bron: Skynewsquote:Israel Rules Out Ceasefire
There will be no ceasefire in Israel's offensive against Hizbollah in the next few days, Israel's Prime Minister has said.
Ehud Olmert said that the fighting would only stop when the threat to Israel had been ended and the soldiers who had been captured were returned.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hezbollah zijn toch moslims ? ........
Dit soort reacties vind ik altijd zo...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ga je mond spoelen. Het zijn sji-iten, ofwel afvalligen.
![]()
Bijna niets ??? Als er niemand met een bericht komt dat hun * niet uitkomt * hoeft er ook bijna niets gecencureerd te worden.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Al Jazeerah censureert bijna niets, ook niet als het om doden gaat.
Al Jazeera dient geen belangen van een of andere arabische staat die terrorisme steunt. Ze laten gewoon zowel dooie Israeliers als dooie Libanezen zien.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bijna niets ??? Als er niemand met een bericht komt dat hun * niet uitkomt * hoeft er ook bijna niets gecencureerd te worden.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit soort reacties vind ik altijd zo...
dom, dat is het goede woord. Puur bedoelt om het topic weer te laten ontsporen.quote:
Ik weet niet of jij een schotel hebt en de nieuwszenders weleens bekijkt.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is onzin want dat geld uiteraard alleen voor hun eigen landen, maar daar is natuurlijk altijd een soort van cencuur.
De pers van de andere landen zijn gewoon op sensatie uit en spelen daardoor hezbollah in de kaart.
hoe kom je daarbij? bron?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bijna niets ??? Als er niemand met een bericht komt dat hun * niet uitkomt * hoeft er ook bijna niets gecencureerd te worden.![]()
Mensen denken bij Al Jazeera gelijk aan een propagandazender van een land als Iran ofzo. Kortzichtige vooroordelen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:50 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een schotel hebt en de nieuwszenders weleens bekijkt.
Al Jazeera is in de gehele Arabische wereld zeer populair, netzoals Al Arabiya en nog een aantal, helaas is Al Jazeera ook in een aantal Arabische landen verboden, men kan het niet ontvangen.
Maar deze zenders laten gewoon zien wat daar gebeurt, vandaar de foto van Slayage, en ik heb ze zelf nog nooit erop betrapt dat ze proberen opzettelijk te boel op te stoken of dergelijke, wel zijn er ook pittige discussies te vinden tussen bijv tegenovergestelde partijleden of sympathisanten..
Dus alle moslims zijn hetzelfde?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
dom, dat is het goede woord. Puur bedoelt om het topic weer te laten ontsporen.
Je zou het eens moeten kijken, leer Arabisch, of wat op de Engelse editie, het valt echt mee, geloof me, vergelijk Al Jazeera maar met BBC, die richting dan qua nieuwsgeving.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat loop je nou triest te doen. Ik kan namelijk geen enkele normale lijn in je reacties zien. Wat heeft deze reactie bijvoorbeeld met je vorige post te maken, dat Sjieten afvallig zouden zijn.quote:
Precies, maar ik had gehoord dat ze in het Engels willen gaan uitzenden, zou een eye-opener zijn voor velen denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen denken bij Al Jazeera gelijk aan een propagandazender van een land als Iran ofzo. Kortzichtige vooroordelen.
Is het ja of nee Islamitisch ? Mag een Islamiet kritiek op de Islam of iets dat zo opgevat kan worden publiceren ?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Al Jazeera dient geen belangen van een of andere arabische staat die terrorisme steunt. Ze laten gewoon zowel dooie Israeliers als dooie Libanezen zien.
Helelmaal niets. Ik wees Venom er slechts op dat voor 'echte' moslims de shi-iten het bij het verkeerde eind hebben. En ga nu niet roepen dat ik geen gelijk heb.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat loop je nou triest te doen. Ik kan namelijk geen enkele normale lijn in je reacties zien. Wat heeft deze reactie bijvoorbeeld met je vorige post te maken, dat Sjieten afvallig zouden zijn.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is het ja of nee Islamitisch ? Mag een Islamiet kritiek op de Islam of iets dat zo opgevat kan worden publiceren ?
Ik ben er niet bekend mee, maar aardige vrijheidsmeter is het volgende : heeft het de agressieve reacties op de beruchte Deense cartoon sterk afgekeurd ?
Hopen dat die zender in het standaard pakket gaat komen, zal een hoop vooroordelen wegnemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Alulu het volgende:
[..]
Precies, maar ik had gehoord dat ze in het Engels willen gaan uitzenden, zou een eye-opener zijn voor velen denk ik.
Jawel, want jij bepaald nu wel ff wie de "echte moslims" zijn en tevens wat ze "vinden van Shi-iten. Dus het is gewoon weer eens een trieste reactie.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Helelmaal niets. Ik wees Venom er slechts op dat voor 'echte' moslims de shi-iten het bij het verkeerde eind hebben. En ga nu niet roepen dat ik geen gelijk heb.
Al Jazeera is een NIEUWSZENDER, niet presentatief om een Islamitische oordeel of dergelijke te geven, dus die kwestie gaat niet op. Ze leveren gewoon nieuws, en aangezien het ARABISCH is is men vooral gespecificeerd op Arabische kwesties.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is het ja of nee Islamitisch ? Mag een Islamiet kritiek op de Islam of iets dat zo opgevat kan worden publiceren ?
Ik ben er niet bekend mee, maar aardige vrijheidsmeter is het volgende : heeft het de agressieve reacties op de beruchte Deense cartoon sterk afgekeurd ?
Nou aan de manier waarop ze 't nieuws brengen is toch vaak een hoop af te lezen hoor. En ook aan wat ze wel vertellen en wat ze verzwijgen, dat kan ook heel veelzeggend zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Een zender hoort niet af te keuren, een zender geeft nieuws en informatie door aan de mensen. Het is aan de mensen zelf om iets af te keuren of toe te juigen. Daar heeft de zender zelf niets mee te maken.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou aan de manier waarop ze 't nieuws brengen is toch vaak een hoop af te lezen hoor. En ook aan wat ze wel vertellen en wat ze verzwijgen, dat kan ook heel veelzeggend zijn.
Ik zeg toch ook niet dat de sji-ieten er het mee eens moeten zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, want jij bepaald nu wel ff wie de "echte moslims" zijn en tevens wat ze "vinden van Shi-iten. Dus het is gewoon weer eens een trieste reactie.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopen dat die zender in het standaard pakket gaat komen, zal een hoop vooroordelen wegnemen.
Waarom krabbel je weer terug, je opmerking sloeg nergens op. Je probeerde wel eventjes te bepalen wat de "echte moslims" waren en wat ze "vonden van shi-iten". Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat de sji-ieten er het mee eens moeten zijn?Daarom heet dit ook een discussie!
![]()
Pot * kuch * ketel enzoquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.quote:
Ik krabbel helemaal niet terugquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom krabbel je weer terug, je opmerking sloeg nergens op. Je probeerde wel eventjes te bepalen wat de "echte moslims" waren en wat ze "vonden van shi-iten". Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.
Hupla, daar probeer je het weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal niet terugIk lul gewoon mee met de discussie en gaf een standpunt, die als die van elke moslim kwam, gewoon geaccepteerd was. Maar ja, er heerst hier gewoon segregatie tussen gelovigen en niet-gelovigen over wat er wel en niet gezegd mag worden
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.
Dan kan jij hem vast wel uitleggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
zijn standpunt lijkt me toch helder.
![]()
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij trapte er anders met open ogen in![]()
Of zit je blind te typen achter je beeldschermpje?![]()
Wist je dat een van die baardapen in sommige discussies een Christen is of een Jood zelfs?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Al Jazeera is een spreekbuis voor fundamentalisten en terroristen.
Als ik er naar kijk dan lost de ene baardaap de andere af.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Al Jazeera is een spreekbuis voor fundamentalisten en terroristen.
Als ik er naar kijk dan lost de ene baardaap de andere af.
Of ik reageer maak ik zelf wel uit, gelukkig nog wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.
Daar geloof ik niks van. En dat weet je best dat het niet zo is.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wist je dat een van die baardapen in sommige discussies een Christen is of een Jood zelfs?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.
Die zal je hier vast kunnen showen, zulke beschuldigingen uit de lucht grijpen is namelijk niet netjes in de Westerse cultuur.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Of ik reageer maak ik zelf wel uit, gelukkig nog wel.![]()
Voor onderbouwing kun jij in je eigen posts aangaande Israel genoeg vooroordelen
door jou hier neergeplemd vinden.![]()
Wellicht, maar dat heeft niets te maken met mijn post. Dus misschien dat je gewoon normaal kunt reageren zonder dat soort achterlijke insinuaties richting "de moslims" te maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jij verschuilt je achter je geloof, dat is pas triest
![]()
Heerlijk moet dat zijn zo'n superieur gevoel als wat jij tentoonspreid als moraalridder.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.
Zeker, ik zou zeggen ga even verderquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn zo'n superieur gevoel als wat jij tentoonspreid als moraalridder.![]()
Jep dat kan je wel zeggen ja, die late discussies tussen verschillende geloofsgroepen is altijd wel interessant. Alleen soms hou ik zelf de gelovigen niet uit elkaar. Denk je van hey, die ziet eruit als een Moslim, is het een Christen. En andersom.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben trouwens de mooiste presentatrices van alle nieuwszenders bij Al-Jazeera![]()
Feauteau's!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben trouwens de mooiste presentatrices van alle nieuwszenders bij Al-Jazeera![]()
Past het niet in je straatje ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. En dat weet je best dat het niet zo is.
Ja, ik wíl die zender ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |