Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ben aangesteld in 2010 als bondscoach van Nigeria.
Wordt een zware taak omdat Nigeria in 2010 ook net Wereldkampioen is geworden
Ik ben ook nog steeds in dienst van Watford en ben in het seizoen 2009/2010 verdienstelijk 3e geworden boven verwachting![]()
Koop ik soms .. in FM06 bijna bij elk team gehad dusz ik wil us wat andersquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado?Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioen![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaan
Met zo'n instelling win je het natuurlijk nooit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaan
Ik kan hem eerst flink lang verhuren, omdat meneer een wp moet hebben.Nu zit ie bij Sporting.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado?Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
zeg maar hoequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:35 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij kun je gemakkelijk instellen dat je assistent dat doet.
Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:22 schreef martjin het volgende:
[afbeelding]
zo stond en staat het. Dit betekent toch dat ik alleen het eerst doe? :S
Ik heb er niet zo veel problemen mee. Engels of Nederlands maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moetquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moet
Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel nietquote:
Je moet gewoon weten wat de vertalers bedoelen met sommige termen dan valt het best mee..quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel niet![]()
En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.![]()
Palacio is inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Voordat je deze vragen stelt lees eens de topics door die over FM07 bestaanquote:Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
godsamme ben ik druk doende feyenoord kampioen te maken geeftie een fatale error word je toch niet goed vanZe gunnen het ons hier in Rotterdam ook nooit
![]()
Weet iemand waar Theo Lucius uithangt en waarom ik niet als Bondscoach van Oranje kan werken en er alleen maar neppers in Oranje staan!
Welk team ben je ?quote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Sjechov het volgende:
Ik pas altijd gewoon een paar onder 19 spelers die zijn veelal van mezelf![]()
Ik heb zelf weer flink inkopen gedaan:
Guardado (VL AML)
Zuniga (V/VVR
Augusto (AMRLC)
Jo (spits)
Fraga (DM)
En een paar jonkies voor de toekomst
Deze 5 kostte me trouwens wel een rip uit me lijf.
40 miljoen eurie totaal
Maar het levert me wel een stabiel elftal op.
1 ding is wel k*t, de meeste zijn brazilianen met een voor zowel ongunstig als gunstige leeftijd (onder de 23).
Die spelen dus veelste veel voor hun land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |