Dat zei hij toch, in je reet...quote:
Misschien een persoonlijke vraag maar, ben je homofiel ??quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Hier staat er meer over stimulering en nut van de prostaat![]()
Hmm, volgens mij steekt een hetero-man liever niet zulke dingen in den Aarsch.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef 2Mini het volgende:
genoeg meisjes daar die me kunnen plezieren
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Misschien een persoonlijke vraag maar, ben je homofiel ??
http://fotoboek.fok.nl/BuPassiequote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Misschien een persoonlijke vraag maar, ben je homofiel ??
Ok, no offence, gewoon nieuwsgierig.quote:
Vrouwen OK, die zijn er aan gewend om gepenetreerd te worden, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding prettig is.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:47 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BuPassie
ja... maar zelfs als hij dat niet was... er zijn kerels die dat lekker vinden hoor, dingen erin... en vrouwen ook zeker wel... ik kijk er niet van op...
Precies, dat zeg ik ook altijd tegen mn vriendin!! Jij weet wat het is om iets in je te krijgen, ik niet... maar goed, het mocht niet baten... ik denk dat ze de prostaat niet raakte...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vrouwen OK, die zijn er aan gewend om gepenetreerd te worden, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding prettig is.
Ai dios, misericordia!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:26 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
is het niet handiger om daar een buttplug voor te nemen? Als je de moeite had genomen de gebruiksaanwijzing van je eitje eens door te bladeren had je geweten dat je zo'n ding absoluut niet anaal ag gebruiken... hoe leg je aan een spaanse dokter uit dat het touwtje naar binnen is geschoten
Onzequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef RawPeanut het volgende:
Ik heb dus een keer meegemaakt dat onze vibrator bij thuiskomst dus aanstond. Mijn schoonmoeder ontdekte het. Gelukkig zat de koffer nog op slot en met het excuus dat het mijn scheerapparaat was en dat ik hem boven (moest toch koffer uitpakken) wel even uit zal zetten...
Maar voor de rest. Ik denk dat de douane beambtenaren wel vaker dit soort dingen meemaken. Het is misschien wel vervelend wanneer je familie/vrienden daar bij zijn waneer je koffer doorzocht word. Maar meestal word dit niet in het open zicht gedaan meende ik.
Suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |