![]()
___________________________________________________________________________ ____
EVENT INFO___________________________________________________________________________ ____
Dit is megaton event voor iedereen die geinteresseerd is in wat Wii te bieden heeft. Het is bijna zo goed als zeker dat we de volgende info krijgen tijdens de events.
● Prijs
● Release datum
● Launch Games
● WiiConnect24 Info
● Nieuwe games
● Hands-on impressies van de bekende games
___________________________________________________________________________ ____
TIME___________________________________________________________________________ ____
Japan - 13/14 september - 01:00/07:00
Amerika - 14 september - 14:00/21:00
Europa - 15 september - 12:00/18:00
NIEUWS___________________________________________________________________________ ____
Hier kun je af en toe zien wat er bekend is gemaakt. Ik zal het zo snel mogelijk bijhouden dus kom af en toe hier even kijken.
Wii SYSTEM LAUNCH DETAILS●
●
●
●
●
●
Wii GAMES LAUNCH DETAILS●
●
●
●
●
●
●
VIRTUAL CONSOLE● Met dank aan ESRB, zijn de eerste SEGA games voor de Virtual Console onthuld.
(1)● 1up podcast onthuld dat Hudson met sowieso 30 titels bezig is voor de Virtual Console
(1)___________________________________________________________________________ ____
Laten we het topic een beetje netjes houden, tenzij Nintendo het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verprutst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![ Bericht 19% gewijzigd door MMaRsu op 13-09-2006 14:58:47 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
219 Euro. En da's uiteraard een koopje. Ga er geen Mario-knuffels om verwedden...Ook geen life-size Halo poppen.
De rest interesseert me niet zo heel veel aangezien dit mijn 'tweede console' wordt, dus van alle features zal ik toch geen gebruik maken. Wi-Fi heb ik (en hoef ik) niet in mijn huis en die ouwe meuk is alleen maar leuk met leaderboards. Wil wel wat horen van nieuwe games op VC.
MMaRsu
I need some paprika
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:199 pack met console + mote + nunchuk bitches.
En launch ergens half/eind november in Europa
![]()
Wellicht iets eerder in JP/US. Logischerwijs JP het eerste als het gespreid is.
Ga je er ook 1 halen denk je Kabouter? Misschien later eventueel of helemaal niet?
MMaRsu
I need some paprika
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef Retuobak het volgende:[..]
95% zeker helemaal niet
![]()
De consolemarkt moet wel helemaal verschuiven richting Wii wil ik er een halen.
Paar dingen staan me namelijk niet aan in de filosofie van Nintendo:
-Simpelere games - hoef ik niet, ik weet hoe games werken, het kost mij geen uren meer om een game te doorgronden. En een supersimpele game kan wel leuk zijn, maar vermaakt mij op de lange termijn toch korter dan een diepe strategiegame of sim.
-Kortere games - Ik speel liever een handjevol lange games dan veel korte games.
-Grafisch mindere games - ja, graphicshoer bla bla bla, ik ben gewoon van mening dat in een groot aantal games mooie graphics veel toe kunnen voegen. Ik had zeker weten minder genoten van een game als F.E.A.R. als deze baggergraphics had gehad. Met graphics kun je veel sfeer scheppen en meer immersie creeren. En omdat de standaard nou eenmaal verschuift is er steeds meer nodig en zorgt een stilstand gewoon voor een mindering in de immersie bij mij bij sommige games. En ja, dat kan bij iemand anders hier anders zijn, en dat hoef je niet noodzakelijk mij te melden
![]()
.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar een Zelda is natuurlijk niet makkelijk en zeker niet kort. En ik hoop ook dat Nintendo meer van dit soort games uitbrengt op de Wii, maar zijn simpele games ook leuk imo.
Ja kom maar met die Wii
Ik heb er al plek voor gemaakt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
BMH
Brute Force 360!!
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:[..]
Nah, dit keer worden het echt wel de launchdetails denk ik
![]()
Nintendo kondigt altijd wat belangrijks aan op hun eigen event rond TGS.
Een nieuwe Zelda trailer en ik ben stil
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
BMH
Brute Force 360!!
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef disjfa het volgende:En vergeet niet de nintendo booth babes. Ik bedoel als we dan toch een show moeten krijgen doe het dan goed. Maar ik neem aan dat er zweverige dansers zijn die met de wiimote knuffelen op het podium. Maar hopen kan altijd
![]()
Ik moet het mijn baas nog zeggen dat ik donderdag en vrijdag weinig werk maar ik beloof hem dan het speeltje een keer mee te nemen naar werk en dan is hij wel weer blij
![]()
Geen dansjes meer bij Nintendo events... Op de GC06 ging dat ook helemaal fout.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
WTF is dat met dat verneukte Nederlands op engelstalige sites?
![]()
spannuuuund .... een bom droppen
Ik heb duidelijk ergens iets gemist
![]()
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.