En terecht.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
Ik had net ff geen rechten?
Dat is de tweede edit van die post.quote:
De eerste keer dacht ik, wtf, de 2e keer dacht ik, heee een schopje!quote:
Whehehe.quote:
Een normale vrouw dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Pracissor het volgende:
Ratel, is dat die vrouw van gevorderde leeftijd, maar van beperkt intellect?
Nee een ratelaar is iemand die in het kader van mee denkt te kunnen en moeten doen, bijdehand komt ratelen in een goed lopend topic.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Pracissor het volgende:
Ik was persoonlijk gegaan voor 'kutuser', maar hier kan ik ook mee leven.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef HighLander het volgende:
[..]
Nee een ratelaar is iemand die in het kader van mee denkt te kunnen en moeten doen, bijdehand komt ratelen in een goed lopend topic.
t's het kleurtje he, ik moet me subtieler uitdrukken..quote:Op zondag 16 juli 2006 22:39 schreef NJ het volgende:
Ik was persoonlijk gegaan voor 'kutuser', maar hier kan ik ook mee leven.
Sorry.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef HighLander het volgende:
[..]
t's het kleurtje he, ik moet me subtieler uitdrukken..
T's alleen zo zonde als de opmerkingen dusdanig subtiel geformuleerd worden dat de onderliggende bedoeling helemaal niet meer overkomt.
Foto?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Pracissor het volgende:
Ah, met PDL van "pas"24quote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Ratelslangetje
Ohw verrek, we hebben ook nog het fotoboek.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Ratelslangetje
'Nee echt, ik ben 24...' zo proberen die vrouwen tegenwoordig je het bed in te lullen.quote:
+15quote:
Even testen:quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
'Nee echt, ik ben 24...' zo proberen die vrouwen tegenwoordig je het bed in te lullen.![]()
Meetenquote:
18.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
'Nee echt, ik ben 24...' zo proberen die vrouwen tegenwoordig je het bed in te lullen.![]()
Ik dacht dat jij een hele andere techniek hanteerde, 'doe die broek maar uit jongeman, je wilt toch je account behouden, je kan nu bewijzen hoeveel je werkelijk voor Fok over hebt.'quote:
breezah?quote:
Oh kut, moet dat perse?quote:
Ik heb doorschijnende borsten aanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
welke fok!ster was dit ook alweer?
http://www.badongo.com/vid/2414
"doorschijnende borsten"...![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
Muus ben jij dat?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
' wat heeft je kut er nou weer mee te ma... aaaah MUUS BAH!'quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef MUUS het volgende:
Oh kut, moet dat perse?
Sommige vrouwen slaan hun webcam filmpjes voor me op, ik heb het soms eenmaal wat druk.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
Waarom neem je zo'n filmpje op? Tegen wie heeft ze het?.
Als ik doorschijnende borsten had gehad wel.quote:
Ah mooi, 18 zei je? Jouw geestelijk vermogen komt dicht bij mij, en mijn andere persoonlijkheid in de buurt.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik doorschijnende borsten had gehad wel.
Nadere inspectie?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:17 schreef Pracissor het volgende:
Na nadere inspectie en de gegeven naam sabriene, lijkt zij sprekend op een oud basisschool-klasgenootje van mij.![]()
Het is laat, je bent eenzaam, je moet toch wat.quote:
Sabrina staat er bij mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef MUUS het volgende:
Heet ze nou Srebientje?
Zo heet een kennis van kasta!.
Ze zegt Schrebientje ofzo.quote:
Sabrine ---> Sabrientjequote:Op zondag 16 juli 2006 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze zegt Schrebientje ofzo.
Ach, dat krijg je met een slok teveel op hè? Net als doorschijnende borsten.
bij iedereen....quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sabrine ---> Sabrientje
En waarom stopt dat hoerige kutfilmpje bij mij na 2 minuten?
Je weet niet wat je mist, na die 2e minuut haalt ze een dildo tevoorschijn!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sabrine ---> Sabrientje
En waarom stopt dat hoerige kutfilmpje bij mij na 2 minuten?
poe poe, een heuse dildo.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, na die 2e minuut haalt ze een dildo tevoorschijn!
Ja, als het nou een krokodil of een lantaarnpaal was geweest had ik het wel afgekeken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |