abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:55:32 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_43880195
Meldt hier wat je te melden hebt en een trouwe moderator zal jou zo snel mogelijk te hulp schieten.

Disclaimer: "snel" is relatief.

Dit topic is bestemd voor GAM.

Voor Fok!Games (games.fok.nl) : Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_43880297
Wat Ruzbeh zegt!
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:50:44 #3
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_43889958
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_43890638
Zonder onnodige kicks zijn slotjes niet nodig.
pi_43890848
Dan hoop ik hier maar op mijn PS3. Wel leuk dat je het zo een echte verrassing maakt joh! Weet je wat, ik doe wel of ik het zelf vergeten ben, dan is het de verrassing des te groter als de PS3 op mijn deurmat ploft op 1 september als de PS3 hier uitkomt.
pi_43893438
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Thomper het volgende:
Dan hoop ik hier maar op mijn PS3. Wel leuk dat je het zo een echte verrassing maakt joh! Weet je wat, ik doe wel of ik het zelf vergeten ben, dan is het de verrassing des te groter als de PS3 op mijn deurmat ploft op 1 september als de PS3 hier uitkomt.
pi_43895283
N.a.v. dit topic: [Verloting] Gears Of War Normale editie

Die user geeft aan dat hij een spel gaat verloten onder de mensen die op hem stemmen.
Vervolgens wint ie een pakket van meer dan 400 euro en zegt ie dat de winnaar een of andere user is met 1 post. Alleen in dat topic. Zogenaamd omdat zijn vriendin vond dat hij de mooiste avatar had

Dat is harttstikke leuk, maar geen verloting. HEt topic word gesloten met de melding dicht op verzoek.

Van wie kwam dat verzoek? Iedereen loopt te klagen dat je niet op zulke manier een loting opzet.
Bovendien is het maar de vraag of die user die gewonnen zou hebben geen kloon is van hemzelf.

Mogen we wat ip's zien die een en ander uitsluiten?
Zoja, heel graag en zo nee, waarom niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_43899873
Nog geen mods van GAM wakker?
vosss is de naam,
pi_43912536
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:48 schreef vosss het volgende:
N.a.v. dit topic: [Verloting] Gears Of War Normale editie

Die user geeft aan dat hij een spel gaat verloten onder de mensen die op hem stemmen.
Vervolgens wint ie een pakket van meer dan 400 euro en zegt ie dat de winnaar een of andere user is met 1 post. Alleen in dat topic. Zogenaamd omdat zijn vriendin vond dat hij de mooiste avatar had

Dat is harttstikke leuk, maar geen verloting. HEt topic word gesloten met de melding dicht op verzoek.

Van wie kwam dat verzoek? Iedereen loopt te klagen dat je niet op zulke manier een loting opzet.
Bovendien is het maar de vraag of die user die gewonnen zou hebben geen kloon is van hemzelf.

Mogen we wat ip's zien die een en ander uitsluiten?
Zoja, heel graag en zo nee, waarom niet
Topic is gesloten o.a op verzoek van de TS en sowieso omdat de boel nogal uit de hand liep daaro. We gaan geen IP-adressen van users rondstrooien, dus die krijg je niet te zien Kennelijk zijn veel mensen ontevreden vanwege wellicht verkeerd gebruik van de term "verloten". Maargoed de topic is nu dicht en ik stel voor dat je je er niet al te druk over maakt.
pi_43914228
Ehmz......wtf is dat nou weer voor een kutopmerking?

Ik maak me er wel druk om, alle andere users in dat topic ook.
Wat een onzin zeg.

Waar is FB dan in godsnaam voor als je je meld hier en het wordt afgedaan als: "achja, boeien, topic is op slot omdat het uit de hand liep en maak je er maar niet druk om"

Fuck you; dat doe ik wel! Het topic loopt uit de hand omdat de betreffende TS zich niet aan zijn eigen afspraken houd en nu wel mede dankzij mij een pakket van meer dan 400 euro heeft gewonnen

Anyway, bekijk het lekker zou ik zeggen !!!
vosss is de naam,
pi_43915040
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:13 schreef vosss het volgende:
Ehmz......wtf is dat nou weer voor een kutopmerking?

Ik maak me er wel druk om, alle andere users in dat topic ook.
Wat een onzin zeg.

Waar is FB dan in godsnaam voor als je je meld hier en het wordt afgedaan als: "achja, boeien, topic is op slot omdat het uit de hand liep en maak je er maar niet druk om"

Fuck you; dat doe ik wel! Het topic loopt uit de hand omdat de betreffende TS zich niet aan zijn eigen afspraken houd en nu wel mede dankzij mij een pakket van meer dan 400 euro heeft gewonnen

Anyway, bekijk het lekker zou ik zeggen !!!
Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub. Ten tweede: Je kunt best kwaad zijn op de TS van de betreffende topic, maar het heeft totaal geen zin om je er druk om te maken want je verandert er toch niks meer mee. Of wil je soms dat de topic weer open gaat zodat je de TS nog meer kunt uitschelden?

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord je wilt.
  maandag 27 november 2006 @ 10:06:54 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43922260
nexhil

Die heeft wel een érg grote icon: meer dan 800k
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_43935841
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub. Ten tweede: Je kunt best kwaad zijn op de TS van de betreffende topic, maar het heeft totaal geen zin om je er druk om te maken want je verandert er toch niks meer mee. Of wil je soms dat de topic weer open gaat zodat je de TS nog meer kunt uitschelden?

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord je wilt.
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?

Weet ik veel, geef die hufter een permban/ip-ban ofzo, hij loopt punt 1 al te spammen om er zelf beter van te worden (iets wat forumwijd niet echt (lees: echt niet) gewaardeerd word en eik ook meteen gesloten word) en punt 2 houd hij zich niet aan zn afspraken

Ik vind best dat jullie je daar mee mogen bemoeien ja. Call me stupid, maar als ik moderator van GAM was dan zou ik me er zeker mee bemoeien en zodra ik die post zag staan dat die ene hem gewonnen had omdat dat mokkel van hem vond dattie een mooie avatar had ( ), had ik die post verwijderd en contact met die mafkees opgenomen en voorgestelt dat het eerlijk verloot zou worden.

Dus eik wil ik maar 2 dingen horen:
1). dat jullie er wat aan gaan doen.
2). dat je toegeeft dat je zo incompetent als de nete bent

vosss is de naam,
pi_43945934
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef vosss het volgende:
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?

Weet ik veel, geef die hufter een permban/ip-ban ofzo, hij loopt punt 1 al te spammen om er zelf beter van te worden (iets wat forumwijd niet echt (lees: echt niet) gewaardeerd word en eik ook meteen gesloten word) en punt 2 houd hij zich niet aan zn afspraken

Ik vind best dat jullie je daar mee mogen bemoeien ja. Call me stupid, maar als ik moderator van GAM was dan zou ik me er zeker mee bemoeien en zodra ik die post zag staan dat die ene hem gewonnen had omdat dat mokkel van hem vond dattie een mooie avatar had ( ), had ik die post verwijderd en contact met die mafkees opgenomen en voorgestelt dat het eerlijk verloot zou worden.

Dus eik wil ik maar 2 dingen horen:
1). dat jullie er wat aan gaan doen.
2). dat je toegeeft dat je zo incompetent als de nete bent

Zo werkt het natuurlijk niet he. Topic is dicht en de user laat zich niet meer zien hier op FOK! Einde verhaal! Ik stel nogmaals voor dat je je er niet meer druk over maakt want dat heeft totaal geen zin. Als je zogenaamd "gerechtigheid" wilt, mag je jezelf ook wel eens wat fatsoenlijker gedragen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:32:14 #15
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_43954964
Ik denk dat je beter naar de PU kunt mailen dat er vals gespeeld is door op een forum het op hem stemmen gepromoot is met een beloning (die hij dan achteraf niet eerlijk verloot). Misschien diskwalificeren ze hem daardoor wel
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:16:34 #16
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43966287
Football Manager deeltje X

Mag 2007 in de TT

Alvast,bedankt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43994564
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik denk dat je beter naar de PU kunt mailen dat er vals gespeeld is door op een forum het op hem stemmen gepromoot is met een beloning (die hij dan achteraf niet eerlijk verloot). Misschien diskwalificeren ze hem daardoor wel
Diskwalificeren gaat denk ik niet meer, aangezien een van de prijzen overnachting en Gameplay-toegang was, en dat was dus afgelopen weekend.

Maar goed, het is balen, maar ik gok dat er niet echt veel aan te doen valt. Asociaal, maar niet meer ongedaan te maken.
pi_44055901
Ook maar even een tvp.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_44147206
Goliathbreez

Toch wel komisch dat die dude maar 2 posts heeft
En dat het al 12 dagen geleden is dat hij FOK forum heeft bezocht

Jullie zijn gewoon allemaal gepwned wie unne noob door een BlueEyedNigra (die naam alleen al )

Nigga stole my vote!
pi_44148091
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Goliathbreez

Toch wel komisch dat die dude maar 2 posts heeft
En dat het al 12 dagen geleden is dat hij FOK forum heeft bezocht

Jullie zijn gewoon allemaal gepwned wie unne noob door een BlueEyedNigra (die naam alleen al )

Nigga stole my vote!
Wow, kom je daar nu al achter?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_44148227
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wow, kom je daar nu al achter?
Ik ben nogal traag van begrip

Mijn moeder noemt dat "speciaal".

Daarom mag ik ook altijd meedoen aan de Special Olympics

Alleen nog niks gewonnen
  woensdag 6 december 2006 @ 09:48:50 #22
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44185538
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44186200
quote:
Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan het
  woensdag 6 december 2006 @ 10:30:58 #24
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44186402
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan het
Doe ik toch ook op een uitstekende manier? Alleen heb ik daar geen zin in. Het is een GoW topic en geen bash the BMH topic.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 6 december 2006 @ 10:35:42 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44186511
P-Style, een enkele reactie in dat topic heeft niet veel nut hoor. Gewoon kei hard al die reacties deleten, nu staat het topic nog vol met BMH gebash
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')