abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:18:48 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41754609

___________________________________________________________________________ ____

EVENT INFO
___________________________________________________________________________ ____

Dit is megaton event voor iedereen die geinteresseerd is in wat Wii te bieden heeft. Het is bijna zo goed als zeker dat we de volgende info krijgen tijdens de events.

● Prijs
● Release datum
● Launch Games
● WiiConnect24 Info
● Nieuwe games
● Hands-on impressies van de bekende games

TIME

Japan - 13/14 september - 01:00/07:00
Amerika - 14 september - 14:00/21:00
Europa - 15 september - 12:00/18:00

NIEUWS

Hier kun je af en toe zien wat er bekend is gemaakt. Ik zal het zo snel mogelijk bijhouden dus kom af en toe hier even kijken.

Wii SYSTEM LAUNCH DETAILS

Wii GAMES LAUNCH DETAILS

VIRTUAL CONSOLE

● Met dank aan ESRB, zijn de eerste SEGA games voor de Virtual Console onthuld. (1)
● 1up podcast onthuld dat Hudson met sowieso 30 titels bezig is voor de Virtual Console (1)

Laten we het topic een beetje netjes houden, tenzij Nintendo het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verprutst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Game on!

[ Bericht 19% gewijzigd door MMaRsu op 13-09-2006 14:58:47 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41754782

Het is er weer tijd voor. Ik blijf nog steeds zeggen dat de Europese launch zal plaatsvinden op 24 november En nee, ik zet er niets tegenover als weddenschap

Naast de Wii launchprijs en data verwacht ik ook prijzen van de VC games en een bevestiging van een aantal launchgames. Misschien zelfs wat info over de NWFC
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:24:10 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41754837
Hoho we hadden een 8pack desperado erop gezet roy
pi_41754925
Ohw ja Maar das niet voor iedereen zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:28:32 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41755016
Nee alleen tussen ons
pi_41755022
199 pack met console + mote + nunchuk bitches.
En launch ergens half/eind november in Europa
Wellicht iets eerder in JP/US. Logischerwijs JP het eerste als het gespreid is.
pi_41755040
219 Euro. En da's uiteraard een koopje. Ga er geen Mario-knuffels om verwedden...Ook geen life-size Halo poppen.

De rest interesseert me niet zo heel veel aangezien dit mijn 'tweede console' wordt, dus van alle features zal ik toch geen gebruik maken. Wi-Fi heb ik (en hoef ik) niet in mijn huis en die ouwe meuk is alleen maar leuk met leaderboards. Wil wel wat horen van nieuwe games op VC.
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:32:06 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41755153
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
199 pack met console + mote + nunchuk bitches.
En launch ergens half/eind november in Europa
Wellicht iets eerder in JP/US. Logischerwijs JP het eerste als het gespreid is.
Ga je er ook 1 halen denk je Kabouter? Misschien later eventueel of helemaal niet?
pi_41755272
Ik vind 'm te duur, had een prijs onder de 200 euro verwacht. Nu is het verschil eigenlijk vrij klein met een Xbox 360 (core), en dat terwijl qua prestaties de Wii zwaar achterligt. Natuurlijk is die controller wel revolutionair enzo, maar ik heb nog niet echt een game gezien waar dat leuk in werd toegepast. (wel een filmpje van Tony Hawk vandaag, maar dat zag er zwaar verrot uit. besturing leek me helemaal niet lekker en het zag er gewoon echt niet uit)

Maar ik zal dit topic in spanning volgen en laat me graag positief verrassen

Wii60? of toch niet...
pi_41755361
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga je er ook 1 halen denk je Kabouter? Misschien later eventueel of helemaal niet?
95% zeker helemaal niet
De consolemarkt moet wel helemaal verschuiven richting Wii wil ik er een halen.
Paar dingen staan me namelijk niet aan in de filosofie van Nintendo:
-Simpelere games - hoef ik niet, ik weet hoe games werken, het kost mij geen uren meer om een game te doorgronden. En een supersimpele game kan wel leuk zijn, maar vermaakt mij op de lange termijn toch korter dan een diepe strategiegame of sim.

-Kortere games - Ik speel liever een handjevol lange games dan veel korte games.

-Grafisch mindere games - ja, graphicshoer bla bla bla, ik ben gewoon van mening dat in een groot aantal games mooie graphics veel toe kunnen voegen. Ik had zeker weten minder genoten van een game als F.E.A.R. als deze baggergraphics had gehad. Met graphics kun je veel sfeer scheppen en meer immersie creeren. En omdat de standaard nou eenmaal verschuift is er steeds meer nodig en zorgt een stilstand gewoon voor een mindering in de immersie bij mij bij sommige games. En ja, dat kan bij iemand anders hier anders zijn, en dat hoef je niet noodzakelijk mij te melden .
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:40:34 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41755454
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

95% zeker helemaal niet
-Simpelere games - hoef ik niet, ik weet hoe games werken, het kost mij geen uren meer om een game te doorgronden. En een supersimpele game kan wel leuk zijn, maar vermaakt mij op de lange termijn toch korter dan een diepe strategiegame of sim.

-Kortere games - Ik speel liever een handjevol lange games dan veel korte games.

-Grafisch mindere games - ja, graphicshoer bla bla bla, ik ben gewoon van mening dat in een groot aantal games mooie graphics veel toe kunnen voegen. Ik had zeker weten minder genoten van een game als F.E.A.R. als deze baggergraphics had gehad. Met graphics kun je veel sfeer scheppen en meer immersie creeren. En omdat de standaard nou eenmaal verschuift is er steeds meer nodig en zorgt een stilstand gewoon voor een mindering in de immersie bij mij bij sommige games. En ja, dat kan bij iemand anders hier anders zijn, en dat hoef je niet noodzakelijk mij te melden .
Ieder zijn ding natuurlijk, maar een Zelda is natuurlijk niet makkelijk en zeker niet kort. En ik hoop ook dat Nintendo meer van dit soort games uitbrengt op de Wii, maar zijn simpele games ook leuk imo.
pi_41755493
Ja kom maar met die Wii
Ik heb er al plek voor gemaakt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41755517
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ieder zijn ding natuurlijk, maar een Zelda is natuurlijk niet makkelijk en zeker niet kort. En ik hoop ook dat Nintendo meer van dit soort games uitbrengt op de Wii, maar zijn simpele games ook leuk imo.
Een uitzondering
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:47:36 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41755712
pi_41755818
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:51:31 #16
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41755832
Oooh god... Weer een teleurstelling

Picture thread!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41755874
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
Oooh god... Weer een teleurstelling
Nah, dit keer worden het echt wel de launchdetails denk ik
Nintendo kondigt altijd wat belangrijks aan op hun eigen event rond TGS.
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:54:18 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41755914
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nah, dit keer worden het echt wel de launchdetails denk ik
Nintendo kondigt altijd wat belangrijks aan op hun eigen event rond TGS.
Een nieuwe Zelda trailer en ik ben stil
pi_41756221
En vergeet niet de nintendo booth babes. Ik bedoel als we dan toch een show moeten krijgen doe het dan goed. Maar ik neem aan dat er zweverige dansers zijn die met de wiimote knuffelen op het podium. Maar hopen kan altijd

Ik moet het mijn baas nog zeggen dat ik donderdag en vrijdag weinig werk maar ik beloof hem dan het speeltje een keer mee te nemen naar werk en dan is hij wel weer blij
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 13 september 2006 @ 00:09:50 #20
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41756355
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef disjfa het volgende:
En vergeet niet de nintendo booth babes. Ik bedoel als we dan toch een show moeten krijgen doe het dan goed. Maar ik neem aan dat er zweverige dansers zijn die met de wiimote knuffelen op het podium. Maar hopen kan altijd

Ik moet het mijn baas nog zeggen dat ik donderdag en vrijdag weinig werk maar ik beloof hem dan het speeltje een keer mee te nemen naar werk en dan is hij wel weer blij
Geen dansjes meer bij Nintendo events... Op de GC06 ging dat ook helemaal fout.
pi_41756868
Daarom. Boothbabes. Die wario ware spellen spelen met de wiimote tussen de borsten

Verkoopt. Ziet er leuk uit en iedereen geniet.

Behalve Retuobak die natuurlijk liever ziet dat dat soort vrouwen oblivion met de wiimote tussen de bortsen kan uitspelen. Minigames zijn natuurlijk niets
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 13 september 2006 @ 10:40:27 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41763492
Kick
pi_41764644

Spannuuuund!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41764932
WTF is dat met dat verneukte Nederlands op engelstalige sites? spannuuuund .... een bom droppen
Ik heb duidelijk ergens iets gemist

I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_41764973
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

95% zeker helemaal niet

Goede onderbouwing!

En Zelda dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')