abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40354877
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

mja, niet dus, ten minste als het aan olmert ligt, het leger schijnt wel ook damascus te willen bombarderen, aldus een corrspondente van de nos
Oh, als dat gebeurt dan komen ze vanzelf hoor
pi_40355037
Iran en Amerika gaan zich er hoe dan ook toch wel actief mee bemoeien. Dan is de derde wereld-oorlog definitief een feit.
pi_40355165
Foutje, opnieuw
  maandag 31 juli 2006 @ 16:11:34 #154
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40355178
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef manhattan het volgende:
Iran en Amerika gaan zich er hoe dan ook toch wel actief mee bemoeien. Dan is de derde wereld-oorlog definitief een feit.
Hoe zou dat proces volgens jou kunnen verlopen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40355258

The Siege of Mari

Residents who have recently escaped from Mari tell of a dramatic, desperate situation in the village. The Druse residents, who have no affinity at all for Hizbullah, resisted Hizbullah's attempts to enter the village. The IAF apparently and unwittingly assisted in their resistance by bombing the roads leading into the village, cutting off the militia's ability to enter the town, at least temporarily. Hizbullah responded by cutting off the town's electricity and water supply, essentially laying seige to a town on its own side of the border, hoping that its residents would pack up and leave. Many of them have done so. My sources say that Hizbullah has been desperate to enter the village but has as of yet been unable to do so in large numbers. Residents also describe a growing humanitarian crisis in the village due to the lack of fresh water.
...
Hizbullah attempted to enter Mari not to defend it from attackers, but so they could fire rockets from the village toward Israel. Hizbullah's intention was to bring Israeli reprisals on the town, ostensibly to destroy or damage it significantly, and to cause greater civilian suffering. Hizbullah's MO and tactics are well-known in the south. However, Druse typically defend their own villages, and in the case of Mari (a place I have been to several times, many of whose residents I know personally), the residents have desperately tried to keep Hizbullah fighters out of their area.

http://blissstreetjournal.blogspot.com/2006/07/siege-of-mari.html
pi_40355283
\\\'Voor de kerst hebben we WOIII\\\'
» JA
» NEE

maak je eigen FOK! poll zelf!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:15:40 #157
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40355295
-scorpione-, misschien moet je eerst even WOIII nader definiëren?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40355309
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:15 schreef Hallulama het volgende:
-scorpione-, misschien moet je eerst even WOIII nader definiëren?
VS + Israel Vs. Iran en consorten.
pi_40355374
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef -scorpione- het volgende:
\\\'Voor de kerst hebben we WOIII\\\'
Wie is die ene pessimist?
  maandag 31 juli 2006 @ 16:20:31 #160
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40355431
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Godslasteraar het volgende:

The Siege of Mari

Residents who have recently escaped from Mari tell of a dramatic, desperate situation in the village. The Druse residents, who have no affinity at all for Hizbullah, resisted Hizbullah's attempts to enter the village. The IAF apparently and unwittingly assisted in their resistance by bombing the roads leading into the village, cutting off the militia's ability to enter the town, at least temporarily. Hizbullah responded by cutting off the town's electricity and water supply, essentially laying seige to a town on its own side of the border, hoping that its residents would pack up and leave. Many of them have done so. My sources say that Hizbullah has been desperate to enter the village but has as of yet been unable to do so in large numbers. Residents also describe a growing humanitarian crisis in the village due to the lack of fresh water.
...
Hizbullah attempted to enter Mari not to defend it from attackers, but so they could fire rockets from the village toward Israel. Hizbullah's intention was to bring Israeli reprisals on the town, ostensibly to destroy or damage it significantly, and to cause greater civilian suffering. Hizbullah's MO and tactics are well-known in the south. However, Druse typically defend their own villages, and in the case of Mari (a place I have been to several times, many of whose residents I know personally), the residents have desperately tried to keep Hizbullah fighters out of their area.

http://blissstreetjournal.blogspot.com/2006/07/siege-of-mari.html
Dit soort berichten zul je niet terugzien op fok of andere Nederlandse media, slecht voor de moslims zijn zielig beeldvorming.
pi_40355443
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Incomplete het volgende:

[..]

de gedrogeerde
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40355495
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

de gedrogeerde
Ik heb nog niet gestemd hoor
pi_40355503
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:20 schreef franske19 het volgende:

[..]

Dit soort berichten zul je niet terugzien op fok of andere Nederlandse media, slecht voor de moslims zijn zielig beeldvorming.
wat heeft dit berichtje met moslims te maken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40355509
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gestemd hoor
oops
-Rabia Al-Basri
pi_40355523
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Kerst is voor de meesten idd iets te optimistisch.
pi_40355592
Wat is dat nou voor een onzin in het nieuws dat Israel zijn eigen gevechtspauze heeft verbroken?

Israel heeft heel duidelijk kenbaar gemaakt dat het luchtsteun zal verlenen aan zijn troepen als dat nodig is, en dat is vanmorgen gebeurd!
pi_40355658
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:20 schreef franske19 het volgende:

[..]

Nou, ik zie ook dat sommigen op die blogs ervan overtuig zijn dat Hezbollah ook een coup probeerd te plegen in Beiroet, en dat na afloop van de confrontatie met Israel shiiten de aanval zullen openen op de andere bevolkingsgroepen in Israel, en uiteraard op alle mensen die kritiek hadden op Hezbollah de afgelopen weken.
Er is een kans dat Beiroet een 2e Bagdad gaat worden.
pi_40355669
quote:
De strekking van dit bericht is niet uniek in z'n soort geloof ik.
Naarmate het aantal van dit soort berichten stijgt, stijgt de kans op burgeroorlog
net zo hard mee.
pi_40355682
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is dat nou voor een onzin in het nieuws dat Israel zijn eigen gevechtspauze heeft verbroken?

Israel heeft heel duidelijk kenbaar gemaakt dat het luchtsteun zal verlenen aan zijn troepen als dat nodig is, en dat is vanmorgen gebeurd!
nah!

de linkse media!
-Rabia Al-Basri
pi_40355741
Hezbollah heeft met een bazooka een Israelische tank in de brand geschoten, waarop Israel met vliegtuigen die aanvallers heeft geprobeerd te raken.
pi_40355744
Het aantal JA stemmers trekt aan, het aantal is net verdubbeld

edit: verdriedubbeld.

En nee, ik heb nog steeds niet zelf gestemd.
pi_40355769
[off-topic]
Moslims zijn niet de enigen die hun kinderen reeds vroeg leren vechten:
quote:
RAMADI, Iraq - He was 5 when he first fired an M-16, his father holding him to brace against the recoil. At 17 he enlisted in the Marine Corps, spurred by the memory of 9/11. Now, 21-year-old Galen Wilson has 20 confirmed kills in four months in
Iraq — and another 40 shots that probably killed insurgents. One afternoon the lance corporal downed a man hauling a grenade launcher five-and-a-half football fields away.
[/off-topic]
pi_40355932
Israel and Hezbollah break brief lull in fighting

Published: July 31, 2006

QANA, Lebanon Israeli planes hit targets in southern Lebanon on Monday after Hezbollah guerrillas blasted an Israeli tank and injured three Israeli soldiers, breaking a brief respite in 20 days of fighting.
........................

http://www.iht.com/articl(...)Mideast_Fighting.php
pi_40355943
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:32 schreef Doderok het volgende:
[off-topic]
[..]

[/off-topic]
Amerikanen, het blijven cowboys.
pi_40356085
Meanwhile, The View From Inside Iran
Hizballah may be Tehran's client, but Iranians aren't buying the propaganda

......................
Iranians like Heydari believe that their country, ethnically and linguistically Persian, should stay out of the Arabs' fight with Israel and focus on improving living standards at home. "I don't think it's right to support them when our own people are hungry," says Mohammad Reza Afshari, 23, a mechanic who works two jobs yet still cannot afford to move out or attend college. The shop where he works abuts a vast mural depicting a female suicide bomber with a baby in her arms, accompanied by the words I LOVE MOTHERHOOD, BUT I LOVE MARTYRDOM MORE. Frustration with such propaganda underpins young people's reactions to the conflict. "Where are the Arabs?" asks Afshari angrily. "They're sitting around, while we're risking our position in the world."
.......................

http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1218048,00.html
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 16:58:02 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40356586
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:32 schreef Doderok het volgende:
[off-topic]
[..]

[/off-topic]
het hele artikel is toch wat genuanceerder maar dat weet je zelf ook neem ik aan
quote:
RAMADI, Iraq (AP) — He was 5 when he first fired an M-16, his father holding him to brace against the recoil. At 17 he enlisted in the Marine Corps, spurred by the memory of Sept. 11.
Now, 21-year-old Galen Wilson has 20 confirmed kills in four months in Iraq — and another 40 shots that probably killed insurgents. One afternoon the lance corporal downed a man hauling a grenade launcher 5½ football fields away.
Wilson is the designated marksman in a company of Marines based in downtown Ramadi, watching over what Marines call the most dangerous neighborhood in the most dangerous city in the world.
Here, Sunni Arab insurgents are intent on toppling the local government protected by Marines.
Wilson, 5-foot-6 with a soft face, is married and has two children and speaks in a deep, steady monotone.
After two tours in Iraq, his commanders in the 3rd Battalion, 8th Regiment call him a particularly mature Marine, always collected and given to an occasional wry grin.
His composure is regularly tested. Swaths of central and southern Ramadi, 70 miles west of Baghdad, are dominated by insurgents who regularly attack the provincial government headquarters that Marines protect.
During a large-scale attack on Easter Sunday, Wilson says, he spotted six gunmen on a rooftop about 400 yards away. In about 8 seconds he squeezed off five rounds — hitting five gunmen in the head. The sixth man dived off a 3-story building just as Wilson got him in his sights, and counts as a probable death.
"You could tell he didn't know where it was coming from. He just wanted to get away," Wilson said. Later that day, he said, he killed another insurgent.
Wilson says his skill helps save American troops and Iraqi civilians.
"It doesn't bother me. Obviously, me being a devout Catholic, it's a conflict of interest. Then again, God supported David when he killed Goliath," Wilson said. "I believe God supports what we do and I've never killed anyone who wasn't carrying a weapon."
He was raised in a desolate part of the Rocky Mountains outside Colorado Springs, "surrounded by national parks on three sides," he says. He regularly hunted before moving to Fort Lauderdale, as a teenager. His brother also serves in the military.
Guns have long been part of Wilson's life. His father was a sniper in the Navy SEALS. He remembers first firing a sniper rifle at age 6. By the time he enlisted he had already fired a .50-caliber machine gun.
"My father owned a weapons dealership, so I've been around exotic firearms all my life," said Wilson, who remembers practicing on pine cones and cans. "My dad would help me hold (an M-16), with the butt on his shoulder, and walk me through the steps of shooting."
Technically, Wilson is not a sniper — he's an infantryman who also patrols through the span of destroyed buildings that make up downtown Ramadi. But as his unit's designated marksman, he has a sniper rifle. In the heat of day or after midnight, he spends hours on rooftop posts, peering out onto rows of abandoned houses from behind piles of sandbags and bulletproof glass cracked by gunfire.
Sometimes individual gunmen attack, other times dozens. Once Wilson shot an insurgent who was "turkey peeking" — Marine slang for stealing glances at U.S. positions from behind a corner. Later, the distance was measured at 514 meters — 557 yards.
"I didn't doubt myself, if I was going to hit him. Maybe if I would have I would have missed," Wilson said.
The key to accuracy is composure and experience, Wilson says. "The hardest part is looking, quickly adjusting the distance (on a scope), and then getting a steady position for a shot before he gets a shot off. For me, it's toning everything out in my head. It's like hearing classical music playing in my head."
Though Wilson firmly supports the war, he used to wonder how his actions would be received back home.
"At first you definitely double-guess telling your wife, mom, and your friends that you've killed 20 people," Wilson said. "But over time you realize that if they support you ... maybe it'll make them feel that much safer at home."
He acknowledges that brutal acts of war linger in the mind.
"Some people, before they're about to kill someone, they think that — 'Hey, I'm about to kill someone.' That thought doesn't occur to me. It may sound cold, but they're just a target. Afterward, it's real. You think, 'Hey, I just killed someone,'" says Wilson.
Insurgents "have killed good Marines I've served with. That's how I sleep at night," he says. "Though I've killed over 20 people, how many lives would those 20 people have taken?"
Wilson plans to leave the Marines after his contract expires next year and is thinking of joining a SWAT Team in Florida — possibly as a sniper.
beetje selectief quoten is zoooo 1998
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40357005
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

het hele artikel is toch wat genuanceerder maar dat weet je zelf ook neem ik aan
[..]

beetje selectief quoten is zoooo 1998
Was nou niet meteen ernstig bedoeld hoor!
pi_40357688
dit soort beelden zijn we niet gewend in de westerse media, al jazeera effect wellicht? de beelden van deze twee kinderen waren ook te zien op rtl 4 gisteren

http://newsimg.bbc.co.uk/(...)947584_girls_afp.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door sp3c op 31-07-2006 17:43:06 ]
-Rabia Al-Basri
pi_40357771
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef Slayage het volgende:
dit soort beelden zijn we niet gewend in de westerse media, al jazeera effect wellicht? de beelden van deze twee kinderen waren ook te zien op rtl 4 gisteren

Heel erg hoor, maar er sterven dagelijks mensen door dom gedrag van anderen. Ik kan me gewoon niet al het leed in de wereld aan trekken.
pi_40357826
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Heel erg hoor, maar er sterven dagelijks mensen door dom gedrag van anderen. Ik kan me gewoon niet al het leed in de wereld aan trekken.
we worden allemaal wel apathisch van alle crap inderdaad
-Rabia Al-Basri
pi_40357848
quote:

mag dat niet?
-Rabia Al-Basri
pi_40357886
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

mag dat niet?
Moet achter een linkje anders raken er mensen geschokt die eigenlijk niet weten wat een oorlog is.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 17:52:26 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40357951
nou op zich wel maar anders gaat iedereen weer over en weer met foto's te slingeren, dus maak ik er een linkje van
pi_40357960
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Moet achter een linkje anders raken er mensen geschokt die eigenlijk niet weten wat een oorlog is.
vond em eigenlijk niet zo schokerend vooral die rechter ligt er vredig bij
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 17:53:44 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40357985
het gaat me niet om de foto maar om het over en weer foto's slingeren wat er iedere keer achteraan komt
pi_40358050
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:52 schreef sp3c het volgende:
nou op zich wel maar anders gaat iedereen weer over en weer met foto's te slingeren, dus maak ik er een linkje van
ja ok, maar was ook niet als "propaganda" bedoelt, maar gewoon zoals ik zei, zijn we gewoon niet gewend, misschien is het ook beter voor onze bewust zijn van wat oorlog nou precies inhoudt
-Rabia Al-Basri
pi_40358090
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:52 schreef sp3c het volgende:
Zet mijn poll trouwens eens even in de OP
  maandag 31 juli 2006 @ 18:08:41 #188
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40358270
  • 19:06 Israeli security sources: No Israeli vessels hit off Lebanon coast (Reuters)
  • 19:04 Hezbollah says fired rocket and hit IDF warship off coast of Tyre (Reuters)
  • 18:56 IAF drone fires rocket at truck on Lebanese crossing point into Syria (Reuters)
  • 18:45 UN extends mandate of peacekeeping force in Lebanon by one month (AP)
  • 18:37 14 Jordanian lawmakers ask their government to end envoy exchange with Israel (AP)
  • 18:11 Gov`t source: IDF has destroyed two thirds of Hezbollah`s long-range missiles (Reuters)
  • 18:08 UN Security Council meeting on int`l force for south Lebanon postponed to Tuesday (Haaretz)
  • 17:34 Bush: Iran, Syria must end their support for Hezbollah (Reuters)

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 31-07-2006 18:18:51 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_40358556
    quote:

Vooral op Arabische nieuwszenders zie je dit veel meer inderdaad, wat ook wel weer logisch is eigenlijk, ben alleen bang en weet zeker dat het radicaliserend zal werken op (gefrustreerde) jongeren in de Arabische wereld.
    X
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 18:22:05 #190
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_40358564
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja ok, maar was ook niet als "propaganda" bedoelt, maar gewoon zoals ik zei, zijn we gewoon niet gewend, misschien is het ook beter voor onze bewust zijn van wat oorlog nou precies inhoudt
    persoonlijk vind ik het respectloos om foto's van doden en gewonden op het internet te zetten, zeker als je er een punt mee wil maken oid ik vind dat toch iets persoonlijks voor de familie van de slachtoffers verder vind ik dat het uberhaupt niet zo heel veel toevoegd want als er staat dat iemand een bom op zijn hoofd kreeg kan ik wel een beeld vormen

maja de link staat er iig nog dus daar kan iedereen naar hartelust op klikken
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 18:23:00 #191
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_40358595
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:58 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Zet mijn poll trouwens eens even in de OP
    zodra het topic naar ONZ wordt verplaatst gaat het erbij, deal?
    pi_40358794
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

zodra het topic naar ONZ wordt verplaatst gaat het erbij, deal?
    Och, dan doe ik het zelf wel
      maandag 31 juli 2006 @ 18:34:33 #193
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_40358904
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 16:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat heeft dit berichtje met moslims te maken?
    Hezbollah zijn toch moslims ? De moslim *eer *zorgt er toch voor dat dit soort berichten stil gehouden worden ?
    Hoe komt de hezbollah aan zoveel stemmen als het algemeen bekend is dat zij nog erger veel zijn als de veel gewraakte Israëli 's ?
    Hun kun je dergelijke lafaards als * helden * bestempelen ? Normaal gesproken zou iedereen die de hezbollah wil verjagen als redder binnen gehaald moeten worden
    Scholen bouwen op een wapen opslagplaats. Joepiedat is ff boffen.
    Aan de hezbollah heb je pas wat. Die helpen de bevolking pas goed het graf in
    Die lui zijn nog véél erger dan ik al dacht........
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_40358999
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hezbollah zijn toch moslims ?
    Misschien willen normale/liberale moslims niet op een hoop met hezbollah
    gegooid worden. Valt wel iets voor te zeggen toch?
    pi_40359025
    Schokkende beelden nu op Ned.2...
    pi_40359065
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hezbollah zijn toch moslims ? De moslim *eer *zorgt er toch voor dat dit soort berichten stil gehouden worden ?
    Hoe komt de hezbollah aan zoveel stemmen als het algemeen bekend is dat zij nog erger veel zijn als de veel gewraakte Israëli 's ?
    Hun kun je dergelijke lafaards als * helden * bestempelen ? Normaal gesproken zou iedereen die de hezbollah wil verjagen als redder binnen gehaald moeten worden
    Scholen bouwen op een wapen opslagplaats. Joepiedat is ff boffen.
    Aan de hezbollah heb je pas wat. Die helpen de bevolking pas goed het graf in
    Die lui zijn nog véél erger dan ik al dacht........
    Precies, want de Moslims hebben alle media in handen toch, het grote Islamitische complot wellicht?
    De protocollen van Islam?
    X
      maandag 31 juli 2006 @ 18:40:57 #197
    78780 deedeetee
    pi_40359091
    Post in een ander topic : Hoe komt Hezbollah aan het geld?
    quote:
    more - maandag 31 juli 2006 @ 13:11

Hezbollah is ontstaan in 1982 toen Israel, om zichzelf te verdedigen, Libanon binnentrok. Khomeini (geestelijke dictator van Iran)stuurde toen een bataljon van 27ste brigade 'Mohammed' en een bataljon van de 58ste bergdivisie, die echter bleven steken in Damascas, Syrie, omdat de Syrische dictator Assad (senior) op het laatst geen toestemming gaf om door zijn land te trekken. 1500 Iraanse soldaten kwamen echter nog in de Libanese Beka'a vallei , waar ze gewapende organisaties begonnen te vormen die zich later verenigden in Hezbollah. Kortom Hezbollah is Iraans staatsterrorisme.
      maandag 31 juli 2006 @ 18:43:09 #198
    78780 deedeetee
    pi_40359160
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 18:40 schreef Alulu het volgende:

[..]

Precies, want de Moslims hebben alle media in handen toch, het grote Islamitische complot wellicht?
    De protocollen van Islam?
    Dat is onzin want dat geld uiteraard alleen voor hun eigen landen, maar daar is natuurlijk altijd een soort van cencuur.
    De pers van de andere landen zijn gewoon op sensatie uit en spelen daardoor hezbollah in de kaart.
    pi_40359217
    Inderdaad niet echt frisse beelden op Ned 2
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_40359235
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is onzin want dat geld uiteraard alleen voor hun eigen landen, maar daar is natuurlijk altijd een soort van cencuur.
    De pers van de andere landen zijn gewoon op sensatie uit en spelen daardoor hezbollah in de kaart.
    Al Jazeerah censureert bijna niets, ook niet als het om doden gaat.
    Allah Al Watan Al Malik
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')