor,ik ga nu echt niet mensen opblazen, omdat ze het niet met mij eens zijn
pi_41680442
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Noem eens een paar voorbeelden van "eigen volk eerst"? Ben reuze benieuwd. naar je antwoord.
  zondag 10 september 2006 @ 17:41:11 #217
111528 Viajero
Who dares wins
pi_41680561
Ik heb niet de hele thread gelezen, maar serieus, wat een onzin.. alsof het in London mogelijk is om Moslims te ontwijken in het OV
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_41681519
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dan kijken we duidelijk niet hetzelfde naar het nieuws en de omgeving
[..]
Nee, ik denk het ook niet. Als ik op het nieuws 10 moslimse Edenaren zie juigen zie ik niet gelijk 'de hele moslim bevolking' . Denk je nou echt dat de gemiddelde volwassen moslim niet gewoon denkt.. 'wat een zonde toch, al die oorlog en doden' ?
quote:
Maakt het jou wat uit waar de slachtoffers vallen dan ? (Elke tereurdaad moet imo worden veroordeeld (weer iets waar we blijkbaar niet hetzelfde over denken )
Ik ken er iig geen die luid toeterernd en lachend hier door de straat rijden als zoiest gebeurt
[..]
Hmm? is juist wat we hetzelfde over denken dus? want ik vind dat ELKE (dus moslim of "war against terror!") slachtoffer beteurt moet worden! Maar ik zie hier op fok meestal alleen crocodillen tranen bij gedoodde westerlingen, en als er een moslim gedood is is het van "yay, goed gedaan!"
En ik ken ook geen moslims die hard toeterend en lachend door de straat rijden.
quote:
Heb je mij dat ooit horen zeggen ?
Dus jij vind dat als ik éé'n partij veroordeel op hun gedrag dat ik daarmee automatisch alle ander groepen goedpraat ?
Ook daar verschillen we dus van mening
Maar wees maar niet bang hoor,ik ga nu echt niet mensen opblazen, omdat ze het niet met mij eens zijn
Zo komt het inderdaad bij mij over. Ik heb namelijk geen posts gezien waar je vind dat westerse mensen in protest moeten komen tegen het doden van onschuldige islamieten, iets wat je in deze post wel wilde van de moslims;
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

pi_41685044
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef Xith het volgende:

[..]

Nee, ik denk het ook niet. Als ik op het nieuws 10 moslimse Edenaren zie juigen zie ik niet gelijk 'de hele moslim bevolking' . Denk je nou echt dat de gemiddelde volwassen moslim niet gewoon denkt.. 'wat een zonde toch, al die oorlog en doden' ?
Allemaal ?..nee
De 'gemiddelde ' ? ..echt geen idee (juist daarom zou ik wel eens willen horen hoe de gemiddelde Moslim erover denkt ..) maar iig in de Media zie je toch meestal Moslims die het NIET veroordelen
Een vertekend beeld ?...misschien wel maar ik hoor ook weinig luide protesten dat Moslims verkeerd begrepen worden over dit onderwerp
Als de Media gingen beweren dat alle Christenen racistische Ped's waren liet ik echt wel van me horen

Net als ik niet geloof dat bv alle Israeli Palestijnen willen doden ..toch zijn er veel mensen die wel geloven dat dat zo is
Maar je vormt je beeld toch aan de hand van wat je hoort en ziet (ja,ook in de Media) toch ?

[..]
quote:
Hmm? is juist wat we hetzelfde over denken dus? want ik vind dat ELKE (dus moslim of "war against terror!") slachtoffer beteurt moet worden! Maar ik zie hier op fok meestal alleen crocodillen tranen bij gedoodde westerlingen, en als er een moslim gedood is is het van "yay, goed gedaan!"
Dat zie ik nu weer weinig , dus of we lezen niet dezelfde posts ,of we lezen de teksten hier anders
quote:
En ik ken ook geen moslims die hard toeterend en lachend door de straat rijden.
Ik ken ze gelukkig ook niet maar ze reden hier wel...ok het waren er maar 4 ...maar ik zag toch geen 'Christenen '
toeterend rond rijden toen Israel ,Libanon aanviel
quote:
Zo komt het inderdaad bij mij over. Ik heb namelijk geen posts gezien waar je vind dat westerse mensen in protest moeten komen tegen het doden van onschuldige islamieten, iets wat je in deze post wel wilde van de moslims;
[

Ik reageerde op een post van Deedeetee en die ging over Moslims en niet over westerlingen (maar ik vind het knap dat je mijn gevoelens uit één zin haalt van de Duizenden posts die ik al geschreven heb )

Bovendien, is het dan verplicht om bij elk keer dat je wat over groep'A'zegt, je ook wat over groep 'B'moet zeggen ?
pi_41685730
quote:

[..]

"

Meki heeft weer eens helemaal gelijk, we moeten met z'n allen een beetje geduld hebben hier, niet de lat veel te hoog leggen, dat schrikt alleen maar af en demotiveerd mensen, drijft ze in posities waar ze zelf ook niet in willen zitten.
Als we straks met z'n allen op de Starship Enterprise zitten zijn ze bijna helemaal geïntegreerd en spreken ze ook nog eens redelijk Nederlands, beetje jammer alleen dat de voertaal daar dan Engels is, maar je bent nooit te jong om te leren
pi_41686776
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef siggi het volgende:

[..]

"

Meki heeft weer eens helemaal gelijk, we moeten met z'n allen een beetje geduld hebben hier, niet de lat veel te hoog leggen, dat schrikt alleen maar af en demotiveerd mensen, drijft ze in posities waar ze zelf ook niet in willen zitten.
Als we straks met z'n allen op de Starship Enterprise zitten zijn ze bijna helemaal geïntegreerd en spreken ze ook nog eens redelijk Nederlands, beetje jammer alleen dat de voertaal daar dan Engels is, maar je bent nooit te jong om te leren
Maar dan hebben we weer andere rassen die hun mening aan ons willen opdringen ... (Borg? )
pi_41690212
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar dan hebben we weer andere rassen die hun mening aan ons willen opdringen ... (Borg? )
Elk crewlid op de Enterprise draagt een 'universal translator', dus je kan gewoon Nederlands praten en iedereen verstaat dan wat jij zegt in zijn/haar eigen taal.

Edit: Volgens mij kan dit niet, omdat er dan allemaal verschillende talen over de brug zouden vliegen. Misschien is de voertaal dan toch wel Engels.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2006 22:19:38 ]
pi_41690362
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Elk crewlid op de Enterprise draagt een 'universal translator', dus je kan gewoon Nederlands praten en iedereen verstaat dan wat jij zegt in zijn/haar eigen taal.

Edit: Volgens mij kan dit niet, omdat er dan allemaal verschillende talen over de brug zouden vliegen. Misschien is de voertaal dan toch wel Engels.
Zou kunnen
pi_41691187
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Klingons on the starboardport starboardport starboardport
pi_41691765
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef siggi het volgende:

[..]

Klingons on the starboardport starboardport starboardport
starboardport ->Starboardside (Startracking across the Universe )
pi_41692080
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Mijn excuus, kende deuntje nog wel maar tekst dus niet meer helemaal maar toch heel leuk nummertje btw
pi_41697518
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef siggi het volgende:

[..]

Mijn excuus, kende deuntje nog wel maar tekst dus niet meer helemaal maar toch heel leuk nummertje btw
Dit was allemaal toch al OT dus nog even dan....

En geen godsdienst aan boord .......dus daar was geen ruzie over
pi_41709413
quote:

[..]

Heb jij een ander boek gelezen ofzo?!?
Kijk naar wat Mohammed allemaal gedaan heeft in zn leven dan weet je toch genoeg?
  maandag 11 september 2006 @ 16:42:58 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41710256
Ik zit liever ook niet naast moslims helaas zijn er op mijn school veel en veel te veel moslims, waren ze maar weg
pi_41711894
Ik zit in een klein stadje op school, bijna geen allochtonen, maar ik ben toch een paar keer lastiggevallen door onze 'medelanders' uit het AZC toen ik op weg was naar de bushalte. En dat gebeurt echt niet alleen met mij...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_41713272
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Marijke236 het volgende:
Ik zit in een klein stadje op school, bijna geen allochtonen, maar ik ben toch een paar keer lastiggevallen door onze 'medelanders' uit het AZC toen ik op weg was naar de bushalte. En dat gebeurt echt niet alleen met mij...
Rascist...die arme mensen hadden gewoon behoefte aan een goed gesprek ...dat jij dat niet inziet
pi_41740260
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:17 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Rascist...die arme mensen hadden gewoon behoefte aan een goed gesprek ...dat jij dat niet inziet
Ik ben geen rascist. Ik vind het gewoon niet leuk om lastiggevallen/beledigd te worden.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:28:00 #233
19479 Mr.J
pi_41741498
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Marijke236 het volgende:

[..]

Ik ben geen rascist. Ik vind het gewoon niet leuk om lastiggevallen/beledigd te worden.
Je zal het wel uitgelokt hebben door in een strak topje en kort rokje over straat gelopen te hebben.
pi_41741608
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je zal het wel uitgelokt hebben door in een strak topje en kort rokje over straat gelopen te hebben.
Inderdaad. Dan vraag je er toch zelf om.
pi_41743197
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan vraag je er toch zelf om.
Precies ..die 'medelanders ' willen zich gewoon verbroederen met jou (van heeeeel dichtbij ) ...is het nou weer niet goed ?
SPOILER
pi_41744852
Wij krijgen daar de kans niet voor. In Den Haag laten de moslimjongeren in het openbaar vervoer óns linksliggen, gewoon door zich te misdragen - mp3-speler loeihard aan, mp3-tjes uit hun mobieltjes zónder oortjes, tegen elkaar schreeuwen, de deuren openhouden voor hun vriendjes,... Dus we kúnnen ze trouwens niet links laten liggen - ze vallen véél te veel op. HTM, actie graag, van de politie hoeven we niks te verwachten!!!
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:19:17 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41745102
Den Haag is helemaal erg ja vooral moerwijk
pi_41747858
quote:

[..]

Ja nou, die kloof is héél ver weg!
pi_41760726
moslims mijden Engelsen ook liever
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_41761312
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:37 schreef Burakius het volgende:
moslims mijden Engelsen ook liever
Blij te horen dat het probleem niet van 1 kant komt
pi_41763366
quote:

[..]

Meki: "Blair zaait angst en haat, omdat ..."
Isdatzo: "Nee Meki, dat is niet zo, want..."
Meki: "Pfff... En toch heb ik gelijk! Lalalalala!"
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_41777598
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik heb nooit strakke topjes en korte rokjes aan.
pi_41780200
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Meki (die het misschien wel allemaal goed bedoeld) brengt "de moslims" en "de islam" verder in discrediet door zijn standpunten en ook de wijze van discussieren. Wat het laatste betreft laat hij zich ook makkelijk uit de tent lokken.
Als hij het goed voor heeft met de moslims en/of islam. dan kan hij het beste zijn mond houden, nu helpt hij de islam-haters en bashers
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_41785014
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef Oud_student het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Meki (die het misschien wel allemaal goed bedoeld) brengt "de moslims" en "de islam" verder in discrediet door zijn standpunten en ook de wijze van discussieren. Wat het laatste betreft laat hij zich ook makkelijk uit de tent lokken.
Als hij het goed voor heeft met de moslims en/of islam. dan kan hij het beste zijn mond houden, nu helpt hij de islam-haters en bashers
Helaas is Meki daarin geen uitzondering
pi_41785881
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef Oud_student het volgende:
Wat jij zegt over Meki roept half Fok! al jarenlang, echter tot op heden zonder resultaat.
pi_41792169
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Starboardbow .......
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_41792266
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:16 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Starboardbow .......
je hebt gelijk ....

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3127967943214622369
pi_41798372
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Limburger_noord het volgende:
Helaas is Meki daarin geen uitzondering
Ik vind het niet erg hoor, van mij mag hij doorgaan met topics zoals deze.
Hij bevestigt precies mijn vooroordelen en die van vele anderen, dat grote groepen moslims/allochtonen anti-westers zijn en eigenlijk niet te vertrouwen zijn.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')