de nieuwstequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:07 schreef edje34 het volgende:
Ik zag het bij TMF ja heb zelf nog niks gespeeld van tony hawk is het een leuk spel ?
en als beginner met welk spel kan ik het beste beginnen als ik hem koop ?
Sickquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:25 schreef jors het volgende:
[..]
de nieuwste
de besturing word helemaal uitgelgd bij het begin dus dat is geen probleem.
je kan het spel op verschillende moeilijkheden uitspelen Amatuer Pro en Sick
Hihiquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef jors het volgende:
haha
Dan heb je deze niet gespeeldquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef Leonos het volgende:at tony hawk...
Ik heb de eerste 6 allemaal gedaan en steeds was het weer hetzelfde met dan één nieuw kut dingetje.
Nee, ik doe niet meer mee aan deze uitmelking
Wow. Ziet er vet uit.quote:Op zondag 19 november 2006 10:05 schreef _petjan het volgende:
Tony Hawk krijgt concurentie: EA maakt een eigen skate game
ik zit nu op 68 procent en jij?quote:Op zondag 19 november 2006 10:01 schreef _petjan het volgende:
Deze is echt vet ja. Maar volgens mij heb ik alle gebieden al unlocked in 1 dag![]()
Maar Ik kan maar 2 nikes kiezen voor mijn skater in career mode, maar Paul Rodrigues heeft veel mooiere nikes, maar die kan ik niet kiezen. Is er een manier om die te unlocken?
ziet er wel goed uit ja....quote:Op zondag 19 november 2006 10:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wow. Ziet er vet uit.
Niet gewend van EA dit.
inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 02:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je deze niet gespeeld![]()
Maar de eerste 6.. dan kom je er wel op tijd achter zeg![]()
ik vin het ook minder dat ik niet online kanquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:58 schreef KaiN het volgende:
Ik vind het wel vette shit, heb hem op xbox360, maar wat ik raar vind voor multiplayer dan kan ik alleen quick game doen. Ik kan niet een room uitzoeken....
Komt er binnenkort review van?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tony Hawk 8 heerstIk speel m op de 360 en ben er erg positief over
Ik ben ermee bezig jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |