mja maar dan kun je dus nooit met een FL of een FR spelen... Want geen speler in het spel die daar kan spelen volgens mij en je kunt er ook niet op trainen zodat men daar kan spelen...quote:Op maandag 27 november 2006 00:45 schreef OreO het volgende:
ja maar dan zullen ze waarschijnlijk ondermaats presteren..
Regelmatig gezien, komt alleen voor bij de zwaardere blessures.quote:Op zondag 26 november 2006 23:17 schreef sjimz het volgende:
Dat heb ik nog niet eerder gezien. Heb je daar een screen van?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
442 diamond speelde ik eerst ook met AZ... eerste 10 wedstrijden 1 verloren ofzo.... daarna won ik mss hooguit 30% van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 27 november 2006 02:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het loopt bij mij met AZ echt voor geen meter meer, terwijl ik het hele seizoen bovenin heb meegedraaid. Nu is het al zo'n 7 wedstrijden echt diep triest. Geen enkele speler kan een bal bij zich houden, niemand komt zn man voorbij, verdedigers rammen elke bal het stadion uit, terwijl ik gewoon een aanvallende speelstijl heb met korte passes. En dan vergeet ik nog de vrije trappen over 5 meter die constant naast de speler worden gepeerd, zodat de tegenstander een ingooi/doeltrap krijgt. Op zo'n moment vind ik FM echt een irritant teringspel![]()
Zijn er trouwens nog (voormalig) AZ-collega's in dit topic? Ben wel benieuwd naar jullie speelwijzeIk speel meestal de 4-4-2 diamond, maar dat kan tijdens de wedstrijd nog wel eens veranderen tot 4-3-3. En tot voor kort ging dat best aardig
Volgens mij moet je in FM2007 een beetje onvoorspelbaar zijn met je tactiek. Zodra je tegenstanders doorhebben hoe je speelt passen ze zich daarop aan.quote:Op maandag 27 november 2006 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
442 diamond speelde ik eerst ook met AZ... eerste 10 wedstrijden 1 verloren ofzo.... daarna won ik mss hooguit 30% van mijn wedstrijden![]()
met de search kan ik de eerste delen van dit topic niet meer vindenquote:Op zondag 26 november 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat je deze vragen stelt lees eens de topics door die over FM07 bestaan![]()
Bestandje Fake inc verwijderen.. en Lucius zit helemaal niet in het spel..foutje van de makers.quote:Op maandag 27 november 2006 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met de search kan ik de eerste delen van dit topic niet meer vinden
Kan je het aub kort en bondig uitleggen?
en terrecht!quote:Op maandag 27 november 2006 11:13 schreef Keltie het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat je dan genaaid word bij de registratie voor UEFA/CL.
Aangemaakte, Nederlandse, spelers tellen dan niet mee als Jeugdspeler/Nederlandse speler ..
(klinkt wazig, maar hopelijk word het begrepen).
Of doe ik wat verkeerd?
En hoe link je dan een speler aan een andere speler?quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Martin_Jager het volgende:
Af en toe is het toch wel een vreemd spel.
Ik heb een speler die bij personal heeft staan: Feels he can learn a lot from Charisteas.
Ik denk ik doe die speler een plezier en link hem met Charisteas, geeft hij als commentaar dat hij twijfelt wat hij kan leren van charisteas? Beetje vreemd hoor...
Verkapt ik heb geen boekje want ik heb hem gedownload postquote:Op maandag 27 november 2006 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
En hoe link je dan een speler aan een andere speler?
(das dat [tut] in het selectiescherm?)
(ben te lui om het boekje door te lezen)
Zolang de trainingsbug er is neem ik de moeite daar niet voorquote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef Martin_Jager het volgende:
Doen jullie trouwens ook al veel moeite om goede trainers te krijgen voor je hoofd en jeugdteam? Ik merk dat dat op de lange termijn wel meer resultaat geeft met trainingen.
Jammer, maar die gaat niet op.quote:Op maandag 27 november 2006 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verkapt ik heb geen boekje want ik heb hem gedownload post
Lees het boekje dan maar doorquote:Op maandag 27 november 2006 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer, maar die gaat niet op.
Verkapt-ik-koop-FM-altijd-in-de-winkel-post.
Heb jij weer mazzel met je gedownloade fm07quote:Op maandag 27 november 2006 11:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, er was een behulpzame user die het al neergezet had.
Haha.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb jij weer mazzel met je gedownloade fm07![]()
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Haha.
Heb hem ook gedownload, maar dat was een italiaanse versie.
Dus toen heb ik hem op de 31ste oktober maar besteld (even opgezocht op een ander forum).
Maargoed, lekker blijven denken.
EDIT:
Besteld, bij Bol.com dus..
Jah, download "vaak" een spel wat ik misschien waard vind om aan te schaffen (niet dat dit er veel zijn maar och).quote:
x)quote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang de trainingsbug er is neem ik de moeite daar niet voor
Dat roep je al sinds 3 wekenquote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef PPWB84 het volgende:
Patch komt deze week eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is makkelijk als de keeper mee komt naar voren van de tegenpartij...quote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef martjin het volgende:
Hahaha
Ratinho scoort vanaf 65 meter, doe dát maar eens na
Idd, op den duur worden bepaalde tactieken "gebroken" door de AI. Dit kun je vertragen door bijvoorbeeld een uit en een thuis tactiek te hebben en inderdaad ieder jaar het net even iets anders te doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik verlies 2x op rij dik, en verander mn taktiek en win ik weer 2x dik.Dus wel belangrijk om elk jaar een andere taktiek te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |