Het zijn moslims, dus ik zou maar niet kijken naar die achterlijke mongolen.quote:
Jammer dat ik geen arabisch versta.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep dat kan je wel zeggen ja, die late discussies tussen verschillende geloofsgroepen is altijd wel interessant. Alleen soms hou ik zelf de gelovigen niet uit elkaar. Denk je van hey, die ziet eruit als een Moslim, is het een Christen. En andersom.
Ik versta het meeste wel, alleen het spreken is gewoon echt moeilijk. Al Arabya heeft engelse ondertiteling soms.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen arabisch versta.![]()
Ik moet het doen met een vriend die het wel verstaat en die dan voor mij aan het vertalen slaat.![]()
Jij zegt hetquote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn moslims, dus ik zou maar niet kijken naar die achterlijke mongolen.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen arabisch versta.![]()
kijk en versta jij al jazeera dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Al Jazeera is een spreekbuis voor fundamentalisten en terroristen.
Als ik er naar kijk dan lost de ene baardaap de andere af.
Die zender ontvang ik helaas niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Al Arabya heeft engelse ondertiteling soms.
Het is ook pijnlijk voor hem als je vertelt dat sommige baard-apen gewoon die-hard christenen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
kijk en versta jij al jazeera dan?
die engelse versie is toch nog niet in de lucht?
Nee en dat heb ik ook niet beweerd, wij zijn op een heel ander manier tot hier gekomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Je verstaat arabisch? Je ontvangt Al- Jazeera? Je weet dus wat ze vertellen en wat ze verzwijgen?
Ja, ik heb verder geen zin om te gaan zoeken naar mooiere foto's.. neem al jazeera maar..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:32 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ze op de Turkse zender toch wel mooier gezien.
Het is een veronderstelling en de bron is gewoon mijn eigen verstand. Het lijkt mij een logische gedachte uitgaande van wat ik weet over waar een moslim wel of niet ruchtbaarheid aan zal willen geven.quote:
kijk jij turks tv dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:32 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ze op de Turkse zender toch wel mooier gezien.
volgens mij had ook abraham vzmh een gangster baardquote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook pijnlijk voor hem als je vertelt dat sommige baard-apen gewoon die-hard christenen zijn.
Had jaren geleden in Rotterdam ook digitale TV en daar zaten toen TRT en nog eenquote:
Man die leefde meer dan 2000 jaar geleden, alhoewel als je naar de meeste Islamitische landen kijkt, zou je denken dat ze daar zijn blijven hangen in die tijd.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dat jezus gladgeschoren was kan ik me ook niet echt voorstellen![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Iemand die weet wat hij daarmee bedoeld?quote:19:59 Olmert: This is an opportunity to change `rules of the game` in Lebanon (Haaretz
Alweer?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef dancemacabre het volgende:
Ondertussen werden in Seatle enkele Joden neergeschoten door een moslim.
Het deint uit.
heb je een link?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef dancemacabre het volgende:
Ondertussen werden in Seatle enkele Joden neergeschoten door een moslim.
Het deint uit.
boeit mij niet echt veel wanneer jezus heeft geleefd, iemand beledigen om zijn baard vind ik persoonlijk beledigend voor jezus en snap dan ook niet hoe iemand zich dan ook nog christen kan noemenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef more het volgende:
[..]
Man die leefde meer dan 2000 jaar geleden, alhoewel als je naar de meeste Islamitische landen kijkt, zou je denken dat ze daar zijn blijven hangen in die tijd.
intolerantie blijkbaar geen issue meer vandaag de dagquote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen beoordelen op hun uiterlijk is zo intolerant.
waar heb je het over?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Hobiedobie het volgende:
Gaat groter worden...
Ik had laatst met Triggershot een leuke discussie over het feit dat een niet moslimquote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
boeit mij niet echt veel wanneer jezus heeft geleefd, iemand beledigen om zijn baard vind ik persoonlijk beledigend voor jezus en snap dan ook niet hoe iemand zich dan ook nog christen kan noemen
Gaat dit een eng iets worden, of wordt dit een klein conflict met beperkte gevolgend,.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef Hobiedobie het volgende:
Ke, wat gaat het worden....
Toen ik diezelfde discussie daarnet met scorpione had, was je erg stil.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik had laatst met Triggershot een leuke discussie over het feit dat een niet moslim
oordeelde over het goed/slecht zijn van een moslim.
Nu oordeel jij als niet Christen over of iemand een goed/slecht christen is.
Ben benieuwd wat hij daar van zou vinden (nofi)![]()
Die discussie was erg stil....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toen ik diezelfde discussie daarnet met scorpione had, was je erg stil.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
boeit mij niet echt veel wanneer jezus heeft geleefd, iemand beledigen om zijn baard vind ik persoonlijk beledigend voor jezus en snap dan ook niet hoe iemand zich dan ook nog christen kan noemen
was dat zo? Ik denk dat hij wel voor zichzelf kan spreken. daarnaast vond ikquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toen ik diezelfde discussie daarnet met scorpione had, was je erg stil.
ik constateer alleen dat het een beldiging is voor jezus, het doet er niet veel toe of ik "christen" ben daarnaast ben ik als moslim ook een volgeling van jezus dusss en waar jij op doelt is een andere discussiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik had laatst met Triggershot een leuke discussie over het feit dat een niet moslim
oordeelde over het goed/slecht zijn van een moslim.
Nu oordeel jij als niet Christen over of iemand een goed/slecht christen is.
Ben benieuwd wat hij daar van zou vinden (nofi)![]()
Hij kan voor zichzelf spreken, maar wat hij zei verschilde niet wezenlijk als wat Slayage zegt. Het viel mij dus slechts op. Immers scorpione mocht wel even bepalen wat "de echte moslims" vonden of dachten.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Incomplete het volgende:
[..]
was dat zo? Ik denk dat hij wel voor zichzelf kan spreken. daarnaast vond ik
dat het in eerste instantie daar niet eens om ging.
Er werd iets gezegd, moslims die over een kam geschoren werden, en daar reageerde
zowel hij als ik op. dat jij dat zo oppikt is aan jou.
Worst...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:25 schreef PLAE@ het volgende:
Het is gods volk en dat horen wij te beschermen! Met alle mogelijke middelen!!
quote:Het is gods volk en dat horen wij te beschermen! Met alle mogelijke middelen!!
on topic graagquote:ach ja, foks part-time moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |