Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:45 schreef Evel-in het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik precies kan doen met een dns-foutmelding?? heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden, maar misschien heb ik wel niet goed genoeg gekeken.
Alvast bedankt!!
wat is dat dan ?quote:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.quote:
Het doel is om de Moja te verjagen van je thuisplaneet, en dat bereik je door het einde van elk level te halen. Daarnaast is het de kunst om een level te voltooien met behoud van zoveel mogelijk LocoRoco en items.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef renz0r het volgende:
Hoelang speel je over LocoRoco en wat is nou het doel? Of opzet van het spel?
Ook geelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
Geel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
thxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.
[..]
Ik heb hem ook net uitgespeeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zat bij daxter op 73%.
Dacht mooi , kan ik nog even gamen![]()
maar mooi uitgespeeld he, beetje een anticlimax
![]()
Daxter is echt een platformer, ik heb helaas nog geen echte alternatieven gezien! (denk aan spyro, crash bandicoot)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Falcon4ever het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede actie/adventures voor de psp (behalve daxter dus?)
Tomb Raider legend valt helaas af want die heb ik 2 maanden geleden op de pc al uitgespeeld :/
quote:
Wat zijn dat toch mooie momenten, wanneer je al weet wie iets heeft gepost voordat je dat hebt gelezen.quote:
... Kwijlquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer Jeanne d'Arc
http://anon.psjp.speedera.net/anon.psjp/pv/jeannedarc-pv-high.wmv
Strategische RPG van Level 5 (dragon Quest VIII, Rogue Galaxy). Samen met Disgaea gaan we dus mooie taktische tijden tegenmoet.
In 2007 komen er gewoon games uitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef gamecube_master het volgende:
Damn, 2007 wordt een erg goed game jaar voor de PSP.
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24698/quote:Aankomende donderdag is het zover, er komt een nieuwe firmware uit.
Op 27 juli is dit dus het geval. Deze nieuwe versie van de firmware (2.80?) zal zijn gebundeld met een demo van het spel World Toour Soccer 2. Dit is dus tegelijk een promotie voor de nieuwe firmware evenals het nieuwe spel.
De toevoeging van een rss-video kanaal zou de grootste aanpassing zijn aan de nieuwe firmware. Dit zou het namelijk mogelijk maken video's te streamen naar je psp, gebruik makend van de rss-mogelijkheden. Op dit moment kan dit alleen nog maar met audo-bestanden.
Daarnaast heeft Sony ook nog eens bevestigd dat de PSP zou dienen als een remote controller voor de Playstation 3. Ook is er bevestigd (jammergenoeg) dat er geen ondersteuning zal komen voor een extern keyboard.
OMFG, ik lig hier in een deuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
[..]
In 2007 komen er gewoon games uitGeweldig jaar word dat
![]()
Aaah.. ga aub niet in de "tegenaanval". Missionarissen genoeg in de wereldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
OMFG, ik lig hier in een deuk.
Ik zou zeggen, ga je is verdiepen in de games die er voor uitkomen. Voor mij zijn er in 2005 en 2006 een paar erg goede titels uitgekomen waar ik me erg mee heb vermaakt. De DS daarintegen was het miskoop na miskoop. Voor 2007 zie ik niet veel bijzonders staan voor de DS, maar daarintegen zie ik voor de PSP een aantal erg goede titels staan zoals Tales of the World, MGS: Portable Ops en nu deze nieuwe RPG. Nu al kan voor mij 2007 al niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Aaah.. ga aub niet in de "tegenaanval". Missionarissen genoeg in de wereld
Euhm, heb ik nog nooit gehad?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef err het volgende:
in loco roco, als je bijna aan het eind van een level ben, kan je er soms niet door? "let's wait a while" ofzo krijg je dan te zien. Waarom is dat?
Precies de titels die ik niet zoekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Voor 2007 zie ik niet veel bijzonders staan voor de DS, maar daarintegen zie ik voor de PSP een aantal erg goede titels staan zoals Tales of the World, MGS: Portable Ops en nu deze nieuwe RPG. Nu al kan voor mij 2007 al niet meer stuk.
volgens mij moet je een minimaal aantal locoroco's gevonden hebben, dacht 4 of 5quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef err het volgende:
in loco roco, als je bijna aan het eind van een level ben, kan je er soms niet door? "let's wait a while" ofzo krijg je dan te zien. Waarom is dat?
Maar dat iemand het geen leuke spellen vind is nog geen reden om te zeggen dat er totaal geen games uitkomen voor het apparaat.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef JK het volgende:
[..]
Precies de titels die ik niet zoek
Toch maar eens mn PSP weer te koop zetten. Heb er aan zitten denken om 'm naar fw 1.5 te gooien maar met 512mb memcardje heb ik daar geen ruk aan. En 'm eventueel bricken doe ik liever niet, dan verkoop ik 'm liever voor te weinig geld![]()
Is er nog een lijst met meerdere PSP games die uitkomen die al niet zijn uitgekomen op de PS2 ?
Dan kan ik nog overwegen om 'm te houden of niet. Nu staat ie ook maar (spreekwoordelijk) te verstoffen in de kast.
webmessenger.msn.com intypen?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag msen op mijn psp, mijn buurmeisje heeft draadloos internet dus dan kan ik via daar internetten, maar hoe kan ik dan msnen?
Vetquote:
Europese versie komt pas midden augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
heeft iemand dark mirror eigenlijk?
Je kan ook importeren hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vet
Zeg je of hij het kopen waard is?
[..]
Europese versie komt pas midden augustus
Zit je niet in nederlandse servers met voicechat net als met Socom en dat is een beetje jammerquote:
Heb 'm gehaald uit Canada toen ie net uitkwam. Zeker een heeel vet spel. Best replay value want als je de storymode hebt uitgespeeld kan je nog in elk gespeeld level verschillende goals halen waar je weer nieuwe weapons etc. mee vrij speelt. Al met al een van de beste spellen op de PSP. Als je van het genre houd, maar zowieso qua graphics. Die zijn echt heel goed. En de laadtijden vallen ook mee, alleen aan het begin van een level laad ie.quote:
Mijn moeder zegt dat je handleidingen bij je games krijgt. Ik zelf weet dat niet zeker.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Drumpie het volgende:
Mijn buurjongen zegt dat je met psp gta samen kan doen, mijn andere buurjongen heeft ook psp en ik ook, maar hoe moet dat dan?
Moeders hebben gelijj, want je krijgt ook handleidingen bij games.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
mijn moeder zegt dat er veel zwarten in afrika zijn
Als ik 'm verkoop, doe ik dat als ie nog 2.6 is. Maar met 1.5 dat ik 'm dan wel houd, maar de meeste iso's zijn groter dan 512mb... en ik ga geen groter kaartje kopen.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar dat iemand het geen leuke spellen vind is nog geen reden om te zeggen dat er totaal geen games uitkomen voor het apparaat.
Over het verkopen van een 1.5, op dit moment is een 1.5 niet veel meer waard als eerst nu er een downgrader is voor 2.6. Dus het risico lopen met downgraden moet je niet nemen. Een releaselijst voor PSP games kan ik niet zo snel vinden, maar houd er altijd wel rekening mee dat de PSP meer een console is dan een handheld omdat developers niet gelimiteerd zijn qua hardware en er daardoor ook games van consoles op kunnen uitbrengen. En dat is vaak ook de reden dat de PSP multiconsole games krijgt die ze met lagere specs niet zal krijgen. En aangezien ik niks meer voor m'n consoles koop ben ik er erg tevreden mee. Ik weet wel zeker dat er genoeg spellen uitkomen die niet voor de PS2 ook zijn, alleen moet je wel van die gernes houden.
Vertel ik je na mijn vakantie.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
Vet
Zeg je of hij het kopen waard is?
Ik had dus hetzelfde probleem. Nadat ik SSX en ridge racer had uitgespeeld was ik ook compleet uit gekeken op de PSP, maanden niet meer aangeraakt. Nu heb ik vorige week Daxter & LocoRoco gekocht, en ik ben weer helemaal verslaafd aan die PSP!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef JK het volgende:
[..]
Als ik 'm verkoop, doe ik dat als ie nog 2.6 is. Maar met 1.5 dat ik 'm dan wel houd, maar de meeste iso's zijn groter dan 512mb... en ik ga geen groter kaartje kopen.
Als een handheld console de kwaliteiten heeft van een 'grote' console, vind ik het toch zonde om dezelfde games te maken. Maargoed, ik ben verwend dat ik alle consoles heb (op de x360 na) en dan toch wel aan alles kan komen/spelen.
Maargoed, sinds de PSP via 2.6 en een oude GTA is te downgraden, merk ik wel dat er meer interesse is in het apparaat. Dus wie weet toch maar na mn vakantie een topic openen om het ding te verkopen. In elk geval neem ik 'm niet mee op vakantie, ik neem 2 DS'en mee.
Ik verwacht weinig goede titels voor de PSP op het moment en het is helaas dan ook een miskoop van me geweest. Maargoed, ik doe wel meer miskopenTe impulsief af en toe.
2.6 kan je downgraden ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Verkoopt iemand nog alleen de psp zelf met firmware 1.5?, en wie weet zo op je met die wifi stick ( Wifimax ) als je die op de pc aansluit, mijn pc staat boven en kan ik dan ook beneden nog internetten?, en nog een vraag kan je van 2.6 ook downgraden?
fet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Marble het volgende:
Oh my god.
Jeanne d'Arc wordt echt een must have ja. Hier heel veel screens
man, je bent nog jong he? geloof dat andere het ook al een keer gezegt hebben RTFM en owja, google is je vriendquote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Verkoopt iemand nog alleen de psp zelf met firmware 1.5?, en wie weet zo op je met die wifi stick ( Wifimax ) als je die op de pc aansluit, mijn pc staat boven en kan ik dan ook beneden nog internetten?, en nog een vraag kan je van 2.6 ook downgraden?
Ga eens in V&A kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Wie verkoopt nog psp dan? die je kan downgraden tot 1.5?, of met 2.6 firmware?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Geen idee wat voor game het is, maar wat een prachtige boxart
Bron:http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=4quote:Zoals het er nu naar uitziet is er een deel van het officiële UMD-tool pakket gelekt. Deze software wordt gebruikt door de onwikkelaars van games om hun creaties op umd te zetten. Inclusief de filmjes die je te zien krijgt wanneer je even op het game-umd menutje blijft hangen.
Verder bevat het pakket System File Editor v1.0, UMD Image Checker v1.10, UMD Image Generator v1.2.7, UMD Stream Composer v1.5, en UMD Stream Viewer v1.5
Deze sofware biedt ook de mogelijkheid om pmf-files te maken, een bestandformaat gebruikt voor video op PSP en PS2. Dit zou dan weer een nieuwe wereld openen naar de homebrew community aangezien dit bestandformaat nooit gemaakt kon worden voorheen. PMF wordt oa. gebruikt in je gameboot. Een ander bestandsformaat dat je kan maken is de zogenaamde MPS-bestanden, dit is umd-video.
De gelekte software is uiterst illegaal aangezien dit enkel te gebruiken is door officiële psp-onwikkelaars.
Links bestaan er daarom nog niet, en zal het hier waarschijnlijk ook niet aangeboden worden om te downloaden...
Ik wil eigenlijk geen TBRPG meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Marble het volgende:
Oh my god.
Jeanne d'Arc wordt echt een must have ja. Hier heel veel screens
Ligt er aan wat je er dus voor geeft... PSP, fw 2.6, 512mb kaartje.... in perfecte staat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Wie verkoopt nog psp dan? die je kan downgraden tot 1.5?, of met 2.6 firmware?
Heb jij wat homebrew erop staan dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er dus voor geeft... PSP, fw 2.6, 512mb kaartje.... in perfecte staat.
Alleen bij dit soort apparatuur heb ik liever dat het wordt afgehaald dan dat ik het opstuur![]()
Field Commanderquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit al tijden te wachten op een goede RTS
Ik heb het pakket. Je kan er niet erg veel mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron:http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=4
FC is ook TBS, geen RTS.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Field Commander
Is ook online.
ik ga op onderzoek uit bedanktquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
psp video 9.
installeren, je psp aansluiten, en de film kiezen. dat programma regelt de rest.
nope niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ga op onderzoek uit bedankt
heb ik dan ook homebrew nodig??
als je de psp aansluit via usb en in usb-modus zet wordt het herkend als een verwisselbare schijf. net als een mem stick dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef Droopie het volgende:
ik ga nu vervelend worden
hoe maak ik een map aan op mijn psp via de pc, ik heb psp video 9
Nee, met 2.0 nog wel, maar met 2.6 ga ik geen homebrew doen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:37 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Heb jij wat homebrew erop staan dan?
Diepgang volgens S-E: Vuur is sterk tegen ijs, bliksem is sterk tegen water & water is sterk tegen vuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie, goed spel hoorVeel diepgang! Nu bij Chapter 1.
![]()
waar zie jij die demo danquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef SToRM81 het volgende:
Demo van Mercury Meltdown is uit, maar vereist FW 2.80![]()
Ik ga deze keer maar even wachten met updaten![]()
Volgens mijn buurjongen staat dat op bladzijde 8 t/m 11 van de gta handleiding.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Drumpie het volgende:
Mijn buurjongen zegt dat je met psp gta samen kan doen, mijn andere buurjongen heeft ook psp en ik ook, maar hoe moet dat dan?
Alstu: http://www.jp.playstation(...)/trial_dl3_pc_c.htmlquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
waar zie jij die demo danik zie alleen maar een WTS 2 demo
de "complete vrijheid" in GTA is sterk overgewaardeerd/overdreven. Ok, je kunt mensen neerknallen, auto's stelen en auto's opblazen... En dat is het. Er is geen tot weinig interactie met gebouwen of zelfs mensen, je kunt geen mensen vermoorden die belangrijk zijn voor het verhaal, waardoor het spel linieair blijft en dus helemaal niet zo vrij is als mensen doen geloven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat is het mooie van GTA. Complete vrijheid, je kunt doen wat je wilt. Missies volgen, of gewoon door de stad rijden en chaos schoppen. Of bijv. een taxi stelen en chauffeur spelen. Of een politiewagen jatten en vluchtende criminelen kapotbeuken. Zulke dingen maken GTA echt zeer cool.
Kijk aan, dat is nou tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat is het mooie van GTA. Complete vrijheid, je kunt doen wat je wilt. Missies volgen, of gewoon door de stad rijden en chaos schoppen. Of bijv. een taxi stelen en chauffeur spelen. Of een politiewagen jatten en vluchtende criminelen kapotbeuken. Zulke dingen maken GTA echt zeer cool.
sinds gta3 heeft gta toch echt wel grenzen overschreden qua speelvrijheid. Voorheen bood geen enkel spel een complete stad met een dergelijke mate van interactie. Okee, er zitten limieten aan en TA is al lang niet meer uniek door de vele klonen die zijn uitgekomen. Maar toch, je kunt enorm veel doen in het spel.quote:de "complete vrijheid" in GTA is sterk overgewaardeerd/overdreven. Ok, je kunt mensen neerknallen, auto's stelen en auto's opblazen... En dat is het. Er is geen tot weinig interactie met gebouwen of zelfs mensen, je kunt geen mensen vermoorden die belangrijk zijn voor het verhaal, waardoor het spel linieair blijft en dus helemaal niet zo vrij is als mensen doen geloven.
Zeik niet zo, het is gewoon heerlijk om met Vice City lekker door de stad te cruisen met een lekker muziekje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
de "complete vrijheid" in GTA is sterk overgewaardeerd/overdreven. Ok, je kunt mensen neerknallen, auto's stelen en auto's opblazen... En dat is het. Er is geen tot weinig interactie met gebouwen of zelfs mensen, je kunt geen mensen vermoorden die belangrijk zijn voor het verhaal, waardoor het spel linieair blijft en dus helemaal niet zo vrij is als mensen doen geloven.
quote:Interactivity in the game has increased tremendously since the previous installements of the series. In older editions, life could be regained by patronizing hookers. However, in GTA:Vatican City, hookers have been replaced by Altar boys, who run away and have to be captured prior to use. You also play as a gay prest who wants to build his own gay theme park over the Vatican, so he needs to control all the hookers and turn them into travesti-unshaved-religious-construction-workers. Among the challenges you will face are keeping your stock of Holy Water at healthy levels, collecting enough Relics to purchase Indulgences and the endlessly diverting task of attending not one, not two, but three masses a day!
Wat is devhook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanwege homebrew een 1.5 erbij kopen bedoel je? Bespaar jezelf het geld en kijk eens naar devhook.
ik beargumenteer mijn mening..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Zeik niet zo, het is gewoon heerlijk om met Vice City lekker door de stad te cruisen met een lekker muziekje.
een applicatie voor 1.5 waarmee je een hogere firmware tijdelijk kunt laden.quote:
kom je hier nou alleen maar om een beetje op de psp sony en psp games te zeiken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
de "complete vrijheid" in GTA is sterk overgewaardeerd/overdreven. Ok, je kunt mensen neerknallen, auto's stelen en auto's opblazen... En dat is het. Er is geen tot weinig interactie met gebouwen of zelfs mensen, je kunt geen mensen vermoorden die belangrijk zijn voor het verhaal, waardoor het spel linieair blijft en dus helemaal niet zo vrij is als mensen doen geloven.
http://google.nlquote:
AllPSPquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef JanaX het volgende:
[..]
kom je hier nou alleen maar om een beetje op de psp sony en psp games te zeiken?
[..]
http://google.nl![]()
Nee. Jesus wat zijn jullie snel op jullie teentjes getrapt. Ik geef alleen commentaar een mening van iemand waar ik het duidelijk niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef JanaX het volgende:
[..]
kom je hier nou alleen maar om een beetje op de psp sony en psp games te zeiken?
link?quote:
Tales of Eterniaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Fathom het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekkere RPG op me PSP. Enige aanraders?
Meteen effe gekeken op IGN ziet er idd heel erg vet uitquote:
Valkyrie Profile: Lenneth.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Fathom het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekkere RPG op me PSP. Enige aanraders?
Ik dacht het wel jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef oor het volgende:
mijn vader heeft een psp en ik. nu hebben we maar 1, 1 gig kaartje. kan ik nou burn out sharen? zodat ik tegen hem kan spelen?
Ja, degene met de Burnout UMD moet hem in het spel multiplayer kiezen en de ontvanger moet game delen doen in de PSP zelfquote:
Ehh, ik dacht dat je gewoon via start en dan save game het spel op kan slaan. Dan kan je gewoon weer verder op dat punt. Ik heb in ieder geval nooit overnieuw moeten beginnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef S1nn3rz het volgende:
als ik een game save in daxter, en deze dan laad dan begint ie bij het begin van het level?
er zit dus geen echte quicksave in?
ja als ik dat doe, de psp aflsuit en dan weer wil beginnen moet ik weer bij het begin van het leven beginnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ehh, ik dacht dat je gewoon via start en dan save game het spel op kan slaan. Dan kan je gewoon weer verder op dat punt. Ik heb in ieder geval nooit overnieuw moeten beginnen
ik heb verlede x 2 uur naar radio del mundo zitten luisterenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ohja, die radiostations zijn ook weer supergaaf. Daar hebben ze goed aandacht aan besteed.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb zowel daxter als locoroco al uitgespeeld![]()
die talkradio is ook hilarisch, over huisdieren en op een gegeven moment bellen er alleen maar idioten en dat is die DJ zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb verlede x 2 uur naar radio del mundo zitten luisteren![]()
ik heb daxter gespeeld en echt een hele leuke gamequote:Op zondag 30 juli 2006 10:18 schreef Remmiej het volgende:
wat is volgens jullie de beste psp game..
daxter?? of toch weer die leuke locoroco..
wat vinden jullie.. ik vind zelf ridge race een topper
Een tipje, laat het niet aan je moeder / vriendin zien, want dan krijg je je PSP voorlopig niet meer terug!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:59 schreef OG-Loco het volgende:
Nu de verkoop van het ding niet is gelukt, hou ik hem. ( Joh. )
Maar nu ga ik er ook voor. Eerst had ik het lef min of meer niet om er spellen voor te kopen, uit angst voor teleurstelling ( ik zit met NFS opgescheept ). Maar nu ik na de LocoRoco-demo 478573 keer te hebben gespeeld het echte spel heb, is het echt tof.
Nu nog Daxter denk ik zo.
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Een tipje, laat het niet aan je moeder / vriendin zien, want dan krijg je je PSP voorlopig niet meer terug!
Heb locoroco nu goed een weekje, en m'n ma kan het uren per dag spelen.
Kwam net thuis, dacht van "ha, ik ga ff lekker LocoRoco doen!"
Niet dus, ik moet zowat die PSP uit d'r handen trekken
Het kan gewoon via de oude manier. Alleen de "juiste" manier is nu dit:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:38 schreef G-Mart het volgende:
Firmware 2.80 schijnt nogal wat te veranderen aan hoe je filmpjes op je PSP moet zetten, iemand die hier meer over weet?
Hey, tof dat je dit zo hebt uitgelegd! Het is nu duidelijk voor me!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Het kan gewoon via de oude manier. Alleen de "juiste" manier is nu dit:
Root MM
----------VIDEO
----------PICTURE
----------MUSIC
----------MP_ROOT
----------------------100ANV01
----------PSP
----------------------COMMON
----------------------SAVEDATA
----------------------GAME
----------------------SYSTEM
-------------------------------------BROWSER
-------------------------------------RSSCH
--------------------------------------------------CHANNELS
--------------------------------------------------TEMP
----------------------------------------------------------------IMAGE
----------------------------------------------------------------ITEM
Hopelijk is het een beetje duidelijk ^
In 100ANV01 komen je AVC gecodeerde video's. De naam van de PHOTO folder is nu PICTURE. Ook is deze en MUSIC naar de root van de memorystick gegaan. In de map VIDEO kan je SP mp4 (de "normale") bestanden neerzetten en daarbij ook subfolders aan maken. Ook werken nu de .mp4 bestanden die het eerst niet deden op de PSP, maar wel op een iPod in deze map. Ook hoef je de video's niet meer te hernoemen in de map VIDEO naar MNVXXXXX.mp4. Voor de rest is er niets veranderd.
is je psp stuk gegaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef Drumpie het volgende:
Saviour kom op google talk HEEL DRINGEND!!!!!
Er is allang een Street Fighter (Alpha) uit voor de PSPquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Ik wacht nog steeds op Mortal Kombat Unchained en iemand meer info over een eventuele komst van Street Fighter op de PSP?
die bestaat bij mij niet als optie ? alle avc opties zijn stereo ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kreeg ze op ongeveer 40 tot 50 mb per aflevering. Zulke simpele animatie kan toe met een erg lage bitrate en monogeluid.
deze instellingen nam ik: AVC/320x240/29.97fps/256kbps Mono/96kbps
De lijst kan alleen maar groter worden. Ik dacht dat Capcom al tientallen titels klaar heeft staan om te releasen. Deze titels zijn alleen vrijgegeven door Sony.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik dacht dat Tomb Raider ook als 1 van de eerste te downloaden was, daar zit ik misschien nog wel het meeste op te wachten![]()
De spellen op de PSP zijn regio-vrijquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef ukga het volgende:
heeft trouwens iemand hier zn psp uit het buitenland? En waar kopen jullie je spellen voor psp? winkel/marktplaats of eigenbrouwels(geen idee hoe)
Misschien nog wel even handig om te vermelden. Soms zijn er restricties of incompatibilities met multiplayer. Bv bij SOCOM3 kun je alleen met amerikaanse copies tegen elkaar spelen of de europese versie maar niet gemengd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Spellen zijn regiovrij, je kunt dus zonder problemen Europese spellen spelen op een Amerikaanse PSP. Film-UMD's zijn echter niet regiovrij.
Let wel op, volgens mij kan de douane het pakket onderscheppen en importkosten rekenen.
Hier is de trailer van Medal of Honor Heroes te bekijken, en Operation Market Garden zit er ook in dus dat wordt weer vet in Nederland knallen!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef err het volgende:
loco roco, het kan me na 5 worlds nog steeds niet echt boeien. Geloof niet dat het mijn ding is. Tomb Raider legends is een aanfluiting.
Daxter en Syphon Filter zijn toch de 2 beste titels van de laatste tijd als je het mij vraagt.
En kijk ook uit naar deze, hopelijk wordt het wat:
[afbeelding]
Medal Of Honor Heroes
Is ie alleen op vakantie ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Maravilla het volgende:
M'n PSP ligt in het Franse zonnetje nu, en ik zit in Nederland.
Nee dat was nog minder erg geweest. M'n broertje heeft hem meegenomen, terwijl ik aan het werk was.quote:
aaha dat zijn altijd die gefuckte situaties, waar je ook standaard ruzie mee krijgtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nee dat was nog minder erg geweest. M'n broertje heeft hem meegenomen, terwijl ik aan het werk was.![]()
Tales of Eternia, Burnout Legends en Metal Gear Ac!d zijn 3 zeer goede titels. Ik zelf zou voor Tales of Eternia en Metal Gear Ac!d gaan uit die lijst. Accesoires zijn in principe niet nodig, maar je kan altijd nog een extra batterij halen (die erg duur is). Als je ook van plan bent om muziek te gaan luisteren dan raad ik je aan om een paar nieuwe oordopjes te halen (als je geluidskwaliteit belangrijk vindt) want de kwaliteit van die meegeleverde oordopjes is nou niet echt top.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef tritri het volgende:
hallo
ik ga binnenkort dus een psp kopen.
ben er al wel zeker van dat het een giga pack gaat worden.
nu vroeg ik me af welke games aan te raden zijn,zit vast met bepaalde spellen.
een selectie games die ik wel graag wil maar ik denk dat ik er maar 2 haal.
help me,
-tales of eternia
-colin mcrea 2005 plus
-dtm 2
-metal gear ac!d
-burnout legends
-tony hawk underground remix 2
-midnight club 3
-ridge racer
en wat voor accesoires zijn belangrijk?
alvast bedankt.![]()
bedankt voor de advies,voor muziek heb ik m,n mp3 speler wel dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia, Burnout Legends en Metal Gear Ac!d zijn 3 zeer goede titels. Ik zelf zou voor Tales of Eternia en Metal Gear Ac!d gaan uit die lijst. Accesoires zijn in principe niet nodig, maar je kan altijd nog een extra batterij halen (die erg duur is). Als je ook van plan bent om muziek te gaan luisteren dan raad ik je aan om een paar nieuwe oordopjes te halen (als je geluidskwaliteit belangrijk vindt) want de kwaliteit van die meegeleverde oordopjes is nou niet echt top.
Als je van shooters houdt en je een draadloos netwerk hebt dan kan ik je ook Socom: US Navy Seals Fireteam Bravo aanraden. Maar dit spel moet je ook alleen halen om de online multiplayer.
Krasjes moet je altijd op letten bij de PSP. Screenprotector kan je doen. Ik heb zelf een Logitech hoesje erbij gekocht die erg sterk is, deze gebruik ik vooral als ik hem in m'n tas doe. Voor als ik hem in m'n binnenzak doe gebruik ik gewoon het meegeleverde hoesje. Ik raad je aan om hem standaard in een hoesje te laten als je hem niet gebruikt om hem zo mooi mogelijk te laten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:44 schreef tritri het volgende:
[..]
bedankt voor de advies,voor muziek heb ik m,n mp3 speler wel dus dat is geen probleem.
en what about een screen protectior,komen die krasjes er niet heel snel op.
ben wel bang dat ik me psp naar een paar dagen al verneuk omdat er veel krasjes op zit.
en ik ga dan voor de games die je me aanraad,ze spreken me sowieso al heel erg aan.
thank you![]()
edit:ik vroeg het me af,een film van 700 mb naar een gemiddelde mp4 kwaliteit converteren.
hoeveel mb word dat dan?
ah bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Krasjes moet je altijd op letten bij de PSP. Screenprotector kan je doen. Ik heb zelf een Logitech hoesje erbij gekocht die erg sterk is, deze gebruik ik vooral als ik hem in m'n tas doe. Voor als ik hem in m'n binnenzak doe gebruik ik gewoon het meegeleverde hoesje. Ik raad je aan om hem standaard in een hoesje te laten als je hem niet gebruikt om hem zo mooi mogelijk te laten.
Bij de PSP heb je normaal MP4 en AVC MP4. Normaal MP4 is een mindere kwaliteit en MP4 AVC is de beste manier. Een film van 700 mb schat ik op zo'n 350 mb, genoeg dus voor jouw 1 gigabyte memorystickje. Op MP4 AVC is hij ongeveer 450.
Deze hoes is hetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:47 schreef tritri het volgende:
[..]
ah bedankt
heb je misschien een link naar de desbetreffende logitech gear.
als het goed voor jou werkt moet het bij mij ook lukken![]()
maarja bedankt voor alle info,ben je dankbaar.![]()
en alweer bedankt,touwens kent iemand hier een goede site voor psp games prijzen.?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Deze hoes is het
Praktisch onbreekbaar
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-PSP.html![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Dat heeft te maken het geheime pakketjes enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef renz0r het volgende:
In mn vakantie veel gePSPd...Nu ben ik dus echt achter die Lumines verslaving gekomen, had het spel al, maar als je er lekker voor gaat zitten blijf je het spelen. Mijn hoogste score is nu 105000
Mooi voor mij, anders wordt het voor een potje te eentonig hehe. Tevens met GTA weer begonnen, zit nu op eiland 2. Zit op 23% en een vriend speelde zijn GTA op de vakantie uit terwijl die nog maar op de 42% ofzo zat
Ben benieuwd wat het gaat worden, of het eindelijk intressant is om te kopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Lauder-Frost het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-gaan-verlagen.html
Bij de Makro liggen op dit moment een aantal spellen voordelig(er) in de schappen. Ik heb er een weekje geleden Tiger Woods voor 23 euri gekocht. Lumines lag er voor 16 en ik zag ook Lord of the Rings liggen voor 25 euri net als Medievil. Is die laatste 25 euro waard of moet ik nog ff wachten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Geen problemen hier gehadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef err het volgende:
heb geprobeerd die WT Soccer demo via mn psp binnen te halen maar hij zegt dat er geen plek is op mn MS, terwijl er ruim 900 mb beschikbaar is. Iemand dit probleem ook gehad? Via de website binnenhalen ging overigens wel gewoon. (slecht spel trouwens)
Wat een bullshit, dan krijgt geen enkel spel een originaliteitsscore hoger dan 10%. Immers lijkt alles wel ergens anders op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Maakt in principe niet uit, maar de 80% originaliteitscore op Fok! Games slaat dan nergens op, origineel is het absoluut NIET.
Tuurlijk lijken veel spellen op elkaar, maar het verschil tussen Field Commander en Advance Wars is nihil. Enkel de grafische schil en een paar extra of gewijzigde opties, voor de rest heb je ook 10 man/voertuigen in één unit, die je met aanvallen per bepaald aantal kwijt raakt, etc. etc. dus ik vind het eigenlijk een bijna 1 op 1 kopie met enige aanpassingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dan krijgt geen enkel spel een originaliteitsscore hoger dan 10%. Immers lijkt alles wel ergens anders op.
Daarnaast is er naast MGA geen TBS op de psp, dus lijkt het mij, voor de psp, een zeer origineel spel.
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:59 schreef Piovan het volgende:
Ik ben van plan een psp te gaan halen.
Nu heb ik een aantal vraagjes,
Ik zag dat hij een ingebouwde browser heeft, kan je zo via wireless network het internet op?
Hangt natuurlijk af van de compressie, maar met de juiste instellingen kun je filmpjes met uitstekende kwaliteit bekijken.quote:Is het filmkijken erop goede kwaliteit?
Het is natuurlijk wel een apparaat waar je voorzichtig mee om moet gaan, maar zolang je dat doet gaat 'ie gewoon lang mee. Of hij goed in de hand ligt, daar zijn de meningen over verdeeld. Hij houdt niet zo lekker vast als de meeste console-controllers doen, maar dat geldt voor de meeste handhelds.quote:Is hij duurzaam, ligt hij goed in de hand, is het apparaat goede kwaliteit?
Ja.quote:Kan je ook eigen filmpjes eropzetten en afspelen?
Geen dank.quote:Alvast bedankt.
Kijk eens in V&Aquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef Piovan het volgende:
Beiden heren, hartelijk bedankt!
Sow what? AW is een gameboy en DS spel. Dit is een PSP spel. En uniek in zijn soort op de PSP. Dat gelul dat spellen alleen origineel zijn wanneer ze niet op een andere console uitgekomen zijn is te stupide voor woorden. Dan heeft namelijk geen enkele console ooit een origineel spel gehad (behalve misschien de Saturn met Panzer Dragoon) aangezien alle games al eens voor de PC, arcades en voorheen homecomputers zijn uitgekomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef JK het volgende:
[..]
Tuurlijk lijken veel spellen op elkaar, maar het verschil tussen Field Commander en Advance Wars is nihil. Enkel de grafische schil en een paar extra of gewijzigde opties, voor de rest heb je ook 10 man/voertuigen in één unit, die je met aanvallen per bepaald aantal kwijt raakt, etc. etc. dus ik vind het eigenlijk een bijna 1 op 1 kopie met enige aanpassingen.
Zelfs de Super Powers hebben ze overgenomen !
Waarom zou je verwijzen naar een GB spelquote:Ik zeg niet dat het spel niet goed is, in tegendeel, ik weet zeker dat je je met Field Commander flink kan vermaken, het is immers net zo verslavend en gaaf als Advance Wars ! Het enige wat ik in elk geval in de review mis, is een verwijzing naar Advance Wars.
En daar gaat het bij veel reviews fout. Mij interesseert het bv geen ruk wat er allemaal voor andere consoles is uitgekomen. Ik heb namelijk de PSP en niet die andere consoles. En als ik ze WEL heb, kan ik wel voor mezelf bepalen of het spel origineel is of niet.quote:
En dan kan Rayman wel op Mario 64 lijken, maar er zijn zoveel verschillen die het spel toch heel anders maken. Het is een 3d platformer en daarmee is de kous af, maar Field Commander en Advance Wars hebben veelste veel overeenkomsten om het originaliteitscijfer zo hoog te maken als men kijkt naar alle next gen consoles.
Preciesquote:Kijkt men alleen naar PSP, ja dan is het wel erg origineel.
Nee alleen AW voor de GB en ik vond het een teringspel. Maar ik heb dan ook een pesthekel aan TBSquote:Overigens wel eens Advance Wars Dual Strike gespeeld? (denk het wel)
Ik heb wel beide handhelds, dus vandaar dat onze meningen verschillen.quote:
Onze meningen verschillen helemaal niet. Ik vind alleen dat een originaliteits score niets te maken zou moeten hebben met games op een ANDERE console.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb wel beide handhelds, dus vandaar dat onze meningen verschillen.
Geen zin om er langer over door te gaan. Field Commander is een gaaf spel (als je van TBS houd), maar heb je al een DS en Advance Wars, dan kan je het beter daar bij houden, tenzij je echt zwaar verslaafd bent aan dit soort games. Simpel
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Enige is dat je stealth als extra hebt, of dat moet je ook in AW:DS hebben, maar zo ver ben ik nog niet (missie 11 pas).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
10 sec werk met google: http://www.gamespot.com/p(...)oad.html?sid=6148757quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:03 schreef renz0r het volgende:
Waar kan ik de demo van loco roco downloaden?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef BMH het volgende:
[..]
10 sec werk met google: http://www.gamespot.com/p(...)oad.html?sid=6148757
Hoeft niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Moet ik me weer registeren en betalen![]()
Dat wilde ik ook, kan me niet aanmelden omdat mn e-mail al bestondquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef G-Mart het volgende:
Sowieso kun je beter je demo's enzo van yourpsp.com halen ipv andere sites.
Ik vind het wel meevallen met het veel mindere, maar het is wel afhankelijk van de tools en de settings die je gebruikt, als je zelf een conversie doet. Er zijn heel wat filmpjes in omloop (in een formaat dat de PSP aankan) die van heel slechte kwaliteit zijn maar daar kan de PSP niks aan doen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef gamecube_master het volgende:
2: Als je je films op UMD haalt is het van DVD kwaliteit. Zet je de films op je memorystick is de kwaliteit (veel) minder, maar nog steeds goed te doen.
Er zijn ook goeie gratis tools waarmee je DVD direct om kan zetten naar mp4. Ben t eens met gamecube_master dat je een grote memstick nodig hebt om er een normale speelfilm op te zetten. Met mijn eigen omzet proces zit ik meestal tussen de 500 en 800 Mb voor normale speelduur van 1:30 tot 2 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef gamecube_master het volgende:
4: Ja, films kan je er zelf opzetten. Alleen heb je daar wel een grotere memorystick dan die in het value pakket zit voor nodig. Een nadeel is dat je niet direct je avi's erop kan zetten, maar je ze eerst moet omzetten naar MP4. Er zijn gratis programma's op het internet te vinden waarmee dit erg makkelijk kan.
Toch zijn dit soort games leuker op een PS2 met 2 man achter een tv. Dat wil me er niet van weerhouden om deze game te halenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Even het volgende:
[..]
Daar koop je een PSP voor![]()
Alleen heb ik er geen geld voor (over)
Ja ik geloof dat ie ook op PS2 is toch? Toch maar even naar zoekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toch zijn dit soort games leuker op een PS2 met 2 man achter een tv. Dat wil me er niet van weerhouden om deze game te halen
Op E-bay zijn ze ook voor een paar euro te krijgen.quote:Weet iemand toevallig een adres (off danwel online) waar je zoiets kan halen? Opzich is 1 voldoende maar setje van 5 is ook goed.
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/25348/quote:Downgrader firmware 2.71 en 2.80
Je leest het goed, ook firmware 2.71 en 2.80 is binnenkort te downgraden.
Downgraden is het naar beneden brengen van je firmware naar 1.50, zodat je gebruik kunt maken van homebrew. Dat is nog niet mogelijk met de nieuwere versies 2.71 en 2.80 firmware.
Volgens Fanjita die de exploit nakeek zegt dat hij echt is, dus het is nog even wachten op de release.
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=1673782quote:Geruchten over Sony PSP 2 zwellen aan
Waarom is het umd-formaat zo goed als uitgestorven? Waarom wil Sony de prijs van de PSP niet verlagen? Als we de geruchten mogen geloven is Sony van plan met een opvolger van de PSP te komen -- en eerder dan iedereen verwacht.
Veel bewijs is er niet, behalve wat vage scans van een tijdschrift. Maar de geruchten stellen dat Sony de traditionele vijf-tot-zes-jaar-cyclus wil doorbreken door in maart 2007 al een opvolger van de PSP te introduceren. In plaats van een nieuwe naam of 'PSP 2' zal Sony de strategie van Apple volgen en gewoon een nieuwere PSP op de markt zetten voor dezelfde prijs als de oude. Productie van de huidige PSP wordt dan stopgezet.
De veranderingen zouden vooral zitten in 8 GB geïntegreerd flashgeheugen, een nieuw umd-slot en een ingebouwde camera. De nieuwe PSP zou ook een stuk kleiner zijn dan het origineel. Over het toevoegen van een tweede analoge stick en verbeterde accuduur wordt helaas niet gerept.
Is oud nieuwsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:25 schreef err het volgende:
[..]
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=1673782
Waar is mecury?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef Darkzell het volgende:
Veel meer zijn er ook niet. Alleen nog Mercury maar dat is wel een japanse demo.
4.5quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Net een review van Ultimate Ghost and Goblins gezien op de 1Up show. Ik laat deze game schieten. Klinkt veeeeeeeeeeeeeels te moeilijk.
Ik koop voor een tientje Wipe Out van je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHH, nog 3 weekjes en dan komen Syphon Filter en Tekken. Ik kan niet wachten. Ik had helemaal niets met games tot, Lumines, Daxter,Burnout en LocoRoco. Enige waar ik spijt van heb is WipeOut en Football Manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |