Field Commanderquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit al tijden te wachten op een goede RTS
Ik heb het pakket. Je kan er niet erg veel mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron:http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=4
FC is ook TBS, geen RTS.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Field Commander
Is ook online.
ik ga op onderzoek uit bedanktquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
psp video 9.
installeren, je psp aansluiten, en de film kiezen. dat programma regelt de rest.
nope niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ga op onderzoek uit bedankt
heb ik dan ook homebrew nodig??
als je de psp aansluit via usb en in usb-modus zet wordt het herkend als een verwisselbare schijf. net als een mem stick dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef Droopie het volgende:
ik ga nu vervelend worden
hoe maak ik een map aan op mijn psp via de pc, ik heb psp video 9
Nee, met 2.0 nog wel, maar met 2.6 ga ik geen homebrew doen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:37 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Heb jij wat homebrew erop staan dan?
Diepgang volgens S-E: Vuur is sterk tegen ijs, bliksem is sterk tegen water & water is sterk tegen vuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie, goed spel hoorVeel diepgang! Nu bij Chapter 1.
![]()
waar zie jij die demo danquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef SToRM81 het volgende:
Demo van Mercury Meltdown is uit, maar vereist FW 2.80![]()
Ik ga deze keer maar even wachten met updaten![]()
Volgens mijn buurjongen staat dat op bladzijde 8 t/m 11 van de gta handleiding.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Drumpie het volgende:
Mijn buurjongen zegt dat je met psp gta samen kan doen, mijn andere buurjongen heeft ook psp en ik ook, maar hoe moet dat dan?
Alstu: http://www.jp.playstation(...)/trial_dl3_pc_c.htmlquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
waar zie jij die demo danik zie alleen maar een WTS 2 demo
de "complete vrijheid" in GTA is sterk overgewaardeerd/overdreven. Ok, je kunt mensen neerknallen, auto's stelen en auto's opblazen... En dat is het. Er is geen tot weinig interactie met gebouwen of zelfs mensen, je kunt geen mensen vermoorden die belangrijk zijn voor het verhaal, waardoor het spel linieair blijft en dus helemaal niet zo vrij is als mensen doen geloven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat is het mooie van GTA. Complete vrijheid, je kunt doen wat je wilt. Missies volgen, of gewoon door de stad rijden en chaos schoppen. Of bijv. een taxi stelen en chauffeur spelen. Of een politiewagen jatten en vluchtende criminelen kapotbeuken. Zulke dingen maken GTA echt zeer cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |