Zal ik het simpel uitleggen, ze is weer opreis geweest en dat is blijkbaar nieuws.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:20 schreef 7th_wave het volgende:
op grond waarvan is haar mening nieuws?
Geef ik je gelijk in na de aanval op Libanon en vooral de burgerwijken, ben ik ook niet zo'n fan van Israël.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Of dit specifieke incident nou waar is of niet, Gretta moet gewoon een keer haar mond dicht houden en niet meer zo op de voorgrond treden. Ze is een beetje doorgedraaid en erg antisemitisch. Ik heb sympathie voor de Palestijnse zaak en ben ook niet zo'n fan van de Israëlische mentaliteit, maar voor een 'boegbeeld' zoals zij schaam ik me dood.
Doe ik ook niet Tongquote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam partij kiezen
Ja, het is geen voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam partij kiezen
Is je opa betrapt ?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:51 schreef newsman het volgende:
Vind dit alles alleen kut voor mijn opa, die had onderduikers en helaas moest het zo lopen, beetje een kut gevoel, heb me me beide opa's nooit gekend.
Nee hij kreeg leukemie, omdat hij werkte bij de HTM(tram maatschappij in Den Haag), oke hij heeft mensen gered, maar ze hebben niks meer van zich laten horen of misschien wel.quote:
Zover ik het weet hebben de mensen het gehaald, maar ik heb altijd een opa gemist, weet dus niet wat het het is.quote:
wat hij zegt dus .....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat toch een walgelijke, aandachtsgeile, hysterische trol. Dat iemand nog de moeite neemt om die schreeuwteef te interviewen.
terroristenhoer@plo-hamas.ps gok ik .....quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind haar echt zo'n type om hier volkomen hysterisch zou reageren als ze dit topic tegenkwam.
Nu ik erover nadenk, heeft iemand haar emailadres?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dat iemand Gretta nog serieus neemt.
De Meki van het wereldtoneel.
Coke,quote:Op woensdag 6 september 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.
Is Gretta trouwens gelift? Ze lijkt strakker op die foto.
Tik jij nog wel goedquote:Op woensdag 6 september 2006 09:05 schreef Het_hupt het volgende:
Wel raar, dat iedereen hier over Greta heen valt, en Israël op een voetstuk zet![]()
Plaatjes van Goebels plaatsen, had beter Olmert kunnen zijn.
Ik kots dr van dat Israël clusterbommen op burgers gooit, Palestijnen en Libanezen wil uitroeien, elke VN resolutie aan de laars lapt, en op mensen die kritiek jegens Israël gelijk stellen met de genocide uit de 40'er jaren![]()
![]()
![]()
Die zijn lang niet zo erg als Israel.. hoeveel burger slachtoffers zijn er de afgelopen maanden gevallen door Israelische bommen???quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
Ik kies geen enkele zijde, lijkt me wel zo verstandig, maar een ding wil ik zeggen, Hamas kies ik nooit voor
Jah hoor Nieuwe Revu liegtquote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Marokkanen ook
En ze is een dom wijf dat haar bek moet houden, dat zie je aan haar kop...
http://www.nieuwnieuws.nl(...)t_juridische_st.htmlquote:Gretta overweegt juridische stappenGretta Duisenberg ontkent tegen een verslaggeefster van het tijdschrift Nieuwe Revue te hebben gezegd dat Israëli's altijd liegen. "Dat zie je aan hun koppen. Schoften zijn het", zo staat woensdag in een reportage in het blad over een reis naar Libanon. Duisenberg maakte woensdag bekend juridische stappen te overwegen tegen Nieuwe Revue en de journaliste.
De weduwe van oud-president van de Europese Centrale Bank Wim Duisenberg, en voorzitter van stichting Stop de Bezetting, wil zowel het blad als de maakster van het gewraakte artikel aanklagen wegens het opzettelijk verdraaien van uitspraken en feiten en daarmee het beschadigen van haar naam en politieke boodschap, alsmede de naam van de stichting
Misschien liegt Gretta wel...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah hoor Nieuwe Revu liegt
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)t_juridische_st.html
Jah, die vuile joden altijd, eerst de WO-2 uitlokken en nu, alsof ze niks geleerd hebben, Greta zwartmaken.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef FreedonNadd het volgende:
Tuurlijk het is een zionistisch complot
Dus als je vindt dat Israël buitengewoon overdreven geweld gebruikt tegen burgers, zich aan de VN resoluties moet houden, en geen clusterbommen mag inzetten tegen burgers, ben je net zo gek als Gretta?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:25 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Tik jij nog wel goed
Jij bent volgens mij net zo mesjoche als Gretta
Hmm, doet me denken aan de belegering van die VN basis. 12 uur lang schieten, 21 keer telefonisch contact om hen vragen op te houden, en dan spreken ze van een "accident"...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"Joden Israeli's liegen altijd". Is Goebbels weer opgestaan?
[afbeelding]
Die Juden sind natürliche Lügner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |