wel in de maak , aleen niks over bekend of het xbox1 of 2 wordquote:Op maandag 7 maart 2005 08:56 schreef Kiff het volgende:
Weet iemand of er een vervolg voor de xbox (of xbox2) in de maak is?
Waarom blijft iedereen toch altijd vast zitten bij die Alma, ik vond de boss van chapter 1 moeilijkerquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:43 schreef Vagere_Hein het volgende:
Even een eerbetoon aan deze absolute topgame:
Ik zit op het moment bij Alma met veel te weinig ninpo en elixir.
Ik ben er ook echt lang mee bezig geweest, uurtje of 40/50 zeker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Kiff het volgende:
Het heeft even geduurd, maar ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld. Nu gewoon weer opnieuw in m'n nieuwe outfit, eens zien in hoeveel tijd totaal het de volgende keer zal zijn.
Mijn savegame had er meer dan 30 uur inzitten en dan heb ik behoorlijk vaak opnieuw gespeeld en overgesaved. In werkelijkheid zal ik zeker 60 uur er in gestoken hebben om het spel uit te kunnen spelen, als het niet meer is.
Wat voor tijden hebben jullie gezet, of als je het spel al uitgespeeld hebt, in wat voor tijd speel je het spel nu door?
Hij is sowieso al te krijgen in de xbox classics serie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:28 schreef peristilius het volgende:
Misschien ga ik hem ook nog een keer kopen... moet ie wel goedkoop zijn
Hoever heb je hem gespeeld? Pas na een paar levels kreeg ik de smaak echt te pakken....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
ik heb hem ook, vind der alleen niet veel aan
Voor zover ik weet wel. Maar ik wil hem wel eens zien zoals hij bedoeld is.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
De enige censuur in NG was toch het niet af kunnen hakken van hoofden van menselijke tegenstanders?
Nog niet echt aan toegekomen, denk ook niet dat het er van gaat komen, vind ik het spel te eentonig voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:45 schreef Kiff het volgende:
Ik vraag me af tot hoever iedereen heeft gespeeld op 'Hard'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |