Nou, helemaal rond in een spiraal kan je er een lange drol op draaien.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar past maar een heel klein keuteltje op hoor.
Kijk, nu komen we ergens!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen![]()
Maar dan zie ik zo'n drol hangen/kleven die net niet zwaar genoeg is, om te vallen. Die poepert, waar dan zo'n kleverige drol aanhangt, de plek waar menig man met z'n snuffel in de buurt komt. BAH!![]()
quote:
Het is zo warm dat ik flink moet doordrinken, bier is zo lauwquote:
Nee, maar dat wil je welquote:Op zondag 16 juli 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Het is gewoon vies![]()
Ik vraag je toch ook niet om een vinger in m'n reet te steken, tijdens het pijpen![]()
Done.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je ook even voor mij? Ik heb geen zin om op te staan. Bij voorbaat dank.
Hou je je horloge om?quote:
Niet om m'n vinger neequote:
quote:
quote:
De poppenkastpop van Brechtje danquote:
Zoiets had ik heel vroeger ook, maar dan in de vorm van een grote aardbei.quote:
WTF! NEE!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geile veertigers
Goed topic voor jou
Maarre, wat hoorde ik?
Heb jij Ratelslangetje gepaald?
Jij hoorde de naam Ratelslangetje en dacht, hé!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:45 schreef Q. het volgende:
Is dit een heroinehoer-topic?
Ja, hoor, heb ik gehoord en ga ik morgen op FOK!radio vertellenquote:
Gaat weg menschquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hoor, heb ik gehoord en ga ik morgen op FOK!radio vertellen
En dat je dronken was is geen excuus
"Gedaan"vergeten?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaat weg mensch![]()
OMG, wat heb ik nu weer![]()
Wat je hebt, weten we pas als je bij de GGD bent geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaat weg mensch![]()
OMG, wat heb ik nu weer![]()
Je weet het echt niet meer?quote:
Oh, dat is "positief"quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat je hebt, weten we pas als je bij de GGD bent geweest..
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet het echt niet meer?
Er zijn foto's van
Donequote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je er even een apart topic over openen, yv.
*proest*quote:Op zondag 16 juli 2006 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was even eieren bakken, ik ga zo in CUL zeggen dat dat eten van de Librije me uitermate smerig lijkt.
Zo erg?quote:
Heb je het gezien?quote:
Nou, die chocola bij de koffie wil ik wel hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Er zit geeneen gerecht bij waarvan ik zeg, jupie, lekker.
Ja, al heeft het een uur geduurd voordat die foto's ingeladen waren. Brakke verbinding.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Er zit geeneen gerecht bij waarvan ik zeg, jupie, lekker.
Ik las gemarineerde kutquote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef static het volgende:
[..]
Ja, al heeft het een uur geduurd voordat die foto's ingeladen waren. Brakke verbinding.
Inderdaad ook niets voor mij, geef mij maar een lekker stukje vlees ofzo i.p.v. vermalen ingewanden geserveerd in een eierdopje met gemarineerde kuit.
Dat zou pas apart geweest zijn op het menu!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |