Ja maar dat was dus niet het geval, keeper kwam uit naar de zijkant, schoot ie uit, booooeemm in een keer ratinho kruizinkjequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat is makkelijk als de keeper mee komt naar voren van de tegenpartij...
dat heb ik ook idd al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef martjin het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet het geval, keeper kwam uit naar de zijkant, schoot ie uit, booooeemm in een keer ratinho kruizinkje
Gewoon na een maandje krijg je de eerste 3 spelers ongeveer...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Sjechov het volgende:
Vraagje.
Ik heb een nieuwe satelietclub, Venezia, echter is Italie niet meegeladen (dus geen "witte" spelers).
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat dat wat wordt?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mijn reservekeep Leo Franco is 3 weken out vanwege artritis (reuma?). Die ben ik in 10 jaar CM/FM nog nooit tegengekomen.
Dat ga je heus wel merken als dat gebeurt, geloof mij maarquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:42 schreef DANILXL het volgende:
is de patch al uit
(Player) Search -> Staffquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:35 schreef andre347 het volgende:
Weet iemand nog een goede stafflid want mijn assistent is ervandoor gegaan!?
Morgen of donderdag als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:42 schreef DANILXL het volgende:
is de patch al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |