Waarom krabbel je weer terug, je opmerking sloeg nergens op. Je probeerde wel eventjes te bepalen wat de "echte moslims" waren en wat ze "vonden van shi-iten". Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat de sji-ieten er het mee eens moeten zijn?Daarom heet dit ook een discussie!
![]()
Pot * kuch * ketel enzoquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.quote:
Ik krabbel helemaal niet terugquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom krabbel je weer terug, je opmerking sloeg nergens op. Je probeerde wel eventjes te bepalen wat de "echte moslims" waren en wat ze "vonden van shi-iten". Ik ben niet gedient van dit soor leugens eigenlijk. Je projecteert je eigen vooroordeel over de denkwijze van een bepaalde groep mensen op de groep mensen zodat het lijkt alsof het waarheid is.
Hupla, daar probeer je het weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal niet terugIk lul gewoon mee met de discussie en gaf een standpunt, die als die van elke moslim kwam, gewoon geaccepteerd was. Maar ja, er heerst hier gewoon segregatie tussen gelovigen en niet-gelovigen over wat er wel en niet gezegd mag worden
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.
Dan kan jij hem vast wel uitleggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
zijn standpunt lijkt me toch helder.
![]()
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij trapte er anders met open ogen in![]()
Of zit je blind te typen achter je beeldschermpje?![]()
Wist je dat een van die baardapen in sommige discussies een Christen is of een Jood zelfs?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Al Jazeera is een spreekbuis voor fundamentalisten en terroristen.
Als ik er naar kijk dan lost de ene baardaap de andere af.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Al Jazeera is een spreekbuis voor fundamentalisten en terroristen.
Als ik er naar kijk dan lost de ene baardaap de andere af.
Of ik reageer maak ik zelf wel uit, gelukkig nog wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar eens. Tot die tijd mag je dit soort reacties wel achterwege laten.
Daar geloof ik niks van. En dat weet je best dat het niet zo is.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wist je dat een van die baardapen in sommige discussies een Christen is of een Jood zelfs?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.
Die zal je hier vast kunnen showen, zulke beschuldigingen uit de lucht grijpen is namelijk niet netjes in de Westerse cultuur.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Of ik reageer maak ik zelf wel uit, gelukkig nog wel.![]()
Voor onderbouwing kun jij in je eigen posts aangaande Israel genoeg vooroordelen
door jou hier neergeplemd vinden.![]()
Wellicht, maar dat heeft niets te maken met mijn post. Dus misschien dat je gewoon normaal kunt reageren zonder dat soort achterlijke insinuaties richting "de moslims" te maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jij verschuilt je achter je geloof, dat is pas triest
![]()
Heerlijk moet dat zijn zo'n superieur gevoel als wat jij tentoonspreid als moraalridder.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest mannetje die je eigen vooroordelen projecteert op een groep, dat doe je wel vaker. Even bepalen wat "echte moslims zijn", en daarbij even verzinnen wat ze wel of niet zouden vinden.
Zeker, ik zou zeggen ga even verderquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn zo'n superieur gevoel als wat jij tentoonspreid als moraalridder.![]()
Jep dat kan je wel zeggen ja, die late discussies tussen verschillende geloofsgroepen is altijd wel interessant. Alleen soms hou ik zelf de gelovigen niet uit elkaar. Denk je van hey, die ziet eruit als een Moslim, is het een Christen. En andersom.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben trouwens de mooiste presentatrices van alle nieuwszenders bij Al-Jazeera![]()
Feauteau's!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben trouwens de mooiste presentatrices van alle nieuwszenders bij Al-Jazeera![]()
Past het niet in je straatje ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. En dat weet je best dat het niet zo is.
Ja, ik wíl die zender ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef venomsnake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |