Banen van [Fok!]: Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Het team:
1.Bouncer Bone
2.Djoszee
3.Weebel
4.Leroy
5.Evil_Koekje
6.Maximillian
7.draakje
8.Loki
9.Oldbie
10.w00t =D
11.!n$@n3
12.WinIT
13.tK
14.Lillian
15.Yarisken
16.Tall Guy
17.Agent Steel
18.Markus
19.Duurtlang
20.Wortel
P.S.: JumperJack -> op vakantie![]()
Fir3fly -> idem
Zet mij ook maar weer op die lijst bouncer bone.. als dat nog kan natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:16 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb een perfect idee. Als we nou eens [Fok!] en [z] in twee groepen splitsen van 10 en 10 (of iets minder). Dan maken we twee servers aan met ~20 slotjes.
Server 1: Groep 1 van [Fok!], Groep 1 van [z]
Server 2: Groep 2 van [Fok!], Groep 2 van [z]
Na een bepaalde tijd wisselen we dan als volgt:
Server 1: Groep 1 van [Fok!], Groep 2 van [z]
Server 2: Groep 2 van [Fok!], Groep 1 van [z]
Iemand mee eens? Zo voorkomen we lag en btw [z]heeft een server opgezet met alle 10 de banen en die kan naar Team worden omgezet. Nu is de vraag wie bij [Fok!] een server opzet met de 10 banen en 20 slotjes.
Edit: zo kunnen we morgenavond nog de teamrace organiseren.![]()
Edit 2: Even de zaken op orde:
[..]
Banen van [Fok!]: Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare.
Banen van [z]: 500 cc Edger, RoundsPerfect 06, RoundsPerfect 07, Sweeping Gp (Rounds), zcarscrossing
168 download, 14 awards and still risingquote:
Dat is best 'cut'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:31 schreef wOot_ het volgende:
ik ben tegen cuts op wars
Ik wil ook wel rouleren, laat mij de tech banen maar doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
Net op de server gezegd en nu zeg ik het hier:
Ik heb een hekel aan wanabee fokkers. Zij plakken Fok! voor hun naam en denken dan dat hun tracks op de server mogen. Eerder mocht dat wel.....nu niet meer!!!!
Je moet eerst actief worden in ons topic en je baan hier op fok! gooien zodat het bekeken kan worden. Doe leuk mee op Fok! en je banen komen op de server. Anders gewoon niet!!
Ik heb net WIKI aangepast en dit komt vanaf nu ook in OP te staan
Op de server had ik het dus tegen jou remmie. Je zei toen dat je wel actief was op Fok! maar alleen niet in de TMN topic. Je zei dat je wel mee zat te lezen maar niet reageerde. Even later vroeg je om een link naar de topic.....vreemd: moet je toch weten als je mee leest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:18 schreef Remmiej het volgende:
Snap het helemaal oldbie... ;P
Ik ook, het lijkt me ook een goed plan om de memberlist te bekijken en eventueel te herschikken. Oddball kan er sowieso wel uit, die veranderd met de dag van naam (kwam em gister tegen op short and crazy en ubf boost)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een hekel aan wanabee fokkers.
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Op de server had ik het dus tegen jou remmie. Je zei toen dat je wel actief was op Fok! maar alleen niet in de TMN topic. Je zei dat je wel mee zat te lezen maar niet reageerde. Even later vroeg je om een link naar de topic.....vreemd: moet je toch weten als je mee leest?
Ik heb je profiel een bekeken en ik heb even screenshot gemaakt na je 2 posts hier:
[afbeelding]
Ik begrijp het niet zo goed:
Je hebt 2 posts, waarvan 2 hier......waar ben je actief geweest dan??
Geen offence, maar bij Games & Consoles staat er een lijst en daar staan de TMN topics bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
Je kan toch ook actief zijn op frontpage/fok!games enz.
En je kan ook best meelezen zonder te posten, zoals ik doe, maar ik heb ook geen [FOK!] voor men naam.
En dat hij om een linkje vraagt, kan ik ook best begrijpen aangezien de topics ook vol raken natuurlijk.
Dit is ook onzin natuurlijk. Als je dan zogenaamd meeleest op Fok weet je dat topics vol raken en dat er dan nieuwe komen ne dan weet je ook dat je niet om een link moet gaan vragen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
Je kan toch ook actief zijn op frontpage/fok!games enz.
En je kan ook best meelezen zonder te posten, zoals ik doe, maar ik heb ook geen [FOK!] voor men naam.
En dat hij om een linkje vraagt, kan ik ook best begrijpen aangezien de topics ook vol raken natuurlijk.
Hmmm, das natuurlijk ook zo, maar wat versta jij onder "echte" [Fok!] rijders ? Mensen die constant maar posten in dit topic ? Want stel nou dat ik [Fok!] voor mijn naam zet, en ik post is een weekje of 2/3 niet, word ik er dan meteen uitgekicked ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is ook onzin natuurlijk. Als je dan zogenaamd meeleest op Fok weet je dat topics vol raken en dat er dan nieuwe komen ne dan weet je ook dat je niet om een link moet gaan vragen.
Wie weet nou de URL van een topic uit zijn hoofd in een chat neer te typen??
Sorry Goten, kom maar eens in de server en zie hoeveel Fok rijders er zijn en kijk dan nogeens in dit topic.....dan zijn er veel minder echte Fok! rijders. Er zijn mensen die als meeloopgedrag [Fok!] voor hun naam zetten en er zijn mensen die hun travks online willen zien....plakken ook snel [Fok!] voor hun naam.
Helaas, dat gaat niet meer op.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef TM-Wortel het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
hier nog een baan
Op het fokforum is het niet mogelijk om plaatjes in je sig te zetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef wOot_ het volgende:
meestal is dit op forums [img]url='blabla']afbeelding[/url]] verbeter me als ik het fout heb
Idd, anders had ik er wel een plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef e-wok het volgende:
Op het fokforum is het niet mogelijk om plaatjes in je sig te zetten.
Ik weet nog wel toen je voor het eerst in de server was, zonder de [FoK!] tag, iedereen je een irritant mannetje vond. Toen de volgende keer dat je er was stond er opeens [FoK!] voor je naam..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef Remmiej het volgende:
ik wou gewoon een link krijgen waar veel mensen actief waren...
deze was dus goed geweest...
ik heb haast nooit reacties gegeven.. waarom dat is de vraag
ik kijk liever... maar ik geef voortaan wel reacties
just be cool![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef e-wok het volgende:
screenshots maken is niet moeilijk. Gewoon racen en dan met camera7 een mooi plekkie opzoeken.
dat is draakjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef Remmiej het volgende:
hoe heet je dan op tmn fittslickare??
fittslickare komt me niet bekend voor
route 1: eerste keer finishde ik veel te vroegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef -tK- het volgende:
En ook ik heb weer ff een baan gemaakt
TriTrack
(omdat je hem op 3 manieren kan rijden :p)
[afbeelding]
(nee e-wok niet zo'n mooi plaatje als jij altijd hebt)
Dusss als je 1 route kut vindt, probeer je een andere![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |