abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40831083
Sony heeft zojuist de PSP-Store gelanceerd op YourPSP.com onder downloads. De download sectie is helemaal veranderd en je kan er nu ook dingen kopen. Op dit moment is alles nog gratis en alles wat in de eerder versie van de download sectie zit er ook in. Er zijn nog geen nieuwe dingen erin gezet voor zover ik kan zien. Als je iets in je winkelmandje doet en deze betaald kan je ze later ook nog downloaden zonder kosten. Ik denk dat je hier later je PS1 spellen vandaan kan halen met de nieuwe firmware release.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:35:13 #252
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_40933892
Heb maandag een 2GB sandisk memorystick besteld bij Zuiderpark.
Helaas nog niet binnen , komt morgen of maandag in de brievenbus. Wel EINDELIJK de Loco Roco demo gespeeld... gaaf spel
Die kan je nu via die PSP store idd 'gratis' in je winkelmandje doen en zo op je PSP gooien.

[ Bericht 11% gewijzigd door JK op 18-08-2006 13:51:28 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:36:25 #253
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_40933934
TVP
Brabantse nuchterheid...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:41 #254
4259 JK
pi_40934066
tvp voor 1 minuut ? We zullen wel ong. tegelijkertijd iets hebben neergezet
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:40:36 #255
4259 JK
pi_40981921
Vanmiddag Field Commander gespeeld in de winkel, even een missie.. nouja, even... het is echt gewoon compleet Advance Wars DS. Zelfs de opties bij een luchthaven qua helikopters en straaljagers/bombers etc. Enige is dat je stealth als extra hebt, of dat moet je ook in AW:DS hebben, maar zo ver ben ik nog niet (missie 11 pas).

Maakt in principe niet uit, maar de 80% originaliteitscore op Fok! Games slaat dan nergens op, origineel is het absoluut NIET. Heb besloten 'm niet te kopen, omdat hij echt teveel op AW:DS lijkt en met AW:DS ben ik al verschrikkelijk lang bezig, dat wil ik niet 2x

Wel Loco Roco gekocht, nu alleen even wachten op Tekken voor de PSP.

2gb stick is ook binnen, dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk een DVDtje converten naar mp4, ik had 512mb maar met alle muziek erop etc. moet je de films heel erg compressen en dat ziet er niet uit. Dus eens zien of ik de video die ik van mn vakantie heb gemaakt met mn MiniDV cam (en op dvd heb gezet) goed kan omzetten naar mp4.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:59:00 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40984470
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef JK het volgende:

Maakt in principe niet uit, maar de 80% originaliteitscore op Fok! Games slaat dan nergens op, origineel is het absoluut NIET.
Wat een bullshit, dan krijgt geen enkel spel een originaliteitsscore hoger dan 10%. Immers lijkt alles wel ergens anders op.

Daarnaast is er naast MGA geen TBS op de psp, dus lijkt het mij, voor de psp, een zeer origineel spel.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:17:57 #257
4259 JK
pi_40992190
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat een bullshit, dan krijgt geen enkel spel een originaliteitsscore hoger dan 10%. Immers lijkt alles wel ergens anders op.

Daarnaast is er naast MGA geen TBS op de psp, dus lijkt het mij, voor de psp, een zeer origineel spel.
Tuurlijk lijken veel spellen op elkaar, maar het verschil tussen Field Commander en Advance Wars is nihil. Enkel de grafische schil en een paar extra of gewijzigde opties, voor de rest heb je ook 10 man/voertuigen in één unit, die je met aanvallen per bepaald aantal kwijt raakt, etc. etc. dus ik vind het eigenlijk een bijna 1 op 1 kopie met enige aanpassingen.

Zelfs de Super Powers hebben ze overgenomen !

Ik zeg niet dat het spel niet goed is, in tegendeel, ik weet zeker dat je je met Field Commander flink kan vermaken, het is immers net zo verslavend en gaaf als Advance Wars ! Het enige wat ik in elk geval in de review mis, is een verwijzing naar Advance Wars.
En dan kan Rayman wel op Mario 64 lijken, maar er zijn zoveel verschillen die het spel toch heel anders maken. Het is een 3d platformer en daarmee is de kous af, maar Field Commander en Advance Wars hebben veelste veel overeenkomsten om het originaliteitscijfer zo hoog te maken als men kijkt naar alle next gen consoles. Kijkt men alleen naar PSP, ja dan is het wel erg origineel.

Overigens wel eens Advance Wars Dual Strike gespeeld? (denk het wel)
pi_40993031
Even titel veranderd naar Deel 41 ipv 40. Viel me nu pas op.
pi_40993127
Ik ben van plan een psp te gaan halen.

Nu heb ik een aantal vraagjes,

Ik zag dat hij een ingebouwde browser heeft, kan je zo via wireless network het internet op?

Is het filmkijken erop goede kwaliteit?

Is hij duurzaam, ligt hij goed in de hand, is het apparaat goede kwaliteit?

Kan je ook eigen filmpjes eropzetten en afspelen?

Alvast bedankt.
pi_40993325
Om maar gelijk even op je vragen in te gaan...
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:59 schreef Piovan het volgende:
Ik ben van plan een psp te gaan halen.

Nu heb ik een aantal vraagjes,

Ik zag dat hij een ingebouwde browser heeft, kan je zo via wireless network het internet op?
Ja Houdt er rekening mee dat de PSP een beperkte resolutie heeft (480x272 pixels) en de meeste hedendaagse sites toch wel gemaakt zijn voor schermen met een hogere resolutie. Ook met geheugen-intensieve sites heeft de PSP nog wel eens problemen.
quote:
Is het filmkijken erop goede kwaliteit?
Hangt natuurlijk af van de compressie, maar met de juiste instellingen kun je filmpjes met uitstekende kwaliteit bekijken.
quote:
Is hij duurzaam, ligt hij goed in de hand, is het apparaat goede kwaliteit?
Het is natuurlijk wel een apparaat waar je voorzichtig mee om moet gaan, maar zolang je dat doet gaat 'ie gewoon lang mee. Of hij goed in de hand ligt, daar zijn de meningen over verdeeld. Hij houdt niet zo lekker vast als de meeste console-controllers doen, maar dat geldt voor de meeste handhelds.
quote:
Kan je ook eigen filmpjes eropzetten en afspelen?
Ja.
quote:
Alvast bedankt.
Geen dank.
pi_40993344
1: Ja, je kan uit bijna elk mogelijke beveiliging kiezen voor je draadloze netwerk.
2: Als je je films op UMD haalt is het van DVD kwaliteit. Zet je de films op je memorystick is de kwaliteit (veel) minder, maar nog steeds goed te doen.
3: De PSP is niet gebouwd om er mee te gooien. Je krijgt er best wel snel krasjes op dus dat is gewoon uitkijken. Hij is niet zo sterk als de Nintendo DS, maar het is ook weer niet zo dat hij bijna uit elkaar valt ofzo Ik vind hem zelf erg fijn in de hand liggen, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
4: Ja, films kan je er zelf opzetten. Alleen heb je daar wel een grotere memorystick dan die in het value pakket zit voor nodig. Een nadeel is dat je niet direct je avi's erop kan zetten, maar je ze eerst moet omzetten naar MP4. Er zijn gratis programma's op het internet te vinden waarmee dit erg makkelijk kan.

edit: Te laat
pi_40993433
Beiden heren, hartelijk bedankt!
pi_40994485
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef gamecube_master het volgende:
edit: Te laat
Hoezo te laat? Niks mis met meerdere meningen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:50:16 #264
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_40994571
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef Piovan het volgende:
Beiden heren, hartelijk bedankt!
Kijk eens in V&A .
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 augustus 2006 @ 12:57:11 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40994791
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef JK het volgende:

[..]

Tuurlijk lijken veel spellen op elkaar, maar het verschil tussen Field Commander en Advance Wars is nihil. Enkel de grafische schil en een paar extra of gewijzigde opties, voor de rest heb je ook 10 man/voertuigen in één unit, die je met aanvallen per bepaald aantal kwijt raakt, etc. etc. dus ik vind het eigenlijk een bijna 1 op 1 kopie met enige aanpassingen.

Zelfs de Super Powers hebben ze overgenomen !
Sow what? AW is een gameboy en DS spel. Dit is een PSP spel. En uniek in zijn soort op de PSP. Dat gelul dat spellen alleen origineel zijn wanneer ze niet op een andere console uitgekomen zijn is te stupide voor woorden. Dan heeft namelijk geen enkele console ooit een origineel spel gehad (behalve misschien de Saturn met Panzer Dragoon) aangezien alle games al eens voor de PC, arcades en voorheen homecomputers zijn uitgekomen.
quote:
Ik zeg niet dat het spel niet goed is, in tegendeel, ik weet zeker dat je je met Field Commander flink kan vermaken, het is immers net zo verslavend en gaaf als Advance Wars ! Het enige wat ik in elk geval in de review mis, is een verwijzing naar Advance Wars.
Waarom zou je verwijzen naar een GB spel
quote:

En dan kan Rayman wel op Mario 64 lijken, maar er zijn zoveel verschillen die het spel toch heel anders maken. Het is een 3d platformer en daarmee is de kous af, maar Field Commander en Advance Wars hebben veelste veel overeenkomsten om het originaliteitscijfer zo hoog te maken als men kijkt naar alle next gen consoles.
En daar gaat het bij veel reviews fout. Mij interesseert het bv geen ruk wat er allemaal voor andere consoles is uitgekomen. Ik heb namelijk de PSP en niet die andere consoles. En als ik ze WEL heb, kan ik wel voor mezelf bepalen of het spel origineel is of niet.
quote:
Kijkt men alleen naar PSP, ja dan is het wel erg origineel.
Precies
quote:
Overigens wel eens Advance Wars Dual Strike gespeeld? (denk het wel)
Nee alleen AW voor de GB en ik vond het een teringspel. Maar ik heb dan ook een pesthekel aan TBS
pi_40994840
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

Kijk eens in V&A .
Is mij te duur.
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:06:09 #267
4259 JK
pi_40995123
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
-knipperdeknip-
[..]
Ik heb wel beide handhelds, dus vandaar dat onze meningen verschillen.
Geen zin om er langer over door te gaan. Field Commander is een gaaf spel (als je van TBS houd), maar heb je al een DS en Advance Wars, dan kan je het beter daar bij houden, tenzij je echt zwaar verslaafd bent aan dit soort games. Simpel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 augustus 2006 @ 13:08:51 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40995207
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef JK het volgende:

[..]

Ik heb wel beide handhelds, dus vandaar dat onze meningen verschillen.
Geen zin om er langer over door te gaan. Field Commander is een gaaf spel (als je van TBS houd), maar heb je al een DS en Advance Wars, dan kan je het beter daar bij houden, tenzij je echt zwaar verslaafd bent aan dit soort games. Simpel
Onze meningen verschillen helemaal niet. Ik vind alleen dat een originaliteits score niets te maken zou moeten hebben met games op een ANDERE console.

Uiteraard is FC een AW kloon. Maar ik heb een PSP en geen DS. en voor die paar die ze beide hebben, die kiezen gewoon een van de twee.
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:45:17 #269
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40996360
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Enige is dat je stealth als extra hebt, of dat moet je ook in AW:DS hebben, maar zo ver ben ik nog niet (missie 11 pas).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:51:02 #270
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_40998262
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef Piovan het volgende:

[..]

Is mij te duur.
Bied!
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_41000636
Waar kan ik de demo van loco roco downloaden?
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:05:36 #272
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41000701
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:03 schreef renz0r het volgende:
Waar kan ik de demo van loco roco downloaden?
10 sec werk met google: http://www.gamespot.com/p(...)oad.html?sid=6148757
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41000838
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef BMH het volgende:

[..]

10 sec werk met google: http://www.gamespot.com/p(...)oad.html?sid=6148757

Moet ik me weer registeren en betalen
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:21:28 #274
38571 BMH
Brute Force 360!!