die bestaat bij mij niet als optie ? alle avc opties zijn stereo ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kreeg ze op ongeveer 40 tot 50 mb per aflevering. Zulke simpele animatie kan toe met een erg lage bitrate en monogeluid.
deze instellingen nam ik: AVC/320x240/29.97fps/256kbps Mono/96kbps
De lijst kan alleen maar groter worden. Ik dacht dat Capcom al tientallen titels klaar heeft staan om te releasen. Deze titels zijn alleen vrijgegeven door Sony.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik dacht dat Tomb Raider ook als 1 van de eerste te downloaden was, daar zit ik misschien nog wel het meeste op te wachten![]()
De spellen op de PSP zijn regio-vrijquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef ukga het volgende:
heeft trouwens iemand hier zn psp uit het buitenland? En waar kopen jullie je spellen voor psp? winkel/marktplaats of eigenbrouwels(geen idee hoe)
Misschien nog wel even handig om te vermelden. Soms zijn er restricties of incompatibilities met multiplayer. Bv bij SOCOM3 kun je alleen met amerikaanse copies tegen elkaar spelen of de europese versie maar niet gemengd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Spellen zijn regiovrij, je kunt dus zonder problemen Europese spellen spelen op een Amerikaanse PSP. Film-UMD's zijn echter niet regiovrij.
Let wel op, volgens mij kan de douane het pakket onderscheppen en importkosten rekenen.
Hier is de trailer van Medal of Honor Heroes te bekijken, en Operation Market Garden zit er ook in dus dat wordt weer vet in Nederland knallen!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef err het volgende:
loco roco, het kan me na 5 worlds nog steeds niet echt boeien. Geloof niet dat het mijn ding is. Tomb Raider legends is een aanfluiting.
Daxter en Syphon Filter zijn toch de 2 beste titels van de laatste tijd als je het mij vraagt.
En kijk ook uit naar deze, hopelijk wordt het wat:
[afbeelding]
Medal Of Honor Heroes
Is ie alleen op vakantie ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Maravilla het volgende:
M'n PSP ligt in het Franse zonnetje nu, en ik zit in Nederland.
Nee dat was nog minder erg geweest. M'n broertje heeft hem meegenomen, terwijl ik aan het werk was.quote:
aaha dat zijn altijd die gefuckte situaties, waar je ook standaard ruzie mee krijgtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nee dat was nog minder erg geweest. M'n broertje heeft hem meegenomen, terwijl ik aan het werk was.![]()
Tales of Eternia, Burnout Legends en Metal Gear Ac!d zijn 3 zeer goede titels. Ik zelf zou voor Tales of Eternia en Metal Gear Ac!d gaan uit die lijst. Accesoires zijn in principe niet nodig, maar je kan altijd nog een extra batterij halen (die erg duur is). Als je ook van plan bent om muziek te gaan luisteren dan raad ik je aan om een paar nieuwe oordopjes te halen (als je geluidskwaliteit belangrijk vindt) want de kwaliteit van die meegeleverde oordopjes is nou niet echt top.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef tritri het volgende:
hallo
ik ga binnenkort dus een psp kopen.
ben er al wel zeker van dat het een giga pack gaat worden.
nu vroeg ik me af welke games aan te raden zijn,zit vast met bepaalde spellen.
een selectie games die ik wel graag wil maar ik denk dat ik er maar 2 haal.
help me,
-tales of eternia
-colin mcrea 2005 plus
-dtm 2
-metal gear ac!d
-burnout legends
-tony hawk underground remix 2
-midnight club 3
-ridge racer
en wat voor accesoires zijn belangrijk?
alvast bedankt.![]()
bedankt voor de advies,voor muziek heb ik m,n mp3 speler wel dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia, Burnout Legends en Metal Gear Ac!d zijn 3 zeer goede titels. Ik zelf zou voor Tales of Eternia en Metal Gear Ac!d gaan uit die lijst. Accesoires zijn in principe niet nodig, maar je kan altijd nog een extra batterij halen (die erg duur is). Als je ook van plan bent om muziek te gaan luisteren dan raad ik je aan om een paar nieuwe oordopjes te halen (als je geluidskwaliteit belangrijk vindt) want de kwaliteit van die meegeleverde oordopjes is nou niet echt top.
Als je van shooters houdt en je een draadloos netwerk hebt dan kan ik je ook Socom: US Navy Seals Fireteam Bravo aanraden. Maar dit spel moet je ook alleen halen om de online multiplayer.
Krasjes moet je altijd op letten bij de PSP. Screenprotector kan je doen. Ik heb zelf een Logitech hoesje erbij gekocht die erg sterk is, deze gebruik ik vooral als ik hem in m'n tas doe. Voor als ik hem in m'n binnenzak doe gebruik ik gewoon het meegeleverde hoesje. Ik raad je aan om hem standaard in een hoesje te laten als je hem niet gebruikt om hem zo mooi mogelijk te laten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:44 schreef tritri het volgende:
[..]
bedankt voor de advies,voor muziek heb ik m,n mp3 speler wel dus dat is geen probleem.
en what about een screen protectior,komen die krasjes er niet heel snel op.
ben wel bang dat ik me psp naar een paar dagen al verneuk omdat er veel krasjes op zit.
en ik ga dan voor de games die je me aanraad,ze spreken me sowieso al heel erg aan.
thank you![]()
edit:ik vroeg het me af,een film van 700 mb naar een gemiddelde mp4 kwaliteit converteren.
hoeveel mb word dat dan?
ah bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Krasjes moet je altijd op letten bij de PSP. Screenprotector kan je doen. Ik heb zelf een Logitech hoesje erbij gekocht die erg sterk is, deze gebruik ik vooral als ik hem in m'n tas doe. Voor als ik hem in m'n binnenzak doe gebruik ik gewoon het meegeleverde hoesje. Ik raad je aan om hem standaard in een hoesje te laten als je hem niet gebruikt om hem zo mooi mogelijk te laten.
Bij de PSP heb je normaal MP4 en AVC MP4. Normaal MP4 is een mindere kwaliteit en MP4 AVC is de beste manier. Een film van 700 mb schat ik op zo'n 350 mb, genoeg dus voor jouw 1 gigabyte memorystickje. Op MP4 AVC is hij ongeveer 450.
Deze hoes is hetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:47 schreef tritri het volgende:
[..]
ah bedankt
heb je misschien een link naar de desbetreffende logitech gear.
als het goed voor jou werkt moet het bij mij ook lukken![]()
maarja bedankt voor alle info,ben je dankbaar.![]()
en alweer bedankt,touwens kent iemand hier een goede site voor psp games prijzen.?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Deze hoes is het
Praktisch onbreekbaar
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-PSP.html![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Dat heeft te maken het geheime pakketjes enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef renz0r het volgende:
In mn vakantie veel gePSPd...Nu ben ik dus echt achter die Lumines verslaving gekomen, had het spel al, maar als je er lekker voor gaat zitten blijf je het spelen. Mijn hoogste score is nu 105000
Mooi voor mij, anders wordt het voor een potje te eentonig hehe. Tevens met GTA weer begonnen, zit nu op eiland 2. Zit op 23% en een vriend speelde zijn GTA op de vakantie uit terwijl die nog maar op de 42% ofzo zat
Ben benieuwd wat het gaat worden, of het eindelijk intressant is om te kopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Lauder-Frost het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-gaan-verlagen.html
Bij de Makro liggen op dit moment een aantal spellen voordelig(er) in de schappen. Ik heb er een weekje geleden Tiger Woods voor 23 euri gekocht. Lumines lag er voor 16 en ik zag ook Lord of the Rings liggen voor 25 euri net als Medievil. Is die laatste 25 euro waard of moet ik nog ff wachten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Geen problemen hier gehadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:39 schreef err het volgende:
heb geprobeerd die WT Soccer demo via mn psp binnen te halen maar hij zegt dat er geen plek is op mn MS, terwijl er ruim 900 mb beschikbaar is. Iemand dit probleem ook gehad? Via de website binnenhalen ging overigens wel gewoon. (slecht spel trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |