quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach joh doe chill de vakantie is net afgelopen![]()
Ja, sorry, had het nogal druk, maar nu begint mijn studie, dus zal ik wel weer veel gaan posten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat jullie nog maar zo weinig mee posten
Ik zat vanochtend om 8.30 al in slaap te vallen in een collegezaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
Ben jij een mod dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BMH het volgende:
Vakantie is niet afgelopen! Kep nog steeds geen bericht van een school dus vakantie is still on!
Iemand al achteraan gegaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Zijn die nog niet verstuurd, of is er bij mij iets fout gegaan?
Staat allemaal uitgelegd op de hoofdpagina.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt dat met Fok!Wiki? Ik wil de Guild Wars OP beschikbaar maken.
Kleine correctie.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
xb360 vs ps3
Mag hier een slot op, topics als: Ik wil een handheld maar weet niet welke, woerden ook gesloten.
of
Ik heb een DS maar, kan ik niet beter een PSP kopen.
Ik vind 'm keurig!quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie nou van dit OP?
Guild Wars [16]
Hij is toch hardstikke mooi?
Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:53 schreef Conflict het volgende:
Is er nergens een fifa street 2 topic? Kan 'm echt niet vinden.
Hmm, dus geen mooi topic vol tips en info. Ik kan ook nergens iets vinden op internet, tips ofzo, alleen cheats, maar daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik kan 'm namelijk ook niet vinden!Dus als je wilt kun je er gerust een openen.
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[Wii 107]
Thursdayton : Wii reveal all
Leuk 2 topics over hetzelfde onderwerp met dezelfde discussies
Die nutteloze reacties komen er toch wel en de DS aankondigingen kunnen toch mooi in het DS topic?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wii topic gaat over Wii in het algemeen, Thursdayton gaat over de events. Hier kunnen ook DS aankondigingen gedaan worden en dat soort dingen.
En om er voor te zorgen dat het Wii topic weer vol komt te staan met nutteloze reacties zoals : OMG!!!!
Wat is het probleem om gewoon het topic te gebruiken wat er voor is?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Kan maar wat is het probleem om er een centraal event topic van te maken?
De E3/TGS/GC enz werden toch ook prima in de Wii topics besproken.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat dit een specifiek event is waar alle info in een centrale thread staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |