Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
[afbeelding]
Vieze glitchers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:56 schreef Termietje het volgende:
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentjeZe hadden geen idee wat hun overkwam
Klik hier voor het resultaat
Lovely
Dankquote:Op maandag 26 juni 2006 00:31 schreef pkwarts het volgende:
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
Ik zal straks even voor je zoeken, maar het ging via het knock out systeem. (steeds 1 tegen 1 dus)quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consolesquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
ah okquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
je bent de enigequote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
KutmodsIk baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.
"Heeft er iemand toevallig een link voor me naar het Metal Gear Solid topic?"quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef me eens een links naar het Metal Gear Solid 4 topic !
Ik heb een mooie trailer
Ik kan hem zo niet vinden via het zoeken
Tja, op deze vraag kunnen zelfs de alwetende GAM mods geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Ik wist het! Duitsers zijn aliensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef BMH het volgende:
Ik wil even melden dat ik het belachelijk vind dat het [DS]Homebrew topic dicht moet en het PSP homebrew topic gewoon open mag blijven.
In het PSP topic word stap voor stap uitgelegd hoe je de firmware van je PSP moet kraken om ze homebrew te kunnen spelen. Ook gaat het over emulators zoals een n64 emulator. In het DS topic ging het niet eens over het kraken van enige vorm van beveiliging of iets ilegaals.
De op linkte alleen naar development sites.. Als dat al niet mag dan moet het linken naar bvb google of wikipedia ook verboden worden omdat je daar ook dezelfde informatie kunt vinden.![]()
p.s. Ik wil graag mijn getypte text van de OP van het DS topic gemailt krijgen als dat niet zo'n groot probleem is.
De site waar ik naar linkte (gbatemp) bied informatie over ge-releasede games.. De site bied geen mogelijkheid om software te downloaden.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.
Maar linken naar flashcards is als linken naar modchips (die trouwens ook op die site stonden), bovendien stonden er ook ROM's op die site waar je naar linkte. En zoals je hopelijk begrijpt, kan dat echt niet. Om eerlijkt te zijn zie ik de PSP homebrew topic ook liever dicht dan open, maar zolang er geen gebruik wordt gemaakt van middelen als flashcards of modchips of het downgraden van firmware, kan het in beperkte mate besproken worden, wat helaas niet het geval is bij de DS.
Toevallig heb ik je OP even opgeslagen in een txt-bestandje die ik even naar je toe zal mailen.
Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.quote:[b]Op zondag 9 juli 2006 18:20 sEn als die site het enige probleem is zie ik niet waarom ALLE informatie verwijderd diende te worden. Compleet onlogisch omdat er voor de DS net zo'n grote homebrew community bestaat als voor de PSP.
Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.
Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.
Ik vind het onzin dat het DS topic meteen word gesloten en niet gewoon word aangepast. En aangezien je zelf geen duidelijke reden kunt geven weet je het zelf waarschijnlijk ook niet.
Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebben
vs.quote:De Eloader kun je hier downloaden. Het is nog maar een betaversie op dit moment. Pak het bestand uit naar de hoofdmap van je PSP. Let op:
- Er moet minimaal 1 GTA:LCS savegame aanwezig zijn
- De Eloader overschrijft een eventuele savegame op positie 5!
- GTA:LCA laadt automatisch de het bestand met de nieuwste tijd&datum. Door het kopieëren zal dat Eloader zijn. Het is niet de bedoeling dat die altijd automatisch geladen wordt, ander kun je GTA:LCS niet meer spelen. Dit los je simpel op. Kopieer je eigen savegame tijdelijk naar de harde schijf, en wis de savegame van je PSP. Kopieer dan de backup van de harde schijf terug.
Start GTA:LCS op en laad de Eloader savegame:
Er zal weer een GTA:LCS laadscherm verschijnen en na enkele seconden zie je de eLoader:
quote:Om homebrew op je DS te draaien heb je een flashcart nodig. Informatie over flashcarts kun je hier vinden.. Verder ga ik er niet over in
GTA LCS heb je geeneens nodigquote:Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.
[..]
vs.
[..]
Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.quote:
Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook nietquote:Op maandag 10 juli 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.
Het woord flashcart mag niet.. Firmware hacken & savegames editen om homebrew te draaien wel.
Totaal wanbeleid weer op Gam.
Neem het eens mee naar achteren, of geef een duidelijke reden waarom het niet mag.
Laten we naakt gaan dansen uit protest.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook niet
Ze staken denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
Nog geen utispraak?
Ik citeer jou:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:28 schreef P-Style het volgende:
De uitspraak is al gedaan en de redenen zijn ook al gegeven. Wat dat betreft is het waarschijnlijker dat de regels voor de PSP homebrew topic nòg verder aangescherpt gaan worden of dat 'ie misschien wel helemaal dicht gaat, dan dat de DS homebrew topic weer open gaat.
Kon je niet gewoon de informatie over de emulators & het zinnetje met het woord flashcart verwijderen?quote:Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
ff opnieuw instalerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:05 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?
Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??
Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....
Een hopenloze Counter Striker
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:22 schreef mini-lellan het volgende:
Waarom heeft de PC geen Centrale topic?![]()
ik heb em namelijk niet kunnen vinden
Tuurlijk! Ik zie geen reden waarom niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:41 schreef speknek het volgende:
Zou ik dus een topic mogen openen waarbij users een aantal spellen kunnen rangschikken op welke ze het mooist vinden?
Wel netjes dat je het vantevoren gevraagd hebt ja...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:11 schreef speknek het volgende:
Soms wordt het gezien als spam, of de topics als simpele opsomtopics. Komt ook wel doordat zulke topics meestal worden geopend door iemand die zich speciaal ervoor geregistreerd heeft en daarna nooit meer terugkomt, maar toch.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel netjes dat je het vantevoren gevraagd hebt ja...
boeie ik was gwn ff pissedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:26 schreef MMaRsu het volgende:
Riiiiight dit is dus het GAM feedback topic niet een klaagtopic
I'm watching you...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
erm ligt het aan mij of zijn de mods op vakantie? in dat geval neem ik de heerschaperij wel even over tot ze terug zijn
sluit die kuttopics dan ook waar ik om slotjes schreeuwquote:
Waar loop jij om slotjes te roepen? Dat mag jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sluit die kuttopics dan ook waar ik om slotjes schreeuw
Boh gek show some respcet aan deze wannabe modquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:57 schreef peristilius het volgende:
Ja hey pijpsnol, we hebben het gewoon een beetje druk, als je het hier meldt gooi ik er (in sommige gevallen) graag een slotje op, maar ff niet in topics lopen roepen a.u.b.
wannabe modquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Boh gek show some respcet aan deze wannabe mod
Beetje te vroeg ja. Maargoed, die andere is alweer vol nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Gratis]Trackmania Nations #20: Battlestation 2 3 4 5 6 » e-wok 297 2570 03-08-2006 16:40 - RSO
[Gratis]Trackmania Nations #21: Op naar de volgende... Bouncer_Bone 6 80 03-08-2006 16:40 - Loki.Nya
Is dit niet een beetje overdreven?![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zelf zat aan BMH te denken
het leek me wel een goed idee om l-spy24 als duomod te vragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zelf zat aan BMH te denken
Hup, joh, gewoon stevig aanpakken die handel. Kost een kwartiertje extra per dag wellicht, en als iemand het herhaaldelijk doet, bannen maar. Vooruit met dat extreme!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:20 schreef P-Style het volgende:
Ben zelf ook niet de grootste fan van tvp's, maar alle tvp's verwijderen is onbegonnen werk. Ik raad iedereen dan ook aan om het goede voorbeeld te geven en altijd een ontopic reactie te plaatsen in verse topics die je interesseren.
Daar wordt niet voor geband, dat hebben spek en ik ook geprobeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hup, joh, gewoon stevig aanpakken die handel. Kost een kwartiertje extra per dag wellicht, en als iemand het herhaaldelijk doet, bannen maar. Vooruit met dat extreme!
Ah. Ach, de posts gewoon verwijderen moet niet veel moeite kosten, en ik zou het persoonlijk erg waarderen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar wordt niet voor geband, dat hebben spek en ik ook geprobeerd
Hmmm.. vreemd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:52 schreef Ipho het volgende:
Ik kan sinds een maand, maar de helft van de frontpage van Fok! Games zien. En als ik er heen surf, dan loopt Internet ook altijd vast. Heb alles al een keer uit gezet enz. maar werkt allemaal niet.
Iemand van de lieftalige crew een oplossing?
Goed puntquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:35 schreef trancethrust het volgende:
leuk spel
De link verwijderen is ms ook handig?
omdat jullie allemaal braaf je dingetjes kopen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:46 schreef peristilius het volgende:
Als je de policy leest zie je dat modden, warez en alles wat er mee te maken heeft hier niet besproken wordt. Deal with it.
Vooruit, daar zit nog net wat humor in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tijd Voor Twilight Princess! was wel orgineel.
Braaf dingetjes kopen ftw.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat jullie allemaal braaf je dingetjes kopen?.
Als je van tevoren de huisregels had gelezen had je de vraag anders kunnen stellen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:03 schreef Viking84 het volgende:
blaat. Laat maar.
Beetje flauw. Ik mag niet eens vragen of Mediamarkt versie 1 of 2 van de slimline verkoopt.
en nu mag ik het niet meer proberen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je van tevoren de huisregels had gelezen had je de vraag anders kunnen stellen.
Misschien als je het heel onopvallend in dit topic post.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nu mag ik het niet meer proberen?.
Kwam vandaag ook weer eens voorbij in het 360 topic. De gamescrew ging er achteraan als het goed isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Zijn die nog niet verstuurd, of is er bij mij iets fout gegaan?
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hierquote:Deze afbeelding is 1280 * 720 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAMquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Tain het volgende:
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hier
Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
*eens met Tain
Voor GAM users is het juist WEL fijn als je grote screens post
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAM
Als je moet gaan thumbnailen dan denk ik dat er nog heel weinig screens gepost gaan wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.
Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Tain het volgende:
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijn
Zo groot zijn de meeste plaatjes ook weer niet in bestandsgrote en ze worden door de fok template automatisch verkleind, maar ik open zo wel een topic in FB.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.
Ik persoonlijk stel het overigens wel op prijs als users grote plaatjes thumbnailen, wat een kleine moeite is.
een Wii-topic?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Mysterieus fenomeen: Spook TT
[Wii 104] iiW
WTF is dit?
We weten allemaal dat als de Wii-topics alleen maar zouden bestaan uit zinvolle ontopic reacties we nu hooguit nog maar bij deel 30 zouden zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:03 schreef Cheiron het volgende:
Kunnen de offtopic, slowchat, spellingzeikerige eikels aub uit het Wii topic worden gebonjourd. Het is al geen hoogstaande reeks, maar op deze manier blijft er niks leuks van over..
Ja hoor. Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef Tain het volgende:
Leven er nog wel modjes?
Dat jullie nog maar zo weinig mee postenquote:
ach joh doe chill de vakantie is net afgelopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat jullie nog maar zo weinig mee posten
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach joh doe chill de vakantie is net afgelopen![]()
Ja, sorry, had het nogal druk, maar nu begint mijn studie, dus zal ik wel weer veel gaan posten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat jullie nog maar zo weinig mee posten
Ik zat vanochtend om 8.30 al in slaap te vallen in een collegezaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
Ben jij een mod dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
Iemand al achteraan gegaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Zijn die nog niet verstuurd, of is er bij mij iets fout gegaan?
Staat allemaal uitgelegd op de hoofdpagina.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt dat met Fok!Wiki? Ik wil de Guild Wars OP beschikbaar maken.
Kleine correctie.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
xb360 vs ps3
Mag hier een slot op, topics als: Ik wil een handheld maar weet niet welke, woerden ook gesloten.
of
Ik heb een DS maar, kan ik niet beter een PSP kopen.
Ik vind 'm keurig!quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit OP?
Guild Wars [16]
Hij is toch hardstikke mooi?
Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:53 schreef Conflict het volgende:
Is er nergens een fifa street 2 topic? Kan 'm echt niet vinden.
Hmm, dus geen mooi topic vol tips en info. Ik kan ook nergens iets vinden op internet, tips ofzo, alleen cheats, maar daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden!Dus als je wilt kun je er gerust een openen.
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[Wii 107]
Thursdayton : Wii reveal all
Leuk 2 topics over hetzelfde onderwerp met dezelfde discussies
Die nutteloze reacties komen er toch wel en de DS aankondigingen kunnen toch mooi in het DS topic?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wii topic gaat over Wii in het algemeen, Thursdayton gaat over de events. Hier kunnen ook DS aankondigingen gedaan worden en dat soort dingen.
En om er voor te zorgen dat het Wii topic weer vol komt te staan met nutteloze reacties zoals : OMG!!!!
Wat is het probleem om gewoon het topic te gebruiken wat er voor is?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Kan maar wat is het probleem om er een centraal event topic van te maken?
De E3/TGS/GC enz werden toch ook prima in de Wii topics besproken.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat dit een specifiek event is waar alle info in een centrale thread staat.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... normaal zou ik geen problemen hebben met een aparte event-topic zoals deze (E3 had immers ook z'n eigen topic), maar aangezien er in de Wii topcis op dit moment inderdaad exact hetzelfde besproken wordt, is dit inderdaad wel een beetje erg dubbel. Enneh... het is nou niet alsof er in de centrale Wii topics veel andere dingen besproken zullen worden de komende tijd.
Sorry MMaRsuVond jouw topic wel een leuk initiatief, maar helaas in dit geval een beetje overbodig.
Somehow I doubt itquote:Op woensdag 13 september 2006 16:07 schreef P-Style het volgende:
Denk maar zo... Nu zullen de Wii topics eindelijk weer even gevuld worden met nieuwe, frisse zinvolle discussies en informatie.
Van mij mag je dat best hier doen, krijgen zo weinig klachten de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef speknek het volgende:
Ja bah, waar moet ik nu baggeren?
Er moet een complimenten topic komen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van mij mag je dat best hier doen, krijgen zo weinig klachten de laatste tijd.![]()
quote:
Mag ook hier hoor, elke vorm van feedback is welkom.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er moet een complimenten topic komen.
Nee, hier wil ik gewoon mijn gal spuien.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mag ook hier hoor, elke vorm van feedback is welkom.
Welcome in the next generation of gaming.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Atuniel het volgende:
Oi mod, waarom zie ik je weinig in het 360 topic?
Ik baal er van eerlijk gezegd om topic op topic door tv shit te moeten bladeren.. als ik HD vs CRT of Plasma vs LCD met welke resolutie wil weten ga ik wel naar DIG niet naar GAM namelijk.
Kan daar niet eens wat beter op worden gemod![]()
Want? Daarin moet alles worden herhaald, herhaald, herhaald, herhaald, herhaald over op wat voor fokking tv je speelt en waarom?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Welcome in the next generation of gaming.
*Eenschquote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Want? Daarin moet alles worden herhaald, herhaald, herhaald, herhaald, herhaald over op wat voor fokking tv je speelt en waarom?
GAM gaat imo nog steeds over GAMes en consoles, er was toch een apart topic over tv shit?
Je gaat het wel tegen als je het maar wilt, het overwoekerd gewoon de topics.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Eensch
Maar je gaat het niet tegen, net als dat in het PS3 topic ELKE keer het BluRay verhaal verschijnt en in het Wii topic elke keer het 'ik ga niet zwaaien met een controller'verhaal.
GAM zou een besloten forum moeten worden of krijgen.
De blu-ray en 'zwaaien' verhaaltjes horen bij de consoles helaas, tv's is nog nooit een discussiepunt geweest tot HDTV wat populairder werd en dat sommige consoles daar echt ondersteuning voor gingen biedenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar je gaat het niet tegen, net als dat in het PS3 topic ELKE keer het BluRay verhaal verschijnt en in het Wii topic elke keer het 'ik ga niet zwaaien met een controller'verhaal.
Zie weinig spec gezeur in de meeste PC topics eigenlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
Ik reageer alleen op vragen en commentaar van anderen.. Ik begin niet zelf over een tv's in het 360 topic..
Het hoort er nu eenmaal bij. Net als specs in het PC topic horen en gamesprijzen in het DS topic horen.
Klopt ook welquote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
De blu-ray en 'zwaaien' verhaaltjes horen bij de consoles helaas, tv's is nog nooit een discussiepunt geweest tot HDTV wat populairder werd en dat sommige consoles daar echt ondersteuning voor gingen bieden
Komt omdat de meeste mensen hier wow of CS spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie weinig spec gezeur in de meeste PC topics eigenlijk
Dat niemand het wil is onzin natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt ook welMaar het is maar een voorbeeld van steeds terugkerende discussies. Het liefst zie ik ale TV shit gewoon naar DIG verhuizen, daar hoort het.
En inderdaad, er moet op gemod worden, maar dat doet niemand en dat wil niemand. En daarom ga je het niet tegen.
Je houdt daarmee dus de discussie actief.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
Ik reageer alleen op vragen en commentaar van anderen.. Ik begin niet zelf over een tv's in het 360 topic..
Dat zijn de populairste topics idd, maar in de andere topics zie je het ook niet veel. Ieder geval veel minder dan het HDTV geneuzel in het 360 topicquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mensen hier wow of CS spelen.
![]()
Ga jij weer modden dan? Ik iig nietquote:Op donderdag 14 september 2006 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat niemand het wil is onzin natuurlijk
Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
En inderdaad, er moet op gemod worden, maar dat doet niemand en dat wil niemand. En daarom ga je het niet tegen.
Nou eerlijk gezegd zou ik voor dit soort dingen best weer mod willen worden, ware het niet dat ik in de nabije toekomst daar gewoon geen tijd voor heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij weer modden dan? Ik iig niet
Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.
Deze discussie is eerder geweest, er was een mooie oplossing gevonden namelijk een apart topic binnen GAM notabene (je hoeft dus niet de deur uit naar DIG) maar het verzakt gewoon nu weer.
Beter de regels naleven dus.. en nu ik toch gal aan het spuien ben.. die tering tvp's mogen ook weg gemod worden, maar dat kan natuurlijk ook niet
Ik zie liever een orginele tvp, of een screen dan een domme tvp..quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.
Zou niet weten waarom wel, maar we hebben toch gewoon mods?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij weer modden dan? Ik iig niet
Ik weet dat discussies verboden zijn in het 360 topic. Sorry.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je houdt daarmee dus de discussie actief.
Ben ik al 2 jaar gestopt joh?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef peristilius het volgende:
Moet ik dat na bijna 2 jaar nog gaan bewijzen?
Nee, volgens mij stiekem pas 1, maar dit staat cooler.quote:
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Waar of wie moet ik mailen als het gaat om prijsvragen, want ik heb nog steeds iets niet ontvangen.
Dank u.quote:
Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Hey persti-dinges. Prima dat ze newbie-mods aannemen, hier op Fok!. Maar als je een reactie van mij (of andere users) edit kun je op z'n minst even normaal reageren, in plaats van "tief op!".
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.
Zo newbie ben ik trouwens ook weer niet.
Anders ga je morgen even koffie drinken op de kankerafdeling van je plaatselijke ziekenhuis. Kun je gezellig de huiliequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aan je geschiedenis te zien ben ik trouwens niet de enige die last van je heeft.
Als je opmerkingen over consoles ombouwen post, en dan hier gaat miepen dat het verwijderd wordt met een lullige opmerking, is peristilius niet de newbiequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:45 schreef Roellio het volgende:
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.
En ja: "dat ben je wel".
Misschien dat je daar een conclusie uit kunt trekken.quote:De Regels
# Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:03 schreef stefmans het volgende:
Kan een modje de titel van het Fok! Hattrick-inschrijftopic wijzegen naar De Fok!-Cup is gestart ofzoiets![]()
Uh... vast wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
P-Style, ga je ooit je icon veranderen of niet?
Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!quote:
En hoe zit het dan met de niet-BoF'ers die geinteresseerd zijn in trackmania?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef e-wok het volgende:
hallo mods,
aangezien we nu ons eigen deel op fok hebben, plaats ik hierbij een verzoek tot sluiting van het Trackmania topic.
[gratis] Trackmania Nations #23: Fok! racet richting United
alvast bedankt
Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!
Hmmm, da's vreemd. Bij mij staat dat "dingetje met al die linkjes" er wel gewoon.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
Iets met referrers, nieuwe laptop, nog geen zin gehad om het te fixen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaak![]()
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
Oohw sorry had dat topic niet gezien:)quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
Daarvoor hebben we dit topic, heb je de iAudio skin voor je neus?
Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:03 schreef sk888er het volgende:
[..]
Oohw sorry had dat topic niet gezien:)
Nee ik had mn DOA Xtreme volleybal skin en die ben ik nu dus kwijt(heb nu wel mn linkjes ding
)
Nee als je je skin al die tijd niet veranderd blijft hij gewoon staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?
Wil ik best doen, ik kan alleen lastig zien wat vriendschappelijk was en wat niet, zou jij me daar een beetje bij kunnen assisteren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Een vriendelijk verzoek om alle bagger/ uitslagen van vriendschappelijke wedstrijd / andere onzin hier te verwijderen:
[FIFA07] Fok-Championship! deel II
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[XBOX 360] deel #157 Tiger Woods beter dan Dr Phil
Mag 1 l af van Phill -> Phil dus
Maar ik heb een betere OPquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was eerder en heb geen titel met 'Waar'
Sluit die van Drieske maar
Het maakt mij vrij weinig uit wat Van Dale ervan vindt, hier op FOK! valt het promoten van een eigen ding/site onder spam. Anders moeten we er een ander woord voor bedenken, dit is lekker makkelijk. Het komt misschien ingrijpend over, maar de instructies die wij krijgen is dat we de OP leeg moeten editen in geval van spam. Als je in het vervolg eerst even overlegt met de moderators is er wel kans dat een topic open blijft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef TheIceWarrior het volgende:
peristilius, je had in mijn topic ook ff de linkjes uit kunnen halen ipv direct zo ingrijpend te doen...
verder ben ik erg benieuwd wat jij onder "spam" verstaat.
Van Dale:
spam (de ~ (m.), ~s)
1 ongevraagde e-mail => junkmail
En een goeie ook!! Ze kunnen wel zeggen dat het niet kan..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb achter de schermen precies dezelfde vraag gesteld net B. Het is wachten op een antwoord nu
Ik heb het doorgegeven.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog,.. ik eis een verklaring van een FA hieromtrent!
Ik kan er geen vinden in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:20 schreef MosPos het volgende:
Is er ook ergens een Topic van Need For Speed Porsche 2000?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef Grumpey het volgende:
zou de topictitel van "Hattrick deel 190, volgende week grote leegte" hernoemd kunnen worden naar deel 191? Aangezien we nu twee keer het 190e deel hebben, en dat esthetisch gezien niet zo heel netjes is...
bvd.
Dankjewel RaymanNL zeg je danquote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef P-Style het volgende:
Zo te zien is het o zo gehate tv-geneuzel alweer afgelopen...
Edit: Laat maar, draait de andere kant opquote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef capibar het volgende:
卍
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[Wii 128]
AUB die verkapte "ik wil dat lekker wijf neuken" posts verwijderen, dank.
Leuk hoorquote:
Wat is je punt?quote:
Nu maak je me wel erg nieuwsgierig...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pssst, neem ns een kijkje in het PSP topic.
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op donderdag 23 november 2006 17:39 schreef Platina het volgende:
wanneer komen uitslagen van gears of war prijsvragen? ik wil weten of ik gewonnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |