Je moeder ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef Ovidius het volgende:
TT's zijn zo goedkoop.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
In plaats van deze: [afbeelding]
Die komt hier toch nooit.![]()
Hij is hier terug over een maand of elf, hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja of ipv dees
[afbeelding]
Die komt hier helemaal nooit meer
Nee, maar Paltos is altijd al een boefje geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Posten onder een kloon is toch eigenlijk niet toegestaan..
Wie is hier aan het posten onder een kloon?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zou hij een IPban krijgen als hij een kloon aan zou maken,quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg bupa, eerder deze week heb ik een meisje ingewerkt dat lijkt op dat ene belspelmeisje. Iets voor jou?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahahaha de geweldige Bupatih heeft een foutje gemaakt![]()
Doe dan de TT goed maken.quote:
quote:
O, ben jij er zo een?quote:
Oeh!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel een baby hoor. 17 jaar oud en ze vind halfbloedjes![]()
Een Dude-zegger.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Verbitterd omdat ze het ook zo vaak tegen jou zeggen?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
hahaha dit is weer een beetje overdreven bupa
Beide even walgelijkquote:
Daar ben ik het erg mee eensquote:Op zondag 16 juli 2006 12:29 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih] luistert naar Robin Williams - Prince Ali!
Aladdin!! Zóóó tof is dat!
Iddquote:
Ik luister naar de OST van Aladdin!quote:
Gigi!! Precies dezelfde kop en de rest.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh!
Maar op welke belspelbabe lijkt ze dan?
Gigi of Wytske?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gigi!! Precies dezelfde kop en de rest.
Je hebt haar even flink uitgewoond?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg bupa, eerder deze week heb ik een meisje ingewerkt dat lijkt op dat ene belspelmeisje. Iets voor jou?
quote:
Ze laten alleen de beste medewerkers mensen inwerken.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt haar even flink uitgewoond?
Zie het tijdstip. En dat ik alcohol op had zal ook niet meegewerkt hebben.quote:
Hoe is dat dan gebeurd?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
Mijn broertje heeft vannacht z'n hand verbrand. Hij ligt nu in het brandwondencentrum in Groningen
.
Als het een serieuze post is, maak ik er geen grapjes over.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:42 schreef Svensational het volgende:
* Wacht op geniale woordgrap van Bupatih
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n handquote:
Nou ja, het relativeert wel!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het een serieuze post is, maak ik er geen grapjes over.
Ja, maar niet iedereen kan er even goed tegen.quote:
Maar...huh?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n hand
Auw, man.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n hand
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen kan er even goed tegen.
Ja, dat weet ik ook niet precies. Hij heeft iig niks gebroken, het was vast een machine waarin iets verwarmd werd.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...huh?Hoe kan 'ie dan zijn hand verbranden? En wáár ging zijn hand achteraan? Ik zou eerder denken dat 'ie dan zijn hand half verbrijzelt...maar wat voor machine was het dan precies?
Neuh, ik geloof het niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.
Is zijn hand heel erg beschadigd?
'Handig'quote:Op zondag 16 juli 2006 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
Niemand ziet het.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.
Als ik het je niet op MSN had verteld, had je het niet eens gezien.quote:
Een beetje te voor de hand liggend, hm?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
Brandende vraag.
Svens broer.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Wie werkt er trouwens 's nachts in een blikfabriek?
Dude, ik ben jaloers!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja man, na het zien van deze foto's wel. Zelfs qua kledingstijl
Op wat? Ik heb er allemaal een beetje mee gekletst. Sex op de werkvloer kon niet.quote:
Zidane il a frappéquote:Op zondag 16 juli 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
http://hodiho.blogspot.co(...)oule-le-tube-de.html
Zidane y va marquer
Zidane y va marquer
Zidane y va marquer
Ja, dát hoor ik ook. Maar ik zie overal 'Zidane y va marquer' staan. Ik dacht dat dát de titel van het liedje was.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:05 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Zidane il a frappé
Zidane il a tapé,
bedoel je?
Ik zie enkel 'Zidane il a tapé' staan, hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dát hoor ik ook. Maar ik zie overal 'Zidane y va marquer' staan. Ik dacht dat dát de titel van het liedje was.
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=Zidane+y+va+marquer&btnG=Zoeken&meta=quote:Op zondag 16 juli 2006 16:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zie enkel 'Zidane il a tapé' staan, hoor.![]()
Hmmm.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:17 schreef Ovidius het volgende:
Daar keek ik toch niet.!
En waarom vertrouw je eerder op de massa dan op je eigen gehoor?
Wie weet ís dat wel de titel van het lied, maar luister je naar het refrein, wat jij duidelijk wou neerzetten, anders had je geen drie lijntjes gezet, dan hoor je het toch anders.
Trouwens: http://www.totallycrap.com/media/zidaneyvamarquer/
Daar zegt ie wel 'Zidane y va marquer'.
Helpt dat dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja liever niet eik.. dat moest er gewoon ff uit..
Doen er toch wel meer hier.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helpt dat dan?Zeggen dat iets kut is, maar er verder niks over kwijt willen?
Uhuh.quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar het vertellen heeft ook weinig zin..
Ik zag het vanochtend, toen ik neerstreek bij een strandtent om mijn wandeling van twee uur te onderbreken voor een colastop.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zag ik idd op vakantie ook heel veel.. zo dom..
Maar het zeggen dat je een kutdag hebt heeft veel zin?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar het vertellen heeft ook weinig zin..
"Hans, zou je ons willen vertellen wat je bent?"quote:
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah vriendje enzo.. en kvraag me gewoon af of het aan hem ligt.. aan mij.. aan ons allebei of dat ik gewoon spoken zie.. en daarom dan hele drama's ga creëren ofzo
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch schijnpreuts zeg...
Topless (op hun rug) achter het glas bij de strandtent gaan liggen, maar als ze opstaan snel de boel bedekken, want stel je voor dat iemand hun tieten ziet.
![]()
Hij is tof jaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"
Hoe droog!![]()
![]()
![]()
"Hoe ben je daar achter gekomen?"quote:Op zondag 16 juli 2006 16:40 schreef Bupatih het volgende:
"Bob, waar zit je op?"
"Op een stoel."
"Bob, je hebt een anus."
"Euh, ja.."
"Waar zit 'ie?"
"In mijn broek. En hij zit tussen mijn billen."
Vakantiewerk hequote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Wie werkt er trouwens 's nachts in een blikfabriek?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Nou komt de aap uit de mouw!
Waaar? Waaaaaar
? Waaaaaar
?
!
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Duiveltja het volgende:
Zou jij een sextoy meenemen op vakantie?
Bupatih?
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.
Een lurker die zich registreerde, me dunkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef Ovidius het volgende:
Breezahzusje van bijna 16 met twee vriendinnen betrapt.
Aha, toch die 1000 vieuws gehaald.
Ja man.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!
Niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Wel!quote:
True, dat wou ik juist tegen je gaan zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.
Oké, ik geef het toe. Ik gaf mijn eigen frustaties af op Erik.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
Jij zit een beetje te liegen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
quote:
Ja, man! Ik kon die pas zien nu jij die nieuwe foto's erop hebt gezet.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 06:58 schreef yvonne het volgende:
Svensational, weg, mailen hoeft niet. of misschien over een maand of drie.
Liegebeest!quote:
Foto's?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, man! Ik kon die pas zien nu jij die nieuwe foto's erop hebt gezet.
Msn is stom, me dunkt.
Dat kon ik niet weten omdat ik niet wist wat er al opstond en wat niet.quote:
Goedemiddagquote:Op zondag 16 juli 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Mogguh.
Fijne avond.quote:
Oeh tof! Welke dierentuin?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Ik ben naar de dierentuin geweest vandaag. Bruin geworden..
Wat Fok!kers gingen naar Blijdorp, en toen besloot ik mee te gaan, is toch in mn achtertuin.quote:
Ik vraag me af wat er is. En waarom je er "weer" en buitelandse term bij haalt.quote:
Een grapje joh.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er is. En waarom je er "weer" en buitelandse term bij haalt.
Je bent inderdaad wel een koele heupquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een grapje joh.
Iedereen zegt het foute.![]()
Jij het juiste.![]()
En ik doe alsof jij het foute zegt.Lol!
En die buitenlandse termen, da's omdat ik hip en cool ben.
Blijdorp is leukquote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat Fok!kers gingen naar Blijdorp, en toen besloot ik mee te gaan, is toch in mn achtertuin..
Of je verpest even mijn uurkickquote:
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Of je verpest even mijn uurkick![]()
ZhenarGeilerd. Hoe staat het er mee vanavond?
![]()
Niet waar!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je zou zaterdag al terug komen, hoer.
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je zou zaterdag al terug komen, hoer.
Heb je een engeltje op je schouder zitten of zo? Als ik dat flik dan neem ik het uiterlijk van een tomaat over.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]!
!
!
Ik ben net terug vanzeilen
En niet eens verbrand!
![]()
Moet jij zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?
FOK!ken is toch ook een leven?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?
Dat doe ik tochquote:
Oh, dan heb ik ook een levenquote:
En ik maar wachten het hele weekendquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet waar!! Ik heb gezegd "zaterdag of zondag", want ik wist het niet precies!!!
![]()
Mijn geheim is dikke vette lagen zonnebrandquote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je een engeltje op je schouder zitten of zo? Als ik dat flik dan neem ik het uiterlijk van een tomaat over.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik maar wachten het hele weekend.
Zeur niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef PeRi het volgende:
Zhenar ik mis je rooie ava.
Hihi.quote:
Ik 5 keerquote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me wel drie keer op de gedachte aan jou afgetrokken hoor.![]()
quote:
Trek jij je op jezelf af?!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik zie gewoon niet dat jij het bent, je nieuwe doet me denken dat je rena bent. Door de ava.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Hmm. Allicht. En anders ik wel.
Ja, dat maak je niet snel meer mee tegenwoordig!![]()
quote:
?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Hmm. Allicht. En anders ik wel.
Ja, dat maak je niet snel meer mee tegenwoordig!![]()
Van Buup kun je zoiets wel verwachten ja.quote:
Maak jij ook eens zo'n filmpje renaquote:
Wat een slet!quote:
Dat was toch rena?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak jij ook eens zo'n filmpje rena!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak jij ook eens zo'n filmpje rena!
"Niet dat iemand het ziet, maar toch... hihiquote:
Dat was niet haar bedoeling, dunkt mijquote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een slet!Waarom zet je zoiets op internet?!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was niet haar bedoeling, dunkt mij!
quote:
Oh, het ligt dus niet alleen aan mijquote:
Leuk dat je me twee keer quoot. Echt, dat doet me heel veel.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Oh, het ligt dus niet alleen aan mij!
Dubbel quotequote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Oh, het ligt dus niet alleen aan mij!
Hier nietquote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof hoe ze 'slokkie' zegt.
Goh, Bassie.quote:
En op m'n harde schijf!quote:
Alleen omdat ze met d'r tieten zwaait en d'r kut laat flapperen wordt je geil van het uitgesproken woord "slokkie".quote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie.
En? Klinkt toch best toffig?
Nee idd, laat gewoon zienquote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
niet eroverheen lullen buup
'Geil' is niet gelijk aan 'toffig'.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat ze met d'r tieten zwaait en d'r kut laat flapperen wordt word je geil van het uitgesproken woord "slokkie".
Geeft zeker bepaalde associaties ofzo.
Daar heb je gelijk in.quote:
Ja, daar moest ik ook al om lachen!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
"ik heb een truitje aan met doorschijnende borsten"
Uuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoe kan je nu doorschijnende borsten hebben
Je gaat dan helemaal los zoals zij uit het filmpje?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
nvm
Net ff lekker naar de zomerfeesten geweest.. maar meer terrasjes gepakt.. morgen echt feesten![]()
Heb jij dat niet danquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
"ik heb een truitje aan met doorschijnende borsten"
Uuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoe kan je nu doorschijnende borsten hebben
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je gaat dan helemaal los zoals zij uit het filmpje?
Die borsten van haar gaan dan echt iedereen pakken, hoor!quote:
quote:
quote:
Houd op.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, nu zit ik met een onbevredigd (WHEHEHEE![]()
![]()
) gevoel.
Ik wil weten hoe het afloopt.
Joecheiquote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, na die 2e minuut haalt ze een dildo tevoorschijn!
Hij liegt.quote:
Oh, god! We hebben gewoon dingen met elkaar gemeen!quote:
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd op.Je loopt te mindfucken met mij! (
)
http://fotoboek.fok.nl/user/Yashaaaaaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, nu zit ik met een onbevredigd (WHEHEHEE![]()
![]()
) gevoel.
Ik wil weten hoe het afloopt.
Wát?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat hoop ik maar voor der
Zo krijg ik uiteindelijk toch een bevredigend gevoel.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Yashaaaaa
Laatste Voyeur: Bupatih.
Laatste Voyeur Svensationalquote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Yashaaaaa
Laatste Voyeur: Bupatih.
quote:
Ja, daarvoor ging ik daar ook heenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wilde gewoon kijken of ze haar e-mailadres al in d'r profiel had gezet, maar nee hoor!![]()
Ja, nogal wiedes he, hoe kon ik anders weten dat jij daar geweest wasquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef een hele grappige user het volgende:
Ik heb wel eens tegen mezelf ontkend dat ik een koekje had gestolen. Jammer genoeg voor mij trapte ik daar niet in.
Heb ik niet al eens gezegd dat je je e-mailadres maar moest mailen naar mij?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat niemand ooit de rest te zien krijgt...
aapjes..
en mijn emailadreskan je toch ook om vragen dan of niet.. moet het perse weer op zo'n indirecte manier
![]()
Klopt. Maar goed. Geef me je e-mailadres nou maar! [insert vraagteken, zodat het alsnog op een vraag lijkt]quote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, je hebt gezegd dat je het van plan was om te zeggen maar omdat ik je verraden had bij snakey moest ik het maar laten..
quote:HA 1-0 voor de kleine mens
Jaja, ik ben al weg.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, neem je eigen verantwoordelijkheden.
Wheheehehe!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja mail komt eraan..
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
En nu moet ik gaan, anders krijg ik morgenochtend de werkplek van rena onder m'n ogen!
Da's toch familie van Albert?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
Kanye op Ned3.
Toffig enzo.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
En nu moet ik gaan, anders krijg ik morgenochtend de werkplek van rena onder m'n ogen!
Echt wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou spannend zeg...
Wie opent het volgende topic?
Wat wordt de titel?
Krijgt alwaysthebest een naamtopic?
Komt de standaard OP erin?
Allemaal vragen die beantwoord zullen worden...
Aargh! Sorry.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg, niet spoileren!. Hou het even spannend zeg.
.
Hoe?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet even ritueel afscheid nemen van mijn naamtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |