Zal ik het simpel uitleggen, ze is weer opreis geweest en dat is blijkbaar nieuws.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:20 schreef 7th_wave het volgende:
op grond waarvan is haar mening nieuws?
Geef ik je gelijk in na de aanval op Libanon en vooral de burgerwijken, ben ik ook niet zo'n fan van Israël.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Of dit specifieke incident nou waar is of niet, Gretta moet gewoon een keer haar mond dicht houden en niet meer zo op de voorgrond treden. Ze is een beetje doorgedraaid en erg antisemitisch. Ik heb sympathie voor de Palestijnse zaak en ben ook niet zo'n fan van de Israëlische mentaliteit, maar voor een 'boegbeeld' zoals zij schaam ik me dood.
Doe ik ook niet Tongquote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam partij kiezen
Ja, het is geen voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam partij kiezen
Is je opa betrapt ?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:51 schreef newsman het volgende:
Vind dit alles alleen kut voor mijn opa, die had onderduikers en helaas moest het zo lopen, beetje een kut gevoel, heb me me beide opa's nooit gekend.
Nee hij kreeg leukemie, omdat hij werkte bij de HTM(tram maatschappij in Den Haag), oke hij heeft mensen gered, maar ze hebben niks meer van zich laten horen of misschien wel.quote:
Zover ik het weet hebben de mensen het gehaald, maar ik heb altijd een opa gemist, weet dus niet wat het het is.quote:
wat hij zegt dus .....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat toch een walgelijke, aandachtsgeile, hysterische trol. Dat iemand nog de moeite neemt om die schreeuwteef te interviewen.
terroristenhoer@plo-hamas.ps gok ik .....quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind haar echt zo'n type om hier volkomen hysterisch zou reageren als ze dit topic tegenkwam.
Nu ik erover nadenk, heeft iemand haar emailadres?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dat iemand Gretta nog serieus neemt.
De Meki van het wereldtoneel.
Coke,quote:Op woensdag 6 september 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.
Is Gretta trouwens gelift? Ze lijkt strakker op die foto.
Tik jij nog wel goedquote:Op woensdag 6 september 2006 09:05 schreef Het_hupt het volgende:
Wel raar, dat iedereen hier over Greta heen valt, en Israël op een voetstuk zet![]()
Plaatjes van Goebels plaatsen, had beter Olmert kunnen zijn.
Ik kots dr van dat Israël clusterbommen op burgers gooit, Palestijnen en Libanezen wil uitroeien, elke VN resolutie aan de laars lapt, en op mensen die kritiek jegens Israël gelijk stellen met de genocide uit de 40'er jaren![]()
![]()
![]()
Die zijn lang niet zo erg als Israel.. hoeveel burger slachtoffers zijn er de afgelopen maanden gevallen door Israelische bommen???quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
Ik kies geen enkele zijde, lijkt me wel zo verstandig, maar een ding wil ik zeggen, Hamas kies ik nooit voor
Jah hoor Nieuwe Revu liegtquote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Marokkanen ook
En ze is een dom wijf dat haar bek moet houden, dat zie je aan haar kop...
http://www.nieuwnieuws.nl(...)t_juridische_st.htmlquote:Gretta overweegt juridische stappenGretta Duisenberg ontkent tegen een verslaggeefster van het tijdschrift Nieuwe Revue te hebben gezegd dat Israëli's altijd liegen. "Dat zie je aan hun koppen. Schoften zijn het", zo staat woensdag in een reportage in het blad over een reis naar Libanon. Duisenberg maakte woensdag bekend juridische stappen te overwegen tegen Nieuwe Revue en de journaliste.
De weduwe van oud-president van de Europese Centrale Bank Wim Duisenberg, en voorzitter van stichting Stop de Bezetting, wil zowel het blad als de maakster van het gewraakte artikel aanklagen wegens het opzettelijk verdraaien van uitspraken en feiten en daarmee het beschadigen van haar naam en politieke boodschap, alsmede de naam van de stichting
Misschien liegt Gretta wel...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah hoor Nieuwe Revu liegt
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)t_juridische_st.html
Jah, die vuile joden altijd, eerst de WO-2 uitlokken en nu, alsof ze niks geleerd hebben, Greta zwartmaken.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef FreedonNadd het volgende:
Tuurlijk het is een zionistisch complot
Dus als je vindt dat Israël buitengewoon overdreven geweld gebruikt tegen burgers, zich aan de VN resoluties moet houden, en geen clusterbommen mag inzetten tegen burgers, ben je net zo gek als Gretta?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:25 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Tik jij nog wel goed
Jij bent volgens mij net zo mesjoche als Gretta
Hmm, doet me denken aan de belegering van die VN basis. 12 uur lang schieten, 21 keer telefonisch contact om hen vragen op te houden, en dan spreken ze van een "accident"...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"Joden Israeli's liegen altijd". Is Goebbels weer opgestaan?
[afbeelding]
Die Juden sind natürliche Lügner
Ach die Vn'ers vonden het kennelijk prima dat er zich in een straal van 20 meter rond die basis grote hoeveelheden Hezbolla-strijders bevonden. Gewoon een legitime aanval dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Hmm, doet me denken aan de belegering van die VN basis. 12 uur lang schieten, 21 keer telefonisch contact om hen vragen op te houden, en dan spreken ze van een "accident"...
Onderbouw die uitspraak eens?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:24 schreef Meki het volgende:
Gretta heeft gelijk
[de joden] liegen erg veel
quote:Wat is dat toch een walgelijke, aandachtsgeile, hysterische trol. Dat iemand nog de moeite neemt om die schreeuwteef te interviewen.
quote:Afgelopen maandag stond er een artikel van een Isralische !! jounalist (van El Haretz, Israelische krant)in de NRC over het de behandeling van de palestijnen in Gaza. Dit is een schokkend artikel over de schandalige wijze waarop het Israelische leger huishoud in Gaza en het volstrekt ontbreken van kritische vragen hierover door de Israelische bevolking. Bij kritiek op de Joodse staat volgt altijd dezelfde reflex, die van antisemitisme. Als een Israelische journalist z'n landgenoten moordenaars noemt, mag Gretha D. ze leugenaars en schoften noemen. Het Israelische handelen in Gaza en Libanon wordt door 85 % van de bevolking gesteund, deze mensen zijn medeverantwoordelijk voor de veroorzaakte ellende.
zo ken ik de verdedigers van het Fascistoide Israel weer...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef Evil_Jur het volgende:
En ze is een dom wijf dat haar bek moet houden, dat zie je aan haar kop...
idd Israël is trouwens ook gewoon een staat van de USAquote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
zo ken ik de verdedigers van het Fascistoide Israel weer...
Wat een belachelijke uitspraak.quote:Als een Israelische journalist z'n landgenoten moordenaars noemt, mag Gretha D. ze leugenaars en schoften noemen.
Een groot deel van de inwoners heeft op Hamas gestemd en is dus medeverantwoordelijk voor de veroorzaakte ellende.quote:Het Israelische handelen in Gaza en Libanon wordt door 85 % van de bevolking gesteund, deze mensen zijn medeverantwoordelijk voor de veroorzaakte ellende.
nou dan ben ik blij dat er een erbarmelijk commetaar op geeftquote:Op woensdag 6 september 2006 18:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat een belachelijke uitspraak.
[..]
Een groot deel van de inwoners heeft op Hamas gestemd en is dus medeverantwoordelijk voor de veroorzaakte ellende.
En zo gaan we verder in dit conflict, waar beide zijden van de ene drogreden naar de andere rollen en obscene viswijven als Gretta een uitlaatklep vinden voor hun behoefte gehoord te worden.
(Overigens een prima artikel van die Israelische journalist, heel wat beter dan het erbarmelijke prul dat jij hier onder de aandacht brengt.)
Lees jij dit nog ff eens goed door, en verklaar mij eens waarom een groot deel op Hamas heeft gestemd.quote:Een groot deel van de inwoners heeft op Hamas gestemd en is dus medeverantwoordelijk voor de veroorzaakte ellende.
quote:En zo gaan we verder in dit conflict, waar beide zijden van de ene drogreden naar de andere rollen en obscene viswijven als Gretta een uitlaatklep vinden voor hun behoefte gehoord te worden.
Als jij het verschil niet ziet tussen een Israelische journalist die zijn opvatting weet te adstrueren en een schreeuwlelijk als Gretta Duisenberg, die zich mijlenver buiten iedere rationele discussie plaatst, is het denk ik zinloos om nog veel woorden aan je vuil te maken. Toch zal ik die taak maar op mij nemen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou dan ben ik blij dat er een erbarmelijk commetaar op geeft![]()
Ja, alles is te herleiden tot een wandeling van Sharon. Alles ie te herleiden tot Sharon. Dat er groot gedonder kwam, komt alleen daardoor; dat was helemaal niet de bedoeling van Arafat.quote:Lees jij dit nog ff eens goed door, en verklaar mij eens waarom een groot deel op Hamas heeft gestemd.
Dit heeft er waarschijnlijk natuurlijk niets mee te maken dat Sharon tijdens het vrijdaggebed de Tempelberg moest beklimmen, terwijl hij wist dat er groot gedonder kwam. En dat hij 10 uur na 9/11 met een grote troepenmacht de bezette gebieden introk om "terroristen" uit te schakelen. Of dat er een grote muur gebouwd word op grondgebied van de Palestijnen zonder enige compensatie, dat de bezette gebieden hermetisch van alle hulp worden afgesloten?
Dat is ook grappig, ik heb het woord ''antisemitisme'' niet eens gebruikt. Misschien ben jij er inmiddels aan gewend geraakt deze dooddoener tegen ieder weerwoord aan te wenden, en neem je niet meer de moeite eens aandachtig te lezen.quote:En rare gasten als jij die niet neutraal naar Israël kunnen kijken. Immers alle kritiek op deze bezettingsstaat is gelijk aan anti-semitisme.
Ik een verdediger van Israel? Wie had dat gedacht!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
zo ken ik de verdedigers van het Fascistoide Israel weer...
Jonge je krijgt gelijk van mijquote:Op woensdag 6 september 2006 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen een Israelische journalist die zijn opvatting weet te adstrueren en een schreeuwlelijk als Gretta Duisenberg, die zich mijlenver buiten iedere rationele discussie plaatst, is het denk ik zinloos om nog veel woorden aan je vuil te maken. Toch zal ik die taak maar op mij nemen.
[..]
Ja, alles is te herleiden tot een wandeling van Sharon. Alles ie te herleiden tot Sharon. Dat er groot gedonder kwam, komt alleen daardoor; dat was helemaal niet de bedoeling van Arafat.
[..]
Dat is ook grappig, ik heb het woord ''antisemitisme'' niet eens gebruikt. Misschien ben jij er inmiddels aan gewend geraakt deze dooddoener tegen ieder weerwoord aan te wenden, en neem je niet meer de moeite eens aandachtig te lezen.
waar beide zijden van de ene drogreden naar de andere rollen en obscene viswijven als Gretta een uitlaatklep vinden voor hun behoefte gehoord te worden.
(Overigens een prima artikel van die Israelische journalist, heel wat beter dan het erbarmelijke prul dat jij hier onder de aandacht brengt.)
we hebben het gezien na de " pauze " na die aanval op de kinderen in Qanaquote:Op woensdag 6 september 2006 14:12 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Onderbouw die uitspraak eens?
Omdat de Hezbollah varkensquote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
we hebben het gezien na de " pauze " na die aanval op de kinderen in Qana
zij beloofden 48 uur pauze maar gingen na 12 uur verder met hun aanvallen
Je bedoelt die reacties op aanvallen van Hezbollah?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
we hebben het gezien na de " pauze " na die aanval op de kinderen in Qana
zij beloofden 48 uur pauze maar gingen na 12 uur verder met hun aanvallen
Euh........Dat er een paar fascistische gasten in Israël denken dat ze alles met extreen geweld te kunnen op lossen en daar weerstand op komt, wil nog niet zeggen dat tegenstanders van dat overdreven geweld en schendingen van de mensenrechten, tegen Joden is pur sang.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Je bedoelt die reacties op aanvallen van Hezbollah?
Ik vroeg je waarom je een racistische uitspraak doet. Jij komt met een makkelijk te weerleggen uitspraak over het leger van Israël. Spaar me dat slappe gelul en vertel me waarom je een hele bevolkingsgroep, namelijk Joden, beticht van heel vaak liegen.
Zes miljoen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die zijn lang niet zo erg als Israel.. hoeveel burger slachtoffers zijn er de afgelopen maanden gevallen door Israelische bommen???
Kleine verbeteringen :quote:Op woensdag 6 september 2006 09:05 schreef Het_hupt het volgende:
Wel raar, dat iedereen hier over Greta heen valt, en Israël op een voetstuk zet![]()
Plaatjes van Goebels plaatsen, had beter Olmert kunnen zijn.
Ik kots dr van dat Israël clusterbommen op burgers gooit, Palestijnen en Libanezen wil uitroeien, elke VN resolutie aan de laars lapt, en op mensen die kritiek jegens Israël gelijk stellen met de genocide uit de 40'er jaren![]()
![]()
![]()
DUS? MISSCHIEN DAT JE WAT MEER ONTOPIC KAN BLIJVEN?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef Mr.J het volgende:
Hoelang duurt jouw "Caps lock" weekje nog kerel? Ik geloof 't om eerlijk te zijn eigenlijk wel.
Dus? Het leest gewoon zeer storend. Je hebt je aandacht wel gehad for now zou ik denken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
DUS? MISSCHIEN DAT JE WAT MEER ONTOPIC KAN BLIJVEN?
die idioten zullen wel doorgaan tot ze dat gehaald hebben.quote:
Je hoeft echt geen hekel te krijgen aan joden omdat Israel in jouw ogen een verkeerd beleid voert.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben altijd Pro-Joods geweest, zelfs een tyfushekel aan het "JodenJodenJoden" geroep tijdens het "professionele" voetbal. Nu, anno 2006, heb ik een teringhekel aan die tering..... Waarom?! omdat zij zich schuldig maken waarvan zij in de 2e wereldoorlog slachtoffer waren, namelijk genocide. Go Gretta, je doet goed werk!
Zalig zijn de onwetende.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben altijd Pro-Joods geweest, zelfs een tyfushekel aan het "JodenJodenJoden" geroep tijdens het "professionele" voetbal. Nu, anno 2006, heb ik een teringhekel aan die tering..... Waarom?! omdat zij zich schuldig maken waarvan zij in de 2e wereldoorlog slachtoffer waren, namelijk genocide. Go Gretta, je doet goed werk!
Als je pro-Joods bent geweest dan kan je toch nooit een hekel gehad hebben aan het JodenJoden geroepquote:Op donderdag 7 september 2006 13:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind Gretta een naar mens.
VOLGENS MIJ IS DE ENE GROEP RELIGEUS FANTISME TOE TE SCHRIJVEN. EN DE ANDERE PARTIJ ZELFVERDEDIGING.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:39 schreef thabit het volgende:
In mijn ogen zijn Hezbollah en Israel allebei even fout. Dat vind ik niet omdat ik compromitterend ben, maar omdat beide groepen worden gemotiveerd door blind religieus fanatisme.
Mooi geschreven, maar wie is de Uitverkorene, wat bedoel je met morele plicht, waarom voel je je Nederlander, waarom ben je inferieur, wat wordt van ons verlangt, wat zijn we hen schuldig en waarom na WOII?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef knowall het volgende:
Tss wat een rare mevrouw, iedereen weet toch dat De Uitverkorene niet liegt. Het is onze morele plicht als niet-Joodse Nederlanders om onze inferieure plaats te kennen en te leven zoals De Uitverkorene het van ons verlangt, dat zijn wij hen schuldig. Zeker na WOII.
denk het niet. wraak, allebei de partijen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ IS DE ENE GROEP RELIGEUS FANTISME TOE TE SCHRIJVEN. EN DE ANDERE PARTIJ ZELFVERDEDIGING.
'Pro-joods' zijn is net zo absurd als antisemiet zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben altijd Pro-Joods geweest,
lol. duizenden doden? vergeet niet dat hezballah al jaren raketjes op israel afschiet. vandaar ook dat iedereen schuilkelders heeft. de ontvoerde militairen waren slechts de spreekwoordelijke druppel.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
denk het niet. wraak, allebei de partijen.
Israel vanwege de 2 soldaten, Hisballah vanwege de duizenden doden.
Wie had gedacht dat ik het ooit met jou eens zou zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:39 schreef thabit het volgende:
In mijn ogen zijn Hezbollah en Israel allebei even fout. Dat vind ik niet omdat ik compromitterend ben, maar omdat beide groepen worden gemotiveerd door blind religieus fanatisme.
DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ IS DE ENE GROEP RELIGEUS FANTISME TOE TE SCHRIJVEN. EN DE ANDERE PARTIJ ZELFVERDEDIGING.
Ik ook en die uitspraken van haar raken vaak kant nog walquote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind Gretta een naar mens.
Dat was geen kunst, dat was humor.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:14 schreef Oud_student het volgende:
In het Midden Oosten wordt nu eenmaal veel gelogen
"Het hoort bij hun cultuur"
In het moslimgeloof mag volgens de moela's gelogen worden als het maar schade aan het Westen brengt
Je kunt het liegen natuurlijk ook tot kunst verheffen, een treffend voorbeeld was
Al Sahaf (minister van informatie in Irak)
![]()
Kritiek op Israël is niet anti-semitisch, kritiek op Israël is dom als je naar de idioten kijkt die Israël bevecht.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef Xith het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&sourceid=igoogle
Greeta mag zo door gaan van mij, natuurlijk overdrijft ze enorm en is zo ook idioot slecht in de diplomatie.. maar is tenminste een weerwoord.
Want, zoals ook dit topic laat zien: Kritiek op Israel = Anti-semitistisch! en wordt je zo je mond gesnoerd. Zelfs helden-daden van WOII verzetsmensen worden verkracht om die anti-semitisten zich schuldig te laten voelen. Die verzetsheldenvan de WOII waren ook echte helden in mijn ogen, alleen zouden zij ook zo'n Israelise staat nooit willen, niet in de staat van nu.
En ja, Palastijnse strijders zijn in mijn ogen ook verzetmannen, Goed of Slecht? Doden is nooit goed, maar ik ben niet zo kortzichtig dat ik een Israelische aanval op een Palastijnse familie als 'goed' bestempel en een Palastijse aanval op een Israelisch gezin erger vind...
Allebei zuigen ze zonder grenzen... maar allebei even veel
Sorry, maar mensen die op basis van één of andere belofte in een heilig boek een land opeisen vind ik ook een beetje dubieus qua geestelijke gezondheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Kritiek op Israël is niet anti-semitisch, kritiek op Israël is dom als je naar de idioten kijkt die Israël bevecht.
waar laten ze dat mondsnoeren op fok! zien dan? of bedoel je dat het allesomvattende onvermogen van sommige jodenhaters op fok!, die na wat gelul staken met argumenten geven, de mond snoeren is?... niks mondsnoeren huilebalk.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef Xith het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&sourceid=igoogle
Greeta mag zo door gaan van mij, natuurlijk overdrijft ze enorm en is zo ook idioot slecht in de diplomatie.. maar is tenminste een weerwoord.
Want, zoals ook dit topic laat zien: Kritiek op Israel = Anti-semitistisch! en wordt je zo je mond gesnoerd. Zelfs helden-daden van WOII verzetsmensen worden verkracht om die anti-semitisten zich schuldig te laten voelen. Die verzetsheldenvan de WOII waren ook echte helden in mijn ogen, alleen zouden zij ook zo'n Israelise staat nooit willen, niet in de staat van nu.
En ja, Palastijnse strijders zijn in mijn ogen ook verzetmannen, Goed of Slecht? Doden is nooit goed, maar ik ben niet zo kortzichtig dat ik een Israelische aanval op een Palastijnse familie als 'goed' bestempel en een Palastijse aanval op een Israelisch gezin erger vind...
Allebei zuigen ze zonder grenzen... maar allebei even veel
En waarom schiet de Hamas rakketten? Dit is zeker niet iets kortzichtig als "islamitische joden haat", iets als bezette gebieden in Libanon en kaarten van landmijnen velden die Israel in Libanon heeft achtergelaten komen meer in aanmerking, maar is nog steeds niet de total picture...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. duizenden doden? vergeet niet dat hezballah al jaren raketjes op israel afschiet. vandaar ook dat iedereen schuilkelders heeft. de ontvoerde militairen waren slechts de spreekwoordelijke druppel.
over zaken omdraaien gesproken...![]()
BEN IK HET OOK MEE EENS, ZIJ HET DAT HET ENE HET ANDERE NIET ALTIJD UITSLUIT.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN!
Onzin, de Israelisch laten niet met zich sollen. Dat ze eerst waarschuwen voordat ze gaan bombarderen is toe te juichen, en de reden voor de bombardementen zijn legitiem. Leugenachtige honden kun je eerder de tegenpartij noemen die in het arabisch andere dingen zeggen als in het Engels. En het is geen koloniale macht, vanuit welk land koloniseren ze dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:03 schreef Ringo het volgende:
En ze heeft natuurlijk een punt. De Israëli's, als militaire macht, zijn schoften, leugenachtige honden. De laatste koloniale macht op aarde. Daar valt helemaal niks goeds over te zeggen.
...
Dat is misschien wel waar, maar de vraag is aan wie ze het moeten weggeven. De joden maken even veel aanspraak op het land als de "palestijnen", britten, turken of romeinen. Eén miljoen arabieren leven naar volle tevredenheid in Israel, waar moeten die heen dan als het land wordt weggegeven. Het probleem is dat de arabische staten geen joodse staat naast zich willen dulden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Xith het volgende:
Uhm, buachaille, zelfs de VN geeft toe dat Israel grote gebieden illegaal bezet heeft, zie resolutie 242. http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&sourceid=igoogle (nogmaals)
(kus)
de israelisch hebben na de eerste oorlog tegen hen logischerwijze bij de overwinning gebieden geannexeerd. die dienen als buffer en genoegdoening.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:19 schreef Xith het volgende:
Ik had het niet over de wetterlijke israelische grondgebieden. Maar de gebieden die buiten Israel liggen, en al voor beide intifada's ingenomen was (dus niet uit zelfverdediging tegen zelfmoordterroristen..). Niemand is het ermee oneens van wie die stukken land waren, want alleen de nu nog staatloze palastijnen proberen het op te eisen.
Van mij mag Israel zelf gewoon bestaan, maar de ingenomen gebieden (buiten Israel) waarvan de bevoling 150 dagen van het jaar niet naar buiten mag zie ik liever wel weer vrij.
Daar zit wat in, niemand kijkt op van Duitstalige Polen, Fransen of Belgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de israelisch hebben na de eerste oorlog tegen hen logischerwijze bij de overwinning gebieden geannexeerd. die dienen als buffer en genoegdoening.
dat zie je bij elke oorlog terug. dat de overwinnaar gebieden annexeerd. niks bijzonders, hadden ze maar niet moeten verliezen tegen israel.
Ah, de Palastijnen (en de rest van internationale wereld) moeten dat dus gewoon accepteren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de israelisch hebben na de eerste oorlog tegen hen logischerwijze bij de overwinning gebieden geannexeerd. die dienen als buffer en genoegdoening.
dat zie je bij elke oorlog terug. dat de overwinnaar gebieden annexeerd. niks bijzonders, hadden ze maar niet moeten verliezen tegen israel.
Na het verliezen van WOII heeft Duitsland territorium moeten inleveren. Net zoals Syrie, Egypte en Jordanie na hun oorlogen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:32 schreef Xith het volgende:
[..]
Ah, de Palastijnen (en de rest van internationale wereld) moeten dat dus gewoon accepteren?
En de Nederlanders (en de rest van de geallieerde wereld) vochten tegen de Duitse bezetting in WOII omdat? (((Hitler wilde zelfs vrede met de niet bezette gebieden)))
Hangt er dus van af hoe en vanaf welke perceptie je het ziet.
(jaja, ik weet het, de dooddoener van WOII weer, dus: (kus!))
Ik denk ook dat als Israel land zou moeten weggeven dat er dan onnodig veel doden zouden vallen. Dat is totaal overbodig omdat Israel alleen een stuk land is onder joods bestuur waar ook veel moslims wonen. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat ook daar de islam in de meerderheid is vanwege de productie van de arabische huismoeders. Door te wachten voorkom je bloedvergieten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:01 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Na het verliezen van WOII heeft Duitsland territorium moeten inleveren. Net zoals Syrie, Egypte en Jordanie na hun oorlogen.
Zou ik het mee eens zijn, als het hier om Risk ging, en er maar 1 regering/persoon verantwoordelijk was. Maar de 'gewone man/vrouw' daar vocht niet mee en had er verder niets mee te maken maar wordt nu wel onderdrukt. Door iets waar hoogstend hun ouders iets aan hadden kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef CANARIS het volgende:
Het is idd zo simpel als wat
Begin een oorlog .. dan heb je de grote kans dat je gaat verliezen.
als je verliest , niet huilen als je territorium weg is.
inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef CANARIS het volgende:
Het is idd zo simpel als wat
Begin een oorlog .. dan heb je de grote kans dat je gaat verliezen.
als je verliest , niet huilen als je territorium weg is.
Ik vind dat die Israelis nog netjes zijn omgegaan met hun "bezette gebeiden" ,. Als ik aan het voor het zeggen had gehad , lulden we al lang niet meer over bezette gebeiden want die waren 100 % geannecteerd.
Net als de Elsaz , Schlesien, Zuid Tirol of Königbergs
Bron?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Gretta is een zwarte heks.
De arabische bevolking groeit binnen de Israëlische grenzen juist erg hard. Hierdoor voelt Israël zich gedwongen om zoveel mogelijk joden naar Israël te laten immigreren zodat ze de meerderheid behouden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:45 schreef Xith het volgende:
[..]
Zou ik het mee eens zijn, als het hier om Risk ging, en er maar 1 regering/persoon verantwoordelijk was. Maar de 'gewone man/vrouw' daar vocht niet mee en had er verder niets mee te maken maar wordt nu wel onderdrukt. Door iets waar hoogstend hun ouders iets aan hadden kunnen doen.
En aan de usermessage daarboven:
De Arabische/palastijnse bevolking die zelf in Israel leeft zal zich niet gaan uitbreiden en is (volgens mij!) zelfs al aan het krimpen. Dit door stelselmatig huizen van arabieren slopen (duizendende laatste paar jaar) en verbieden dat er 1) nieuwe Arabieren/Palastijnen mogen immigreren naar Israel toe, en dat er nieuwe huizen mogen worden gebouwd door arabieren(of arabische bedrijven)
http://www.newsmax.com/archives/articles/2004/1/11/124803.shtmlquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:57 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
De arabische bevolking groeit binnen de Israëlische grenzen juist erg hard. Hierdoor voelt Israël zich gedwongen om zoveel mogelijk joden naar Israël te laten immigreren zodat ze de meerderheid behouden.
Nou, het zijn net kakkerlakken...quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef StefanP het volgende:
Niet alleen voor "ze," maar ook voor "jij". Europa dus. Overal vermenigvuldigen die Arabieren zich sneller dan wat dan ook.
Bullshit.quote:De randstad, Rotterdam en Utrecht zijn al niet eens meer Nederlands.
Ik weet het niet, zei hij dat?quote:Zei de president van Algerije, Boumedienne, al in 1974 bij een VN vergadering niet "We zullen jullie overwinnen door de buiken van onze vrouwen"?
Zoals het nu gaat, zou ik het persoonlijk niet prettig vinden als 'de moslims' in Nederland in de meerderheid waren...quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:29 schreef Xith het volgende:
Ze - je
Zij - jij
![]()
en is dat slecht ? of heb je iets tegen het arabische volk?![]()
Er is geen volk zo gastvrij als de Nederlanders, ook al moet je eerst bellen voordat je aan mag schuiven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Xith het volgende:
Ik vind arabieren anders over het algemeen wel vaak een erg aardig en gastvrij volk, alleen die jongeren niet geen van beide zijn wat minder..
nog zulk een mythe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Xith het volgende:
Ik vind arabieren anders over het algemeen wel vaak een erg aardig en gastvrij volk, alleen die jongeren niet geen van beide zijn wat minder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |