abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43875479
Ik ben aangesteld in 2010 als bondscoach van Nigeria.
Wordt een zware taak omdat Nigeria in 2010 ook net Wereldkampioen is geworden
Ik ben ook nog steeds in dienst van Watford en ben in het seizoen 2009/2010 verdienstelijk 3e geworden boven verwachting

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 25-11-2006 12:14:29 ]
pi_43875768
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado? Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
:) (:
pi_43875774
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ben aangesteld in 2010 als bondscoach van Nigeria.
Wordt een zware taak omdat Nigeria in 2010 ook net Wereldkampioen is geworden
Ik ben ook nog steeds in dienst van Watford en ben in het seizoen 2009/2010 verdienstelijk 3e geworden boven verwachting
Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioen
pi_43875808
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado? Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
Koop ik soms .. in FM06 bijna bij elk team gehad dusz ik wil us wat anders
pi_43875819
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioen
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaan
pi_43876983
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

pi_43877015
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met zo'n instelling win je het natuurlijk nooit!
pi_43878073
Komende week de patch en data update
pi_43878741
Ben begonnen met Real Murcia in de Segunda Division. Waarom? Ben deze zomer in Murcia geweest, vond hetl een leuke stad en ik ben natuurlijk liefhebber van het Spaanse voetbal. Komt bij dat ik het nu wel eens wat lager wilde proberen

De prognose was 13e, het bestuur wil veilig blijven en de supporters verwachten een plek in de middenmoot. Ik wil promotie

Ik trof een leuke selectie aan en wat transfergeld, maar omdat het loonbudget zwaar werd overschreden moest ik eerst (dure) spelers wegdoen voordat ik kon aankopen.

Dit zijn de spelers die vertrokken:

Bijna alle spelers zijn weg door hun hoge salaris, sommige heb ik daardoor zelfs voor een prikkie laten gaan.

Dit zijn de spelers die binnenkwamen:

Gavilan: Voor die prijs gewoon een hele goede speler. Kan op verschillende posities uit de voeten en zijn 2e nationaliteit is Spanjaard.
Armando: Spaans talent, hoop dat hij naast aanvoerder Cuadrado kan opbloeien.
Floro Flores: Een uitstekende spits, vaste basisspeler. Alleen in de competitie wil het nog niet echt vlotten.
Perlaza: Een goede backup.
Castro: Goede speler, voor zeer weinig gehaald. Hij is nu verhuurd aan Lorca, een topteam in dezelfde Segunda Division, en daar is hij gelijk al basisspeler.
Calderon: Nog een Spaans talent, kan ook meerdere posities bekleden.
Larsen: Een topspeler voor ons. Een allround speler, speelt heel constant ook.
Enyeama: Qua prijs/kwaliteit verhouding de beste speler. Kan mee in de top.
Jimenez: De duurste, maar ook een topaankoop. Kan aanvallend bijna alle postities bekleden. Een creative speler die nodig was. Hij heeft net als Gavilan als 2e nationaliteit de Spaanse.

De selectie:

Ik heb nog niet echt een tactiek gevonden. Ik gebruikte tot nu toe meerdere tactieken, ben nog een beetje op zoek naar de beste. Al werkt het wisselen wel, ik kwam pas nog in het nieuws omdat ik de tegenstander verasste met mijn 3-2-3-2 opstelling

Het gaat tot nu toe goed, de wedstrijden:

Stand:

Tot nu toe gaat het erg goed, promotie(eerste 3 plaatsten) moet gewoon kunnen.

(NEC in de ijskast voorlopig )
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:27:10 #210
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43879585
quote:
Ik kan hem eerst flink lang verhuren, omdat meneer een wp moet hebben.Nu zit ie bij Sporting.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43880460
Waarom moet ik ook Australia onder 23 doen als ik daar bondscoach van ben, dat wil ik helemaal niet? :S
pi_43880714
Dat kun je toch instellen onder 'Manager' en dan 'Australė opties' oid?
pi_43880880

zo stond en staat het. Dit betekent toch dat ik alleen het eerst doe? :S
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:29:42 #214
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43881020
Idd Martijn.
GVD verlies net met 1-3 van liverpool.Maar goed dat kan gebeuren als je speelt met een elftal van gemiddeld 21 jaar.En de oudste spelers is 23.Dus ik zal het ze vergeven.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43881147
Volgens mij kun je gemakkelijk instellen dat je assistent dat doet.
pi_43881217
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:35 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij kun je gemakkelijk instellen dat je assistent dat doet.
zeg maar hoe
pi_43881249
Volgens mij moet je eerst een assistent aannemen dan
Heb ik ook bij Nigeria
pi_43881566
Als je daar niemand selecteert, dan is er natuurlijk ook niemand die die taak op zich neemt. Dus zal de grote man, jij als bondscoach, daarvoor verantwoordelijk zijn
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43881993
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:22 schreef martjin het volgende:
[afbeelding]

zo stond en staat het. Dit betekent toch dat ik alleen het eerst doe? :S
Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.
pi_43882714
Voor de onwetenden: Op www.sortitoutsi.net en www.sigames.com graphics forum kun je allemaal leuke graphics etc downloaden om je game een stuk beter er te laten uitzien. Er is al veel verkrijgbaar voor fm 07 en veel bruikbaar van 06 nog. Logos, tactiekiconen, achtergronden, skins etc.
pi_43882957

Net mijn eerste wedstrijd met Nigeria gewonnen
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:56:45 #222
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43883130
Waarom hebben zoveel mensen hun taal op Ned.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43883487
3e seizoen begonnen en de eerste prijs is al binnen, JC-schaal na 'n 1-0 overwinning op Heerenveen.

Nieuwe aankopen zijn: Schaars, De Ceulaer, Sarpong en Wolfswinkel. De 2 laatsten vooral voor de toekomst natuurlijk.

Davids is gestopt, Moens, Vayrynen, Culina, Salcido en Leonardo zijn vertrokken. Alex heeft 'n tijd in belangstelling gestaan van enkele topclubs, maar m'n vraagprijs van 20 mln is net te hoog blijkbaar. Verder probeer ik Nistelrooij terug naar Eindhoven te krijgen op z'n 32e maar hij hapt nog niet echt

Jaap Stam heb ik inmiddels op proef, hopelijk kan ie samen met Cocu nog iets voor me betekenen. Al is 't alleen maar met z'n ervaring natuurlijk. Schaars heb ik aangetrokken om de linksback positie in te vullen samen met Marcelo. In de eredivisie is 'n echte linksachter niet nodig en komen vooral opbouwende kwaliteiten van pas, ideaal dus voor Schaars

Okaka heb ik voor vast overgenomen van Roma, dat moet echt mijn superspits van de toekomst worden.

Mijn squadra

Niet ruim in de selectie, maar 'n vijftal spelers zijn ondergebracht bij m'n satellietclubs Unteraching en Oostende. Zij zijn dus snel weer terug te halen. Ook Stam staat hier niet bij, omdat hij nog op proef is.
pi_43883493
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
pi_43883612
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
Ik heb er niet zo veel problemen mee. Engels of Nederlands maakt me niet uit.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:17:53 #226
125053 stefmans
pi_43883614
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moet
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43883635
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:

[..]

IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moet
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:21:27 #228
125053 stefmans
pi_43883708
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel niet
pi_43883738
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel niet
Je moet gewoon weten wat de vertalers bedoelen met sommige termen dan valt het best mee..
pi_43883937
Ik ben iig blij dat ik in t engels speel
pi_43885445
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.
En hoe doe je dat?
(sorry dat ik zo dom ben )
pi_43885547
Alex uiteindelijk verkocht voor 25 mln aan AS Roma, paar spelers kwaad dat ik geen ambitie toon. Gelukkig heb ik de pijn verzacht met de belofte 'n goeie transfer te maken

Hopelijk zijn ze tevreden met Evander Sno, die ik z.s.m. hoop aan te trekken. Of heeft iemand 'n betere (liefst Nederlandse) centrale verdediger?
pi_43885780
Hofland? Of is die al te oud?
Jeroen Drost?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43885793
Bouma?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43885870
Dat zijn allemaal linksbenige spelers, heb eigenlijk 'n rechtsbenige nodig

Zat ook al aan Maduro te denken, maar ik weet 't niet met 'm
pi_43888054
Ik ga gewoon m'n budget spenderen aan Hofland én Kompany, meteen m'n hele centrale duo vervangen
pi_43890497
Kent iemand Federico Laurito? Is in het begin 16 jaar en volgens mijn assistent moet ik hem koste wat het kost aantrekken. Wordt twee keer zo goed als Huntelaar. Zelf gescout (maar zal vast wel al bekend zijn) en kan hem voor 7.5 miljoen aantrekken.
pi_43891567
quote:
Palacio is inderdaad maar hij staat bij mij als rechtervleugelspeler.... doet het geweldig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43902148
godsamme ben ik druk doende feyenoord kampioen te maken geeftie een fatale error word je toch niet goed van Ze gunnen het ons hier in Rotterdam ook nooit

Weet iemand waar Theo Lucius uithangt en waarom ik niet als Bondscoach van Oranje kan werken en er alleen maar neppers in Oranje staan!
pi_43902329
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
godsamme ben ik druk doende feyenoord kampioen te maken geeftie een fatale error word je toch niet goed van Ze gunnen het ons hier in Rotterdam ook nooit

Weet iemand waar Theo Lucius uithangt en waarom ik niet als Bondscoach van Oranje kan werken en er alleen maar neppers in Oranje staan!
Voordat je deze vragen stelt lees eens de topics door die over FM07 bestaan
pi_43905176
Uiteindelijk Hofland (7.5 mln) en Sno (4 mln) aangetrokken. Ik wilde Kompany halen maar mijn boden werden afgewezen en uiteindelijk wilde Sevilla 21 mln voor 'm, maar ik kon niet op dat verzoek reageren Hij ging voor 14 mln naar Lyon zonder dat ik ook maar de mogelijkheid had om te concurreren en dat met nu nog zo'n 40 mln op de rekening

Naja, met m'n verdediging 'n heel eind vernederlandst moet 't wel aardig gaan lukken. Hofland en Sno ook meteen voor 'n NL-elftal opgeroepen zodat ze mooi veel samen kunnen ballen
pi_43905247
na 3 seizoenen sevilla heb ik het gehad.. heb dus *geresigned* aangezien ik een worldclass manager ben zal het niet so moeilijk zijn om een nieuwe baan te vinden.
pi_43905444
Trouwens heel leuk die CL regels met minimaal 4 spelers uit eigen opleiding, etc. Maar als je daar niet aan kunt voldoen, dan dien je gewoon 'n lijst in met max 24 spelers en je hebt nergens last van. Beetje stomme bug, maar ik vind 't niet erg
  zondag 26 november 2006 @ 15:28:48 #244
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_43906138
Ik pas altijd gewoon een paar onder 19 spelers die zijn veelal van mezelf

Ik heb zelf weer flink inkopen gedaan:
Guardado (VL AML)
Zuniga (V/VVR
Augusto (AMRLC)
Jo (spits)
Fraga (DM)

En een paar jonkies voor de toekomst
Deze 5 kostte me trouwens wel een rip uit me lijf.
40 miljoen eurie totaal
Maar het levert me wel een stabiel elftal op.

1 ding is wel k*t, de meeste zijn brazilianen met een voor zowel ongunstig als gunstige leeftijd (onder de 23).
Die spelen dus veelste veel voor hun land
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_43910781
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Sjechov het volgende:
Ik pas altijd gewoon een paar onder 19 spelers die zijn veelal van mezelf

Ik heb zelf weer flink inkopen gedaan:
Guardado (VL AML)
Zuniga (V/VVR
Augusto (AMRLC)
Jo (spits)
Fraga (DM)

En een paar jonkies voor de toekomst
Deze 5 kostte me trouwens wel een rip uit me lijf.
40 miljoen eurie totaal
Maar het levert me wel een stabiel elftal op.

1 ding is wel k*t, de meeste zijn brazilianen met een voor zowel ongunstig als gunstige leeftijd (onder de 23).
Die spelen dus veelste veel voor hun land
Welk team ben je ?
pi_43914750
M'n nieuwe aanwinsten Sno en Hofland beiden zo'n 3 maanden geblesseerd Noodgedwongen Sidnei teruggehaald van m'n satellietclub Piacenza, waar ik 'm nog 'n seizoen wilde laten rijpen. Waarom weet ik niet, want hij speelt echt als 'n gelouterde verdediger

Met Nederland gaat alles op 't moment ook naar wens, goed op koers voor WK 2010. 3 wedstrijden 9 punten, met overwinningen tegen Turkije, Wit Rusland en Wales.
pi_43917044
NEEE!!

'Transfer Aguėro afgeblazen'

Het bestuur van Ajax heeft de transfer van Sergio Aguėro geannuleerd omdat de speler niet door de medische keuring heenkwam.

pi_43917101
Dat heb ik nog niet eerder gezien. Heb je daar een screen van?
  zondag 26 november 2006 @ 23:37:54 #249
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_43917526
op de aller laatste wedstrijddag kampioen geworden met de graafschap! op doelsaldo .. en ik bied op Adu (heb 7 miljoen budget en 3,5 geboden) en hij komt gewoon!!
pi_43918668
Ik vind het een beetje raar dat je niet kunt trainen op linksbuiten of zo terwijl je de spelers er wel kunt positioneren...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')