helemaal mee eens, maar ik wil niet de leiding nemen hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik zelfs mensen gezien die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteeen mag ik fok joinen, kom op zeg!
ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" i had hem nog nooit eerder gezien....
Mag deze op de server?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
download
Nummer 2 dus. Weer redelijk kort. Veel jumps en bochten. Probeer eens wat te sliden, helpt goed in sommige bochten.![]()
Een stuk minder frustrerend dan deel 1 denk ik overigens.
Mushyz .02 op de server?
» Yesh
» Noh
maak je eigen FOK! poll zelf!
Mijn rank zakt alleen maar......ik race alleen via LAN.....dan krijg ik geen punten.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:09 schreef insan3 het volgende:
Idd, zelfde als met oa berend.
Maar kunnen we niet een keer een minium rank invoeren. Ik hoor graag jullie mening daarover
Ik heb aseco en rasp al geïnstalleerd. Ik heb zelf ervaring met php/mysql, dus ik kom er prolly wel uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef Edwin het volgende:
[..]
Dit is specifiek voor Oldbie's rounds server geschreven, dus weet niet of jij er bij een lan party wat aan hebt (je moet dan ook aseco en rasp draaien). Het is gebaseerd op TMOS die ook werkt voor een gewone dedicated server. Deze is te downloaden via TM Offline Stats
De stats voor de server zijn nog niet helemaal klaar en je moet dan ook een aantal DB aanpassingen doen, dus alleen de source van de php heb je in principe niks. Ik weet ook niet of ik er ooit een installatie voor ga maken.
Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef insan3 het volgende:
Oja, over minium rank. Ik dacht zelf dan ook aan 50.000 mensen die 100.000 of hoger zijn kunnen ook van die halve spelers zijn die 1 weekje spelen en dan weer stoppen
Lijkt me geen optie: ik rijd niet eens voor nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef Rukaya het volgende:
Oldbie, helemaal super plan.
allemaal spelers kunnen zo joinen.
is het misschien een idee om mensen onder de 6000 van Nederland mogen joinen, daarboven niet.
maar dat we nog wel steeds bekijken of het wel mag.
Smurf
Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik heb zelfs mensen gezien, die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteen: mag ik fok joinen, kom op zeg!
ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" ik had hem nog nooit eerder gezien....
maar ik rijd niet voor NLquote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.
Btw smurf, stel jij soms onder de 6000 van NL voor omdat jij daar net in zit?Ik ben persoonlijk voor de top 2000/3000 van NL.
(Alhoewel de echte toppers nu in de top 1000 zitten van NL
)
Ik kan hosten....geen probleemquote:Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef insan3 het volgende:
Ik ben bereid een site te maken voor een echte clan met forum. Of ik het zelf kan hosten moet ik dan nog maar zien maar dat komt wel goed:P . Zal ik een poll maken met de vraag of fok een echte clan moet worden met minimum eissen?
Hoor 't graag
Ik rij ook neit voor nederland maar voor spanje dus 't moet wel op basis van de internationale ladder:P Sta 230 e van spanje
Dan kicken we je van de serverquote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
maar ik rijd niet voor NL
En ik krijg geen punten omdat ik via LAN race
Wat van mij
dont forget markusquote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)![]()
Nope, ik zal hem niet vergeten.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Markus (GER)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)![]()
het is een goed idee olbie maar wel jammer dat je dan andere tag moetquote:Op maandag 31 juli 2006 17:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kan hosten....geen probleem
Helaas moeten we dan een andere tag kiezen
weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Rukaya het volgende:
Maar een andere Fok! (weet niet meer wie...) zei dat het goed was...
Neem dan ook een ander voorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:
[..]
weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?
psst weebel niet aangevallen voelen ik nam maar een voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |