http://www.nu.nl/news/826(...)an_Hofstadgroep.htmlquote:UTRECHT - De Hofstadgroep bestaat niet. Tot deze markante conclusie kwam Edwin de Roy van Zuydewijn, de voormalige man van prinses Margarita, zaterdag bij een conferentie over 11 september in Utrecht.
"Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep", aldus De Roy van Zuydewijn in een vijftien minuten durende lezing.
Hij sprak in de Utrechtse Jaarbeurs op een bijeenkomst georganiseerd door Ditkannietwaarzijn.nl. Tijdens de conferentie worden lezingen en debatten gehouden door sprekers die de officiële verklaring van de gebeurtenissen van 11 september 2001 in twijfel trekken.
De Roy van Zuydewijn gelooft niet in het officiële verhaal van de Amerikaanse regering dat al Qaeda achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon zit. "In mijn optiek was 11 september een vrijbrief om Irak en het Midden-Oosten te hervormen", aldus De Roy van Zuydewijn.
Fortuyn
Ook denkt hij dat er dingen in de doofpot zijn gestopt na de moord op Pim Fortuyn, in 2002. Hij meent dat de moord is gepleegd door de "Binnenhofbende". Op wie De Roy van Zuydewijn precies doelt, heeft hij niet gezegd.
Hofstadgroep bestaat nietquote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuck fuck fuck, ik lees de OP, denk van: damn weer zo'n bericht om die ozo zielige terroristen in een goed daglicht te plaatsen.......dan pas zie ik welk zulk idioot dit geplaatst heeft![]()
Het is Meki met ze moslim gemekker
Meki Allah Akbar![]()
OT: natuurlijk grote onzin, maar publiciteit voor Edwin is ook niet mis he...kan ie gebruiken als ie uit de school klapt
Met zo'n uitlating in NWS kom je ergensquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Hofstadgroep bestaat niet
en de moord op Pim is door Wim Kok gepleegd of door Ad Melkert
Er is alleen nooit echt onderzocht of ie op eigen houtje handelde of dat ie werkte voor een opdrachtgever. Sterker nog, ik heb de indruk dat deze kwestie angstvallig word weggemoffeld door alles en iedereen binnen de overheid. Ik ben van mening dat hier iets meer aan de hand was dan wij nu weten, alleen zal dat wel nooit naar buiten komen, en al helemaal niet als straks die Volkert op onverklaarbare wijze om het leven komt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Met zo'n uitlating in NWS kom je ergens
Volgens mij was de moord op Fortuyn toch een moord met iemand die opgepakt is en veroordeeld op basis van bewijzen
Ja, natuurlijk een Elvis leeftquote:
ik vroeg me ook al af wat hem zo'n autoriteit op dit gebied maakt, dat hij daarover aan het spreken is op zo'n conferentie.quote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef clowncloon het volgende:
Die Edwin de Roy van Zuydewijn is natuurlijk wel een zeer betrouwbare bron. Dat moeten we zeer serieus nemen.
I second that, 't loopt de spuigaten uit onderhandquote:Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef Het_hupt het volgende:
blijf toch eens van de [afbeelding] af Meki![]()
leedvermaakquote:Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef DaveHarris het volgende:
Waarom krijgt deze mislukte prins eigenlijk media aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |