abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38891640
Hier verder dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:45:03 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38891912
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38892606
Ik spui even wat gal
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_38896474
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_38896531
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.
Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
pi_38896676
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Thomper het volgende:

[..]

Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
[afbeelding]
  zondag 18 juni 2006 @ 20:14:19 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38980051
Kutmods Ik baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.

[ Bericht 30% gewijzigd door peristilius op 18-06-2006 21:57:00 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39025267
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentje Ze hadden geen idee wat hun overkwam Klik hier voor het resultaat

Lovely

[ Bericht 12% gewijzigd door Termietje op 20-06-2006 05:02:46 ]
Is het al woonsdag?
pi_39033443
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 04:56 schreef Termietje het volgende:
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentje Ze hadden geen idee wat hun overkwam Klik hier voor het resultaat

Lovely
Vieze glitchers.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:34:03 #10
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39042147
(late) TVP
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_39232484
In het Torn Citytopic heeft Northernstar niet alleen een user bedreigd maar nam daarna ook nog even de moeite om was posts te verwijderen die hem niet aanstonden of zelfs niet eens gericht waren aan hem.

Graag zou ik zien dat de post weer terug komen op een of andere manier want dit slaat natuurlijk alles. Northernstar heeft hier geen drol te vertellen en ook zeker niet het recht om lukraak posts te verwijderen, het bedreigen van een user vanwege een spelletje ging me al veel te ver. Ik hoop dat jullie dit op kunnen lossen.

[RPG] Torncity #31 Cowabunga
Powered by Janetje®
  maandag 26 juni 2006 @ 00:31:34 #12
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39234367
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_39234444
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:31 schreef pkwarts het volgende:
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
Dank
Powered by Janetje®
  maandag 26 juni 2006 @ 16:48:35 #14
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 26 juni 2006 @ 22:09:06 #15
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39266361
Kan en Modje even de TT van het Algemeen Hattrick Topic ergens in veranderen, alvast bedankt
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:35:43 #16
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39338810
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:50:23 #17
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39339404
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
Ik zal straks even voor je zoeken, maar het ging via het knock out systeem. (steeds 1 tegen 1 dus)
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:54:43 #18
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39339552
alles over het toernooi in 1 post:
FOK!s Populairste Gamefiguur bekend
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:39:13 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39341101
Dank je.
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:15:55 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_39362812
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39366447
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:23:25 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39366811
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
ah ok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39478409
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kutmods Ik baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.
je bent de enige
pi_39478474
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Xrenity het volgende:

[..]

je bent de enige
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39485664
Geef me eens een links naar het Metal Gear Solid 4 topic !

Ik heb een mooie trailer

Ik kan hem zo niet vinden via het zoeken
  maandag 3 juli 2006 @ 23:37:15 #26
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39491525
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef me eens een links naar het Metal Gear Solid 4 topic !

Ik heb een mooie trailer

Ik kan hem zo niet vinden via het zoeken
"Heeft er iemand toevallig een link voor me naar het Metal Gear Solid topic?"

Tuurlijk the_legend_killer. Ik heb mijn index op 3 maanden overzicht gedaan en gezocht op "metal" en kwam bij het volgende uit:
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Succes ermee
pi_39505168
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_39533564
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
zo hersenloos
Tja, op deze vraag kunnen zelfs de alwetende GAM mods geen antwoord geven.
pi_39533605
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
zo hersenloos
Ik wist het! Duitsers zijn aliens
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 9 juli 2006 @ 11:26:35 #30
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39654282
Ik wil even melden dat ik het belachelijk vind dat het [DS]Homebrew topic dicht moet en het PSP homebrew topic gewoon open mag blijven.

In het PSP topic word stap voor stap uitgelegd hoe je de firmware van je PSP moet kraken om ze homebrew te kunnen spelen. Ook gaat het over emulators zoals een n64 emulator. In het DS topic ging het niet eens over het kraken van enige vorm van beveiliging of iets ilegaals.

De op linkte alleen naar development sites.. Als dat al niet mag dan moet het linken naar bvb google of wikipedia ook verboden worden omdat je daar ook dezelfde informatie kunt vinden.

p.s. Ik wil graag mijn getypte text van de OP van het DS topic gemailt krijgen als dat niet zo'n groot probleem is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39660465
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef BMH het volgende:
Ik wil even melden dat ik het belachelijk vind dat het [DS]Homebrew topic dicht moet en het PSP homebrew topic gewoon open mag blijven.

In het PSP topic word stap voor stap uitgelegd hoe je de firmware van je PSP moet kraken om ze homebrew te kunnen spelen. Ook gaat het over emulators zoals een n64 emulator. In het DS topic ging het niet eens over het kraken van enige vorm van beveiliging of iets ilegaals.

De op linkte alleen naar development sites.. Als dat al niet mag dan moet het linken naar bvb google of wikipedia ook verboden worden omdat je daar ook dezelfde informatie kunt vinden.

p.s. Ik wil graag mijn getypte text van de OP van het DS topic gemailt krijgen als dat niet zo'n groot probleem is.
Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.

Maar linken naar flashcards is als linken naar modchips (die trouwens ook op die site stonden), bovendien stonden er ook ROM's op die site waar je naar linkte. En zoals je hopelijk begrijpt, kan dat echt niet. Om eerlijkt te zijn zie ik de PSP homebrew topic ook liever dicht dan open, maar zolang er geen gebruik wordt gemaakt van middelen als flashcards of modchips of het downgraden van firmware, kan het in beperkte mate besproken worden, wat helaas niet het geval is bij de DS.

Toevallig heb ik je OP even opgeslagen in een txt-bestandje die ik even naar je toe zal mailen.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:20:07 #32
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39664568
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.

Maar linken naar flashcards is als linken naar modchips (die trouwens ook op die site stonden), bovendien stonden er ook ROM's op die site waar je naar linkte. En zoals je hopelijk begrijpt, kan dat echt niet. Om eerlijkt te zijn zie ik de PSP homebrew topic ook liever dicht dan open, maar zolang er geen gebruik wordt gemaakt van middelen als flashcards of modchips of het downgraden van firmware, kan het in beperkte mate besproken worden, wat helaas niet het geval is bij de DS.

Toevallig heb ik je OP even opgeslagen in een txt-bestandje die ik even naar je toe zal mailen.
De site waar ik naar linkte (gbatemp) bied informatie over ge-releasede games.. De site bied geen mogelijkheid om software te downloaden.

En als die site het enige probleem is zie ik niet waarom ALLE informatie verwijderd diende te worden. Compleet onlogisch omdat er voor de DS net zo'n grote homebrew community bestaat als voor de PSP.
pi_39678162
quote:
[b]Op zondag 9 juli 2006 18:20 sEn als die site het enige probleem is zie ik niet waarom ALLE informatie verwijderd diende te worden. Compleet onlogisch omdat er voor de DS net zo'n grote homebrew community bestaat als voor de PSP.
Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.

Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:51:25 #34
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39682952
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.

Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.

Ik vind het onzin dat het DS topic meteen word gesloten en niet gewoon word aangepast. En aangezien je zelf geen duidelijke reden kunt geven weet je het zelf waarschijnlijk ook niet.
pi_39682994
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.

Ik vind het onzin dat het DS topic meteen word gesloten en niet gewoon word aangepast. En aangezien je zelf geen duidelijke reden kunt geven weet je het zelf waarschijnlijk ook niet.
Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:03:08 #36
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683131
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebben
Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.
quote:
De Eloader kun je hier downloaden. Het is nog maar een betaversie op dit moment. Pak het bestand uit naar de hoofdmap van je PSP. Let op:
- Er moet minimaal 1 GTA:LCS savegame aanwezig zijn
- De Eloader overschrijft een eventuele savegame op positie 5!
- GTA:LCA laadt automatisch de het bestand met de nieuwste tijd&datum. Door het kopieëren zal dat Eloader zijn. Het is niet de bedoeling dat die altijd automatisch geladen wordt, ander kun je GTA:LCS niet meer spelen. Dit los je simpel op. Kopieer je eigen savegame tijdelijk naar de harde schijf, en wis de savegame van je PSP. Kopieer dan de backup van de harde schijf terug.
Start GTA:LCS op en laad de Eloader savegame:
Er zal weer een GTA:LCS laadscherm verschijnen en na enkele seconden zie je de eLoader:
vs.
quote:
Om homebrew op je DS te draaien heb je een flashcart nodig. Informatie over flashcarts kun je hier vinden.. Verder ga ik er niet over in
pi_39683246
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.
[..]

vs.
[..]
GTA LCS heb je geeneens nodig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:14:15 #38
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683307
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:10 schreef Tain het volgende:

[..]

GTA LCS heb je geeneens nodig
Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.

Het woord flashcart mag niet.. Firmware hacken & savegames editen om homebrew te draaien wel.

Totaal wanbeleid weer op Gam.

Neem het eens mee naar achteren, of geef een duidelijke reden waarom het niet mag.
pi_39683757
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:14 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.

Het woord flashcart mag niet.. Firmware hacken & savegames editen om homebrew te draaien wel.

Totaal wanbeleid weer op Gam.

Neem het eens mee naar achteren, of geef een duidelijke reden waarom het niet mag.
Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:41:46 #40
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683847
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook niet
Laten we naakt gaan dansen uit protest.

pi_39683888
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Laten we naakt gaan dansen uit protest.

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:32:14 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39723045
Nog geen utispraak?
pi_39723080
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
Nog geen utispraak?
Ze staken denk ik
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39726731
De uitspraak is al gedaan en de redenen zijn ook al gegeven. Wat dat betreft is het waarschijnlijker dat de regels voor de PSP homebrew topic nòg verder aangescherpt gaan worden of dat 'ie misschien wel helemaal dicht gaat, dan dat de DS homebrew topic weer open gaat.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:09:09 #45
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39727955
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:28 schreef P-Style het volgende:
De uitspraak is al gedaan en de redenen zijn ook al gegeven. Wat dat betreft is het waarschijnlijker dat de regels voor de PSP homebrew topic nòg verder aangescherpt gaan worden of dat 'ie misschien wel helemaal dicht gaat, dan dat de DS homebrew topic weer open gaat.
Ik citeer jou:
quote:
Kon je niet gewoon de informatie over de emulators & het zinnetje met het woord flashcart verwijderen?

Nog een keer de vraag: Waarom mag een PSP homebrew topic wel... en een NDS homebrew topic niet als we bij beide topics niet mogen vertellen hoe je de homebrew aan de praat krijgt? Er is dan toch geen verschil? Dus waarom de ene wel en de andere niet?

Wanbeleid +4
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:00:30 #46
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39731618
Warezverzoeken in Emergency 4
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:18:53 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39732197
* Spuit gal

Zo, nu we dat gehad hebben, kan een modje de titel van [gratis]Trackmania Nations #17
even veranderen in "[Gratis]Trackmania Nations #17: Met z'n allen de editor in" ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_39830758

Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?

Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??

Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....

Een hopenloze Counter Striker
pi_39962426
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:05 schreef andre347 het volgende:

Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?

Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??

Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....

Een hopenloze Counter Striker
ff opnieuw instaleren
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_40078133
Waarom heeft de PC geen Centrale topic?

ik heb em namelijk niet kunnen vinden
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:26:02 #51
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40078261
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:22 schreef mini-lellan het volgende:
Waarom heeft de PC geen Centrale topic?

ik heb em namelijk niet kunnen vinden
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt
pi_40084528
Altijd behulpzaam ook die jongen.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:14:08 #53
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40084820
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:03 schreef peristilius het volgende:
Altijd behulpzaam ook die jongen.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:41:14 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_40137324
Hoi, ik doe voor m'n afstudeerstage een onderzoek naar games, onder andere over de beleving van de virtuele omgeving en het effect van cybersickness. Daarvoor moet ik met een level-editor van een game aan de slag, en dus in de eerste plaats een aantal level-editors met elkaar vergelijken om de beste uit te zoeken.

Ik ga niet te veel zeggen over hoe en wat (er kunnen altijd wetenschappelijke kapers op de kust liggen , en m'n bedrijf vindt dat waarschijnlijk ook minder fijn). Maar een van de punten waarop ik de game level-editors vergelijk is (uiteraard) de graphics van de oorspronkelijke game. Nou is dat allemaal wat subjectief vanuit mij beschreven, en op zich zal het niet veel beter worden als ik wat mensen ondervraag, maar ik zou dat toch graag willen doen om het wat 'wetenschappelijker' te maken. Zou ik dus een topic mogen openen waarbij users een aantal spellen kunnen rangschikken op welke ze het mooist vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 24-07-2006 17:13:48 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:43:06 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40137369
Ja hoor speknek
  maandag 24 juli 2006 @ 16:45:27 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_40137432
Jij bent geen mod meer .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40137535
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef speknek het volgende:
Jij bent geen mod meer .
gewoon openen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40138066
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:41 schreef speknek het volgende:
Zou ik dus een topic mogen openen waarbij users een aantal spellen kunnen rangschikken op welke ze het mooist vinden?
Tuurlijk! Ik zie geen reden waarom niet.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:11:50 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_40138155
Soms wordt het gezien als spam, of de topics als simpele opsomtopics. Komt ook wel doordat zulke topics meestal worden geopend door iemand die zich speciaal ervoor geregistreerd heeft en daarna nooit meer terugkomt, maar toch.
pi_40138198
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:11 schreef speknek het volgende:
Soms wordt het gezien als spam, of de topics als simpele opsomtopics. Komt ook wel doordat zulke topics meestal worden geopend door iemand die zich speciaal ervoor geregistreerd heeft en daarna nooit meer terugkomt, maar toch.
Wel netjes dat je het vantevoren gevraagd hebt ja...
pi_40138885
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wel netjes dat je het vantevoren gevraagd hebt ja...

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:46:59 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_40138966
  maandag 24 juli 2006 @ 18:05:13 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40139410
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef speknek het volgende:
Jij bent geen mod meer .
oh...ja dat klopt
pi_40153414
Ik was/ben vandaag dus jarig (ja voor mij is 1:05 nog steeds maandag) dus ik naar de Next-Level in A'foort hadden die uitdebaarmoedigdesteenpuisten AC:WW niet meer
dus ik naar de E-Plaza en jah hoor! daar lag ie dus ik pak me portomonee ik wil me geld pakken...had ik maar 35¤ mee.. en het was 5 minuten voor sluiting dus ik leg het doosje terug komt z'n kutkind van 5-6 jaar die net kan schrijven en koopt AC:WW van het geld van z'n vader dus die pa van em dacht laat ik er maar een witte DSL bij kopen :
(

godverdomme
  dinsdag 25 juli 2006 @ 01:26:54 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40153734
Riiiiight dit is dus het GAM feedback topic niet een klaagtopic
pi_40162863
Misschien een misleidende TT.
pi_40163638
Er is een heel subforum voor dit soort dingen ingericht
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40164215
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 01:26 schreef MMaRsu het volgende:
Riiiiight dit is dus het GAM feedback topic niet een klaagtopic
boeie ik was gwn ff pissed
pi_40164379
euhh...tot hoever gaan de ninja gaiden topics?
[XBOX] Ninja Gaiden
[XBOX] Ninja Gaiden Deel 2
[XBOX] Ninja Gaiden Deel 3
[Xbox] Ninja Gaiden Deel 4

Is er ook een deel 5 en hoger?
pi_40164476
Ieder geval een deel 5
[XBOX] Ninja Gaiden part 5
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40164489
ok thanks!
pi_40165459
Het is erg sneu dat '152577' San Andreas niet multiplayer kan spelen, maar hij loopt het hele topic onder te spammen met vage posts waar niemand wat mee kan: GTA San Andreas-Deel 67 *Nu ook Mutiplayer*
Graag een bezempje erdoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:58:27 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40183077
erm ligt het aan mij of zijn de mods op vakantie? in dat geval neem ik de heerschaperij wel even over tot ze terug zijn
pi_40184000
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
erm ligt het aan mij of zijn de mods op vakantie? in dat geval neem ik de heerschaperij wel even over tot ze terug zijn
I'm watching you...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:33:08 #75
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40184484
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

I'm watching you...
sluit die kuttopics dan ook waar ik om slotjes schreeuw
pi_40184794
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

sluit die kuttopics dan ook waar ik om slotjes schreeuw
Waar loop jij om slotjes te roepen? Dat mag jij helemaal niet.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:44:59 #77
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40184960
jawel ik val in voor jullie, en jullie smijten topic reports weg tegenwoordig?
[Xbox 360] Muziek kopieren naar harde schijf?
N3 - Ninety Nine Nights - Release date?
[WoW] De echte maandelijkse prijs?
pi_40185374
Ja hey pijpsnol, we hebben het gewoon een beetje druk, als je het hier meldt gooi ik er (in sommige gevallen) graag een slotje op, maar ff niet in topics lopen roepen a.u.b.
pi_40189563
Webgame: Virtueel Hack Game [Deel 3] kan dicht, dubbel topic namelijk
  woensdag 26 juli 2006 @ 03:03:37 #80
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40189820
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:57 schreef peristilius het volgende:
Ja hey pijpsnol, we hebben het gewoon een beetje druk, als je het hier meldt gooi ik er (in sommige gevallen) graag een slotje op, maar ff niet in topics lopen roepen a.u.b.
Boh gek show some respcet aan deze wannabe mod
pi_40220780
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Boh gek show some respcet aan deze wannabe mod
wannabe mod
!
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:29:13 #82
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40234022
http://forum.fok.nl/topic/887611/6

kan hier een slotje op? ik wou graag een nieuw topic maken en dacht dat ie bijna vol was, wat dus niet het geval bleek. Sorry voor de spam

wanneer zie je dat een topic vol is? ik las iets over 300 posts ofzo
laat maar...sorry voor de spam
pi_40234106
-edit-

[ Bericht 50% gewijzigd door mini-lellan op 27-07-2006 13:09:20 ]
pi_40234193
topic sluit automatisch als er 300 replies instaan.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:27:34 #85
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40269019
anders gooi je even het goed lopende 360 topic dicht
gooi die andere dan dicht
pi_40269066
Verander op zijn minst ieder geval de titel van die andere
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:33:30 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40269246
Idd flikker die andere dicht P-Style, met die kut TT en fouten in de OP
pi_40269961
Daar hebben jullie wel een punt ja..
  maandag 31 juli 2006 @ 14:04:24 #89
108725 e-wok
pi_40351575
[Gratis]Trackmania Nations #20: Battlefield
verzoek tot wijziging in de tt
Ik zou 'battlefield' graag vervangen worden door 'battlestation'

bvd
  maandag 31 juli 2006 @ 15:53:32 #90
108725 e-wok
pi_40354719
dank
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:44:55 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40454976
[Gratis]Trackmania Nations #20: Battlestation 2 3 4 5 6 » e-wok 297 2570 03-08-2006 16:40 - RSO

[Gratis]Trackmania Nations #21: Op naar de volgende... Bouncer_Bone 6 80 03-08-2006 16:40 - Loki.Nya

Is dit niet een beetje overdreven?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_40455055
Met gebrek aan mods kunnen we deel 21 alvast volspammen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40456952
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Gratis]Trackmania Nations #20: Battlestation 2 3 4 5 6 » e-wok 297 2570 03-08-2006 16:40 - RSO

[Gratis]Trackmania Nations #21: Op naar de volgende... Bouncer_Bone 6 80 03-08-2006 16:40 - Loki.Nya

Is dit niet een beetje overdreven?
Beetje te vroeg ja. Maargoed, die andere is alweer vol nu.
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:56:52 #94
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_40553543
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_40568425
no offence enzo, maar wordt het niet eens tijd dat de huidige mods opstappen en er nieuwe komen?
Aangezien ze alle 3 zo goed als niet aanwezig zijn op het forum en er een aantal kleine relletjes aan de gang zijn in het xbox 360 topic en bagger topics gewoon dik een week open blijven staan voor dat er wat mee gebeurt
pi_40568590
Hansje for mod
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:30:17 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40568789
en MMaRsu
pi_40568883
Ik zelf zat aan BMH te denken
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:38:32 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40569061
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
pi_40569217
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
het leek me wel een goed idee om l-spy24 als duomod te vragen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40656809
Mja, dan mogen die nieuwe mods iets doen aan de berg aan TVP's die er de laatste tijd weer zijn. Irritant, verwijderen die hap.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:00:23 #102
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40657632
Idd. kut TVP's
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_40658715
Ben zelf ook niet de grootste fan van tvp's, maar alle tvp's verwijderen is onbegonnen werk. Ik raad iedereen dan ook aan om het goede voorbeeld te geven en altijd een ontopic reactie te plaatsen in verse topics die je interesseren.
pi_40659689
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:20 schreef P-Style het volgende:
Ben zelf ook niet de grootste fan van tvp's, maar alle tvp's verwijderen is onbegonnen werk. Ik raad iedereen dan ook aan om het goede voorbeeld te geven en altijd een ontopic reactie te plaatsen in verse topics die je interesseren.
Hup, joh, gewoon stevig aanpakken die handel. Kost een kwartiertje extra per dag wellicht, en als iemand het herhaaldelijk doet, bannen maar. Vooruit met dat extreme!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:48:00 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40660111
Met mass delete moet het makkelijk lukken, het is meestal toch alleen de eerste pagina van een nieuw topic
pi_40660181
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:39 schreef Thomper het volgende:

[..]

Hup, joh, gewoon stevig aanpakken die handel. Kost een kwartiertje extra per dag wellicht, en als iemand het herhaaldelijk doet, bannen maar. Vooruit met dat extreme!
Daar wordt niet voor geband, dat hebben spek en ik ook geprobeerd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40660442
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Daar wordt niet voor geband, dat hebben spek en ik ook geprobeerd
Ah. Ach, de posts gewoon verwijderen moet niet veel moeite kosten, en ik zou het persoonlijk erg waarderen.
pi_40662350
De tvp (die overigens niet alleen op de eerste pagina staat) is een lastig te bestrijden fenomeen. Alle actieve topics continu doorspitten op tvp's en verwijderen is een dagtaak en zodra je ze weghaalt worden er toch wel weer allerlei creatieve varianten geplaatst. Bij overmatig ge-tvp wil ik best ingrijpen, maar een enkele tvp kun je het beste gewoon negeren en verdere (inhoudloze) tvp's voorkomen door zelf een relevante post te plaatsen die een discussie opgang brengt.
pi_40662865
En toch zie ik ze de laatste tijd in 80% van alle topics. Roy zegt dat ze makkelijk te verwijderen, en ik gok dat jullie als mods toch echt wel een groot deel van de topics door kijken, althans dat is de bedoeling. Als je dan een minuut extra uittrekt om de TVP's te verwijderen, of althans wat je ziet, is iedereen blij.

Er is zeker overheen te kijken, en je kan ze voorkomen door een discussie, maar ze stoppen soms juist ook discussies. Er is er net eentje aan de gang, drie mensen maken een TVP, en de discussie wordt verder over het hoofd gezien omdat ie weggedrukt is. Om maar wat te noemen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:38:10 #110
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40665940
Zijn er nog GAM modjes verloren gegaan vanavond?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40687924
Ik kan sinds een maand, maar de helft van de frontpage van Fok! Games zien. En als ik er heen surf, dan loopt Internet ook altijd vast. Heb alles al een keer uit gezet enz. maar werkt allemaal niet.

Iemand van de lieftalige crew een oplossing?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_40719485
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:52 schreef Ipho het volgende:
Ik kan sinds een maand, maar de helft van de frontpage van Fok! Games zien. En als ik er heen surf, dan loopt Internet ook altijd vast. Heb alles al een keer uit gezet enz. maar werkt allemaal niet.

Iemand van de lieftalige crew een oplossing?
Hmmm.. vreemd. Ik zou niet weten waar het aan kan liggen eerlijk gezegd. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat het vastlopen van je internet aan de site kan liggen.

In ieder geval... Omdat je een probleem hebt met de site van FOK!games verwijs ik je even door naar Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
pi_40763847
leuk spel

De link verwijderen is ms ook handig?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40764244
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:35 schreef trancethrust het volgende:
leuk spel

De link verwijderen is ms ook handig?
Goed punt
pi_40796786
En weer bergen aan TVP's:
[Wii 99]
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:29:26 #116
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40797866
Tijd Voor Twilight Princess! was wel orgineel.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:34:13 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_40802131
Bedankt voor het slotje. Doe toch niet zo bekrompen, menschen. Modden doe je trouwens ook voor importgames en het is niet illegaal. Wist je niet zeker . Niet echt geschikt voor dit forum, me dunkt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:36:17 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_40802190
En als ik m'n vraag anders stel? Of er wel of geen pinnetjes in zitten of niet? Als ik het woord 'modificatie' niet noem, is er niks aan de hand .
Niet meer actief op Fok!
pi_40802498
Als je de policy leest zie je dat modden, warez en alles wat er mee te maken heeft hier niet besproken wordt. Deal with it.
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:55:26 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_40802801
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:46 schreef peristilius het volgende:
Als je de policy leest zie je dat modden, warez en alles wat er mee te maken heeft hier niet besproken wordt. Deal with it.
omdat jullie allemaal braaf je dingetjes kopen?

.
Niet meer actief op Fok!
pi_40803057
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tijd Voor Twilight Princess! was wel orgineel.
Vooruit, daar zit nog net wat humor in.

Maar "TVP" "Terug Vind Post" etc wordt gewoon irritant. Maak een waardevolle post, of gebruik de bookmarks.
pi_40803082
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

omdat jullie allemaal braaf je dingetjes kopen?

.
Braaf dingetjes kopen ftw.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:03:35 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_40803105
blaat. Laat maar.
Beetje flauw. Ik mag niet eens vragen of Mediamarkt versie 1 of 2 van de slimline verkoopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_40803623
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:03 schreef Viking84 het volgende:
blaat. Laat maar.
Beetje flauw. Ik mag niet eens vragen of Mediamarkt versie 1 of 2 van de slimline verkoopt .
Als je van tevoren de huisregels had gelezen had je de vraag anders kunnen stellen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:51:51 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_40804999
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef peristilius het volgende:

[..]

Als je van tevoren de huisregels had gelezen had je de vraag anders kunnen stellen.
en nu mag ik het niet meer proberen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_40807236
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en nu mag ik het niet meer proberen? .
Misschien als je het heel onopvallend in dit topic post.
pi_40835971
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Zijn die nog niet verstuurd, of is er bij mij iets fout gegaan?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:09:03 #128
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40842931
He, de alt-s werkt weer bij Fok-games! (in ieder geval thuis in firefox) Top!
pi_40849891
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Kwam vandaag ook weer eens voorbij in het 360 topic. De gamescrew ging er achteraan als het goed is Heb ook wel zin in dat shirt
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41105336
quote:
Deze afbeelding is 1280 * 720 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hier
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41105505
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Tain het volgende:
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hier
Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAM
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:29:36 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41105521
*eens met Tain

Voor GAM users is het juist WEL fijn als je grote screens post
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:36:12 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_41105752
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
*eens met Tain

Voor GAM users is het juist WEL fijn als je grote screens post
Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.
pi_41107336
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAM
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41107402
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.
Als je moet gaan thumbnailen dan denk ik dat er nog heel weinig screens gepost gaan worden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41110297
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Tain het volgende:
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijn
Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.

Ik persoonlijk stel het overigens wel op prijs als users grote plaatjes thumbnailen, wat een kleine moeite is.
pi_41124057
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.

Ik persoonlijk stel het overigens wel op prijs als users grote plaatjes thumbnailen, wat een kleine moeite is.
Zo groot zijn de meeste plaatjes ook weer niet in bestandsgrote en ze worden door de fok template automatisch verkleind, maar ik open zo wel een topic in FB.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41124248
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:16:48 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41265166
Kan Jorien echt geen ban krijgen ofzo, hij is irritant
pi_41285342
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41296570
Mysterieus fenomeen: Spook TT

[Wii 104] iiW

WTF is dit?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41297014
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Mysterieus fenomeen: Spook TT

[Wii 104] iiW

WTF is dit?
een Wii-topic?
pi_41297938
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

een Wii-topic?
ja?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41298045
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:45 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

ja?
yup
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:03:23 #146
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41400383
Kunnen de offtopic, slowchat, spellingzeikerige eikels aub uit het Wii topic worden gebonjourd. Het is al geen hoogstaande reeks, maar op deze manier blijft er niks leuks van over..
pi_41402802
Leven er nog wel modjes?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41405193
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:03 schreef Cheiron het volgende:
Kunnen de offtopic, slowchat, spellingzeikerige eikels aub uit het Wii topic worden gebonjourd. Het is al geen hoogstaande reeks, maar op deze manier blijft er niks leuks van over..
We weten allemaal dat als de Wii-topics alleen maar zouden bestaan uit zinvolle ontopic reacties we nu hooguit nog maar bij deel 30 zouden zijn. Maar op een melding dat users ontopic moeten blijven na, kunnen we niet de kwaliteit van een topic garanderen. Dat is aan de users zelf.

Zodra de Wii op de markt is zal het allemaal wel beter worden.
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef Tain het volgende:
Leven er nog wel modjes?
Ja hoor. Hoezo?
pi_41406909
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:50 schreef P-Style het volgende:
Ja hoor. Hoezo?
Dat jullie nog maar zo weinig mee posten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41406991
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:

[..]

ach joh doe chill de vakantie is net afgelopen
pi_41407011
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

ach joh doe chill de vakantie is net afgelopen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41420682
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja, sorry, had het nogal druk, maar nu begint mijn studie, dus zal ik wel weer veel gaan posten.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:51:26 #153
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41555460
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
pi_41556900
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
Ik zat vanochtend om 8.30 al in slaap te vallen in een collegezaal.
pi_41565018
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Ben jij een mod dan?
pi_41592068
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Iemand al achteraan gegaan?
  donderdag 7 september 2006 @ 20:06:37 #157
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41593432
Hoe werkt dat met Fok!Wiki? Ik wil de Guild Wars OP beschikbaar maken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41594582
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt dat met Fok!Wiki? Ik wil de Guild Wars OP beschikbaar maken.
Staat allemaal uitgelegd op de hoofdpagina.
pi_41598740
xb360 vs ps3

Mag hier een slot op, topics als: Ik wil een handheld maar weet niet welke, worden ook gesloten.
of
Ik heb een DS maar, kan ik niet beter een PSP kopen.
pi_41603731
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
xb360 vs ps3

Mag hier een slot op, topics als: Ik wil een handheld maar weet niet welke, woerden ook gesloten.
of
Ik heb een DS maar, kan ik niet beter een PSP kopen.
Kleine correctie.
pi_41608289
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef peristilius het volgende:

[..]

Kleine correctie.

Oké
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:55:22 #162
65330 Ruzbeh
pi_41643788
Wat vinden jullie nou van dit OP?

Guild Wars [16]

Hij is toch hardstikke mooi?
pi_41645247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit OP?

Guild Wars [16]

Hij is toch hardstikke mooi?
Ik vind 'm keurig! Ik houd wel van kort en bondig, maar schijnbaar willen de users wat meer info in de OP. Maar goed, hij staat nu toch op Wiki, dus iedereen kan 'm naar hartelust aanpassen.
pi_41738347
Is er nergens een fifa street 2 topic? Kan 'm echt niet vinden.
pi_41739331
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:53 schreef Conflict het volgende:
Is er nergens een fifa street 2 topic? Kan 'm echt niet vinden.
Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden! Dus als je wilt kun je er gerust een openen.
pi_41744525
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden! Dus als je wilt kun je er gerust een openen.
Hmm, dus geen mooi topic vol tips en info. Ik kan ook nergens iets vinden op internet, tips ofzo, alleen cheats, maar daar doe ik niet aan.
pi_41770701
[Wii 107]
Thursdayton : Wii reveal all

Leuk 2 topics over hetzelfde onderwerp met dezelfde discussies
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41770761
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[Wii 107]
Thursdayton : Wii reveal all

Leuk 2 topics over hetzelfde onderwerp met dezelfde discussies
Eens.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:01:52 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41770892
Wii topic gaat over Wii in het algemeen, Thursdayton gaat over de events. Hier kunnen ook DS aankondigingen gedaan worden en dat soort dingen.

En om er voor te zorgen dat het Wii topic weer vol komt te staan met nutteloze reacties zoals : OMG!!!!
pi_41770913
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wii topic gaat over Wii in het algemeen, Thursdayton gaat over de events. Hier kunnen ook DS aankondigingen gedaan worden en dat soort dingen.

En om er voor te zorgen dat het Wii topic weer vol komt te staan met nutteloze reacties zoals : OMG!!!!
Die nutteloze reacties komen er toch wel en de DS aankondigingen kunnen toch mooi in het DS topic?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:03:55 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41770950
Kan maar wat is het probleem om er een centraal event topic van te maken?
pi_41771230
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Kan maar wat is het probleem om er een centraal event topic van te maken?
Wat is het probleem om gewoon het topic te gebruiken wat er voor is?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:21:48 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41771362
Omdat dit een specifiek event is waar alle info in een centrale thread staat.
pi_41771404
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat dit een specifiek event is waar alle info in een centrale thread staat.
De E3/TGS/GC enz werden toch ook prima in de Wii topics besproken.
pi_41772606
Hmmm... normaal zou ik geen problemen hebben met een aparte event-topic zoals deze (E3 had immers ook z'n eigen topic), maar aangezien er in de Wii topcis op dit moment inderdaad exact hetzelfde besproken wordt, is dit inderdaad wel een beetje erg dubbel. Enneh... het is nou niet alsof er in de centrale Wii topics veel andere dingen besproken zullen worden de komende tijd.

Sorry MMaRsu Vond jouw topic wel een leuk initiatief, maar helaas in dit geval een beetje overbodig.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:05:49 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41772672
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... normaal zou ik geen problemen hebben met een aparte event-topic zoals deze (E3 had immers ook z'n eigen topic), maar aangezien er in de Wii topcis op dit moment inderdaad exact hetzelfde besproken wordt, is dit inderdaad wel een beetje erg dubbel. Enneh... het is nou niet alsof er in de centrale Wii topics veel andere dingen besproken zullen worden de komende tijd.

Sorry MMaRsu Vond jouw topic wel een leuk initiatief, maar helaas in dit geval een beetje overbodig.
pi_41772721
Denk maar zo... Nu zullen de Wii topics eindelijk weer even gevuld worden met nieuwe, frisse zinvolle discussies en informatie.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:33:35 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_41773521
Ja bah, waar moet ik nu baggeren?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:37:37 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41773651
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:07 schreef P-Style het volgende:
Denk maar zo... Nu zullen de Wii topics eindelijk weer even gevuld worden met nieuwe, frisse zinvolle discussies en informatie.
Somehow I doubt it .
pi_41778356
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef speknek het volgende:
Ja bah, waar moet ik nu baggeren?
Van mij mag je dat best hier doen, krijgen zo weinig klachten de laatste tijd.
pi_41779720
*bagger*
  woensdag 13 september 2006 @ 20:18:53 #182
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41780867
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef peristilius het volgende:

[..]

Van mij mag je dat best hier doen, krijgen zo weinig klachten de laatste tijd.
Er moet een complimenten topic komen.
pi_41781108
!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41781564
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef Tain het volgende:
!
pi_41781577
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Er moet een complimenten topic komen.
Mag ook hier hoor, elke vorm van feedback is welkom.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:44:19 #186
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41781759
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mag ook hier hoor, elke vorm van feedback is welkom.
Nee, hier wil ik gewoon mijn gal spuien.
pi_41783323
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:29:37 #188
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  donderdag 14 september 2006 @ 10:50:25 #189
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41795273
Oi mod, waarom zie ik je weinig in het 360 topic?
Ik baal er van eerlijk gezegd om topic op topic door tv shit te moeten bladeren.. als ik HD vs CRT of Plasma vs LCD met welke resolutie wil weten ga ik wel naar DIG niet naar GAM namelijk.
Kan daar niet eens wat beter op worden gemod
  donderdag 14 september 2006 @ 10:58:07 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41795477
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Atuniel het volgende:
Oi mod, waarom zie ik je weinig in het 360 topic?
Ik baal er van eerlijk gezegd om topic op topic door tv shit te moeten bladeren.. als ik HD vs CRT of Plasma vs LCD met welke resolutie wil weten ga ik wel naar DIG niet naar GAM namelijk.
Kan daar niet eens wat beter op worden gemod
Welcome in the next generation of gaming.
  donderdag 14 september 2006 @ 10:59:40 #191
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41795507
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:58 schreef BMH het volgende:

[..]

Welcome in the next generation of gaming.
Want? Daarin moet alles worden herhaald, herhaald, herhaald, herhaald, herhaald over op wat voor fokking tv je speelt en waarom?
GAM gaat imo nog steeds over GAMes en consoles, er was toch een apart topic over tv shit?

Zoiets: [High Definition & Multichannel Audio] #5
  donderdag 14 september 2006 @ 11:01:28 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41795563
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Want? Daarin moet alles worden herhaald, herhaald, herhaald, herhaald, herhaald over op wat voor fokking tv je speelt en waarom?
GAM gaat imo nog steeds over GAMes en consoles, er was toch een apart topic over tv shit?
*Eensch

Maar je gaat het niet tegen, net als dat in het PS3 topic ELKE keer het BluRay verhaal verschijnt en in het Wii topic elke keer het 'ik ga niet zwaaien met een controller'verhaal.

GAM zou een besloten forum moeten worden of krijgen.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:05:18 #193
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41795662
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

*Eensch

Maar je gaat het niet tegen, net als dat in het PS3 topic ELKE keer het BluRay verhaal verschijnt en in het Wii topic elke keer het 'ik ga niet zwaaien met een controller'verhaal.

GAM zou een besloten forum moeten worden of krijgen.
Je gaat het wel tegen als je het maar wilt, het overwoekerd gewoon de topics.
Ik snap best dat je het blue ray hebt in ps3 topics, maar zou het niet mooi zijn als je een centraal topic hebt dan ook "blue ray, wat is het, wat doet het" voor je vragen er over?
En ik snap best dat je in het 360 topic over de hd dvd speler kan hebben.. part of the console.
Maar de fokking tv.. steeeedssss wweeerrr herhalen over hoeveel dpi, welke tv plasma vs lcd .. godganse pagina's vol.. please, zet dat in het daarvoor bedoelde topic dan.
De gemiddelde 360 topic bezoeker wil info over games hebben, zn vraag kunnen stellen, en vooral plaatjes willen zien en filmpjes, daarover discusseren.

"Je gaat het niet tegen" is een drogrede waar je je achter verschuilt omdat je geen zin hebt om te modden als dat het geval is.
pi_41795733
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De blu-ray en 'zwaaien' verhaaltjes horen bij de consoles helaas, tv's is nog nooit een discussiepunt geweest tot HDTV wat populairder werd en dat sommige consoles daar echt ondersteuning voor gingen bieden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:07:56 #195
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41795749
Ik reageer alleen op vragen en commentaar van anderen.. Ik begin niet zelf over een tv's in het 360 topic ..

Het hoort er nu eenmaal bij. Net als specs in het PC topic horen en gamesprijzen in het DS topic horen.
pi_41795784
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
Ik reageer alleen op vragen en commentaar van anderen.. Ik begin niet zelf over een tv's in het 360 topic ..

Het hoort er nu eenmaal bij. Net als specs in het PC topic horen en gamesprijzen in het DS topic horen.
Zie weinig spec gezeur in de meeste PC topics eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:10:56 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41795816
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef Tain het volgende:

[..]

De blu-ray en 'zwaaien' verhaaltjes horen bij de consoles helaas, tv's is nog nooit een discussiepunt geweest tot HDTV wat populairder werd en dat sommige consoles daar echt ondersteuning voor gingen bieden
Klopt ook wel Maar het is maar een voorbeeld van steeds terugkerende discussies. Het liefst zie ik ale TV shit gewoon naar DIG verhuizen, daar hoort het.

En inderdaad, er moet op gemod worden, maar dat doet niemand en dat wil niemand. En daarom ga je het niet tegen.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:11:07 #198
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41795827
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:09 schreef Tain het volgende:

[..]

Zie weinig spec gezeur in de meeste PC topics eigenlijk
Komt omdat de meeste mensen hier wow of CS spelen.
pi_41795862
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt ook wel Maar het is maar een voorbeeld van steeds terugkerende discussies. Het liefst zie ik ale TV shit gewoon naar DIG verhuizen, daar hoort het.

En inderdaad, er moet op gemod worden, maar dat doet niemand en dat wil niemand. En daarom ga je het niet tegen.
Dat niemand het wil is onzin natuurlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:13:05 #200
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41795881
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
Je houdt daarmee dus de discussie actief.
pi_41795890
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef BMH het volgende:

[..]

Komt omdat de meeste mensen hier wow of CS spelen.
Dat zijn de populairste topics idd, maar in de andere topics zie je het ook niet veel. Ieder geval veel minder dan het HDTV geneuzel in het 360 topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:15:19 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41795941
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat niemand het wil is onzin natuurlijk
Ga jij weer modden dan? Ik iig niet
  donderdag 14 september 2006 @ 11:15:33 #203
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41795944
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.

Deze discussie is eerder geweest, er was een mooie oplossing gevonden namelijk een apart topic binnen GAM notabene (je hoeft dus niet de deur uit naar DIG) maar het verzakt gewoon nu weer.

Beter de regels naleven dus.. en nu ik toch gal aan het spuien ben.. die tering tvp's mogen ook weg gemod worden, maar dat kan natuurlijk ook niet
  donderdag 14 september 2006 @ 11:17:49 #204
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41796010
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou eerlijk gezegd zou ik voor dit soort dingen best weer mod willen worden, ware het niet dat ik in de nabije toekomst daar gewoon geen tijd voor heb.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:18:13 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41796018
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.

Deze discussie is eerder geweest, er was een mooie oplossing gevonden namelijk een apart topic binnen GAM notabene (je hoeft dus niet de deur uit naar DIG) maar het verzakt gewoon nu weer.

Beter de regels naleven dus.. en nu ik toch gal aan het spuien ben.. die tering tvp's mogen ook weg gemod worden, maar dat kan natuurlijk ook niet
Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:20:29 #206
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41796094
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.
Ik zie liever een orginele tvp, of een screen dan een domme tvp..
Ban is ook niet nodig, tenzij kwaadwillende lui zich gewoon echt niet willen gedragen naar de FAQ. Maar het weghalen van de post, en daarmee dus het topic uit de AT van diegene halen zou wel een boodschap moeten afgeven.
pi_41796149
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom wel, maar we hebben toch gewoon mods?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:23:16 #208
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41796167
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef Tain het volgende:

[..]

maar we hebben toch gewoon mods?
Precies, wie zijn het deze maand eigenlijk?
  donderdag 14 september 2006 @ 11:27:47 #209
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41796279
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Je houdt daarmee dus de discussie actief.
Ik weet dat discussies verboden zijn in het 360 topic. Sorry.

Ik zou wel net als de anderen post maken met "Wow screenshots." en "Dat is geweldige downloadable content.. Ik wou altijd al een nieuwe skin voor mijn tennisracket".

Misschien helpt het ook als jij meteen een link post naar het Audio/video topic wanneer er iemand een bericht met het woord "tv" post.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:30:58 #210
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41796358
Vlgs mij bestaat dat hele audio/video topic niet eens meer...
En daarnaast is het niet mijn taak om daar constant dan mee te gaan zwaaien...
pi_41797876
Het is wel mijn taak om dat een beetje in de gaten te houden, zal er weer wat meer op gaan letten, ben in de vakantie heel weinig actief geweest, moet weer ff inkomen.

Die TVP's blijven een lastig punt, ik kan nooit alle topics gaan naspitten op TVP's, daarnaast staan er zoals Tain al zegt geen straffen op het plaatsen van TVP's, het is op FOK! een ingeburgerd iets. Als het extreme vormen aanneemt waardoor de helft van de eerste pagina volstaat met TVP's (wat de laatste tijd regelmatig voorkomt), moet ik er eigenlijk wel wat aan doen, zal hier ook weer beter op gaan letten.
pi_41797915
Eindelijk weer wat lekkere klachten.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:25:20 #213
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41798049
Mooi, actie.. laat zien dat je die leasebak waardig bent die je van FOK krijgt.
pi_41798404
Moet ik dat na bijna 2 jaar nog gaan bewijzen?
pi_41798424
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef peristilius het volgende:
Moet ik dat na bijna 2 jaar nog gaan bewijzen?
Ben ik al 2 jaar gestopt joh?

[ Bericht 14% gewijzigd door peristilius op 14-09-2006 12:45:23 (kut knopjes) ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41798523
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Ben ik al 2 jaar gestopt joh?
Nee, volgens mij stiekem pas 1, maar dit staat cooler.
pi_41798569
En je hebt wel vaak last van kutknopjes he, mij nu editten, 'per ongeluk' posts wissen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41798609
Ik volg jouw tip op.
pi_41853994
Kutknopjes worden over het algemeen clitorissen genoemt.

Hum
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41902611
Waar of wie moet ik mailen als het gaat om prijsvragen, want ik heb nog steeds iets niet ontvangen.
pi_41903168
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Waar of wie moet ik mailen als het gaat om prijsvragen, want ik heb nog steeds iets niet ontvangen.
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
pi_42073844
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42073885
quote:
Dank u.
pi_42114081
Kan iemand de OP uit deze post: [Hattrick] Deel 181: De eerste mensen claimen de titel plaatsen in de echte OP? Daar ging wat fout namelijk. Daarna edit ik mijn post om het topic weer overzichtelijk te houden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_42115064
Dank
pi_42155227
Hey persti-dinges. Prima dat ze newbie-mods aannemen, hier op Fok!. Maar als je een reactie van mij (of andere users) edit kun je op z'n minst even normaal reageren, in plaats van "tief op!".
pi_42155279
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Hey persti-dinges. Prima dat ze newbie-mods aannemen, hier op Fok!. Maar als je een reactie van mij (of andere users) edit kun je op z'n minst even normaal reageren, in plaats van "tief op!".
Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.

Zo newbie ben ik trouwens ook weer niet.

Aan je geschiedenis te zien ben ik trouwens niet de enige die last van je heeft.
pi_42155349
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:

[..]

Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.

Zo newbie ben ik trouwens ook weer niet.
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.

En ja: "dat ben je wel".
pi_42155375
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:

[..]

Aan je geschiedenis te zien ben ik trouwens niet de enige die last van je heeft.
Anders ga je morgen even koffie drinken op de kankerafdeling van je plaatselijke ziekenhuis. Kun je gezellig de huilie uithangen met anderen!
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:47:35 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_42155397
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:45 schreef Roellio het volgende:
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.

En ja: "dat ben je wel".
Als je opmerkingen over consoles ombouwen post, en dan hier gaat miepen dat het verwijderd wordt met een lullige opmerking, is peristilius niet de newbie .
pi_42155438
Uit FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006]
quote:
De Regels

# Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
Misschien dat je daar een conclusie uit kunt trekken.

Als je nog iets interessants te melden hebt hoor ik het graag, anders dit topic even met rust laten voor eventuele zaken die wel ergens over gaan graag.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:03:27 #232
125053 stefmans
pi_42174685
Kan een modje de titel van het Fok! Hattrick-inschrijftopic wijzegen naar De Fok!-Cup is gestart ofzoiets
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42174736
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:03 schreef stefmans het volgende:
Kan een modje de titel van het Fok! Hattrick-inschrijftopic wijzegen naar De Fok!-Cup is gestart ofzoiets
Goed idee
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:01:05 #234
65330 Ruzbeh
pi_42233276
P-Style, ga je ooit je icon veranderen of niet?
pi_42236716
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
P-Style, ga je ooit je icon veranderen of niet?
Uh... vast wel!
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:03:44 #236
65330 Ruzbeh
pi_42237763
pi_42241004
pi_42242819
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef GameMaster het volgende:
[afbeelding]
Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:34:21 #239
108725 e-wok
pi_42295093
hallo mods,

aangezien we nu ons eigen deel op fok hebben, plaats ik hierbij een verzoek tot sluiting van het Trackmania topic.
[gratis] Trackmania Nations #23: Fok! racet richting United

alvast bedankt

edit verkeerde link
pi_42297959
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef e-wok het volgende:
hallo mods,

aangezien we nu ons eigen deel op fok hebben, plaats ik hierbij een verzoek tot sluiting van het Trackmania topic.
[gratis] Trackmania Nations #23: Fok! racet richting United

alvast bedankt
En hoe zit het dan met de niet-BoF'ers die geinteresseerd zijn in trackmania? Ik denk dat die nog wel baat hebben bij een Trackmania topic in GAM.
pi_42315035
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:57:10 #242
125053 stefmans
pi_42315138
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef peristilius het volgende:

[..]

Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!
Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaak
pi_42318266
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
Hmmm, da's vreemd. Bij mij staat dat "dingetje met al die linkjes" er wel gewoon.
pi_42318898
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:

[..]

Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaak
Iets met referrers, nieuwe laptop, nog geen zin gehad om het te fixen.
pi_42319206
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Daarvoor hebben we dit topic, heb je de iAudio skin voor je neus?

[ Bericht 6% gewijzigd door peristilius op 02-10-2006 21:25:38 ]
pi_42326318
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we dit topic, heb je de iAudio skin voor je neus?
Oohw sorry had dat topic niet gezien:)
Nee ik had mn DOA Xtreme volleybal skin en die ben ik nu dus kwijt (heb nu wel mn linkjes ding )
pi_42326478
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:03 schreef sk888er het volgende:

[..]

Oohw sorry had dat topic niet gezien:)
Nee ik had mn DOA Xtreme volleybal skin en die ben ik nu dus kwijt (heb nu wel mn linkjes ding )
Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?
pi_42327165
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:22 schreef peristilius het volgende:

[..]

Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?
Nee als je je skin al die tijd niet veranderd blijft hij gewoon staan
pi_42480032
Een vriendelijk verzoek om alle bagger/ uitslagen van vriendschappelijke wedstrijd / andere onzin hier te verwijderen:

[FIFA07] Fok-Championship! deel II
pi_42481863
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Een vriendelijk verzoek om alle bagger/ uitslagen van vriendschappelijke wedstrijd / andere onzin hier te verwijderen:

[FIFA07] Fok-Championship! deel II
Wil ik best doen, ik kan alleen lastig zien wat vriendschappelijk was en wat niet, zou jij me daar een beetje bij kunnen assisteren?
pi_42643419
[XBOX 360] deel #157 Tiger Woods beter dan Dr Phill
Mag 1 l af van Phill -> Phil dus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42646707
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[XBOX 360] deel #157 Tiger Woods beter dan Dr Phil
Mag 1 l af van Phill -> Phil dus
pi_42719935
Kan deze spam-post weg?
GOT-spam zelfs

Fifa 07 #5 Online kicks ass
pi_42720619
Is weg.
pi_42978768
Der zijn 2 360 topics, sluit die van Roy maar.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:09:12 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42978832
Ik was eerder en heb geen titel met 'Waar'

Sluit die van Drieske maar
pi_42978865
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was eerder en heb geen titel met 'Waar'

Sluit die van Drieske maar
Maar ik heb een betere OP

vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:29:17 #258
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42979332
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Maar ik heb een betere OP

heul niet
pi_42984080
Hmmm... Roy was eerder, maar die van -Dries- heeft al meer posts, moeilijke keuze...
pi_42984200
Bedankt, peristilius. Dat geldbedragje maak ik nog wel een keer over
pi_42984230
Hehe, ik laat de topics wel ff mergen, maar neem die van -Dries- als parent, iedereen weer blij.
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:45:48 #262
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_43053630
Kan iemand de titel aanpassen:
[PC] Weinig THX, DTS of Dolby Digital Pro Logich games? Logich = Logic
Bedankt!
pi_43055499
Done.
pi_43069295
peristilius, je had in mijn topic ook ff de linkjes uit kunnen halen ipv direct zo ingrijpend te doen...
verder ben ik erg benieuwd wat jij onder "spam" verstaat.
Van Dale:
spam (de ~ (m.), ~s)
1 ongevraagde e-mail => junkmail

[ Bericht 20% gewijzigd door TheIceWarrior op 30-10-2006 16:09:15 ]
pi_43072398
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef TheIceWarrior het volgende:
peristilius, je had in mijn topic ook ff de linkjes uit kunnen halen ipv direct zo ingrijpend te doen...
verder ben ik erg benieuwd wat jij onder "spam" verstaat.
Van Dale:
spam (de ~ (m.), ~s)
1 ongevraagde e-mail => junkmail
Het maakt mij vrij weinig uit wat Van Dale ervan vindt, hier op FOK! valt het promoten van een eigen ding/site onder spam. Anders moeten we er een ander woord voor bedenken, dit is lekker makkelijk. Het komt misschien ingrijpend over, maar de instructies die wij krijgen is dat we de OP leeg moeten editen in geval van spam. Als je in het vervolg eerst even overlegt met de moderators is er wel kans dat een topic open blijft.
  zondag 5 november 2006 @ 17:05:36 #266
65330 Ruzbeh
pi_43263965
pi_43264057
Dicht.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:38:55 #268
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43371850
[GAM] Inzamelactie voor MMaRsu continues (toch niet)

Naaajaaaaaaa zeg!!!!

Laat ze lekker met hun eigen bezig zijn dan! We hebben op fok de meest godvergeten kut topics bij elkaar, en dat is allemaal wel mogelijk.
Dan houden we hier op gam, de mini community een inzamelingsactie om iets en dan kan het niet gewaardeerd worden? En wat is die reden dan wel niet??
The truth was in here.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:41:16 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43371953
Sterker nog,.. ik eis een verklaring van een FA hieromtrent!
The truth was in here.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:12 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43372175
Ik heb achter de schermen precies dezelfde vraag gesteld net B. Het is wachten op een antwoord nu
  woensdag 8 november 2006 @ 20:47:29 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43372229
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb achter de schermen precies dezelfde vraag gesteld net B. Het is wachten op een antwoord nu
En een goeie ook!! Ze kunnen wel zeggen dat het niet kan..
Een topic over hoe een hond bij iemand vandaan gejat kan worden omdat deze onder erbarmelijke omstandigheden 'zou' leven mag wel.. maw diefstal. En zo zijn er vast talloze dubieuse topics te noemen die bij dees of geen niet te versmaden zijn... en dit zou niet mogen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Bastard op 08-11-2006 21:06:05 ]
The truth was in here.
pi_43372342
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog,.. ik eis een verklaring van een FA hieromtrent!
Ik heb het doorgegeven.
  woensdag 8 november 2006 @ 21:30:46 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_43374228
Goeie actie weer van fok .
  woensdag 8 november 2006 @ 21:53:10 #274
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_43375300
En hij is weer open, en nu koest .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  woensdag 8 november 2006 @ 21:53:41 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43375328
Tis alweer open.. Nikky ftw
The truth was in here.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:17:12 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43379575
Wow thx voor de support jongens
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:20:00 #277
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43455050
Is er ook ergens een Topic van Need For Speed Porsche 2000?
pi_43458150
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:20 schreef MosPos het volgende:
Is er ook ergens een Topic van Need For Speed Porsche 2000?
Ik kan er geen vinden in ieder geval.
pi_43484193
peri schoon het wii topic is op van het onzinnige tv geneuzel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43485843
idd, erg irritant, echte nieuwsberichten en onderwerpen worden genegeerd, en ze praten gewoon door over TV's
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_43489429
Zo te zien is het o zo gehate tv-geneuzel alweer afgelopen...
  zondag 12 november 2006 @ 23:08:26 #282
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43493207
zou de topictitel van "Hattrick deel 190, volgende week grote leegte" hernoemd kunnen worden naar deel 191? Aangezien we nu twee keer het 190e deel hebben, en dat esthetisch gezien niet zo heel netjes is...

bvd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Grumpey op 12-11-2006 23:15:54 ]
pi_43493927
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef Grumpey het volgende:
zou de topictitel van "Hattrick deel 190, volgende week grote leegte" hernoemd kunnen worden naar deel 191? Aangezien we nu twee keer het 190e deel hebben, en dat esthetisch gezien niet zo heel netjes is...

bvd.
pi_43499832
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef P-Style het volgende:
Zo te zien is het o zo gehate tv-geneuzel alweer afgelopen...
Dankjewel RaymanNL zeg je dan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_43515473
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dankjewel RaymanNL zeg je dan
Dankjewel, Bernie .
pi_43589524
hoi, heb gezien dat op de fp van fokgames nog de releases van de ps3 staan dat lijkt me niet echt kloppen of niet
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:52:57 #287
65330 Ruzbeh
pi_43658218
[Wii 128]

AUB die verkapte "ik wil dat lekker wijf neuken" posts verwijderen, dank.
  zondag 19 november 2006 @ 10:21:37 #288
155698 _petjan
jan met de pet
pi_43678705
nieuwe tony hawk...
Kan iemand de topic titel veranderen in: [Multi]Tony Hawk's Project 8
  maandag 20 november 2006 @ 10:26:15 #289
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_43710485
Imperare sibi maximum imperium est
  maandag 20 november 2006 @ 11:55:42 #290
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_43712657
peris bedankt !
Imperare sibi maximum imperium est
pi_43713430
You're welcome.
  maandag 20 november 2006 @ 20:44:41 #292
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_43728080
Mis ik nou een stukje fok! cultuur of...
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef capibar het volgende:
Edit: Laat maar, draait de andere kant op
Damn, moet echt meer gaan slapen ofzo.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
  maandag 20 november 2006 @ 21:31:05 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43730064
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[Wii 128]

AUB die verkapte "ik wil dat lekker wijf neuken" posts verwijderen, dank.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:44:13 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43750330
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

[afbeelding]
Leuk hoor .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43752771
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leuk hoor .
Wat is je punt?
  woensdag 22 november 2006 @ 19:52:15 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43793729
Pssst, neem ns een kijkje in het PSP topic.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:05:12 #297
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43794394
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pssst, neem ns een kijkje in het PSP topic.
Nu maak je me wel erg nieuwsgierig...
pi_43825902
wanneer komen uitslagen van gears of war prijsvragen? ik wil weten of ik gewonnen heb
pi_43828995
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:39 schreef Platina het volgende:
wanneer komen uitslagen van gears of war prijsvragen? ik wil weten of ik gewonnen heb

Voor alles wat te maken met de FOK!games sub-site.
pi_43835490
aah feedback forum, daar kom ik nooit
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:55:49 #301
65330 Ruzbeh
pi_43880202
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')