quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
Nou komt de aap uit de mouw!
Waaar? Waaaaaar
? Waaaaaar
?
!
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Duiveltja het volgende:
Zou jij een sextoy meenemen op vakantie?
Bupatih?
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een gemene user was die me zwart wilde maken, maar het is géén kloon!
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hij moet je toch gekend hebben, anders neem je niet zo'n naam.
Een lurker die zich registreerde, me dunkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb mijn fans overal zitten, dus het zou zomaar kunnen.
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef Ovidius het volgende:
Breezahzusje van bijna 16 met twee vriendinnen betrapt.
Aha, toch die 1000 vieuws gehaald.
Ja man.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De foto heb je uit een ander ONZ-topic gejat en de link uit mijn post over Gigi!
Niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond dus een andere PI hier, jongens!
[[afbeelding]]
![]()
Dát stond er!
Wel!quote:
True, dat wou ik juist tegen je gaan zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar toen dacht ik dat het hier niet gewaardeerd werd om een negatieve PI te plaatsen, zonder daarbij een verklaring af te leggen waarom die er staat. Zodoende heb ik mijn bericht gewijzigd en een andere PI gekozen.
Oké, ik geef het toe. Ik gaf mijn eigen frustaties af op Erik.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
Jij zit een beetje te liegen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou Erik nooit doen, Ovidius! Jij, zwartmaker!Hoe durf je onze Erik van zóiets te beschuldigen!
En ik lees gewoon over Eriks bovenstaande post heen. Ook al weet ik dat hij daarin vertelt dat je hartstikke hard zit te liegen!Dat kán gewoon niet anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |