ik zit in level 13 en heb er 38 geloof ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:57 schreef HAL9000S het volgende:
heeft iemand de NES ninja gaiden al unlocked? Ik ben maar tot 46 scarabs gekomen...
moet ik ze allemaal hebben voor die NES spellenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:45 schreef Aliendrone het volgende:
Er zijn er totaal 50 dus reken maar uit...
nog 3 kepquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:43 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit in level 13 en heb er 38 geloof ik
hoeveel komen er nog?
3 levelsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nog 3 kep![]()
effe saven en ophalen dat ding. hoe langer die healthbar hoe beter, vooral aant eindquote:Op maandag 14 juni 2004 15:12 schreef rockstah het volgende:
ik ben een life of a thousand gods vergeten aan het begin van de chapter en kan hem nu nog wel halen, maar het is best wel een eind terug.
is het het waard om hem nog even te halen of kan ik het afforderen zonder door te gaan. (zit in chapter 5)
dan ben ik bijna uit dat fucking doolhof, komen er weer 20 van die haringen mij opetenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ja gaat goed Kep.
DE manier:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:34 schreef kepler het volgende:
ow klotezooi
die haringen in level 14
daar wordt ik echt gestoord van
wordt het nog ergerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
DE manier:
door het deurtje, ff wachten en wheels of fire aansteken. stukje van de trap opsjouwen en dan weer terug naar de deur. je vlammetjes zijn dan ingeveer gedoofd , maar direct weer de fik erin want de ongezouten haringen komen er al weer aan. op deze manier zorg je dat je vlammetje en jij niet doven te midden van die school. werkt echt super (wel snel nimpo aanzetten als uit is) en met 2 nimpotjes en een laatste combo met je flails is het een eitje.![]()
edit: ohw sorry, dis voor lvl 15. (wordt het nog kutter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |