Wat doet het wel en wat niet ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef CittaR het volgende:
natuurlijk wel slim om erbij te zetten, de computer gaat wel gewoon aan idd. volgens mij hoor ik nu ook een ander geluidje erbij maar dat weet ik niet zeker.
Ja iddquote:tis ook maar eens gok...![]()
Even je MOBO laten vervangen, doet ie het dan wel, dan is je moederbord overleden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:21 schreef CittaR het volgende:
helemaal niets aan piepjes en mijn HD gaat ook gewoon aan.
quote:
Watquote:
Laten !!!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Alsof je "even" je mobo kan laten vervangen, iedereen heeft natuurlijk 3 reserve mobo's liggen.
Jajajajaja, dat zal het zijn !quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:28 schreef kroegtijger het volgende:
Trek de stekker er eens uit, druk dan de aan/uit-knop eens in voor een seconde of 5, en sluit dan de voeding-kabel weer aan. Hoor je je schijf wel op-spinnen e.d.?
Heb je misschien 2 video-aansluitingen op je pc? (een on-board video en een losse video) Dan kan het zijn dat de output naar de andere kaart is gesprongen namelijk.
da's wel erg kort door de bocht heh?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even je MOBO laten vervangen, doet ie het dan wel, dan is je moederbord overleden.
Maar natuurlijk eerst alle kabels checke![]()
jaaaaa, dat kan het inderdaad zijn, wijsneus...je mobo even vervangne is wel de oplossing wou je zeggen??quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat zal het zijn !![]()
Wegbrengen naar je pc shop is mijn advies.
Waarom blijf je nou denken dat het mobo is overleden, terwijl dat juist een item is dat niet zo snel ermee stopt? een HDD failure of een voeding die niet goed zn spanning meer houdt is veel voor de hand liggender dan. (dit ivm bewegende onderdelen en dus veel meer aan slijtage onderhevig zijn).quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef HiDiHo het volgende:
is mijn pc zo traag of is zippyvideos zo langzaam ?
ok, gezien !
Aangezien je niets aan hardware hebt veranderd, denk ik dat je moederbord overleden is.
Ook omdat je geen POST beeps krijgt, of heb je geen pc speaker ?
Dat dus. Of breng hem weg naar je pc shop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht heh?
er kunnen een hele hoop dingen de oorzaak zijn. Kapot geheugen, kapotte professor, mobo, voeding etc etc.
Zoals al eerder aangegeven, strip het mobo tot op het bot, dus geheugen eruit, geluidskaart eruit, netwerkkaart eruit en alles wat je nog meer hebt (FDD, HDD etc ook los koppelen)
Alleen je video-kaart en je processor. Bij het aanzetten krijg je dan iig weer beeld. Als dat niet zo is kun je eventueel je processor er zelfs nog afhalen en kijken of er dan wel foutmelding-piepjes komen. Zo niet, dan is het bord of de video-kaart overleden. Vervangen en een voor een weer alles opbouwen (en tussendoor steeds testen!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |