filmpje: http://www.godslasteraar.org/html/god_who_wasn_t_there.htmlquote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Jezus heeft wél bestaan maar over wie zijn ouders waren doe ik geen uitspraken![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
filmpje: http://www.godslasteraar.org/html/god_who_wasn_t_there.html![]()
quote:Hou het svp on-topic.
deze zou kunnen http://newsimg.bbc.co.uk/(...)947584_girls_afp.jpgquote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef Incomplete het volgende:
Kan er een pic van de "Bloody Sunday" in Qana in de OP erbij geplaatst worden?
Is toch wel een ingrijpende gebeurtenis geweest.
Ik kijk morgen wel ff want ik kan niks horen. Ik zit midden in een lawaaierige huiskamer, morgen heb ik het rijk alleenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
filmpje: http://www.godslasteraar.org/html/god_who_wasn_t_there.html![]()
laten we dan Bush's Bloody Sunday ook niet vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef Incomplete het volgende:
Kan er een pic van de "Bloody Sunday" in Qana in de OP erbij geplaatst worden?
Is toch wel een ingrijpende gebeurtenis geweest.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laten we dan Bush's Bloody Sunday ook niet vergeten
![]()
Oepsquote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
SKY: AFP: Syrian President tells army to ''step up their state of readiness.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laten we dan Bush's Bloody Sunday ook niet vergeten
![]()
Ik bedoel Nova gaat over het midden-oosten.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef sp3c het volgende:
nou dan kan Nova zich er ook gewoon buiten houden, Bush zijn wilde jaren interesseren me gewoonweg niet
Yep, dat was juist het wrangste ervanquote:Op maandag 31 juli 2006 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ah er was in 1996 dus al eerder een bloedbad in Qana aangericht.
Het was beslist geen ongelukje zei een deskundige in Nova net. Ach, experimenten op Goyims zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ah er was in 1996 dus al eerder een bloedbad in Qana aangericht.
nu ja superwapens kun je ook gewoon misgooienquote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk, die vage theorieen vandaag ook op de radio dat men het niet vertrouwd en dat het best wel eens Hezbollah zelf geweest zou kunnen zijn. (die het gebouw opgeblazen zouden hebben)
die theorieeen zijn pure bullshit. Had Israel dit niet gebombardeerd dan had men dat binnen 5 minuten verklaard.
Het is dus gewoon een fout geweest maarja daar doe je nu weinig meer aan. Ik vind het alleen vaag al die foutjes met al die superwapens (ik noem een simpele infrarood-opname maken van te voren).
Gisteren legde de militaire analist bij CNN uit dat ze precies raken wat ze willen raken.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef PLAE@ het volgende:
Het is dus gewoon een fout geweest maarja daar doe je nu weinig meer aan. Ik vind het alleen vaag al die foutjes met al die superwapens (ik noem een simpele infrarood-opname maken van te voren).
Met infraroodfoto's/opnames zie je wel wat daar in zo'n gebouw zit (iig het aantal mensen en kinderen kan je er ook wel uit herkennen). Kost echt nogal wat geld allemaal he.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Incomplete het volgende:
Dat zie je niet vanuit de lucht.
Kom er op neer dat ze dus toch een risico genomen hebben met de bekende afloop.
Het gebeurd wel vaak he.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Gisteren legde de militaire analist bij CNN uit dat ze precies raken wat ze willen raken.
Echter, met laser guided bommen heb je iemand op de grond nodig om te vertellen
wat en wie er in het gebouw zit. Dat zie je niet vanuit de lucht.
Kom er op neer dat ze dus toch een risico genomen hebben met de bekende afloop.
Tsja, als de koran het vermeldt dan...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Slayage het volgende:
Zoeits als, "de koran zegt slacht de ongelovigen, als jij dat niet doet ben je geen goede moslim"nee daar doe ik niet aan net als trigger
Ja maar fouten, daarvoor is iemand verantwoordelijk, of het nu een fout is of niet, Israel blijft ervoor verantwoordelijk als het uiteindelijk hun bom is die verkeerd valt en slachtoffers veroorzaakt. Net als dat Hezbollah niet kan zeggen dat al die Israelische doden, een foutje zijn, omdat ze niet kunnen mikken.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:50 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Mja, het is oorlog en fouten worden gemaakt triest genoeg.
De burger is altijd het haasje.
Das standaard procedure bij de Israeliers.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het trouwens ook erg sneu dat de Israeliers geen onafhankelijk onderzoek willen naar de slachtingen in Libanon.
tenzij er door de piloot/schutter doelbewust een fout wordt gemaakt is de legerleiding verantwoordelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar fouten, daarvoor is iemand verantwoordelijk, of het nu een fout is of niet, Israel blijft ervoor verantwoordelijk als het uiteindelijk hun bom is die verkeerd valt en slachtoffers veroorzaakt. Net als dat Hezbollah niet kan zeggen dat al die Israelische doden, een foutje zijn, omdat ze niet kunnen mikken.
Ik vind het trouwens ook erg sneu dat de Israeliers geen onafhankelijk onderzoek willen naar de slachtingen in Libanon.
Tja, een onderzoek voor.............genoegdoening?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar fouten, daarvoor is iemand verantwoordelijk, of het nu een fout is of niet, Israel blijft ervoor verantwoordelijk als het uiteindelijk hun bom is die verkeerd valt en slachtoffers veroorzaakt. Net als dat Hezbollah niet kan zeggen dat al die Israelische doden, een foutje zijn, omdat ze niet kunnen mikken.
Ja maar de regering blijft toch verantwoordelijk voor de inzet van het leger uiteindelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
tenzij er door de piloot/schutter doelbewust een fout wordt gemaakt is de legerleiding verantwoordelijk
klein, klein, klein.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef rutger05 het volgende:
Waar zou Hassan Nasrallah, de leider van de terroristen en navolger van Khomeini, zich verborgen houden? Is hij nog in Libanon of is hij gevlucht naar Syrië bijvoorbeeld? Is de regering van Libanon op de hoogte waar hij zijn schuilplaats heeft? Hoe groot is de kans dat Israel hem te grazen neemt en hij zijn verdiende straf krijgt naar jullie mening? Hoe groot is de kans dat de regering van Libanon of Libanese burgers zelf met hem afrekenen naar jullie mening?
Wel eens aan de nabestaanden gedacht. Misschien is het voor ons niet zo belangrijk, maar als familielid van een overledene lijkt het me wel fijn om te weten wat er nu precies is gebeurd. Bovendien voorkomt een dergelijk onderzoek dat men gaat speculeren, waardoor haat en onbegrip nogmeer toeneemt.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Tja, een onderzoek voor.............genoegdoening?
Er valt altijd wel ergens een verantwoordelijke officier te vinden denk ik dan.
Man krijgt ontslag, een standje, een medaille of krijgsraad en that's it.
De wereld mag het met een excuus doen, wat nog altijd meer is dan wat hezbollah laat horen,
en dan gaan we vrolijk verder naar het volgende (imo onvermijdelijke) incident.
Ik hoop dat hij naar Syrie is gegaan en dat Israel dat weet.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef rutger05 het volgende:
Waar zou Hassan Nasrallah, de leider van de terroristen en navolger van Khomeini, zich verborgen houden? Is hij nog in Libanon of is hij gevlucht naar Syrië bijvoorbeeld? Is de regering van Libanon op de hoogte waar hij zijn schuilplaats heeft? Hoe groot is de kans dat Israel hem te grazen neemt en hij zijn verdiende straf krijgt naar jullie mening? Hoe groot is de kans dat de regering van Libanon of Libanese burgers zelf met hem afrekenen naar jullie mening?
Neemt niet weg dat de bij elke oorlog onschuldige burgerslachtoffers vallen, dat is helaas niet te vermijden. Bij de Hezbollah die haar terroristische aanvallen vanuit woonwijken, dorpen en nabij VN - posten uitvoeren is het risico van burgerslachtoffers nog veel groter. Blijft natuurlijk wel ontzettend triest.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar de regering blijft toch verantwoordelijk voor de inzet van het leger uiteindelijk?
ja als de operatie goed gaat dan heeft de politiek het idd gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar de regering blijft toch verantwoordelijk voor de inzet van het leger uiteindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |