Je moeder ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef Ovidius het volgende:
TT's zijn zo goedkoop.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
In plaats van deze: [afbeelding]
Die komt hier toch nooit.![]()
Hij is hier terug over een maand of elf, hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja of ipv dees
[afbeelding]
Die komt hier helemaal nooit meer
Nee, maar Paltos is altijd al een boefje geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Posten onder een kloon is toch eigenlijk niet toegestaan..
Wie is hier aan het posten onder een kloon?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zou hij een IPban krijgen als hij een kloon aan zou maken,quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg bupa, eerder deze week heb ik een meisje ingewerkt dat lijkt op dat ene belspelmeisje. Iets voor jou?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahahaha de geweldige Bupatih heeft een foutje gemaakt![]()
Doe dan de TT goed maken.quote:
quote:
O, ben jij er zo een?quote:
Oeh!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel een baby hoor. 17 jaar oud en ze vind halfbloedjes![]()
Een Dude-zegger.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Verbitterd omdat ze het ook zo vaak tegen jou zeggen?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
hahaha dit is weer een beetje overdreven bupa
Beide even walgelijkquote:
Daar ben ik het erg mee eensquote:Op zondag 16 juli 2006 12:29 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih] luistert naar Robin Williams - Prince Ali!
Aladdin!! Zóóó tof is dat!
Iddquote:
Ik luister naar de OST van Aladdin!quote:
Gigi!! Precies dezelfde kop en de rest.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh!
Maar op welke belspelbabe lijkt ze dan?
Gigi of Wytske?
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gigi!! Precies dezelfde kop en de rest.
Je hebt haar even flink uitgewoond?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg bupa, eerder deze week heb ik een meisje ingewerkt dat lijkt op dat ene belspelmeisje. Iets voor jou?
quote:
Ze laten alleen de beste medewerkers mensen inwerken.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt haar even flink uitgewoond?
Zie het tijdstip. En dat ik alcohol op had zal ook niet meegewerkt hebben.quote:
Hoe is dat dan gebeurd?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
Mijn broertje heeft vannacht z'n hand verbrand. Hij ligt nu in het brandwondencentrum in Groningen
.
Als het een serieuze post is, maak ik er geen grapjes over.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:42 schreef Svensational het volgende:
* Wacht op geniale woordgrap van Bupatih
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n handquote:
Nou ja, het relativeert wel!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het een serieuze post is, maak ik er geen grapjes over.
Ja, maar niet iedereen kan er even goed tegen.quote:
Maar...huh?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n hand
Auw, man.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was aan het werk bij een blikfabriek, en toen was ie een machine aan het schoonmaken. De doek kwam vast te zitten en z'n hand ging er achteraan (machine draaide nog) Er zit nu ook allemaal rubber in z'n hand
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen kan er even goed tegen.
Ja, dat weet ik ook niet precies. Hij heeft iig niks gebroken, het was vast een machine waarin iets verwarmd werd.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...huh?Hoe kan 'ie dan zijn hand verbranden? En wáár ging zijn hand achteraan? Ik zou eerder denken dat 'ie dan zijn hand half verbrijzelt...maar wat voor machine was het dan precies?
Neuh, ik geloof het niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.
Is zijn hand heel erg beschadigd?
'Handig'quote:Op zondag 16 juli 2006 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
Niemand ziet het.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Precies, dan is het niet zo handig om er grapjes over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |