quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Thomper het volgende:
Dan hoop ik hier maar op mijn PS3. Wel leuk dat je het zo een echte verrassing maakt joh! Weet je wat, ik doe wel of ik het zelf vergeten ben, dan is het de verrassing des te groter als de PS3 op mijn deurmat ploft op 1 september als de PS3 hier uitkomt.
Topic is gesloten o.a op verzoek van de TS en sowieso omdat de boel nogal uit de hand liep daaro. We gaan geen IP-adressen van users rondstrooien, dus die krijg je niet te zienquote:Op zondag 26 november 2006 01:48 schreef vosss het volgende:
N.a.v. dit topic: [Verloting] Gears Of War Normale editie
Die user geeft aan dat hij een spel gaat verloten onder de mensen die op hem stemmen.
Vervolgens wint ie een pakket van meer dan 400 euro en zegt ie dat de winnaar een of andere user is met 1 post. Alleen in dat topic. Zogenaamd omdat zijn vriendin vond dat hij de mooiste avatar had
Dat is harttstikke leuk, maar geen verloting. HEt topic word gesloten met de melding dicht op verzoek.
Van wie kwam dat verzoek? Iedereen loopt te klagen dat je niet op zulke manier een loting opzet.
Bovendien is het maar de vraag of die user die gewonnen zou hebben geen kloon is van hemzelf.
Mogen we wat ip's zien die een en ander uitsluiten?
Zoja, heel graag en zo nee, waarom niet
Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub.quote:Op zondag 26 november 2006 20:13 schreef vosss het volgende:
Ehmz......wtf is dat nou weer voor een kutopmerking?
Ik maak me er wel druk om, alle andere users in dat topic ook.
Wat een onzin zeg.
Waar is FB dan in godsnaam voor als je je meld hier en het wordt afgedaan als: "achja, boeien, topic is op slot omdat het uit de hand liep en maak je er maar niet druk om"
Fuck you; dat doe ik wel! Het topic loopt uit de hand omdat de betreffende TS zich niet aan zijn eigen afspraken houd en nu wel mede dankzij mij een pakket van meer dan 400 euro heeft gewonnen
Anyway, bekijk het lekker zou ik zeggen![]()
![]()
!!!
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?quote:Op zondag 26 november 2006 21:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ten eerste: Doe eens een beetje rustig aub.Ten tweede: Je kunt best kwaad zijn op de TS van de betreffende topic, maar het heeft totaal geen zin om je er druk om te maken want je verandert er toch niks meer mee. Of wil je soms dat de topic weer open gaat zodat je de TS nog meer kunt uitschelden?
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord je wilt.
Zo werkt het natuurlijk niet he.quote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef vosss het volgende:
Ik zie het meer als iets kopen in V&A en het dan niet geleverd krijgen. Dáár word ook tegen opgetreden, dus ik zie eik niet in waarom tegen dit geval niet?
Weet ik veel, geef die hufter een permban/ip-ban ofzo, hij loopt punt 1 al te spammen om er zelf beter van te worden (iets wat forumwijd niet echt (lees: echt niet) gewaardeerd word en eik ook meteen gesloten word) en punt 2 houd hij zich niet aan zn afspraken
Ik vind best dat jullie je daar mee mogen bemoeien ja. Call me stupid, maar als ik moderator van GAM was dan zou ik me er zeker mee bemoeien en zodra ik die post zag staan dat die ene hem gewonnen had omdat dat mokkel van hem vond dattie een mooie avatar had (), had ik die post verwijderd en contact met die mafkees opgenomen en voorgestelt dat het eerlijk verloot zou worden.
Dus eik wil ik maar 2 dingen horen:
1). dat jullie er wat aan gaan doen.
2). dat je toegeeft dat je zo incompetent als de nete bent
Diskwalificeren gaat denk ik niet meer, aangezien een van de prijzen overnachting en Gameplay-toegang was, en dat was dus afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik denk dat je beter naar de PU kunt mailen dat er vals gespeeld is door op een forum het op hem stemmen gepromoot is met een beloning (die hij dan achteraf niet eerlijk verloot). Misschien diskwalificeren ze hem daardoor wel
Wow, kom je daar nu al achter?quote:Op maandag 4 december 2006 21:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Goliathbreez
Toch wel komisch dat die dude maar 2 posts heeft
En dat het al 12 dagen geleden is dat hij FOK forum heeft bezocht
Jullie zijn gewoon allemaal gepwned wie unne noob door een BlueEyedNigra (die naam alleen al)
Nigga stole my vote!
Ik ben nogal traag van begripquote:Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wow, kom je daar nu al achter?
Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 6 december 2006 09:48 schreef BMH het volgende:
[XBOX360] Gears of War #6 En we blijven maar spelen!
Oplossing gezocht.
Doe ik toch ook op een uitstekende manier? Alleen heb ik daar geen zin in. Het is een GoW topic en geen bash the BMH topic.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom nou, je kan jezelf toch wel verbaal verdedigen, zelfs ik kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |