Whehehe, so truequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef The_Martian het volgende:
Maak je maar vast klaar voor some hardcore fanboyism
mwoah, de echte kenners zijn er nog steeds niet uit welke console nu beter werk levert. Je kunt ook zeggen dat op dit moment er nog geen enkele game is die volledig gebruik maakt van de drie cores die de xbox 360 heeft, er zit dus nog potentie in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Welke console heeft sterkere graphics en handige options dan? 360 of PS3? PS3 lijkt mij toch? Ik bedoel hij komt toch niet voor niks een jaar later uit?
Daarvan moet ik het eerste bewijs nog zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Welke console heeft sterkere graphics en handige options dan? 360 of PS3? PS3 lijkt mij toch? Ik bedoel hij komt toch niet voor niks een jaar later uit?
quote:
nieuwe gta wordt gelijktijdig op de x360 gereleased, dus dat is ook geen reden meer op een ps3 te kopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef manny het volgende:
GTA = PS3 toch
oef, das niet best van Sony.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
nieuwe gta wordt gelijktijdig op de x360 gereleased, dus dat is ook geen reden meer op een ps3 te kopen![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Op de PS3 zit toch ook die nieuwe optie om een soort van kleine dvd's(naar zeggen de toekomst) af te spelen? Of zit dit ook wel op de 360? En je kan er dingen van de televisie mee opnemen??
Ik moet zeggen dat 360 dat hele internet verhaal wel puik voor elkaar heeft, krijgt de PS3 het ook zo?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef mini-lellan het volgende:
Wacht nou maar af tot de PS3 er is voordat je dit soort topics opent![]()
we weten tog allemaal dat de 360 momenteel 'beter' is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |