De persconferenties lopen van 9 mei tot 11 mei en de beurs zelf loopt van 10 tot 12 mei.quote:The interactive entertainment event of the year. See all the newest computer and video game products and technologies that the industry has to offer. Spot the latest trends. Every company you need to see and every category you want to learn about is represented here. Want to know what's new and in what direction the industry is headed? Come to E3 2006.
Nee, niet echt first, meer als sevenhundredmillionpointfivetieth.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
microsoft handheld..... you heard it first!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bootbabes!
E3, het blijft een mooie beurs. Elk jaar.quote:
Daar heb ik zin inquote:PS3 unveiling
REV unveiling
MGS: 4
Alle Nintendo titels
Zelda GC
Nieuwe DS (?)
En het komt uit Nederland!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef pkwarts het volgende:
Dat is geloof ik de enige mooie boothbabe in de laatste 10 jaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als vorig jaar, alleen toen begon het eigelijk om 19:00 ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
De Nintendo persconferentie zal op 9 mei plaatsvinden om 9:30 plaatselijke tijd (ofwel 18:30 hier)
Het zal ook wel weer walgelijk druk zijn op de stream.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, alleen toen begon het eigelijk om 19:00 ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die afgrijselijke muziekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, alleen toen begon het eigelijk om 19:00 ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, een half uur langquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Die afgrijselijke muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het geluid gewoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een half uur langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een crapmuziek was datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop