Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:45 schreef Evel-in het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik precies kan doen met een dns-foutmelding?? heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden, maar misschien heb ik wel niet goed genoeg gekeken.
Alvast bedankt!!
wat is dat dan ?quote:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.quote:
Het doel is om de Moja te verjagen van je thuisplaneet, en dat bereik je door het einde van elk level te halen. Daarnaast is het de kunst om een level te voltooien met behoud van zoveel mogelijk LocoRoco en items.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef renz0r het volgende:
Hoelang speel je over LocoRoco en wat is nou het doel? Of opzet van het spel?
Ook geelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
Geel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Welke LocoRoco is jouw favoriet? Ik merkte bij mezelf dat, nadat ik weer een nieuwe kleur tegenkwam, ik vrij snel terugschakelde naar de gele.
thxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Meestal betekent dit dat er geen DNS name server gevonden kan worden. Deze wordt gebruikt om een www adres om te zetten naar een IP adres. Kijk even op de site van je provider, die zal wellicht een eigen DNS server hebben. Stel het ip adres van de DNS server anders handmatig in.
[..]
Ik heb hem ook net uitgespeeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zat bij daxter op 73%.
Dacht mooi , kan ik nog even gamen![]()
maar mooi uitgespeeld he, beetje een anticlimax
![]()
Daxter is echt een platformer, ik heb helaas nog geen echte alternatieven gezien! (denk aan spyro, crash bandicoot)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Falcon4ever het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede actie/adventures voor de psp (behalve daxter dus?)
Tomb Raider legend valt helaas af want die heb ik 2 maanden geleden op de pc al uitgespeeld :/
quote:
Wat zijn dat toch mooie momenten, wanneer je al weet wie iets heeft gepost voordat je dat hebt gelezen.quote:
... Kwijlquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer Jeanne d'Arc
http://anon.psjp.speedera.net/anon.psjp/pv/jeannedarc-pv-high.wmv
Strategische RPG van Level 5 (dragon Quest VIII, Rogue Galaxy). Samen met Disgaea gaan we dus mooie taktische tijden tegenmoet.
In 2007 komen er gewoon games uitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:24 schreef gamecube_master het volgende:
Damn, 2007 wordt een erg goed game jaar voor de PSP.
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24698/quote:Aankomende donderdag is het zover, er komt een nieuwe firmware uit.
Op 27 juli is dit dus het geval. Deze nieuwe versie van de firmware (2.80?) zal zijn gebundeld met een demo van het spel World Toour Soccer 2. Dit is dus tegelijk een promotie voor de nieuwe firmware evenals het nieuwe spel.
De toevoeging van een rss-video kanaal zou de grootste aanpassing zijn aan de nieuwe firmware. Dit zou het namelijk mogelijk maken video's te streamen naar je psp, gebruik makend van de rss-mogelijkheden. Op dit moment kan dit alleen nog maar met audo-bestanden.
Daarnaast heeft Sony ook nog eens bevestigd dat de PSP zou dienen als een remote controller voor de Playstation 3. Ook is er bevestigd (jammergenoeg) dat er geen ondersteuning zal komen voor een extern keyboard.
OMFG, ik lig hier in een deuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
[..]
In 2007 komen er gewoon games uitGeweldig jaar word dat
![]()
Aaah.. ga aub niet in de "tegenaanval". Missionarissen genoeg in de wereldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
OMFG, ik lig hier in een deuk.
Ik zou zeggen, ga je is verdiepen in de games die er voor uitkomen. Voor mij zijn er in 2005 en 2006 een paar erg goede titels uitgekomen waar ik me erg mee heb vermaakt. De DS daarintegen was het miskoop na miskoop. Voor 2007 zie ik niet veel bijzonders staan voor de DS, maar daarintegen zie ik voor de PSP een aantal erg goede titels staan zoals Tales of the World, MGS: Portable Ops en nu deze nieuwe RPG. Nu al kan voor mij 2007 al niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Aaah.. ga aub niet in de "tegenaanval". Missionarissen genoeg in de wereld
Euhm, heb ik nog nooit gehad?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef err het volgende:
in loco roco, als je bijna aan het eind van een level ben, kan je er soms niet door? "let's wait a while" ofzo krijg je dan te zien. Waarom is dat?
Precies de titels die ik niet zoekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Voor 2007 zie ik niet veel bijzonders staan voor de DS, maar daarintegen zie ik voor de PSP een aantal erg goede titels staan zoals Tales of the World, MGS: Portable Ops en nu deze nieuwe RPG. Nu al kan voor mij 2007 al niet meer stuk.
volgens mij moet je een minimaal aantal locoroco's gevonden hebben, dacht 4 of 5quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef err het volgende:
in loco roco, als je bijna aan het eind van een level ben, kan je er soms niet door? "let's wait a while" ofzo krijg je dan te zien. Waarom is dat?
Maar dat iemand het geen leuke spellen vind is nog geen reden om te zeggen dat er totaal geen games uitkomen voor het apparaat.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef JK het volgende:
[..]
Precies de titels die ik niet zoek
Toch maar eens mn PSP weer te koop zetten. Heb er aan zitten denken om 'm naar fw 1.5 te gooien maar met 512mb memcardje heb ik daar geen ruk aan. En 'm eventueel bricken doe ik liever niet, dan verkoop ik 'm liever voor te weinig geld![]()
Is er nog een lijst met meerdere PSP games die uitkomen die al niet zijn uitgekomen op de PS2 ?
Dan kan ik nog overwegen om 'm te houden of niet. Nu staat ie ook maar (spreekwoordelijk) te verstoffen in de kast.
webmessenger.msn.com intypen?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag msen op mijn psp, mijn buurmeisje heeft draadloos internet dus dan kan ik via daar internetten, maar hoe kan ik dan msnen?
Vetquote:
Europese versie komt pas midden augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
heeft iemand dark mirror eigenlijk?
Je kan ook importeren hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vet
Zeg je of hij het kopen waard is?
[..]
Europese versie komt pas midden augustus
Zit je niet in nederlandse servers met voicechat net als met Socom en dat is een beetje jammerquote:
Heb 'm gehaald uit Canada toen ie net uitkwam. Zeker een heeel vet spel. Best replay value want als je de storymode hebt uitgespeeld kan je nog in elk gespeeld level verschillende goals halen waar je weer nieuwe weapons etc. mee vrij speelt. Al met al een van de beste spellen op de PSP. Als je van het genre houd, maar zowieso qua graphics. Die zijn echt heel goed. En de laadtijden vallen ook mee, alleen aan het begin van een level laad ie.quote:
Mijn moeder zegt dat je handleidingen bij je games krijgt. Ik zelf weet dat niet zeker.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Drumpie het volgende:
Mijn buurjongen zegt dat je met psp gta samen kan doen, mijn andere buurjongen heeft ook psp en ik ook, maar hoe moet dat dan?
Moeders hebben gelijj, want je krijgt ook handleidingen bij games.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
mijn moeder zegt dat er veel zwarten in afrika zijn
Als ik 'm verkoop, doe ik dat als ie nog 2.6 is. Maar met 1.5 dat ik 'm dan wel houd, maar de meeste iso's zijn groter dan 512mb... en ik ga geen groter kaartje kopen.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar dat iemand het geen leuke spellen vind is nog geen reden om te zeggen dat er totaal geen games uitkomen voor het apparaat.
Over het verkopen van een 1.5, op dit moment is een 1.5 niet veel meer waard als eerst nu er een downgrader is voor 2.6. Dus het risico lopen met downgraden moet je niet nemen. Een releaselijst voor PSP games kan ik niet zo snel vinden, maar houd er altijd wel rekening mee dat de PSP meer een console is dan een handheld omdat developers niet gelimiteerd zijn qua hardware en er daardoor ook games van consoles op kunnen uitbrengen. En dat is vaak ook de reden dat de PSP multiconsole games krijgt die ze met lagere specs niet zal krijgen. En aangezien ik niks meer voor m'n consoles koop ben ik er erg tevreden mee. Ik weet wel zeker dat er genoeg spellen uitkomen die niet voor de PS2 ook zijn, alleen moet je wel van die gernes houden.
Vertel ik je na mijn vakantie.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
Vet
Zeg je of hij het kopen waard is?
Ik had dus hetzelfde probleem. Nadat ik SSX en ridge racer had uitgespeeld was ik ook compleet uit gekeken op de PSP, maanden niet meer aangeraakt. Nu heb ik vorige week Daxter & LocoRoco gekocht, en ik ben weer helemaal verslaafd aan die PSP!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef JK het volgende:
[..]
Als ik 'm verkoop, doe ik dat als ie nog 2.6 is. Maar met 1.5 dat ik 'm dan wel houd, maar de meeste iso's zijn groter dan 512mb... en ik ga geen groter kaartje kopen.
Als een handheld console de kwaliteiten heeft van een 'grote' console, vind ik het toch zonde om dezelfde games te maken. Maargoed, ik ben verwend dat ik alle consoles heb (op de x360 na) en dan toch wel aan alles kan komen/spelen.
Maargoed, sinds de PSP via 2.6 en een oude GTA is te downgraden, merk ik wel dat er meer interesse is in het apparaat. Dus wie weet toch maar na mn vakantie een topic openen om het ding te verkopen. In elk geval neem ik 'm niet mee op vakantie, ik neem 2 DS'en mee.
Ik verwacht weinig goede titels voor de PSP op het moment en het is helaas dan ook een miskoop van me geweest. Maargoed, ik doe wel meer miskopenTe impulsief af en toe.
2.6 kan je downgraden ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Verkoopt iemand nog alleen de psp zelf met firmware 1.5?, en wie weet zo op je met die wifi stick ( Wifimax ) als je die op de pc aansluit, mijn pc staat boven en kan ik dan ook beneden nog internetten?, en nog een vraag kan je van 2.6 ook downgraden?
fet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Marble het volgende:
Oh my god.
Jeanne d'Arc wordt echt een must have ja. Hier heel veel screens
man, je bent nog jong he? geloof dat andere het ook al een keer gezegt hebben RTFM en owja, google is je vriendquote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef Drumpie het volgende:
Verkoopt iemand nog alleen de psp zelf met firmware 1.5?, en wie weet zo op je met die wifi stick ( Wifimax ) als je die op de pc aansluit, mijn pc staat boven en kan ik dan ook beneden nog internetten?, en nog een vraag kan je van 2.6 ook downgraden?
Ga eens in V&A kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Wie verkoopt nog psp dan? die je kan downgraden tot 1.5?, of met 2.6 firmware?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Geen idee wat voor game het is, maar wat een prachtige boxart
Bron:http://www.pspwereld.be/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=4quote:Zoals het er nu naar uitziet is er een deel van het officiële UMD-tool pakket gelekt. Deze software wordt gebruikt door de onwikkelaars van games om hun creaties op umd te zetten. Inclusief de filmjes die je te zien krijgt wanneer je even op het game-umd menutje blijft hangen.
Verder bevat het pakket System File Editor v1.0, UMD Image Checker v1.10, UMD Image Generator v1.2.7, UMD Stream Composer v1.5, en UMD Stream Viewer v1.5
Deze sofware biedt ook de mogelijkheid om pmf-files te maken, een bestandformaat gebruikt voor video op PSP en PS2. Dit zou dan weer een nieuwe wereld openen naar de homebrew community aangezien dit bestandformaat nooit gemaakt kon worden voorheen. PMF wordt oa. gebruikt in je gameboot. Een ander bestandsformaat dat je kan maken is de zogenaamde MPS-bestanden, dit is umd-video.
De gelekte software is uiterst illegaal aangezien dit enkel te gebruiken is door officiële psp-onwikkelaars.
Links bestaan er daarom nog niet, en zal het hier waarschijnlijk ook niet aangeboden worden om te downloaden...
Ik wil eigenlijk geen TBRPG meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef Marble het volgende:
Oh my god.
Jeanne d'Arc wordt echt een must have ja. Hier heel veel screens
Ligt er aan wat je er dus voor geeft... PSP, fw 2.6, 512mb kaartje.... in perfecte staat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Wie verkoopt nog psp dan? die je kan downgraden tot 1.5?, of met 2.6 firmware?
Heb jij wat homebrew erop staan dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er dus voor geeft... PSP, fw 2.6, 512mb kaartje.... in perfecte staat.
Alleen bij dit soort apparatuur heb ik liever dat het wordt afgehaald dan dat ik het opstuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |