"ik vind je volgende kapsel toch beter"quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef vencodark het volgende:
bijv. je overtuigt jezelf dat je je nieuwe kortgeknipte coupe geweldig vind staan maar eigenlijk vind je het verschrikkelijk.
dus, hoe eerlijk ben jij tegen jezelf? en vooral ook, tegen anderen?
eenschquote:op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef surveillance-fiets het volgende:
een gezonde geest betekend een saai leven, doe maar gek dan word het tenminste gezellig![]()
dat ben ik geheel met je eens. ik heb dat ook merk ik. nu ben ik best gelukkig en kan heel eerlijk zijn tegen mezelf.quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:59 schreef d-y het volgende:
het wil nogal eens voorkomen dat ik leef in een droomwereld van hoe ik wil dat het zou moeten zijn.. komt alles daarmee overeen (of in de buurt van) gaat het geweldig met me. gebeurt het niet zoals ik me voorstel/wil/inpraat heb ik een kuttijd. als ik gelukkig ben ben ik eerlijk tegen mijzelf![]()
eerlijk zijn naar jezelf is nog niet zo moeilijk. ernaar handelen is een tweede.quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef vencodark het volgende:
haha, indd. maar vinden jullie het nooit "eng" of iets om straightful honest tegen jezelf te zijn?
nadenken over je eigen keuzes veroorzaakt depresiefiteit dus gewoon niet doenquote:op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef vencodark het volgende:
haha, indd. maar vinden jullie het nooit "eng" of iets om straightful honest tegen jezelf te zijn?
das ook waar. stiekem weet je dingen wel maar het vertellen aan de bepaalde persoon is gewoon weleens moeilijk.quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eerlijk zijn naar jezelf is nog niet zo moeilijk. ernaar handelen is een tweede.
dat heb ik ook!quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef nyx96 het volgende:
ik ben onredelijk voor mezelf. als ik iets bereik, vind ik dat logisch en normaal. terwijl ik op dat moment eigenlijk best trots om mezelf mag zijn. gevolg daarvan is dat ik een lage eigendunk heb. het gaat inmiddels kalmpjes aan de goede richting op, maar het is nog lang niet zoals ik het zou willen
heb je dit wel in de juiste volgorde geschreven? zijn er geen betere opties, zoals:quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:59 schreef d-y het volgende:
het wil nogal eens voorkomen dat ik leef in een droomwereld van hoe ik wil dat het zou moeten zijn.. komt alles daarmee overeen (of in de buurt van) gaat het geweldig met me. gebeurt het niet zoals ik me voorstel/wil/inpraat heb ik een kuttijd. als ik gelukkig ben ben ik eerlijk tegen mijzelf![]()
of misschien:quote:als ik eerlijk tegen mijzelf ben, ben ik gelukkig.
quote:als ik gelukkig ben, zijn er geen zaken waarover ik oneerlijk (tegen mijzelf) kan zijn.
ja je hebt gelijk. als ik eerlijk(er) tegen mijzelf ben, kan ik gelukkig(er) worden.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef michielph het volgende:
[..]
heb je dit wel in de juiste volgorde geschreven? zijn er geen betere opties, zoals:
[..]
of misschien:
[..]
nee want ik lieg mijzelf per definitie een droomwereld voor. ik ben dus gelukkig als mijn droomwereld realiteit wordt. ik ben gelukkig omdat mijn droombeeld realiteit is en niet omdat ik eerlijk ben tegen mijzelf. de eerlijkheid is echter wel een gevolg van het uitkomen van mijn voorgelogen droombeeld wat ik nastreef. dus mijn zin klopte zoals ik hem schreef.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef michielph het volgende:
[..]
heb je dit wel in de juiste volgorde geschreven? zijn er geen betere opties, zoals:
[..]
of misschien:
[..]
ik ben heel eerlijk tegenover mezelf, en dat houdt dus ook in dat ik mezelf soms verschrikkelijk vind! is niet altijd even aangenaam nee... dan is er wel eens zo'n stemmetje dat zegt: ach, je bent ook maar een mens? en dat is ook zo.quote:op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef vencodark het volgende:
het is niet te laat om te kiezen.. je hebt alleen niet zo heeel lang meerquote:op woensdag 12 juli 2006 00:45 schreef c.est-malheureux het volgende:
ik lieg tegen mezelf over dat ik zo blij ben dat ik te laat ben voor een opleiding omdat ik maar niet kon bedenken wat ik dilde doen. nu ik geen (leuke) opleiding heb gevonden kan ik 'hééérlijk' een jaartje werken. fijn. achter de lopende band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |