abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41537245
AMSTERDAM - Gretta Duisenberg is in opspraak geraakt door uitspraken die ze zou hebben gedaan tegen een verslaggeefster van het tijdschrift Nieuwe Revu. Duisenberg zou tijdens een reis naar Beiroet hebben gezegd dat Israëli's altijd liegen.

"Dat zie je aan die koppen. Schoften zijn het", staat in een reportage van het blad. Duisenberg ontkende dinsdagavond in het tv-programma Pauw en Witteman dat ze de uitspraken heeft gedaan.

Over de ontvoering van twee Israëlische soldaten zou Duisenberg hebben beweerd: "Ik keur die ontvoeringen goed. Dit is hun (Hezbollah) enige manier om gevangenen vrij te krijgen. Wat me razend maakt is dat Nederland nu geen troepen wil sturen omdat ze bang zijn een jood te raken." Volgens Duisenberg heeft ze alleen gezegd dat Nederland bang was dat het "een Israëlische soldaat zou raken".

Smerigheid

De verslaggeefster, door Duisenberg in Pauw en Witteman aangeduid als "meisje", en een fotograaf reisden met mee met een delegatie van het Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS). De citaten zijn "aperte onjuistheden", aldus Duisenberg, "Smerigheid." Ze kreeg de reportage van tevoren ter inzage en wilde het niet gepubliceerd hebben.

Imagoschade

Hoofdredacteur Jan Paul de Wildt van Nieuwe Revu stelt dat Duisenberg en de rest van de delegatie twee keer de mogelijkheid hebben gekregen om het verhaal te controleren op feitelijke onjuistheden. "Daar hebben ze niet op gereageerd. Ze dreigden indirect stappen te ondernemen als het verhaal wel geplaatst zou worden omdat het imagoschade zou opleveren."

De Wildt noemt de verslaggeefster "een van onze beste onderzoeksverslaggevers". Het nummer van Nieuwe Revu komt woensdag uit.

Bron: Nu.nl

--------------------------------------

Ik zag haar bij Pauw en Witteman, wat ik er allemaal moet van geloven, weet ik niet

[ Bericht 2% gewijzigd door newsman op 06-09-2006 01:17:45 ]
pi_41537326
Woehoehoe, is die krijsende gek weer bezig? Wie interviewt zoiemand nou nog? Wat een geluk dat d'r man president van de bank was, anders moest ze haar gal op de straathoek spuwen.

Israel is

Greta moet gewoon in het Palestijnse gebied gaan wonen, dan kan ze ze lekker lokaal steunen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_41537366
Mevrouw Duisenberg was tijdens het leven van haar man al een schandvlek op het blazoen van haar man en nu is zij een schandvlek op de nagedachtenis van haar man aan wie zij haar bekendheid heeft ontleend. Het is niet de eerste keer dat zij bepaalde weerzinwekkende uitspraken heeft gedaan.
pi_41537476
Wat is dat toch een walgelijke, aandachtsgeile, hysterische trol. Dat iemand nog de moeite neemt om die schreeuwteef te interviewen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41537517
op grond waarvan is haar mening nieuws?
pi_41537536
Ik kies geen enkele zijde, lijkt me wel zo verstandig, maar een ding wil ik zeggen, Hamas kies ik nooit voor
pi_41537580
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:20 schreef 7th_wave het volgende:
op grond waarvan is haar mening nieuws?
Zal ik het simpel uitleggen, ze is weer opreis geweest en dat is blijkbaar nieuws.

Jawel met een hele delegatie.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:24:32 #8
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_41537590
Dat iemand Gretta nog serieus neemt.
De Meki van het wereldtoneel.

Joden liegen
Turken stinken
Duitschers zijn gemeen
Nederlanders vreten tulpenbollen en oh ja... ze lopen ook op klompen... állemaal !
Amerikanen zijn dik..... dat is dan eigenlijk wel weer waar

Gekke rare mevrouw.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_41537692
Of dit specifieke incident nou waar is of niet, Gretta moet gewoon een keer haar mond dicht houden en niet meer zo op de voorgrond treden. Ze is een beetje doorgedraaid en erg antisemitisch. Ik heb sympathie voor de Palestijnse zaak en ben ook niet zo'n fan van de Israëlische mentaliteit, maar voor een 'boegbeeld' zoals zij schaam ik me dood.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 01:30:36 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_41537705
Zag het vanavond. Dat mens spoort niet. Hearlijk hoe ze ontmaskerd werd.

Jeroen pauw : 'Hoor en wederhoor.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 september 2006 @ 01:32:18 #11
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41537743
"Joden Israeli's liegen altijd". Is Goebbels weer opgestaan?

Die Juden sind natürliche Lügner

[ Bericht 27% gewijzigd door Finder_elf_towns op 06-09-2006 01:42:51 ]
pi_41537800
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Of dit specifieke incident nou waar is of niet, Gretta moet gewoon een keer haar mond dicht houden en niet meer zo op de voorgrond treden. Ze is een beetje doorgedraaid en erg antisemitisch. Ik heb sympathie voor de Palestijnse zaak en ben ook niet zo'n fan van de Israëlische mentaliteit, maar voor een 'boegbeeld' zoals zij schaam ik me dood.
Geef ik je gelijk in na de aanval op Libanon en vooral de burgerwijken, ben ik ook niet zo'n fan van Israël.

Maar echt gewoon een partij kiezen, nee hou ik me niet mee bezig.
pi_41537877
Ga ff een klein beetje offtopic, vind dat onze Hollandse boy's in Urzugan het even goed gedaan hebben.

ontopic verder.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 01:42:53 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_41537960
Hoe kun je in hemelsnaam partij kiezen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41538044
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:

Doe ik ook niet Tong
pi_41538051
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:

Ja, het is geen voetbalwedstrijd.

Daar ben ik wel tegen de joden trouwens.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 01:47:43 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_41538054
Nee gelukkig niet.

pi_41538144
Vind dit alles alleen kut voor mijn opa, die had onderduikers en helaas moest het zo lopen, beetje een kut gevoel, heb me me beide opa's nooit gekend.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 01:54:57 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_41538202
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:51 schreef newsman het volgende:
Vind dit alles alleen kut voor mijn opa, die had onderduikers en helaas moest het zo lopen, beetje een kut gevoel, heb me me beide opa's nooit gekend.
Is je opa betrapt ?

woensdag 6 september 2006 @ 01:57:54 #20
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41538259
Wat boeit gekke gGreta nou?

Het is dat haar man een BNer was maar zij is een doodgewone hysterische heks.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41538291
Ik vind haar echt zo'n type om hier volkomen hysterisch zou reageren als ze dit topic tegenkwam.

Nu ik erover nadenk, heeft iemand haar emailadres?
pi_41538303
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is je opa betrapt ?

Nee hij kreeg leukemie, omdat hij werkte bij de HTM(tram maatschappij in Den Haag), oke hij heeft mensen gered, maar ze hebben niks meer van zich laten horen of misschien wel.

Familie van mijn moeders kant, heeft het er nooit meer over gehad de meeste mensen zijn dood.

Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2006 @ 02:01:30 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_41538318
Raar is dat het zwijgen.

pi_41538372
quote:
Op woensdag 6 september 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Raar is dat het zwijgen.

Zover ik het weet hebben de mensen het gehaald, maar ik heb altijd een opa gemist, weet dus niet wat het het is.
pi_41538433
Dus Gretta een beetje respect AUB.
pi_41539536
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat toch een walgelijke, aandachtsgeile, hysterische trol. Dat iemand nog de moeite neemt om die schreeuwteef te interviewen.
wat hij zegt dus .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_41539540
quote:
Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind haar echt zo'n type om hier volkomen hysterisch zou reageren als ze dit topic tegenkwam.

Nu ik erover nadenk, heeft iemand haar emailadres?
terroristenhoer@plo-hamas.ps gok ik .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_41539800
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dat iemand Gretta nog serieus neemt.
De Meki van het wereldtoneel.
pi_41539830
Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.

Is Gretta trouwens gelift? Ze lijkt strakker op die foto.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41540016
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.

Is Gretta trouwens gelift? Ze lijkt strakker op die foto.
Coke,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')