Doen er toch wel meer hier.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helpt dat dan?Zeggen dat iets kut is, maar er verder niks over kwijt willen?
Uhuh.quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar het vertellen heeft ook weinig zin..
Ik zag het vanochtend, toen ik neerstreek bij een strandtent om mijn wandeling van twee uur te onderbreken voor een colastop.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zag ik idd op vakantie ook heel veel.. zo dom..
Maar het zeggen dat je een kutdag hebt heeft veel zin?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar het vertellen heeft ook weinig zin..
"Hans, zou je ons willen vertellen wat je bent?"quote:
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah vriendje enzo.. en kvraag me gewoon af of het aan hem ligt.. aan mij.. aan ons allebei of dat ik gewoon spoken zie.. en daarom dan hele drama's ga creëren ofzo
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch schijnpreuts zeg...
Topless (op hun rug) achter het glas bij de strandtent gaan liggen, maar als ze opstaan snel de boel bedekken, want stel je voor dat iemand hun tieten ziet.
![]()
Hij is tof jaquote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"
Hoe droog!![]()
![]()
![]()
"Hoe ben je daar achter gekomen?"quote:Op zondag 16 juli 2006 16:40 schreef Bupatih het volgende:
"Bob, waar zit je op?"
"Op een stoel."
"Bob, je hebt een anus."
"Euh, ja.."
"Waar zit 'ie?"
"In mijn broek. En hij zit tussen mijn billen."
Vakantiewerk hequote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Wie werkt er trouwens 's nachts in een blikfabriek?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Nou komt de aap uit de mouw!
Waaar? Waaaaaar
? Waaaaaar
?
!
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Duiveltja het volgende:
Zou jij een sextoy meenemen op vakantie?
Bupatih?
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.
Een lurker die zich registreerde, me dunkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef Ovidius het volgende:
Breezahzusje van bijna 16 met twee vriendinnen betrapt.
Aha, toch die 1000 vieuws gehaald.
Ja man.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!
Niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Wel!quote:
True, dat wou ik juist tegen je gaan zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.
Oké, ik geef het toe. Ik gaf mijn eigen frustaties af op Erik.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
Jij zit een beetje te liegen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
quote:
Ja, man! Ik kon die pas zien nu jij die nieuwe foto's erop hebt gezet.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 06:58 schreef yvonne het volgende:
Svensational, weg, mailen hoeft niet. of misschien over een maand of drie.
Liegebeest!quote:
Foto's?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, man! Ik kon die pas zien nu jij die nieuwe foto's erop hebt gezet.
Msn is stom, me dunkt.
Dat kon ik niet weten omdat ik niet wist wat er al opstond en wat niet.quote:
Goedemiddagquote:Op zondag 16 juli 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Mogguh.
Fijne avond.quote:
Oeh tof! Welke dierentuin?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Ik ben naar de dierentuin geweest vandaag. Bruin geworden..
Wat Fok!kers gingen naar Blijdorp, en toen besloot ik mee te gaan, is toch in mn achtertuin.quote:
Ik vraag me af wat er is. En waarom je er "weer" en buitelandse term bij haalt.quote:
Een grapje joh.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er is. En waarom je er "weer" en buitelandse term bij haalt.
Je bent inderdaad wel een koele heupquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een grapje joh.
Iedereen zegt het foute.![]()
Jij het juiste.![]()
En ik doe alsof jij het foute zegt.Lol!
En die buitenlandse termen, da's omdat ik hip en cool ben.
Blijdorp is leukquote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat Fok!kers gingen naar Blijdorp, en toen besloot ik mee te gaan, is toch in mn achtertuin..
Of je verpest even mijn uurkickquote:
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Of je verpest even mijn uurkick![]()
ZhenarGeilerd. Hoe staat het er mee vanavond?
![]()
Niet waar!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je zou zaterdag al terug komen, hoer.
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je zou zaterdag al terug komen, hoer.
Heb je een engeltje op je schouder zitten of zo? Als ik dat flik dan neem ik het uiterlijk van een tomaat over.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]!
!
!
Ik ben net terug vanzeilen
En niet eens verbrand!
![]()
Moet jij zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?
FOK!ken is toch ook een leven?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaloers dat Zhenar wél een leven heeft?
Dat doe ik tochquote:
Oh, dan heb ik ook een levenquote:
En ik maar wachten het hele weekendquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet waar!! Ik heb gezegd "zaterdag of zondag", want ik wist het niet precies!!!
![]()
Mijn geheim is dikke vette lagen zonnebrandquote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je een engeltje op je schouder zitten of zo? Als ik dat flik dan neem ik het uiterlijk van een tomaat over.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik maar wachten het hele weekend.
Zeur niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef PeRi het volgende:
Zhenar ik mis je rooie ava.
Hihi.quote:
Ik 5 keerquote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me wel drie keer op de gedachte aan jou afgetrokken hoor.![]()
quote:
Trek jij je op jezelf af?!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik zie gewoon niet dat jij het bent, je nieuwe doet me denken dat je rena bent. Door de ava.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Hmm. Allicht. En anders ik wel.
Ja, dat maak je niet snel meer mee tegenwoordig!![]()
quote:
?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Hmm. Allicht. En anders ik wel.
Ja, dat maak je niet snel meer mee tegenwoordig!![]()
Van Buup kun je zoiets wel verwachten ja.quote:
Maak jij ook eens zo'n filmpje renaquote:
Wat een slet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |