| 1 |
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef wOot_ het volgende:
[..]
route 1: eerste keer finishde ik veel te vroeg
tweede keer had ik checkpoints dubbel gedaan met een irritante finish (180 graden bocht over gras)
route 2: eerste keer, totaal verdwaald
tweede keer, ik bleef maar het zelfde rondje rijden
derder keer weer die irritante finish maar geen dubbele checkpoints
route 3 :eerste keer, weer verdwaald :p
tweede keer, checkpoints dubbel en tevens irritante finish
beste tijd na 7x : 1.10.57
I SUCK LOL!!![]()
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:11 schreef -tK- het volgende:
Jullie weten trouwens dat je op clanbase alleen Pro & ESWC maps van juni mag spelen in de wars he
Dat moet via internet Remmiej.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef Remmiej het volgende:
ik heb screenshot op bureaublad staan.. hoe zet ik dat in topic..
ik weet alleen via internet hoe dat moet..
hellup again -.-
| 1 |
Ik vind de battle voor vanavond een prima idee!!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik zal eens actief wezen als banentester.Maar niet nu, want ik ben bij iemand anders en ik zit de hele tijd op het internet te kijken.
Dus zijn er mensen mee eens dat we de battle vandaag (ja, het is al zondag) 30 juli gaan doen?
Tijdstip: avond
Zoals gewoonlijk moet ik nog wel wat met silver bespreken.
Lees mijn idee nou eens even iedereen.
BB![]()
Hm oke, ben benieuwd wat de rest vind want ik dacht dat 'ie wel makkelijker zou zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef wOot_ het volgende:
mushyz is niet bepaald mijn track moet ik zeggen maar van mij mag ie op de server,
alleen die laatste bocht is fokt op hardvloog daar 3x naast de baan, vond mushyz 1 makkelijker hoor
dit zijn meer stukken tech
Overigens reporter voor [Fok!]quote:Op zondag 30 juli 2006 01:09 schreef Edwin het volgende:
Vanavond war is oké. Ligt alleen aan de tijd. Als het te vroeg is, dan kom ik wat later.Moet rond 7 uur eerst een kleine jongen op bed leggen.
Ik ben het met Woot eens dat twee groepen niet leuk is, dan maar rouleren. Spel desnoods wel maar één baan (maken we ook nog kans om te winnen).
BTW.voor onze contactpersoon BB
![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:55 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb met silver gesproken en [z]kan wel vandaag (zondag 30 juli dus).![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je ervan om 19.00/19.30 uur te beginnen?quote:Op zondag 30 juli 2006 08:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe laat?
Waar? (welke server(s))
In welke vorm?
Het is nog een beetje vaag.
Als iemand vraagt of ie lid mag worden van Fok! word er meestal "natuurlijk!! iedereen mag lid worden" gezegt en doorverwezen naar dit topicquote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
knip
Btw, vraagje: Is [Fok!]berend een lid? Normaal zie ik hem racen onder de naam berend, maar sinds een paar dagen dus niet meer. Hij zei tegen mij dat hij kon joinen bij [Fok!] alhoewel hij niet eens geregistreerd is bij de TMN-site+hij is gister door diverse personen aangesproken
Dus, tot slot: post maar snel op het forum (of vraag het op TMN), maar de anderen [Fok!]kers moeten het wel goed vinden.
Ik zal wel een lijstje gaan maken met degenen die vanavond kunnen.
Sorry was ik vergeten te vermeldenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Remmiej het volgende:
trouwens flash is van mij en weeb
Kept al erbij gezetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef Remmiej het volgende:
uh geef niet joh.. wou ff zegge haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |